abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98576720
Ow die van jullie zeggen hun naam *O*

Die van mij noemt zichzelf jij en jou |:( en haar zusje is nog steeds baby :?
Maar als ze echt iets wil noemt ze mij en manlief wel bij de voornaam als we niet meteen luisteren :X
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:02:26 #101
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_98577006
Thomas is nu echt bezig met tweewoordszinnetjes, leuk is dat!
Hij noemt zich bij tijd en wijle Toeta, maar er gaan ook weken voorbij dat we het niet horen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:49:30 #102
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98580797
Wolf beterschap!
Morretje, welkom hier, ow god ik ben jou echt helemaal vergeten. Het is er bij in geschoten.

Roy heeft vanavond toch zeker een kwartier los gestaan, hij had knuffel vast en stond tv te kijken.
Trots is op m'n stoere
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_98582397
Roy *O* *O*

Timo noemt zichzelf heel soms iets van Titi, maar echt maar heel af en toe.
pi_98593107
Zo, nog even een teken van leven van mij.

Isabeau en ik zijn lekker met z'n tweetjes vandaag. We gaan zo even naar de supermarkt en dan een rondje speeltuin. Qualitytime vandaag!

Deze wilde ik nog even met jullie delen:

Talentjes zijn we he?
pi_98593140
Isabeau noemt zichzelf, heel raar, Isabeau :D
  vrijdag 24 juni 2011 @ 08:39:59 #106
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_98593511
Sorbootje, goed wat van je te lezen! Ga vanavond filmpje pas kijken, is een beetje gek zo hier op het werk.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 08:44:52 #107
61183 leonieke
Dan toch?
pi_98593596
quote:
2s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:57 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik zeg: filmpje!
Dan beoordelen wij het wel als deskundigen O-)
haha :D
Het is gewoon "oma" hoor :+ Heel netjes gearticuleerd zelfs ;) Alleen niet als hij zijn eigen naam daarmee bedoelt :+
  vrijdag 24 juni 2011 @ 08:58:40 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98593846
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 08:44 schreef leonieke het volgende:

[..]

haha :D
Het is gewoon "oma" hoor :+ Heel netjes gearticuleerd zelfs ;) Alleen niet als hij zijn eigen naam daarmee bedoelt :+
Ik wilde gewoon een filmpje van Thomas }:|

Isabeau O+

Ca.ra, nou moeten we echt snel afspreken hoor! Ik heb Toeta al zo lang niet meer gezien...

Wauw Roy, wat ben jij goed bezig zeg! Strakjes moet mama achter je aan hollen!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:03:25 #109
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98593929
Flippie noemt zichzelf Toet. En soms maakt die clown (want dat is het echt) er grapjes mee en drukt dan ook nog op zijn neus, of hij begint een verhaal over auto en tatoetatoetatoet om vervolgens de slappe lach te krijgen.
Zijn broer heet al netjes Tent of Bent en de hond heet Peddie en wat roep je tegen een hond? Op! (Van hou op! ding blaft zo schel :') )
Ondertussen maakt ie in een paar weken tijd een enorme inhaalslag en zegt nu ook al korte zinnen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:07:33 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98594000
Toet! Wat schattig! O+
Oscar zegt alleen mij, maar gaat verder idd heel hard de laatste 2 weken ineens.

We moeten alleen nog wel een paar dingen oefenen. Een puzzelstukje van zo'n rubberen vloerpuzzel op zijn plaats stampen wordt geillustreerd met een 'doot, doot'. :o -O-
Fijn, zo'n grote broer die elk pluisje denkt te moetn doodstampen. :')
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:09:51 #111
190853 RockabeIIa
pi_98594042
*proest*

BE :D

Da's net zoiets als dat Flip hier altijd op het raam klopt onder het uitzwaaien van visite. Dat is blijkbaar een onderdeel van het afscheid nemen :D
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 10:50:10 #112
5428 crew  miss_sly
pi_98596583
ooh BE :o dat lijkt me inderdaad niet zo fijn. Lastig af te leren ook, he? Tenminste, ik zie bij mijn neefjes dat het vrij hardnekkig is. Doe je nog eens een foto van je mannen?

haha Flip Toeta :D eenkleine komiek dus al, heerlijk!

Isabeau O+ lekkere kletstante! Geniet van je qualitytime, Sorbootje!

Poppejans, hoe is het met Wolf?

Bar, wat goed van Roy *O*

Ik verheug meop morgen, qualitytime! Deze week 4 dagen moeten werken, dus ook gisteren, en zondag en maandag heeft ze gelogeerd bij mijn ouders. Wat zie je elkaar dan ineens weinig. Dus morgen gaan we knuffelen en dingen doen samen O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:20:36 #113
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_98600001
Egopost, moet weg, lees later weer bij :)

Wijkverpleegkundige (hele aardige, begripvolle vrouw) is net geweest en we hebben heel wat tips gekregen :) Tessa liet beide kanten van zichzelf zien ;) dus ze weet wat ik bedoelde :P

Met Tessa gaat het de laatste dagen echt geweldig goed! Ze heeft nog regelmatig driftbuien, maar ze is tussendoor zo mega super lief, leuk én schattig dat die niet meer eruit steken zeg maar :)
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_98600007
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:49 schreef _Bar_ het volgende:

Morretje, welkom hier, ow god ik ben jou echt helemaal vergeten. Het is er bij in geschoten.

Roy heeft vanavond toch zeker een kwartier los gestaan, hij had knuffel vast en stond tv te kijken.
Trots is op m'n stoere
Ah joh, ik had me ook niet gemeld, dus geen gedoe hoor ;)

Wat goed van je mannetje!

Toet! :D
En Oscar :X :D
Ik vind het zo tof zoals Isabeau praat he! O+

Hoe is het met Wolf?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_98604762
Fijn Ma_Ma, wat voor tips had ze allemaal?
En lichamelijk was er niks aan de hand dacht ze?

Flippie van Rocka klinkt als een heel grappig mannetje!!!
En Oscar die zijn grote broer nadoet :o

Lijkt me best heel aannemelijk dat Thomas zichzelf oma noemt O+

Met Lars alles goed. Hij heeft het druk met zijn grote zieke zus plagen, voor de tv gaan staan en zulks.
En hij kan knippen! haha
Oma was met hem bezig met klei, een lange slang maken en die dan vervolgens doorknippen, Lars stond echt zo :o :D :) dat het ineens doormidden was
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_98605188
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Evie heeft gister wat geleerd van Lena en Lars; ineens pakt ze haar spulletjes onder dr arm en zegt dan; met een heel beschermende blik; MIJ!
dat deed ze nog niet; maar volgens mij leek het dr wel handig ;) ben benieuwd hoe dat de komende keren op de kinderopvang gaat ;) haha
:o hahahaha, wat geweldig hoe snel ze dat kopieëren hè! Wacht maar tot ze straks naar de bengels gaat ;)

En ik wil heel laat nog even extra hard jompelen voor Lopende Emma *O* O+ wat fijn!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:21:16 #117
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98605306
ahhh Lars; kan me helemaal voorstellen hoe zo'n bekkie hij dan heeft Karin.. heerlijk!!

@MaMa; fijn dat het beter gaat met je meisje de laatste dagen. En die driftbuien? gewoon leeftijd? geen oorzaak denken ze?

heeeeey daar is eindelijk Isabeautje weer; khad dr al gemist....

Theo is vandaag met zijn nieuwe baan begonnen, ff wennen voor mij, maar eerste ochtendje was weer gezellig, zijn ff de stad in geweest; en daarna mocht Evie lekker smeren met vingerverf.. groot succes natuurlijk! en veel troep ;) zal straks eens kijken of dr ook een leuke foto is gelukt...
Nu lekker een middagdut doen, en mama ff relaxen.

en o ja; mijn dreumes heeft bedacht dat ze precies past in het vakje van een Expedit-kast... hahaaa
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98605495
Dat vind ik best een fotomoment BJ, Evie in de vakkenkast :D
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:25:53 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98605569
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat vind ik best een fotomoment BJ, Evie in de vakkenkast :D
komt eraan denk ik ;)
pi_98605776
Ik heb hier ook klei liggen.
En mart is bijna 16 maanden. Maar vanaf wanneer ik kleien echt leuk.

Wel begint hij echt te snappen wat een potlood doet. Maar nu vind ik zelf een potlood nog niet echt wat. Moet je heel hard drukken en dan knapt de punt weer af. Ik ga in zevenaar eens kijken voor wasco! Wellicht dat dat beter gaat en dat Mart dan wat moois kan maken voor zijn peettante die volgende week jarig is. :)

Emma aan de wandel *O* *O*

Ma_Ma wat fijn dat het beter gaat met Tessa en dat de wijk langs is geweest.
Deel je nog wat tips met ons hier :)

BJ: Evie in de kast :P dat vraagt idd om een foto!

Lars, niet je zieke zus plagen joh. Das zielig, je moet juist lief voor dr zijn. (ja maak dat kinderen eens wijs ;) )

Mart heeft gisteren nieuwe schoenen gekregen van papa en mama. Witte nikes met een beetje blauw geblokt erbij. Echt mooie. Vind ie zelf ook. Vol trots liep hij vanochtend ermee rond, kijkend naar zn nieuwe schoenen. O+
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:31:22 #121
190853 RockabeIIa
pi_98605877
Dat is ook zo leuk he, nieuwe schoentjes of kleertjes. Vooral als je dan zegt 'Wat ben je moooooi!' Zo vatbaar voor complimentjes O+ Helemaal blij O+
pi_98605920
Ze zouden er haast van 'naast' de schoenen gaan lopen :D
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:34:18 #123
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98606034
kijk; past prima...

(en uhhh dit was niet de enige keer..)
:+
pi_98606201
Haha Evie. Het past ook maar nét :D
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:40:50 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98606429
:D Evie! Wat een mooi huisje!

Sly, ik zal van het weekend de camera er weer eens bij pakken. Doen we sws te weinig. :@
pi_98606725
gheghe evie!!! :+
pi_98607089
hahaha Evie.. en nu elke dag een vakje hoger ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_98607091
Evie in de kast :D
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:53:16 #129
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98607160
Evie o+
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:11:08 #130
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_98608307
haha die Evie!!
pi_98608624
Haha, Evie _O- Geweldige pretletter die je bent!

Ma_Ma, wat fijn dat je input hebt gekregen voor Tessa. Gelukkig gaan jullie dagen dus al een stukkie beter, hopelijk slaat het door de goede kant op. :*

Wij hebben gisteren heerlijk gezwommen en nu weet ik zeker dat ik op zwemmen ga met Minke... wat een kleine waterrat! Totaal niet bang meer (na 5 minuten angstvallig mij en badpak te hebben vastgeklampt... er waren momenten dat ik vreesde voor behoudt van het badpak :@ ) en gewoon heerlijk aan het drijven en doen met der Bumba-bandjes/vleugeltjes... O+
pi_98610501
Ik ben ook toevallig twee weken geleden voor het eerst met Leah gaan zwemmen, Lijnloos. Mijn zoons waren nooit zo van die waterratten maar Leah dus wel.
Ze vloog door dat bad, glijbaantje opklimmen en steeds vallen maar dat deerde haar niets, en op mijn arm in het diepe probeerde ze zich uit alle macht los te wurmen om zelf te "zwemmen".

Ik was gisteren ook in het zwembad met mijn jongste zoon en toen zag ik een moeder met een meiske zo oud als Leah in zo'n zwembandzitje.
Leek me wel wat :)
pi_98610592
Tja, wij hebben ook wel zo'n zit-bandje, maar ik krijg daar zo'n instabiel gevoel bij... en ik had het idee dat Minke daar niet lekker in kon zitten dus vandaar niet meegenomen gisteren. Ze heeft gewoon meer vrijheid met die vleugeltjes... O+
pi_98610802
Ik neem het gewoon dan beiden mee. Het zwembad bij ons heeft ook zo'n stroomversnelling en daar gingen ze dan in dat zitding doorheen. Een pret dat ze had (dat andere kindje bedoel ik).
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:04:46 #135
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_98610885
ma_ma is marlinde inmiddels koortsvrij?

Evie! :D Geweldige foto! :D

Aviva vindt water ook erg leuk. Mits het niet te koud is, dan is het niet goed genoeg voor onze prinses ;)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_98611002
Evie :D O+ .

En leuk dat jullie kindjes al namen voor zichzelf hebben. Dat doet mijn zoon nog niet.
pi_98611618
Oh, doet die van mij ook niet hoor Groofs. Die is uberhaupt niet zo van het praten nog. Behalve dat ik gisterochtend haar uit bed haalde met een flesje melk. Toen pakte ze haar flesje water uit bed en deed Proost! (inclusief gebaar en woord) :+
pi_98611900
R praat eigenlijk al best veel (vind ik dan hè :+ ). Maar als ik hem vraag wie hij is, dan lacht hij naar me zo van je denkt toch niet da ik daar intrap hè.

Aan namen zegt hij:

Kim (met een perfecte k :o . Dat was de laatste letter die S beheerste)
Njenna (S)

En verder wel oma/opa en mama. En eigenlijk zegt hij alles wel na. Maar niet meteen uit zichzelf.
pi_98612959
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:24 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kim (met een perfecte k :o . Dat was de laatste letter die S beheerste)
Njenna (S)
Herkenbaar is dit! Ik vind dat Ivan de klanken ook zo goed beheerst. Zijn grote neef heeft allerlei vervangende klanken. Zo zegt hij geen Daan maar Jaan. Ivan heeft er geen enkel probleem mee om Daan te zeggen.

Hij heeft ook lange tijd geweigerd zijn eigen naam te zeggen, maar nu zegt hij dan eindelijk 'Èvienah'. Best maf. :D Oh, en sinds een week zegt hij ook 'ik'!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98613087
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:20 schreef ma_ma het volgende:
Wijkverpleegkundige (hele aardige, begripvolle vrouw) is net geweest en we hebben heel wat tips gekregen :) Tessa liet beide kanten van zichzelf zien ;) dus ze weet wat ik bedoelde :P
Wat fijn! Vond ze het geen verontrustend gedrag? En ik ben net als Karin benieuwd naar de tips die je hebt gehad.
pi_98613150
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:29 schreef ymme het volgende:
Wel begint hij echt te snappen wat een potlood doet. Maar nu vind ik zelf een potlood nog niet echt wat. Moet je heel hard drukken en dan knapt de punt weer af.
Geef hem er dan een puntenslijper bij! Ivan was er al meteen handig mee.

Ik zie Ivan daarentegen nog niet doen wat Evie doet. :D
pi_98613496
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:49 schreef Claudia_x het volgende:
Geef hem er dan een puntenslijper bij! Ivan was er al meteen handig mee.
echt waar? wat goed! Dat is best een lastig klusje nog

Leah is piano aan het spelen. Echt maf.
Doet ze vaker en ze houdt het wel een half uur vol. Ze pakt de kinderstoel en schuift hem naar de piano en zegt dan; zitten.
Ze is nu echt toonladders aan het spelen, van links naar rechts.
pi_98616253
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Herkenbaar is dit! Ik vind dat Ivan de klanken ook zo goed beheerst. Zijn grote neef heeft allerlei vervangende klanken. Zo zegt hij geen Daan maar Jaan. Ivan heeft er geen enkel probleem mee om Daan te zeggen.

Oh, maar R zegt helemaal niet alle klanken perfect hoor. Ik vind het gewoon grappig dat één van de laatste letters in S haar praten (en in mijn ogen daardoor dus een moeilijke letter) juist één van de eerste letters is die R goed kan zeggen.

Knap van Ivan dat hij dat wel doet! ;)
pi_98616338
Ma_ma, wat fijn dat je het bezoek van de wijkverpleegkundige als goed hebt ervaren. Enne, je hoeft echt geen tips hier te delen hoor. Ik kan me eigenlijk heel goed voorstellen dat dat toch heel persoonlijk is (en ook best een gevoelig punt kan zijn). :*
pi_98620871
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Oh, maar R zegt helemaal niet alle klanken perfect hoor. Ik vind het gewoon grappig dat één van de laatste letters in S haar praten (en in mijn ogen daardoor dus een moeilijke letter) juist één van de eerste letters is die R goed kan zeggen.

Knap van Ivan dat hij dat wel doet! ;)
Oh, hij beheerst ook niet alle klanken perfect, hoor. De 'w' kan hij bijvoorbeeld niet uitspreken. 'Water' wordt 'sata'. En hij weigert om de naam van zijn leidster Wendy te zeggen. Nu ik erover nadenk spreekt hij Merel uit als Mejel. Tot zover het perfect beheersen van klanken. :Y) Maar ik vind het wel heel opmerkelijk hoe anders de strategie van kindjes kan zijn. Het is zo gaaf om mee te maken, die ontluikende taal.

lily, wat knap, dat piano spelen! En een goed idee ook om haar met muziek maken te laten oefenen. Zouden wij eigenlijk ook met Ivan moeten doen. Hij heeft alleen een trommel en daar doet hij al tijden niks meer mee.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 20:10:53 #146
190853 RockabeIIa
pi_98620945
Pff Merel en Wendy, da's toch ook veel te moeilijk!
Flip noemt elke kdv-leidster Tanja :P
  vrijdag 24 juni 2011 @ 20:10:55 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98620947
oo Lily; wat leuk dat Leah nu al interesse heeft voor muziek; en ook het geduld om dr echt even mee bezig te zijn! leuk!

@Claudia; bedoel je het klimmen van Evie?
En wat leuk dat Ivan nu al zo goed articuleert :) Evie doet dat niet met alle woorden, sommige spreekt ze echt perfect uit, maar bijvoorbeeld banaan is nog lastig; en is mnaan.. terwijl kaas en appel bijvoorbeeld heel duidelijk en foutloos gaat...

Ymme; er zijn genoeg kindervarianten om te kleuren; bijvoorbeeld kleinduimpjes, of krijtjes/ wasco. Hier wel een succes in elk geval...
vandaag hadden we dus vingerverf; was ook erg leuk :D
(wel een gesmeer natuurlijk, maar dat is juist het leuke eraan denk ik...)

Lijnloos; leuk he? dat zwemmen met je dreumes! ik ging elke week, maar nu ik zwanger ben niet meer... kan het niet echt opbrengen, moet het echt weer gaan doen, want Evie geniet er ook zo ontzettend van... is zo leuk als ze zo kunnen genieten in het water...
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 20:17:00 #148
5428 crew  miss_sly
pi_98621197
lily wat leuk, de interesse voor muziek! Ik zie Leah gewoon in gedachten aan de piano zitten O+

Fijn dat het zwemmen leuk was, lijnloos. Ik neem me ook al tijden voor om het weer eens te doen, maar het komt er zo zelden van.

Slangenmeisje Evie :D Comfortabel :D

ma_ma, fijn dat je een goed gevoel hebt bij het bezoek. Ik ben ook wel benieuwd naar de tips.
pi_98621400
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 20:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Claudia; bedoel je het klimmen van Evie?
Ja! Ik vraag me af of Ivan zo handig is. Hij kan wel zelf zijn kinderstoel op en af, maar ik vind hem geen echte klimgeit. Ik verwonder me er wel over hoe snel dat evenwichtsgevoel zich ontwikkelt. Toen Ivan begon met lopen was een grasveldje al een hele uitdaging maar nu rent hij moeiteloos de grasheuveltjes op het kinderdagverblijf op en af.

Is Evie zo'n ongeduldje trouwens?
pi_98621429
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 20:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Pff Merel en Wendy, da's toch ook veel te moeilijk!
Flip noemt elke kdv-leidster Tanja :P
:D
  vrijdag 24 juni 2011 @ 20:53:19 #151
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98622518
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 20:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja! Ik vraag me af of Ivan zo handig is. Hij kan wel zelf zijn kinderstoel op en af, maar ik vind hem geen echte klimgeit. Ik verwonder me er wel over hoe snel dat evenwichtsgevoel zich ontwikkelt. Toen Ivan begon met lopen was een grasveldje al een hele uitdaging maar nu rent hij moeiteloos de grasheuveltjes op het kinderdagverblijf op en af.

Is Evie zo'n ongeduldje trouwens?
oo dat is wisselend.. per dag en per moment... ze kan ook wel heel geduldig dingen ondernemen. Maar wil vaak veel dingen doen. (en liefst tegelijk).

en Evie is best handig idd; die klimt overal op en in.. moet soms echt 2 paar ogen hebben. en leuk he? dat het lopen en rennen ook zo makkelijk gaat inmiddels!
Evie kan ook heel goed hellingen en bultjes enzo oplopen en aflopen..
pi_98623019
Ma_ma, fijn dat het een goed gesprek was met de wijkverpleegkundige.

Lily, wat mooi en bijzonder lijkt me dat om te zien, wat een lange tijd houdt ze dat vol zeg.

Evie klimgeit :D Mette, hoe klein ze ook is, is een echte klimgeit. Vandaag ook weer, ze kan nu ook op de zitstoel klimmen, maar ze gaat er dan ook uitdagend en ondeugend op staan. Ik haar vandaag er wel 50x afgehaald...

Ook is het klanken nabootsen ineens begonnen. Gisteren heeft ze 'op' en 'af' geleerd. Ze zegt 'suto' nou goed en 'ak' is een sok. Oja en ze zegt echt 'au' als ze zich bezeerd. En ze noemt zichzelf 'Ette' en als we eten zegt 'ete'.
En ze slaapt sinds anderhalve week weer als een roosje. Gewoon voor 8en op bed zonder gezeur of problemen. Het was even een maand veelw erk verzetten en erg hard en rechtlijnig zijn, maar alles is weer genormaliseerd gelukkig.

Al met al, weinig nieuws hier. We zijn gewoon happy, we hebben een droppie O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98623502
Haloooo!
Wij zijn weer terug :)

en onze dreumes heeft het fantastisch gehad O+
en wij ook :D

Nu nog weer een ritme zien te krijgen en overal even weer bijlezen :)
pi_98625953
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:00 schreef Lijnloos het volgende:
Tja, wij hebben ook wel zo'n zit-bandje, maar ik krijg daar zo'n instabiel gevoel bij...
Het mag ook niet meer als ze kan lopen. Dan heeft ze teveel kracht in de benen en kan omslaan met dat ding.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 25 juni 2011 @ 01:50:41 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98635940
Welkom terug freecell, ben nieuwschierig naar je "verslag" en sterkte om jullie ritme weer te vinden.
pi_98637677
Wolf zit dus wel echt in de klimfase ofzoiets. Op zn kinderstoel, onze eettafelstoelen, op de salontafel (en ook bij andere mensen thuis :X ) en overal in

Lees misschien vanavond wel even bij als ik me wat beter voel, dus ego post:

Wolf heeft gelukkig na mijn laatste post niet meer overgegeven.Wel voelde hij zich gister nog niet echt lekker en is nu aan diaree.
Ikzelf ben donderdagnacht begonnen met het kotsfeest,bleef ''gelukkig'' beperkt bij 's nachts.Voel me nog erg brak.
En ik geloof dat ik nu pas de uitdrukking begrijp dat ''moeders eigenlijk niet ziek kunnen zijn''. Pff wat is dat pittig als je jezelf ziek voelt zeg. Dan ben ik toch blij dat ik er nog maar eentje te verzorgen heb
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 25 juni 2011 @ 07:52:38 #157
190853 RockabeIIa
pi_98637813
Klopt helemaal. Ik heb sinds dinsdag echt griep en twee drukke koters. Dat was echt een paar dagen afzien. nu zijn ze bij hun vader.

<knip>

Fijn dat wolf iets lijkt op te knappen. Nu jij nog.

Wb freecell

[ Bericht 28% gewijzigd door RockabeIIa op 25-06-2011 19:50:45 ]
pi_98637945
Dankje Rocka, en jij ook beterschap :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 25 juni 2011 @ 08:51:47 #159
100412 mefke79
komt goed!
pi_98638060
rocka :*
wat poppejans eigenlijk al zegt, soms is het goed om even niet zo stoer te zijn, hoe lastig dat ook is. Beterschap!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 25 juni 2011 @ 09:07:19 #160
100412 mefke79
komt goed!
pi_98638198
zo even bijgelezen, was hier al even niet geweest. Met driekus gaat het prima, hij heeft de komst van tienus gewoon geaccepteerd, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Wel heeft ie wat buien gehad, maar dat begon al voor de bevalling. En nu zie je em 'groot' worden: letterlijk want groeispurt, maar ook in zijn doen en laten. Hij praat steeds meer, zingt liedjes, vindt de wc reuze interesant en speelt ook in zijn eentje terwijl ie hele verhalen houdt.

Zwemmen met je dreumes is echt heel gaaf! We kunnen wel een keer een zwemmeet doen, lijkt me leuk. Zo'n zwembandring-zitding is aan driekus niet besteed, te weinig vrijheid. Maar ja, hij gaat er dan ook zelfstandig van door met bandjes om. Ik zwem nu al zeker een week of 8 niet meer mee, en ik mis het zo! Ik zal blij zijn als ik het water weer in kan en tot die tijd gaat m'n man met em.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98638819
tududu

[ Bericht 95% gewijzigd door freecell op 25-06-2011 19:57:09 ]
  zaterdag 25 juni 2011 @ 10:05:40 #162
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_98638941
omg wat gaan jullie snel :D
Een aantal tips die de wvk had:
* haar gevoel benoemen voor dr
* blijven uitleggen waarom iets niet mag/kan
* 3 keer waarschuwen, daarna weg halen uit de situatie
* het gedrag negeren, niet Tessa zelf
* er voor haar zijn in zo'n driftbui, maar als we merken dat ze dat niet wil dan even een stap terug nemen
* boos zijn/driftbuien hebben mag
* haar zelf dingen laten kiezen, bijvoorbeeld uit 2 soorten beleg mag ze kiezen (dat hebben we nooit gedaan, wij bepaalde dat zelf) Het schijnt dat het vooral bij temperamentvolle kindjes erg goed is om dat te doen zodat ze het gevoel krijgen dat ze zelf ook dingen mogen bepalen (terwijl je dus zelf al 2 dingen hebt uitgezocht en ze daaruit mag kiezen ;) )
* maak er geen machtstrijd dan ben je de hele dag door politieagentje aan het spelen (en daar begon het idd op te lijken..) 'zie' minder erge dingen door de vingers (bv ze raakt de tv aan en de tv word daardoor vies, maar zolang ze er geen dingen tegen aan slaat...lekker de andere kant op kijken en doen alsof je het niet ziet.
Ik kan hier zeker wel wat mee :) :Y

Keshet: Wauw lopende Emma! *O* O+

Karin: Lichamelijk zag zij er verder niks aan, maar ze heeft geen onderzoek gedaan. Ze vond het wel raar dat de HA geen verwijzing had gegeven toen ze zolang verhoging/koorts had..
Mocht ze dat weer krijgen, moeten we direct een verwijzing vragen (dat was ik zelf ook al van plan :) )
Wat knap dat Lars kan knippen! :D

BJ: Die driftbuien zijn idd leeftijd, maar omdat ze zo'n temperamentvol kindje is, heeft zij het x100 zeg maar :P
Evie in de kast :D haha :P
Fijn dat Theo een baan heeft! *O* Lekker een mama-dochter dagje gehad dus :)

Ymme: Wasco is inderdaad wat makkelijker :) Maar als je bruynzeel potloden neemt (die dikke kleintjes) en dan de punt een beetje doopt in water dan komt er ook meer kleur op het blaadje :)

Lijnloos: Wat klinkt het gezellig, dat zwemmen met je kleine meid O+

Davinia: Tessa is inmiddels GELUKKIG koortsvrij :) Ik hoop dat dit ook heel lang weer zo blijft :)

Claudia: Ze vond het peuterpuberbuien, maar omdat ze zo'n temperamentvol meiske is zijn de buien x100 :D
Wat knap dat Ivan de puntenslijper al snapte! :D O+

Lily: Leah aan het piano spelen O+ Tessa doet dat altijd bij Opa thuis en dat vind ze ook prachtig O+

Groof: Lief van je :* maar de tips deel ik graag met jullie :) Ik hoop dat mama's (met net zulk temperamentvolle kindjes als Tessa) hier ook wat mee kunnen, want je staat zo machteloos als je niet weet hoe je er nou op moet reageren..

Wickie: Fijn dat Mette weer lekker slaapt :*

Free: Welkom back :* Fijn dat jullie het leuk gehad hebben :)

Poppejans: Hoe gaat het nou met Wolf? en met jezelf? :*

Rocka: Dikke :* Beterschap!

Mefke: Fijn dat het met Driekus goed gaat :) Wat grappig dat hij de komt van Tienus als de normaalste zaak van de wereld ziet :D O+

Verder zitten we hier ENORM te genieten van ons kleine meisje O+ Ze probeert sinds gisteren veel dingen na te zeggen, ohhhhh wat is dat LEUK!!! O+
Dit kan ze nu, ik vind het best al wat (toch?? voor 16 maanden) :D (ja ik ben trots! :D )
mama
papa
kitty
nee
ja
bal
kwak
woef
boe (geluid koe)
opa
oma
kijk
koekoe (koe)
iet (fiets)
da-da (dag-dag + zwaaien)
poep
ah-oh (als iets fout gaat/op de grond valt)
nijn
varken nadoen (door neus ademen)
konijn nadoen (neusje omhoog)

En Tessa kan fluiten op zo'n fluitje O+
pi_98639018

O+

Dat is een enorme rij Tessa :o
Ik zal binnenkort een rijtje maken van Florian, maar hij heeft meer gezegd dan hij nu doet :P
Hij kan het af met 'Donc!' op zn Frans uitgesproken. We snappen hem dan vaak wel :P
  zaterdag 25 juni 2011 @ 10:22:25 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_98639229
Rocka :*

Wij hebben ook een klimgeit. We Hebben de stang maar uit de stokje gehaald, want ze klom er toch uit. Op de stiel, van de stoel, op tafel, op de bank, overal.
En stiekem vind het heel leuk. Wel oppassen, maar wel leuk. Zo'n ondernemend klein ding. O+
maar na, ik vind alles leuk, dus dat scheelt ;)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:17:09 #165
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98640047
Kiektan die Florian O+

Rocks :*

Ma_ma, fijn dat je zulke nuttige tips gekregen hebt :Y
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:13:09 #166
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_98641307
Florian O+

Aviva de klimgeit O+

Ohja ik had nog een vraagje aan jullie: Hoeveel tijd brengen jullie per dag door (als jullie thuis zijn met jullie kind) en dan ook echt alleen maar aandacht voor t kind, ik bedoel niet samen eten of zelf internetten oid, maar echt de tijd dat je bv op de grond erbij zit of mee gaat kleuren..

[ Bericht 39% gewijzigd door ma_ma op 25-06-2011 12:21:03 ]
pi_98643385
Wauw, wat een mooie foto, freecell!

Rocka, wat moet dat moeilijk voor je zijn geweest. Voor die twee kleine jongens ben jij toch wel de stoerste, sterkste en liefste in de wereld, of je ze nou even uitbesteedt als je ziek bent of niet. :*

Poppejans, ik heb het gemist dat jullie ziek waren. Beterschap! En met één is het dan ook gewoon zwaar, hoor. Ik ben heel blij dat ik de zwangerschap van Lena lang en breed achter de rug heb, want ik vind het steeds lastiger met Ivan erbij om rust te krijgen. Binnenshuis blijven begint nu beklemmend te voelen; het is voor hem veel leuker om erop uit te gaan.

ma_ma, het klinkt alsof je heel zinvolle tips hebt gekregen! Over dat laatste: in het boek dat ik heb gelezen gebruikt de auteur de term 'feeding the meter'. Dat komt erop neer dat je je kind beter gedurende dag kleine beetjes aandacht geeft in plaats van maar één of een paar keer uitgebreid. Eén hoofdstuk gaat over de dingen die je kunt doen om driftbuien voor te zijn en goed gedrag te bevorderen:

quote:
Chapter 5: Green Light Behavior: How to encourage good behavior

The best way to help your toddler behave better is to catch him being…good. Feeding the Meter is the perfect way to flash a green light to your toddler’s good behavior. There are five enjoyable ways to do this:

Time-ins: Boost cooperation with bits of fun (Includes attention, praise, gossip, rewards, hand checks, star charts, play)
Build Confidence: Respect – plus some silliness – make kids feel like winners (Includes giving options and playing the boob)
Teach Patience: Two surefire ways to build self-control (Includes patience-stretching and magic breathing)
Create Daily Routines: Simple routines help kids feel smart and secure (Includes bedtime sweet talk, Special Time, loveys, and pacifiers)
Plant Seeds of Kindness: Teach manners and character through the “side-door” of your child’s mind (Includes fairy tales and role-play)
Hier hoort dus ook zoiets simpels bij als gedurende de dag meerdere keren benoemen wat voor soort gedrag je fijn vindt. "Ik vind het fijn als je mama helpt met de vaatwasser uitruimen." Met 'gossip' wordt bedoelt dat je tegen iemand anders in huis of tegen een knuffel fluistert wat voor soort gedrag je fijn vond, bijvoorbeeld: "Psst, Dikkiedik, Ivan heeft mama vanochtend geholpen met de vaatwasser uitruimen. Fijn was dat! Hij wist precies waar alle borden en bekers hoorden!" En 'playing the boob' is net doen alsof je zelf zwakker of minder goed in iets bent, bijvoorbeeld doen alsof iets te zwaar is voor jou om te tillen, of doen alsof je niet weet waar een bord moet liggen. Als zij het dan wel weet ben je natuurlijk heel verbaasd dat ze zo knap is, véél knapper dan mama. Misschien is 'bedtime sweet talk' ook wel wat voor jullie, dat je bij het naar bed brengen terugblikt op de dag en een paar momenten ophaalt dat je heel blij met of trots op haar was.
pi_98644444
Oh, ik zei van de week nog dat op de gang zetten en een time-out geven niks voor ons was, hè? Van de week heeft Ivan zijn eerste time-out op het kinderdagverblijf gehad. :D Ze hebben het momenteel behoorlijk met hem te stellen.
pi_98646326
ook deze ziet er zalig uit free :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98647953

[ Bericht 100% gewijzigd door Ssserpente op 25-06-2011 16:05:44 (Dubbel) ]
pi_98648025
Mooie foto, Free!

Claudia, wat spookt Ivan dan uit op de opvang? :D

Iemand Trix nog ergens gespot recently?
pi_98648258
Aandacht? Uhm echt erbij op de grond zitten doe ik ook wel maar zo tussendoor betrek ik ze overal en nergens bij geloof ik.
Beetje babbelen en aanmoedigen (en van de tafel afmopperen :+ )
Serieus het geklim loopt hier even de spuigaten uit.
  Moderator zaterdag 25 juni 2011 @ 16:09:59 #173
5428 crew  miss_sly
pi_98648272
Trix is op vakantie :)
pi_98648590
Ah, thanx Miss.

Ik doe elke dag even een puzzeltje oid met Lente en we lezen een boekje samen. En voor de rest wat Free zegt: ik betrek r vooral de hele dag overal bij.

's Ochtends na het ontbijt ruimen we samen de vaatwasser uit en dan zegt ze bij elk stuk servicegoed 'van wie het is'. De yoghurtschaaltjes zijn van mij, de grote borden van Nils en de koffiekopjes van opa.

Daarna ga ik stofzuigen en 'helpt' ze mee met dr eigen borstel of door er op te gaan zitten. :')

Halverwege de ochtend lezen we een boekje met een stuk fruit en dan is het al snel tijd voor de lunch en dr middagdutje .

[ Bericht 3% gewijzigd door Ssserpente op 25-06-2011 20:22:07 ]
pi_98651830
Ze blijkt vrouwen supergoed te kunnen fietsen op een driewieler! Nils haalde r donderdag op van de opvang en daar was ze keihard rondjes aan het sjezen rond de zandbak. Oma heeft thuis meteen Nils zn oude driewieler van zolder gehaald en daar heeft ze gisteren de halve middag rondjes mee om het blok gefietst. Groot meisje. O+

En net heb ik op de rommelmarkt in het durp een puzzel gekocht voor kinderen van drie tot tot vijf jaar. Dwz, zijn meerdere kleine puzzels van vijf stukken. En mijn tuttie zet m zo in elkaar!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 25-06-2011 20:22:31 ]
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:22:35 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98652411
Wauw, knap hoor Lente!
pi_98652688
:o ma_ma, wat een lijst aan woordjes al zeg! Supergoed van Tessa!!!

Rocka :* voor jou en je grote mannen...

Ik heb Minke vanmiddag zelf in de hoek gezet nadat ze in een driftbui mijn bril van mijn hoofd mepte. Mevrouw was heeeeeel verdrietig (heeft er nog geen minuut gezeten) maar na het troosten en uitleggen weer superlief. En ze bleef zowaar zitten... Verder is ze wel heel lief en knufffelig op het moment. O+

[ Bericht 8% gewijzigd door Lijnloos op 25-06-2011 20:00:00 ]
pi_98653818
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:31 schreef Claudia_x het volgende:

ma_ma, het klinkt alsof je heel zinvolle tips hebt gekregen! Over dat laatste: in het boek dat ik heb gelezen gebruikt de auteur de term 'feeding the meter'. Dat komt erop neer dat je je kind beter gedurende dag kleine beetjes aandacht geeft in plaats van maar één of een paar keer uitgebreid. Eén hoofdstuk gaat over de dingen die je kunt doen om driftbuien voor te zijn en goed gedrag te bevorderen:

[..]

Ik kom even binnenvallen...
Hoe heet dit boek, en door wie is het geschreven?
pi_98654128
Mijn zoon blijft hangen op 6 tanden. Dat wilde ik even delen. :P

[ Bericht 27% gewijzigd door groofskendezoveelste op 25-06-2011 19:55:59 ]
pi_98654720
Groof: de mijne op 8! al 3 maanden oid _O-
Ik vind hem wel schattig zo :+
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:50:20 #181
190853 RockabeIIa
pi_98654956
Ik had iets onder spoilers gezet en nu word ik min of meer gedwongen daarover in the open over te praten en dat heb ik nooit gewild... Ik voel me daar echt een beetje ongemakkelijk bij.

Free, je foto's in dat veld zijn meer dan vakantieshotjes. Kalenderplaten! Ik vind ze prachtig!
pi_98655242
Aangepast :)
Sorry.

We hebben nog wel meer van die O+ foto's. Handig zo'n vakantie ;)

Florian heeft alleen last van de overgang van voedsel en zit qua ontlasting een beetje 'vast' iemand nog tips? Hij krijgt vet en vezels genoeg...
pi_98655278
Freecell, wat een prachtige foto inderdaad!
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:00:43 #184
190853 RockabeIIa
pi_98655327
Sorry, was echt niet k** bedoeld maar ik nam aan dat niet veel mensen wisten hoe mijn situatie uberhaupt is geweest de laatste 21 maanden...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:06:52 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98655523
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:58 schreef freecell het volgende:
Sorry.

Florian heeft alleen last van de overgang van voedsel en zit qua ontlasting een beetje 'vast' iemand nog tips? Hij krijgt vet en vezels genoeg...
Veel drinken, heel veel drinken...
En bewegen ;)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:09:44 #186
190853 RockabeIIa
pi_98655617
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:58 schreef freecell het volgende:
Sorry.

pruimen, druiven... in elk geval fruit. Works like a tierelier!
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:16:15 #187
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98655894
ik heb het niet gelezen Rocka; maar heb minimale info; toch wil ik je een hart onder de riem steken. kan weliswaar niets voor je betekenen oid, maar wil wel ff zeggen knap ik heb van je vind; dat je in je eentje je 2 kids toch maar mooi opvoedt.. :*

@lijnloos; Minke ook driftig de laatste tijd? is toch de leeftijd denk ik :) ik herken het namelijk ook, Evie maakt ook duidelijk haar mening duidelijk en kan mopperen en tegenstribbelen inmiddels..

Groofsen Freecell: tanden of kiesjes? Evie heeft ook nog maar 7 tanden (en inmiddels 4 kiesjes)... maar volgens mij is die bezig nieuwe te kweken.. :{
pi_98655968
R heeft er twee onder en vier boven en that's it. Kwa kiezen, nadadieniksniet.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:20:05 #189
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98656056
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
R heeft er twee onder en vier boven en that's it. Kwa kiezen, nadadieniksniet.
die van Evie kwamen ook alle 4 binnen een maand ineens door...
Geloof dat tanden krijgen bij die kleintjes ook heel wisselend is, maar de meeste kinderen wel ongeveer op dezelfde leeftijd het gebitje compleet hebben?
(kweet niet meer hoe of wat; ergens gelezen dacht ik?)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:32:05 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98656543
Harry had op 11 nov 3 tanden, 15 april kwam daar nog 1 tanden bij en toen vanaf 1 juni 3 tanden en 3 kiezen (en kies 4 zit te duwen). En volgens mij zie ik een paar hoektanden doorschemeren :X

En driftbuien kennen wij niet hoor O-) en al helemaal niet gilpartijen op zo'n hoge toon dat je trommelvliezen bijna springen :X
pi_98656715
Jaaaaaa gillen :X
En dat kan hij lang volhouden, niet normaal.
En dan zo spartelen en overstrekken dat hij niet te houden of te vouwen is.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:39:50 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98656877
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef freecell het volgende:
Jaaaaaa gillen :X
En dat kan hij lang volhouden, niet normaal.
En dan zo spartelen en overstrekken dat hij niet te houden of te vouwen is.
Ja dat...
En je moet hem eens horen als je hem in bed legt. De eerste paar seconden gilt hij zo hard dat de ontvanger ervan kraakt :o

Ow en hij weet hoe de tv aan en uit moet opeens :X
pi_98657501
Zo ik hou het hier niet altijd even goed bij! maar probeer het wel zo goed mogelijk :)

Maar ik kom even met een vraag binnen vallen, hebben jullie trucjes voor het haren wassen van jullie dreumes?? Die van mij heeft een hele bos en eerst vond ze het echt geen probleem, nu vind ze het wassen nog steeds geen probleem maar dat uitspoelen... Ze krijst de hele boel bij elkaar en loopt gewoon weg enzo.. Al geprobeerd, washandje voor haar oogjes houden washandje gooit ze weg, hoofdje achterover laten doen wil dit echt niet, met een bekertje water over haar hoofd gieten dan gaat ze gillen en slaat het bekertje uit mijn handen, douchekop er vol op nog harder gillen en weglopen en proberen te slaan (haren afdrogen is trouwens zelfde probleem als haren uitspoelen, maar daar ga ik een fohn voor aanschaffen hopelijk vind ze dat wat :))
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98657593
Ik geloof dat Lente het driftbuienstadium heeft overgeslagen. Ze heeft wel een paar weken gehad waarin ze uit protest regelmatig op de grond ging liggen, maar dat lijkt weer voorbij.

Ze sleept de laatste tijd steeds meer knuffels dr bed in. Ze past er zelf nauwelijks meer bij. :D
Er ligt nu een enorme beer die al de helft van dr bedje in beslag neemt, een koe, een varken, een pinguin, Dikkie Dik, een konijn, twee babypoppen, een grote pluche zon en dr knuffeldoekje. :')

Maar ze slaapt prima. Sterker nog, ze heeft s middags en s avonds echt zin om naar bed te gaan en begint al te glunderen zodra ik een opsomming maak van alle dieren, planeten en overige voorwerpen die in bed op r liggen te wachten. <3
pi_98657607
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:20 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

die van Evie kwamen ook alle 4 binnen een maand ineens door...
Geloof dat tanden krijgen bij die kleintjes ook heel wisselend is, maar de meeste kinderen wel ongeveer op dezelfde leeftijd het gebitje compleet hebben?
(kweet niet meer hoe of wat; ergens gelezen dacht ik?)
mwach. ze zeggen zo met 2, maar selene bleek laatst ook nog niet helemaal klaar te zijn hoor. die vertoonde opeens ook typische dingetjes en is gelukkig al verbaler, dus ze kon aangeven dat haar mond zeer deed, liet me voelen, en jawel hoor; rechtsachterboven was nog een leeg stukje.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:00:38 #196
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98657647
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:56 schreef MamaPurk het volgende:
Zo ik hou het hier niet altijd even goed bij! maar probeer het wel zo goed mogelijk :)

Maar ik kom even met een vraag binnen vallen, hebben jullie trucjes voor het haren wassen van jullie dreumes?? Die van mij heeft een hele bos en eerst vond ze het echt geen probleem, nu vind ze het wassen nog steeds geen probleem maar dat uitspoelen... Ze krijst de hele boel bij elkaar en loopt gewoon weg enzo.. Al geprobeerd, washandje voor haar oogjes houden washandje gooit ze weg, hoofdje achterover laten doen wil dit echt niet, met een bekertje water over haar hoofd gieten dan gaat ze gillen en slaat het bekertje uit mijn handen, douchekop er vol op nog harder gillen en weglopen en proberen te slaan (haren afdrogen is trouwens zelfde probleem als haren uitspoelen, maar daar ga ik een fohn voor aanschaffen hopelijk vind ze dat wat :))
eigenlijk doe ik het zoals jij al zegt; Evie had er ook een hekel aan; maar ik heb nu een lege shampoofles; die vul ik met water; en daar maak ik het haar nat mee, en spoel het er ook mee uit...En mijn hand leg ik voorop dr voorhoofd om te voorkomen dat ze heel veel water in dr ogen krijgt...
gaat snel; en werkt hier prima...
(en Evie beloon ik elke keer uitgebreid als ze rustig blijft...met complimentjes..)
pi_98657714
Als ik Tess d'r haar wil wassen ga ik samen met d'r douchen. Ik gooi dan shampoo erin en sta meteen klaar met een emmertje water. Dat gooi ik meteen over haar hofd. Het is heel ff brullen maar binnen 10 seconden is het over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98657862
Hier is uitspoelen ellende. De beste manier is om het gewoon snel te doen met de sproeier. Ze probeert dan weg te lopen, maar eer ze de cabine uit is, is het al voorbij. En dan is het ook meteen weer goed.

Ik kondig het wel aan, wil niet dat ze ervan schrikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')