O dat zeg ik niet hoor, maar dan kan ik ze in ieder geval uitleggen dat ze allebei een eigen hebben. Nu willen ze steeds dezelfde popquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:17 schreef DaviniaHR het volgende:
Wow, twee poppen geeft geen strijd meer? We hebben drie schepjes in de zandbak en het is nog steeds oorlog
Zo raar. Bij ons mag een onthaalmoeder bij de aardappelen geen appelmoes maken omdat dit geen groenten zijn (resultaat: Thomas lust wel appels, maar geen appelmoesquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Chan, de diëtiste hier zei dat fruit en groente elkaar compenseert. Het is dus niet erg als timo weinig/geen groente eet, zolang hij dat dan maar compenseert met fruit.
Je hebt niet eens een goed excuus, zoals een baby erbijquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:07 schreef Jeetjejom het volgende:
Jorja is gewoon de oudste dreumes
Sorry dat ik alleen nog maar gelurkt heb de laatste tijd, maar krijg het niet geregeld alles bij te houden enzo....
Het is niet zo vreselijk ingewikkeld om zelf even appelmoes te maken zonder suiker, gewoon in een pannetje of een appeltje in stukjes even in de magnetron. Gepofte appel uit de magnetron is heel lekker op koude dagen. De stukjes blijven dan gewoon heel, maar worden zacht en zijn warm.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een goed excuus, zoals een baby erbij![]()
Jorja gewoon al bijna een peuter, wow. Je mooie kleine meisje wordt een mooie grote meid
Over groente en fruit: was het niet zo dat ook het voedingscentrum het advies had veranderd van 2 ons groenten en 2 stuks (ons) fruit in 4 ons groenten en/of fruit?
Wat betreft appelmoes: een hele appel is gezonder, omdat je dan meer vezels binnenkrijgt. Het is ook altijd gezonder om het stuk fruit te eten ipv er sap van te maken. Vandaar denk ik dat ze dat zo aanraden. Bovendien moet je erg je best doen om appelmoes te vinden waar geen extra suiker aan is toegevoegd. Ik vind dat altijd zo onzinnig; over een appel doe ik toch ook geen extra suiker omdat dat niet zoet genoeg is![]()
Ik denk ook dat de adviezen in Belgie en Nederland nog best wel wat kunnen verschillen.
Dat weet ik welquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet zo vreselijk ingewikkeld om zelf even appelmoes te maken zonder suiker, gewoon in een pannetje of een appeltje in stukjes even in de magnetron. Gepofte appel uit de magnetron is heel lekker op koude dagen. De stukjes blijven dan gewoon heel, maar worden zacht en zijn warm.
Poes, hond en papa krijg ik terug. Met name eten en drinken is vooral handig om gewoon te jengelen of te 'uh'-en en wijzen..quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:40 schreef Asyniur het volgende:
Gebaart Isabel ook al terug?
Ik krijg Harry niet zo ver
Ik heb een lui kind
Er is geen sprake van dat er hier in huis niet-zelfgemaakte appelmoes wordt gegetenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een goed excuus, zoals een baby erbij![]()
Jorja gewoon al bijna een peuter, wow. Je mooie kleine meisje wordt een mooie grote meid
Over groente en fruit: was het niet zo dat ook het voedingscentrum het advies had veranderd van 2 ons groenten en 2 stuks (ons) fruit in 4 ons groenten en/of fruit?
Wat betreft appelmoes: een hele appel is gezonder, omdat je dan meer vezels binnenkrijgt. Het is ook altijd gezonder om het stuk fruit te eten ipv er sap van te maken. Vandaar denk ik dat ze dat zo aanraden. Bovendien moet je erg je best doen om appelmoes te vinden waar geen extra suiker aan is toegevoegd. Ik vind dat altijd zo onzinnig; over een appel doe ik toch ook geen extra suiker omdat dat niet zoet genoeg is![]()
Ik denk ook dat de adviezen in Belgie en Nederland nog best wel wat kunnen verschillen.
Ik zeg: filmpje!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:27 schreef leonieke het volgende:
Vanaf wanneer zegt een dreumes eigenlijk zijn eigen naam? Thomas loopt hier zo vaak oma te roepen, waarop wij altijd antwoorden met: "maar oma is hier helemaal niet Thomasje" terwijl hij het bij oma niet zegt. En nu dacht ik opeens vandaag dat hij helemaal niet oma wil zeggen maar misschien wel Thomas. P. verklaart me zot want wie zegt nu constant zijn eigen naam?
Wacht maar tot ze de smaak te pakken krijgt. Esmee brult zelfs tegen de geitjes op de kinderboerderij "mij" als ze willen eten uit een schaal die we thuis ook hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Evie heeft gister wat geleerd van Lena en Lars; ineens pakt ze haar spulletjes onder dr arm en zegt dan; met een heel beschermende blik; MIJ!
dat deed ze nog niet; maar volgens mij leek het dr wel handigben benieuwd hoe dat de komende keren op de kinderopvang gaat
haha
Hier zegt ze de hele dag 'emmee' als ze het over zichzelf heeft. En haar grote zus is Linne of Linniequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:27 schreef leonieke het volgende:
Vanaf wanneer zegt een dreumes eigenlijk zijn eigen naam? Thomas loopt hier zo vaak oma te roepen, waarop wij altijd antwoorden met: "maar oma is hier helemaal niet Thomasje" terwijl hij het bij oma niet zegt. En nu dacht ik opeens vandaag dat hij helemaal niet oma wil zeggen maar misschien wel Thomas. P. verklaart me zot want wie zegt nu constant zijn eigen naam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |