SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Je hebt 2 jaar garantie op een telefoon he :-)quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb zelf al een leentoestel geregeld de tijd dat ik zonder zat, dat is het probleem niet.
Maar ze moeten wel een werken telefoon regelen (tevens ook omdat garantie over 1 week vervalt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Klopt, die verloopt in juliquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Je hebt 2 jaar garantie op een telefoon he :-)
En HYPAH HYPAH!!!!
Ging ook niet om beveiliging van gebouw. Ging om een totaal andere functie, namelijk inspecteur bij de Dierenbescherming.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fal, Hun verlies!!! Dan hebben ze maar geen veilig gebouw
Dan nog is het hun verlies!! (en lullig voor jou maar er is echt wel een leuke baan voor jou!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ging ook niet om beveiliging van gebouw. Ging om een totaal andere functie, namelijk inspecteur bij de Dierenbescherming.
Hmm.. Dan heb je alsnog 3 maanden garantie na reparatie #alshetgoedisquote:
KPN mag het fixen .quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm.. Dan heb je alsnog 3 maanden garantie na reparatie #alshetgoedis
Juistem, en anders mag je Shar d'r honkbalknuppel vast wel lenenquote:
ja... thanks...quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan nog is het hun verlies!! (en lullig voor jou maar er is echt wel een leuke baan voor jou!!)
Komt ook zeker goed!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
ja... thanks...
Gaat ook wel goed komen... ooit.
Nah, ga zo wel even hardlopen en dan ben ik het wel weer kwijt denk ik.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Komt ook zeker goed!
Maar even balen is logisch! Maar niet te lang balen oke!
Ja zag die gister ook, ik dacht laat ik die maar niet postenquote:
Dat zuigt apenballen.quote:
Van het weekend een MacBook opnieuw geinstalleerdquote:
quote:
moet ik ook maar een keertje doen..quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Van het weekend een MacBook opnieuw geinstalleerd1 uur en 10 minuten later had ik eindelijk weer een desktop voor mijn neus en toen moesten de updates nog
Haha ik stikte bijna in mijn flesje water!quote:
Computersquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:53 schreef Cliffy het volgende:
Adhfajlsdhgflasdj
Nu ziet windows een van m'n harde schijven weer niet...
Ik haat computers
Dat dus!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef koei het volgende:
Balen FallenMaar er komt vast eens een leuke baan op je pad waar je wel helemaal op je plaats zit!
Zitten zit er dan alleen niet meer inquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat dus!!
En anders kan je nog best je kontje verkopen achter het station
Drive letter toevoegen en toen deed hij het weer gelukkig... Maar nou ben ik straks dus 3 uur bezig met Windows installeren, updaten, programmaatjes installeren en alles weer instellen zoals ik het wil enzoquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Computers
Als je bios je schijf ziet dan moet windows hem ook zien
OSX en Time Machine...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:12 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Drive letter toevoegen en toen deed hij het weer gelukkig... Maar nou ben ik straks dus 3 uur bezig met Windows installeren, updaten, programmaatjes installeren en alles weer instellen zoals ik het wil enzo
Mja, vast wel. Ik had dit alleen weel heel erg zien zitten en graag willen doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef koei het volgende:
Balen FallenMaar er komt vast eens een leuke baan op je pad waar je wel helemaal op je plaats zit!
Neuh, dat is jouw markt....quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat dus!!
En anders kan je nog best je kontje verkopen achter het station
Ik geef graag het stokje over (gewassen en wel)quote:
Hier zo'n 3 uur in de afgelopen 12 uurquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:22 schreef Kn0x het volgende:
Woohoo, al 26 uur werk verricht in 12 uur tijd
Krijg je de 26 uur uitbetaald of de 12?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:22 schreef Kn0x het volgende:
Woohoo, al 26 uur werk verricht in 12 uur tijd
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef lkb9000 het volgende:
Ah balls, hoor net dat een fotografie klus niet doorgaat de komende 4 dagen, daar gaat m'n nieuwe computer
quote:
wel dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zag die gister ook, ik dacht laat ik die maar niet posten
quote:
Kut voor je kerel!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef lkb9000 het volgende:
Ah balls, hoor net dat een fotografie klus niet doorgaat de komende 4 dagen, daar gaat m'n nieuwe computer
De zomer is gisteren begonnen! Lijkt me duidelijk!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:12 schreef Poit het volgende:
Wat die neuk is er met die weertje aan de hand!!!
Net regent het pijpenstelen en nu zweet ik de billen uit m'n string omdat de zon keihard op m'n knarretje staat te shinen...
Ah, ik ben dus niet alleenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:12 schreef Poit het volgende:
Wat die neuk is er met die weertje aan de hand!!!
Net regent het pijpenstelen en nu zweet ik de billen uit m'n string omdat de zon keihard op m'n knarretje staat te shinen...
quote:
Fokking hell, dat zal wel niet nee!quote:
www.pingtest.netquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fokking hell, dat zal wel niet nee!
Nerd feitje van de dag: wisten jullie dat lag los staat van bandbreedte?
Ik las monthy python dus klikte heel enthousiast t filmpje aanquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik las monthy python dus klikte heel enthousiast t filmpje aan;")
dit is bijna net zo erg als dinoshark
quote:
Dat gaat echt te verquote:
omg Sharktopus moet ik ook zeker kijken!quote:
Pfff moet je maar windows nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu is je capslock kaput? DAMN!quote:
Trusten Sharquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga slapen, morgen zetten ze om 8 uur de keuken er al in![]()
falling applequote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Pfff moet je maar windows nemenopenklappen gaat niet helemaal soepel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
openklappen gaat niet helemaal soepel meer
Op welke console / handheld?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb gister een japanse smash-brothers achtige game gespeeld met DBZ, Naruto en One Piece characters
Gamecube emulator op de PC met een PS3 controllerquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Op welke console / handheld?
Ik weet dat er op de DS zo'n game was.. Geniaal!
Awesome combo!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gamecube emulator op de PC met een PS3 controllerDe game is wel helemaal in 't japans, kan lastig zijn in het menu
Yupquote:
Heyo!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:39 schreef Reintji het volgende:
Op de MSX had je van die gare japanse RPG's met vertaaltabellen. Hendig sjiek jeweetz
G-City Tittee Committee!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef Poit het volgende:
Haha, het Groninger Front is wakker!!
Maar de MSX heb ik nooit veel mee gedaan.. Ik weet nog wel dat ik vroeger op de PC enorm veel van die draaiwielen had om codes mee te kunnen kraken, allemaal crappy in elkaar gezet omdat ik natuurlijk geen game kocht in die tijd..
Tegenwoordig aan het damsterdaip yo. Stukje verder op. Tegenover de ekte ekte hoodlums van Lewenborg.quote:
Nog dichterbij dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Reintji het volgende:
[..]
Tegenwoordig aan het damsterdaip yo. Stukje verder op. Tegenover de ekte ekte hoodlums van Lewenborg.
Nee, haha. Wel over de rijksweg, onder de ring door, schuin tegenover dat Q8 station. T'is wel een rechte streep naar je huis. Het water in mijn achtertuin heet damsterdiep.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nog dichterbij dusIn de Abel Tasman toren toevallig?
ja nerd leg dan uit waarom niet danquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fokking hell, dat zal wel niet nee!
Nerd feitje van de dag: wisten jullie dat lag los staat van bandbreedte?
die crashen veel vakerquote:
oh gods GoToAndPlay('frame2')!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Frankii het volgende:
Ik heb morgen actionscript 2.0 (2.0 ja) toets en het is echt heel erg kut
We moeten in 2 uurtjes een vijftal werkende dingen maken die we tijdens de toets te horen krijgen. Sublieme manier van toetsing.
Een ping van 58!!!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Mday het volgende:
[..]
ja nerd leg dan uit waarom niet dan
oh en speciaal voor jou weer een dikke zelfdis:
[ afbeelding ]
[..]
die crashen veel vaker
Ah ik dacht al!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee, haha. Wel over de rijksweg, onder de ring door, schuin tegenover dat Q8 station. T'is wel een rechte streep naar je huis. Het water in mijn achtertuin heet damsterdiep.
mijn achternaam is Dams. Als ik dan dronken in dat water val is het Damsterdiepinhetglaasjegekekenquote:Het water in mijn achtertuin heet damsterdiep.
mja, ik haal dat niet eens... blijft hangen op 65ms.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Frankii het volgende:
Ik heb morgen actionscript 2.0 (2.0 ja) toets en het is echt heel erg kut
We moeten in 2 uurtjes een vijftal werkende dingen maken die we tijdens de toets te horen krijgen. Sublieme manier van toetsing.
gotoAndPlay(2);quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef Mday het volgende:
[..]
oh gods GoToAndPlay('frame2')!
veel te lang geledenhard deprecated as well
Ja dat dus, nergens meer voor. En toch moeten we het kunnen. Van de hele klas, 28 man, hebben de eerste keer 2 mensen het gehaald. En toch is het allemaal onze eigen schuld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
Waar gebruik je dat nog voor? Flash Lite is geen AS2.0 en verder wil je geen AS2.0 meer aanraken. Ja voor banners wellicht maar daar komt meestal niet zoveel code bij kijken
[..]
gotoAndPlay(2);
of gotoAndPlay("frame 2"); als je met framelabels werkt
Maar we moeten dus dingen als een rekenmachine en een dobbelsteen kunnen maken. Of een balletje dat je met de pijltjestoetsen moet kunnen besturen. Echt zo'n onzinquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:48 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja dat dus, nergens meer voor. En toch moeten we het kunnen. Van de hele klas, 28 man, hebben de eerste keer 2 mensen het gehaald. En toch is het allemaal onze eigen schuld.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:48 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja dat dus, nergens meer voor. En toch moeten we het kunnen. Van de hele klas, 28 man, hebben de eerste keer 2 mensen het gehaald. En toch is het allemaal onze eigen schuld.
We hebben een of ander kutboek uit 2006 waar we alles uit moeten lerenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Gewoon kei-hard cheaten. Alleen code aan movieclips hangen, veel code wegstoppen aan buttons in movieclips in movieclips etc etc Shit van internet halen.
Dat het gewoon _niet_ te controleren valt
_root misbruiken
_this._parent._parent._parent._parent._parent._parent
dat soort grapjes
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Mday het volgende:
[..]
ja nerd leg dan uit waarom niet dan
oh en speciaal voor jou weer een dikke zelfdis:
[ afbeelding ]
[..]
die crashen veel vaker
Btw waarom accept je me niet op xbox livequote:Op donderdag 23 juni 2011 00:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow eerste review is een feit![]()
http://games.fok.nl/revie(...)f-the-caribbean.html
?!?!quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Btw waarom accept je me niet op xbox live?
Hij staat nog steeds open volgens mijquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
?!?!
Invite nog eens dan? Ik doe het niet opzettelijk in ieder geval?
Dat kan ik in excel nog volgens mijquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:33 schreef Frankii het volgende:
Schrijf een programma dat twee willekeurige getallen kiest en alle tussenliggende waarden aflopend toont in een uitvoer venster. Hierbij dient het eerste willekeurige getal tussen de 11 en 20 te liggen, het tweede getal dient tussen de 1 en 10 te liggen.
Let op: Bij deze opgave dien je gebruik te maken van een while lus om de waarden te tonen.
Dat was een vraag uit de vorige toets
Met lus kan ook in Excelquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:36 schreef koei het volgende:
[..]
Dat kan ik in excel nog volgens mijNouja, zonder een lus erin dan.
Toffe UI en te vroeg valt wel mee toch? Ben 2 uur geleden opgestaan...quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:33 schreef Frankii het volgende:
Schrijf een programma dat twee willekeurige getallen kiest en alle tussenliggende waarden aflopend toont in een uitvoer venster. Hierbij dient het eerste willekeurige getal tussen de 11 en 20 te liggen, het tweede getal dient tussen de 1 en 10 te liggen.
Let op: Bij deze opgave dien je gebruik te maken van een while lus om de waarden te tonen.
Dat was een vraag uit de vorige toets
Dit gaat over de beginselen van programmeren. Ongeacht de taalquote:
Dan zijn de beginselen behoorlijk veranderd in de loop der jaren..quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:55 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dit gaat over de beginselen van programmeren. Ongeacht de taal
Ook zo.quote:
Hier ook. Alleen maakt het mij niet, heb al weekend.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:00 schreef Poit het volgende:
Blwegh.. Trage start hier vandaag.. En het regent..
Nu al??quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hier ook. Alleen maakt het mij niet, heb al weekend.
Net als een levenquote:
Foto's! Filmpjes!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:09 schreef Poit het volgende:
Net een stukje met m'n helicopter gevlogen!
Wat een bazenapparaat zeg! Moet je potdomme een hoop respect en ruimte voor hebben.
Challenge accepted!quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
Dat kan ik met een zak stenen volgens mij
Ik vind je term piemelpantser wel mooi gevonden overigensquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:06 schreef Mday het volgende:
komkommertijd!
Master Chief is niet meer zichzelf in Halo 4
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:09 schreef Poit het volgende:
Net een stukje met m'n helicopter gevlogen!
Wat een bazenapparaat zeg! Moet je potdomme een hoop respect en ruimte voor hebben.
Yeah! Film het met je telefoon terwijl je met je andere hand probeert dat ding door je huiskamer te manouvreren!quote:
Dikke vinger op je studie en gaan werken geen optie?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Challenge accepted!
Wat een saaie rotdag zeg. Ik lees me al de hele ochtend en middag suf met artikelen over gezondheidsbevordering en heb net een deprimerend gesprek gehad met de studieadviseur. Conclusie: één master of twee masters en dan 15.000 euro lappen. Uitlopen in je bachelor wordt ook steeds ingewikkelder en de teugels worden steeds strakker aangetrokken. Fuckers
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
[..]
Yeah! Film het met je telefoon terwijl je met je andere hand probeert dat ding door je huiskamer werkplek te manouvreren!
Roep je nu trouwens ook de hele tijd "Get to the choppa"?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb wel een filmpje dat iemand anders em vliegt. Zal zo eens kijken of ik em online kan knallen..
Hell yeah!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Roep je nu trouwens ook de hele tijd "Get to the choppa"?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Roep je nu trouwens ook de hele tijd "Get to the choppa"?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Hell yeah!!
http://tinypic.com/player.php?v=f0n4hu&s=7
Waarom moet jij dan ook altijd langwerpige objecten bij je poeperd houden...quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:51 schreef Poit het volgende:
We zijn net de conference zaal in gegaan.. Meer ruimte maar nog steeds niet genoeg.. Kan niet wachten tot het wat minder waait en dan naar buiten te gaan met dat ding
Maar eerst nieuwe bladen voor de rotor bestellen
Die dingen breken al als je er een scheet tegenaan laat..
Passen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waarom moet jij dan ook altijd langwerpige objecten bij je poeperd houden...
quote:
vet. plus 1 voor degene die 'm stijlvol opvangt trouwens.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Hell yeah!!
http://tinypic.com/player.php?v=f0n4hu&s=7
Hey, er wordt hier heus wel hard gewerkt heur!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:17 schreef Mday het volgende:
[..]
vet. plus 1 voor degene die 'm stijlvol opvangt trouwens.
mag ik daar ook komen werken btw? of better yet, spelen?
Kijk!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
i haz a happy
ik hoefde niet eens te zeggen dat ik een ander aanrechtblad wou .. het was gewoon "welke kleur moet het zijn dan" en "sorry dat het zo gelopen is" en er wordt een nieuwe besteld
en de keuken is verder heel mooi
En daarna party @ your place!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hypernou t weekend de schilder en maandag de vloer, doen ze 3 dagen over en daarna verhuizen
![]()
Vooral dat Pew njew njeeewww eronderquote:
alleen als je het helicopterdingesmeeneemtquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef Poit het volgende:
[..]
En daarna party @ your place!
[..]
Vooral dat Pew njew njeeewww eronder
Heb je genoeg ruimte om te vliegen dan??quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alleen als je het helicopterdingesmeeneemt
en dat plaatje idd
quote:
Eindelijk!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hypernou t weekend de schilder en maandag de vloer, doen ze 3 dagen over en daarna verhuizen
![]()
Het intromelodietje van Jackass.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Poit wat is pew njew nejwwwww ?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
i haz a happy
ik hoefde niet eens te zeggen dat ik een ander aanrechtblad wou .. het was gewoon "welke kleur moet het zijn dan" en "sorry dat het zo gelopen is" en er wordt een nieuwe besteld
en de keuken is verder heel mooi
Kijk, goed bezigquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
quote:
Got itquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/redac(...)magic-heroes-vi.html
HOMM VI beta keys!
Pff, heb al jaren geen tweakers account meer en ben te lui deze aan te maken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/redac(...)magic-heroes-vi.html
Might & Magic Heroes VI beta keys!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, heb al jaren geen tweakers account meer en ben te lui deze aan te maken.
straks je PM lezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, heb al jaren geen tweakers account meer en ben te lui deze aan te maken.
Baas!quote:
School heeft geen PC's meer?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:06 schreef Frankii het volgende:
Kom ik op school, ga in lokaal zitten voor de Actionscript toets. Start m'n laptop niet op, hij doet het ALTIJD. Maar net in het klaslokaal dus niet, kom net thuis en hij start gewoon weer op.
Kost me wel 5 belangrijke studiepunten dit grapje...............
Nope amper, je moet zelf een werkende laptop hebben. In sommige lokalen staan er nog wel PC's, maar die missen vaak de benodigde software.quote:
Au... en nu? Herkansing?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:06 schreef Frankii het volgende:
Kom ik op school, ga in lokaal zitten voor de Actionscript toets. Start m'n laptop niet op, hij doet het ALTIJD. Maar net in het klaslokaal dus niet, kom net thuis en hij start gewoon weer op.
Is het een Mac?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:06 schreef Frankii het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:06 schreef Frankii het volgende:
Het was al een herkansing, ik had me teringgoed voorbereid om die shit te ownen. Nu alsnog gefaald. Nu moet ik babbelen met examencomissie omdat ik anders niet op stage mag.quote:
Ongeacht welk merk is het wel gewoon kut.quote:
Well there's your problemquote:
Wil je een rondje met m'n chopper vliegen om vrolijk te worden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Het was al een herkansing, ik had me teringgoed voorbereid om die shit te ownen. Nu alsnog gefaald. Nu moet ik babbelen met examencomissie omdat ik anders niet op stage mag.
Wat een armoedig zooitje is het dan geworden zeg... Volgens mij moet je als school helemaal niet willen dat er toetsen gemaakt worden op eigen apparatuur...quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:13 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nope amper, je moet zelf een werkende laptop hebben. In sommige lokalen staan er nog wel PC's, maar die missen vaak de benodigde software.
Dat dus ja..quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat een armoedig zooitje is het dan geworden zeg... Volgens mij moet je als school helemaal niet willen dat er toetsen gemaakt worden op eigen apparatuur...
*insert random Live vs. PSN bash.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tering xbox live blijft maar disconnecten om de 5 minuten ofzo
lol : Nja over PSN begin ik niet eensquote:
Ach, los van de hack heb ik echt nooit problemen gehad met PSN. Maar ik ben dan ook geen enorme online gamer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol : Nja over PSN begin ik niet eens. Maar wel raar, heeft al jaren goed gewerkt en nu ineens niet meer. Open nat en alles, log in, connect en 5 min later dis. Misschien omdat ik juist niks doe?
http://thenextweb.com/mic(...)ing-spree-in-the-uk/
weer gemist
Dat meen je niet! RRoD?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef Fallen het volgende:
ja, fucking hell... nu is ook nog die bagger Xbox360 naar de tering...
GVD!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef Fallen het volgende:
GVD!
wtfquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef Fallen het volgende:
GVD!
Damn gast.. Het zit je niet mee inderdaad..quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:05 schreef Fallen het volgende:
En was het nou nog een RRoD, dan had ik het wel gefixt. Maar geeft geen beeld meer. Voor de rest prima, kabel ook al vervangen voor originele composiet, maakt allemaal niks uit.
FEAUTEAUX!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:24 schreef Solique het volgende:
Werktijd afgelopen, tijd voor bedrijfsfeest met BBQ, bier en mooie dames.
jaja 'er wordt wel gewerkt hoor'-poit.quote:* Poit neemt nog een slok van z'n pilsjej
oh, je komt langsquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo nieuw aanrechtblad besteldtopservice!
Nu op naar zuipfest en bbq
Argh dat zuigt zeg! We'll zuur dat je alles zelf meee moeten nemen, waarom zoveel schoolgeld betalen als ze niet eens apparaten regelen die je noduig hebtquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:13 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nope amper, je moet zelf een werkende laptop hebben. In sommige lokalen staan er nog wel PC's, maar die missen vaak de benodigde software.
Er kan best gewerkt worden met een pilsje voor het neusje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:25 schreef Mday het volgende:
[..]
jaja 'er wordt wel gewerkt hoor'-poit.
![]()
Fucking geniaal!quote:
Er is wel een balie waar je laptops kunt lenen, maar die waren allemaal al wegquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Argh dat zuigt zeg! We'll zuur dat je alles zelf meee moeten nemen, waarom zoveel schoolgeld betalen als ze niet eens apparaten regelen die je noduig hebt
Waar moet ik heen en wat is de gelegenheid?quote:
Lekker zo'n almachtige lul met een grijze baard in je poeperd!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Er is wel een balie waar je laptops kunt lenen, maar die waren allemaal al weg
Ik ben gewoon keihard in m'n kont genaaid door god vandaag.
amsterdamquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Waar moet ik heen en wat is de gelegenheid?
oh en morgen is er ook een borrel, en dinsdag is er stadsdeelfeest dus dan weer bbqen en zuipenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Waar moet ik heen en wat is de gelegenheid?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
amsterdam
zuipende ambtenaren hebben geen gelegenheid nodig
ofcourse, we zijn dan toch al dronken .. niemand ziet dat jij wel gewerkt hebt vandaag!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:05 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Ben ik als hardwerkende arbeider wel welkom dan?
Fallen ook al een tijdjequote:Op donderdag 23 juni 2011 18:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Er is wel een balie waar je laptops kunt lenen, maar die waren allemaal al weg
Ik ben gewoon keihard in m'n kont genaaid door god vandaag.
Ook maar eens opstarten danquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:56 schreef AQuila360 het volgende:
Spankmans je hebt best scherpe tijden bij NFSHP soms
Als je katten een paar dagen geen voer geeft, dan gaan ze zulke dingen doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
lol! kom er net achter dat de kat zelf ook ze zakken voer open kan maken![]()
no shit? Ik ben dol op mijn rechtermuisknopbookmarkopeneninandertabladfunctie! kun je dat niet fiksen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:17 schreef Nebo het volgende:
Firefox 5 voor OSX, tot nu toe merk ik weinig verbeteringen. Rechtermuisknop op mijn snelbuttons om in een nieuwe tab te openen werkt niet meer, ik moet ze nu naar de tabbladen slepen, wat is dat nou weer voor gebruiksonvriendelijke onzin
Ziggoquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:06 schreef badboynova het volgende:
tweak is hard op weg om telebyte op te volgen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
P.s
binnen een seconden nadat ik dit poste, kreeg ik de maandelijkse mail (rekening) binnen via de.
Doe maar in wrijven scatjequote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef Cliffy het volgende:
Duke Nukem Forever Demo gespeeld.. de tering wat slecht
Best wel toffe game!quote:
Soort van een beetje boel verloren..quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef koei het volgende:
Als je met poolen de zwarte bal er direct in schiet, heb je dan gewonnen of verloren?
Daarbij schiet je geen ballenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef koei het volgende:
Als je met poolen de zwarte bal er direct in schiet, heb je dan gewonnen of verloren?
Ja Lot.. Ik weet het ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daarbij schiet je geen ballen
Je stoot.. (ja poit, ik weet het..)
Ben je toch netter dan ik dacht!quote:
Omdat ik weet dat je met poolen ballen stoot in plaats van schiet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ben je toch netter dan ik dacht!
Omdat je geen vunzige grapjes over het stoten maaktquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat je met poolen ballen stoot in plaats van schiet?
Dat leek mij dus ook, maar volgens de zwarte bal erin-schieter heeft hij gewonnen of is het een rematch...quote:
Ooooooooooooooooh!!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Omdat je geen vunzige grapjes over het stoten maakt
De zwarte bal moet altijd als laatste erin gestoten worden tenzij je een variatie als 9 ball speelt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef koei het volgende:
[..]
Dat leek mij dus ook, maar volgens de zwarte bal erin-schieter heeft hij gewonnen of is het een rematch...
Dikke bullshit!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef koei het volgende:
[..]
Dat leek mij dus ook, maar volgens de zwarte bal erin-schieter heeft hij gewonnen of is het een rematch...
Hihi ben je niet helemaal scherp vandaag?quote:
Zo scherp dat ik je reactie allang doordacht had!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hihi ben je niet helemaal scherp vandaag?
Amen!quote:
Lukt niet, na 10 afleveringen slaap je pas omdat er niet meer isquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Amen!
Nu even de pilot van Game of Thrones kijken en dan slapen.
Haha, volgende keer kom ik je aanmoedigen met Pom Pom's Da's pas support!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:32 schreef koei het volgende:
Thanks, ik ben blij met jullie support! Dat maakt mijn nederlaag al wat kleiner
Hij wilde gewoon niet verliezen van een meisje!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:32 schreef koei het volgende:
Thanks, ik ben blij met jullie support! Dat maakt mijn nederlaag al wat kleiner
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Amen!
Nu even de pilot van Game of Thrones kijken en dan slapen.
Zet de rest ook maar gelijk klaar in de download.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Lukt niet, na 10 afleveringen slaap je pas omdat er niet meer is
Vet he!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Zet de rest ook maar gelijk klaar in de download.
Man, wat een serie weer.
Ik dacht ook even een weekje een serie te kijken, maar na 2 avonden was ik al klaar...
"ah, toch nog even kijken naar de volgende aflevering.... "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow ik heb het halverwege de aflevering af weten te zetten. Niet omdat het saai was, maar ik wil nu toch echt slapenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Zet de rest ook maar gelijk klaar in de download.
Man, wat een serie weer.
Ik dacht ook even een weekje een serie te kijken, maar na 2 avonden was ik al klaar...
"ah, toch nog even kijken naar de volgende aflevering.... "
Prima beeld om mee te gaan slapen toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ow ik heb het halverwege de aflevering af weten te zetten. Niet omdat het saai was, maar ik wil nu toch echt slapen
Er zijn al meer tieten voorbij gekomen dan op een gemiddelde woensdagavond at Poit's place.
jebus! Rood haar en blauwe ogen!quote:
Waar woon jij dan ergens :/? Zal morgen ook weer eens postenquote:
Nog een 3DS user erbijquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:47 schreef DJ_ het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)lt-justin-bieber-aan
fuck yeah, wat een held. justin bieber slaan![]()
Ja, wat een held, een 15-jarig popsterretje tegen de grond slaan!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:47 schreef DJ_ het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)lt-justin-bieber-aan
fuck yeah, wat een held. justin bieber slaan![]()
De Haagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar woon jij dan ergens :/? Zal morgen ook weer eens posten.
Voor nieuw pand aan de Gustav Mahler.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ligt eraan waar jij gaat feesten
quote:
Same!quote:
Weekendje Zandvoortquote:
ik lig gelukkig thuis op de bankquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Idem (en nog op werk aanwazig zijn ook)
Ben lichamelijk aanwezig, geestelijk lig ik ook op de bank thuis.quote:
Ik ookquote:
Lekker vrij vandaag?quote:
k heb 3 weken vakantie maar moet straks natuurlijk wel weer actief gaan klussenquote:
feestje?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k heb 3 weken vakantie maar moet straks natuurlijk wel weer actief gaan klussen
nu eerst uitbrakken na t feestje
Oh lekker, neem ook een beetje tijd voor jezelf!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Even wat rust nemen is ook wel eens goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja probeer ik af en toe wel even te doen anders wordt ik helemaal gekquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh lekker, neem ook een beetje tijd voor jezelf!!
feestje van werk, drank en bbq ...vanavond borrel op het werk en dinsdag weer een bbq en zuipfest feest van t werkquote:
you can do it girlllquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb ook bijna vakantie!
Nog even 2 deadlines eruit persen, en dan ga ik echt 3 dagen slapen ofzo.
pretparkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:05 schreef Solique het volgende:
Nog geen vakantie geplanned dit jaar.
Wel de planning om dit jaar wat pretparken in de UK te bezoeken.
[..]
Even wat rust nemen is ook wel eens goed
Als ze in de kerk trouwen kun je prima tukken!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:47 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, ben kapot, zo naar een bruiloft maar wil eigenlijk de hele dag tukken...
Nope, geen kerk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze in de kerk trouwen kun je prima tukken!
Zorg je er wel voor dat Gamebabe haar jurkje een beetje droog houdt dan?quote:
Andersom is het een slechte volgorde.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Nope, geen kerk.![]()
ik ga ook maar eens douchen en m'n pak aan doen.
Ik denk dat er een lokale waterslide te vinden zal zijn op de markt in Gouda..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zorg je er wel voor dat Gamebabe haar jurkje een beetje droog houdt dan?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat er een lokale waterslide te vinden zal zijn op de markt in Gouda..
Thnxquote:
PAK DE BARBEQUE SAUS MAAR VAST WANT DIE CARTRIDGE EET ZICHZELF NIET!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |