SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Je hebt 2 jaar garantie op een telefoon he :-)quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb zelf al een leentoestel geregeld de tijd dat ik zonder zat, dat is het probleem niet.
Maar ze moeten wel een werken telefoon regelen (tevens ook omdat garantie over 1 week vervalt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Klopt, die verloopt in juliquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Je hebt 2 jaar garantie op een telefoon he :-)
En HYPAH HYPAH!!!!
Ging ook niet om beveiliging van gebouw. Ging om een totaal andere functie, namelijk inspecteur bij de Dierenbescherming.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fal, Hun verlies!!! Dan hebben ze maar geen veilig gebouw
Dan nog is het hun verlies!! (en lullig voor jou maar er is echt wel een leuke baan voor jou!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ging ook niet om beveiliging van gebouw. Ging om een totaal andere functie, namelijk inspecteur bij de Dierenbescherming.
Hmm.. Dan heb je alsnog 3 maanden garantie na reparatie #alshetgoedisquote:
KPN mag het fixen .quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm.. Dan heb je alsnog 3 maanden garantie na reparatie #alshetgoedis
Juistem, en anders mag je Shar d'r honkbalknuppel vast wel lenenquote:
ja... thanks...quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan nog is het hun verlies!! (en lullig voor jou maar er is echt wel een leuke baan voor jou!!)
Komt ook zeker goed!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
ja... thanks...
Gaat ook wel goed komen... ooit.
Nah, ga zo wel even hardlopen en dan ben ik het wel weer kwijt denk ik.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Komt ook zeker goed!
Maar even balen is logisch! Maar niet te lang balen oke!
Ja zag die gister ook, ik dacht laat ik die maar niet postenquote:
Dat zuigt apenballen.quote:
Van het weekend een MacBook opnieuw geinstalleerdquote:
quote:
moet ik ook maar een keertje doen..quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Van het weekend een MacBook opnieuw geinstalleerd1 uur en 10 minuten later had ik eindelijk weer een desktop voor mijn neus en toen moesten de updates nog
Haha ik stikte bijna in mijn flesje water!quote:
Computersquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:53 schreef Cliffy het volgende:
Adhfajlsdhgflasdj
Nu ziet windows een van m'n harde schijven weer niet...
Ik haat computers
Dat dus!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef koei het volgende:
Balen FallenMaar er komt vast eens een leuke baan op je pad waar je wel helemaal op je plaats zit!
Zitten zit er dan alleen niet meer inquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat dus!!
En anders kan je nog best je kontje verkopen achter het station
Drive letter toevoegen en toen deed hij het weer gelukkig... Maar nou ben ik straks dus 3 uur bezig met Windows installeren, updaten, programmaatjes installeren en alles weer instellen zoals ik het wil enzoquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Computers
Als je bios je schijf ziet dan moet windows hem ook zien
OSX en Time Machine...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:12 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Drive letter toevoegen en toen deed hij het weer gelukkig... Maar nou ben ik straks dus 3 uur bezig met Windows installeren, updaten, programmaatjes installeren en alles weer instellen zoals ik het wil enzo
Mja, vast wel. Ik had dit alleen weel heel erg zien zitten en graag willen doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef koei het volgende:
Balen FallenMaar er komt vast eens een leuke baan op je pad waar je wel helemaal op je plaats zit!
Neuh, dat is jouw markt....quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat dus!!
En anders kan je nog best je kontje verkopen achter het station
Ik geef graag het stokje over (gewassen en wel)quote:
Hier zo'n 3 uur in de afgelopen 12 uurquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:22 schreef Kn0x het volgende:
Woohoo, al 26 uur werk verricht in 12 uur tijd
Krijg je de 26 uur uitbetaald of de 12?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:22 schreef Kn0x het volgende:
Woohoo, al 26 uur werk verricht in 12 uur tijd
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef lkb9000 het volgende:
Ah balls, hoor net dat een fotografie klus niet doorgaat de komende 4 dagen, daar gaat m'n nieuwe computer
quote:
wel dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zag die gister ook, ik dacht laat ik die maar niet posten
quote:
Kut voor je kerel!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef lkb9000 het volgende:
Ah balls, hoor net dat een fotografie klus niet doorgaat de komende 4 dagen, daar gaat m'n nieuwe computer
De zomer is gisteren begonnen! Lijkt me duidelijk!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:12 schreef Poit het volgende:
Wat die neuk is er met die weertje aan de hand!!!
Net regent het pijpenstelen en nu zweet ik de billen uit m'n string omdat de zon keihard op m'n knarretje staat te shinen...
Ah, ik ben dus niet alleenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:12 schreef Poit het volgende:
Wat die neuk is er met die weertje aan de hand!!!
Net regent het pijpenstelen en nu zweet ik de billen uit m'n string omdat de zon keihard op m'n knarretje staat te shinen...
quote:
Fokking hell, dat zal wel niet nee!quote:
www.pingtest.netquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fokking hell, dat zal wel niet nee!
Nerd feitje van de dag: wisten jullie dat lag los staat van bandbreedte?
Ik las monthy python dus klikte heel enthousiast t filmpje aanquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik las monthy python dus klikte heel enthousiast t filmpje aan;")
dit is bijna net zo erg als dinoshark
quote:
Dat gaat echt te verquote:
omg Sharktopus moet ik ook zeker kijken!quote:
Pfff moet je maar windows nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu is je capslock kaput? DAMN!quote:
Trusten Sharquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga slapen, morgen zetten ze om 8 uur de keuken er al in![]()
falling applequote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Pfff moet je maar windows nemenopenklappen gaat niet helemaal soepel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
openklappen gaat niet helemaal soepel meer
Op welke console / handheld?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb gister een japanse smash-brothers achtige game gespeeld met DBZ, Naruto en One Piece characters
Gamecube emulator op de PC met een PS3 controllerquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Op welke console / handheld?
Ik weet dat er op de DS zo'n game was.. Geniaal!
Awesome combo!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gamecube emulator op de PC met een PS3 controllerDe game is wel helemaal in 't japans, kan lastig zijn in het menu
Yupquote:
Heyo!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:39 schreef Reintji het volgende:
Op de MSX had je van die gare japanse RPG's met vertaaltabellen. Hendig sjiek jeweetz
G-City Tittee Committee!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef Poit het volgende:
Haha, het Groninger Front is wakker!!
Maar de MSX heb ik nooit veel mee gedaan.. Ik weet nog wel dat ik vroeger op de PC enorm veel van die draaiwielen had om codes mee te kunnen kraken, allemaal crappy in elkaar gezet omdat ik natuurlijk geen game kocht in die tijd..
Tegenwoordig aan het damsterdaip yo. Stukje verder op. Tegenover de ekte ekte hoodlums van Lewenborg.quote:
Nog dichterbij dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Reintji het volgende:
[..]
Tegenwoordig aan het damsterdaip yo. Stukje verder op. Tegenover de ekte ekte hoodlums van Lewenborg.
Nee, haha. Wel over de rijksweg, onder de ring door, schuin tegenover dat Q8 station. T'is wel een rechte streep naar je huis. Het water in mijn achtertuin heet damsterdiep.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nog dichterbij dusIn de Abel Tasman toren toevallig?
ja nerd leg dan uit waarom niet danquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fokking hell, dat zal wel niet nee!
Nerd feitje van de dag: wisten jullie dat lag los staat van bandbreedte?
die crashen veel vakerquote:
oh gods GoToAndPlay('frame2')!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Frankii het volgende:
Ik heb morgen actionscript 2.0 (2.0 ja) toets en het is echt heel erg kut
We moeten in 2 uurtjes een vijftal werkende dingen maken die we tijdens de toets te horen krijgen. Sublieme manier van toetsing.
Een ping van 58!!!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Mday het volgende:
[..]
ja nerd leg dan uit waarom niet dan
oh en speciaal voor jou weer een dikke zelfdis:
[ afbeelding ]
[..]
die crashen veel vaker
Ah ik dacht al!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee, haha. Wel over de rijksweg, onder de ring door, schuin tegenover dat Q8 station. T'is wel een rechte streep naar je huis. Het water in mijn achtertuin heet damsterdiep.
mijn achternaam is Dams. Als ik dan dronken in dat water val is het Damsterdiepinhetglaasjegekekenquote:Het water in mijn achtertuin heet damsterdiep.
mja, ik haal dat niet eens... blijft hangen op 65ms.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Frankii het volgende:
Ik heb morgen actionscript 2.0 (2.0 ja) toets en het is echt heel erg kut
We moeten in 2 uurtjes een vijftal werkende dingen maken die we tijdens de toets te horen krijgen. Sublieme manier van toetsing.
gotoAndPlay(2);quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef Mday het volgende:
[..]
oh gods GoToAndPlay('frame2')!
veel te lang geledenhard deprecated as well
Ja dat dus, nergens meer voor. En toch moeten we het kunnen. Van de hele klas, 28 man, hebben de eerste keer 2 mensen het gehaald. En toch is het allemaal onze eigen schuld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
Waar gebruik je dat nog voor? Flash Lite is geen AS2.0 en verder wil je geen AS2.0 meer aanraken. Ja voor banners wellicht maar daar komt meestal niet zoveel code bij kijken
[..]
gotoAndPlay(2);
of gotoAndPlay("frame 2"); als je met framelabels werkt
Maar we moeten dus dingen als een rekenmachine en een dobbelsteen kunnen maken. Of een balletje dat je met de pijltjestoetsen moet kunnen besturen. Echt zo'n onzinquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:48 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja dat dus, nergens meer voor. En toch moeten we het kunnen. Van de hele klas, 28 man, hebben de eerste keer 2 mensen het gehaald. En toch is het allemaal onze eigen schuld.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:48 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja dat dus, nergens meer voor. En toch moeten we het kunnen. Van de hele klas, 28 man, hebben de eerste keer 2 mensen het gehaald. En toch is het allemaal onze eigen schuld.
We hebben een of ander kutboek uit 2006 waar we alles uit moeten lerenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Gewoon kei-hard cheaten. Alleen code aan movieclips hangen, veel code wegstoppen aan buttons in movieclips in movieclips etc etc Shit van internet halen.
Dat het gewoon _niet_ te controleren valt
_root misbruiken
_this._parent._parent._parent._parent._parent._parent
dat soort grapjes
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Mday het volgende:
[..]
ja nerd leg dan uit waarom niet dan
oh en speciaal voor jou weer een dikke zelfdis:
[ afbeelding ]
[..]
die crashen veel vaker
Btw waarom accept je me niet op xbox livequote:Op donderdag 23 juni 2011 00:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow eerste review is een feit![]()
http://games.fok.nl/revie(...)f-the-caribbean.html
?!?!quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Btw waarom accept je me niet op xbox live?
Hij staat nog steeds open volgens mijquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
?!?!
Invite nog eens dan? Ik doe het niet opzettelijk in ieder geval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |