SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Je hebt 2 jaar garantie op een telefoon he :-)quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb zelf al een leentoestel geregeld de tijd dat ik zonder zat, dat is het probleem niet.
Maar ze moeten wel een werken telefoon regelen (tevens ook omdat garantie over 1 week vervalt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Klopt, die verloopt in juliquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Je hebt 2 jaar garantie op een telefoon he :-)
En HYPAH HYPAH!!!!
Ging ook niet om beveiliging van gebouw. Ging om een totaal andere functie, namelijk inspecteur bij de Dierenbescherming.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fal, Hun verlies!!! Dan hebben ze maar geen veilig gebouw
Dan nog is het hun verlies!! (en lullig voor jou maar er is echt wel een leuke baan voor jou!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ging ook niet om beveiliging van gebouw. Ging om een totaal andere functie, namelijk inspecteur bij de Dierenbescherming.
Hmm.. Dan heb je alsnog 3 maanden garantie na reparatie #alshetgoedisquote:
KPN mag het fixen .quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm.. Dan heb je alsnog 3 maanden garantie na reparatie #alshetgoedis
Juistem, en anders mag je Shar d'r honkbalknuppel vast wel lenenquote:
ja... thanks...quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan nog is het hun verlies!! (en lullig voor jou maar er is echt wel een leuke baan voor jou!!)
Komt ook zeker goed!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
ja... thanks...
Gaat ook wel goed komen... ooit.
Nah, ga zo wel even hardlopen en dan ben ik het wel weer kwijt denk ik.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Komt ook zeker goed!
Maar even balen is logisch! Maar niet te lang balen oke!
Ja zag die gister ook, ik dacht laat ik die maar niet postenquote:
Dat zuigt apenballen.quote:
Van het weekend een MacBook opnieuw geinstalleerdquote:
quote:
moet ik ook maar een keertje doen..quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Van het weekend een MacBook opnieuw geinstalleerd1 uur en 10 minuten later had ik eindelijk weer een desktop voor mijn neus en toen moesten de updates nog
Haha ik stikte bijna in mijn flesje water!quote:
Computersquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:53 schreef Cliffy het volgende:
Adhfajlsdhgflasdj
Nu ziet windows een van m'n harde schijven weer niet...
Ik haat computers
Dat dus!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef koei het volgende:
Balen FallenMaar er komt vast eens een leuke baan op je pad waar je wel helemaal op je plaats zit!
Zitten zit er dan alleen niet meer inquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat dus!!
En anders kan je nog best je kontje verkopen achter het station
Drive letter toevoegen en toen deed hij het weer gelukkig... Maar nou ben ik straks dus 3 uur bezig met Windows installeren, updaten, programmaatjes installeren en alles weer instellen zoals ik het wil enzoquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Computers
Als je bios je schijf ziet dan moet windows hem ook zien
OSX en Time Machine...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:12 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Drive letter toevoegen en toen deed hij het weer gelukkig... Maar nou ben ik straks dus 3 uur bezig met Windows installeren, updaten, programmaatjes installeren en alles weer instellen zoals ik het wil enzo
Mja, vast wel. Ik had dit alleen weel heel erg zien zitten en graag willen doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef koei het volgende:
Balen FallenMaar er komt vast eens een leuke baan op je pad waar je wel helemaal op je plaats zit!
Neuh, dat is jouw markt....quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat dus!!
En anders kan je nog best je kontje verkopen achter het station
Ik geef graag het stokje over (gewassen en wel)quote:
Hier zo'n 3 uur in de afgelopen 12 uurquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:22 schreef Kn0x het volgende:
Woohoo, al 26 uur werk verricht in 12 uur tijd
Krijg je de 26 uur uitbetaald of de 12?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:22 schreef Kn0x het volgende:
Woohoo, al 26 uur werk verricht in 12 uur tijd
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef lkb9000 het volgende:
Ah balls, hoor net dat een fotografie klus niet doorgaat de komende 4 dagen, daar gaat m'n nieuwe computer
quote:
wel dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zag die gister ook, ik dacht laat ik die maar niet posten
quote:
Kut voor je kerel!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef lkb9000 het volgende:
Ah balls, hoor net dat een fotografie klus niet doorgaat de komende 4 dagen, daar gaat m'n nieuwe computer
De zomer is gisteren begonnen! Lijkt me duidelijk!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:12 schreef Poit het volgende:
Wat die neuk is er met die weertje aan de hand!!!
Net regent het pijpenstelen en nu zweet ik de billen uit m'n string omdat de zon keihard op m'n knarretje staat te shinen...
Ah, ik ben dus niet alleenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:12 schreef Poit het volgende:
Wat die neuk is er met die weertje aan de hand!!!
Net regent het pijpenstelen en nu zweet ik de billen uit m'n string omdat de zon keihard op m'n knarretje staat te shinen...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |