Deeltje 3!quote:Ik wil een topic openen over een dreigende natuurramp, die op de agenda staat van de Illuminati; maar ik wil niet dat dit topic gelijk verziekt wordt en dicht gaat.
Dreigende rampenreeks van ca. rond 21 mei 2011 a.s. en in de maand juni 2011:
Die HAARP-aardbeving annex tsunami bij Japan in maart j.,l. is daarbij kinderspel.
De volgende rampen staan op de agenda binnen 6 weken:
Japan mega aardbevingen/tsunamis
Californie idem
Golf-van Mexico - New Madrid Fault Line - Chicago idem
Yellowstone - Texas mega ontploffingen.
Nederland overstroming
alles moet er aan gedaan worden om dit te voorkomen;
dus bid tot God.
Mijn vraag was: "Kan dit topic geopend en beschermd worden ? "
Ik heb de toezegging dat Moderator Bastard dit topic zou beschermen, dus hier bij deze geopend.
Ik vrees dat de ramp niet 100% is te voorkomen, de mensheid heeft zo'n grote puinhoop gemaakt van deze planeet, dat er nu "afbetaald" moet worden. Nederland zal in dit geval niet ontsnappen, er dreigt hoog water na de bevingen in de USA.
Er wordt actief gewerkt aan het stoppen van de dreigende rampen.
Maar bidden helpt; intentie om het tegen te gaan ook; ik ben betrokken in het monitoren van het globale proces, doch mijn functie hierin is niet veel meer dan berichtgever hierin naar buiten toe.
De New Madrid Fault Line is nu echt hot .. ..zandzakken voor de deur helpen niet veel meer....
http://altnewsreport.wordpress.com/2011/05/12/may-2011-video/
Dit is 1 van de 3 problemen:
Wordt vervolgd;
tussendoor kritische posts an analyses posten, geen bezwaar.
Ik gaf een mogelijk scenario, waarvan ik verwachtte dat die zou worden geneutraliseerd; het enige concrete wat wel gebeurde waren 3 actieve vullkanen m.n. die in Chili.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:17 schreef .SP. het volgende:
Eerste deel te vinden hierzo: De geplande rampen van mei 2011 en juni 2011; Aardbevingen USA & Japan
Bankfurt:
[..]
Deeltje 3!
Samenvatting:
- Bankfurt voorspelt een scenario waarbij allerlei onheil op de wereld wordt losgelaten door de NWO, Illuminatie en zulks.
- We gaan voorbij de doomdatum en niets gebeurt.
- Bankfurt's verklaring: Sabotage! Divine intervention!
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Vragen vragen vragen:
- Wie saboteert de Illuminatie/NWO?
- Wat heeft een God er opeens mee te maken
- Krijgen we een herkansing?
Wacht maar af; ik beloof dat je stoutste verwachtingen (in positieve zin) zullen worden overtroffen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Bastard het volgende:
Maar toch, gewaagde voorspellingen gedaan waarbij de tsunami in Japan zou verbleken. Ik mis het even maar je kan ook zeggen, mijn bronnen waren niet correct, nu blijkt dat het allemaal niet zo erg is als gedacht.
Wat doet het met je beschouwing op het leven? De tijd is nog niet om, ik weet het, ik loop even vooruit op de zaken. Maar stel er gebeurt niks bijzonders, andere bronnen raadplegen, andere levenvisie aanmeten?
In je eigen OP suggereer je toch echt wel dat er 6 vreselijke dingen gaan gebeuren, je hebt het niet over een mogelijk scenario en niet over neutraliseren. Dat er 0 van je verwachtingen niet uitkomen is dan een beetje zielig. En dat je vervolgens je eigen voorspellingen achteraf gaat downplayen is een beetje jammer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik gaf een mogelijk scenario, waarvan ik verwachtte dat die zou worden geneutraliseerd; het enige concrete wat wel gebeurde waren 3 actieve vullkanen m.n. die in Chili.
Daarmee is het gevaar uiteraard nog niet geweken, vooral niet m.b.t. dat fracking-gebeuren bij de New Madrid breuklijn.
@.SP. waar heb ik in deze topic-reeks het begrip "divine intervention" (letterlijk) gebruikt ?
Waarom gebruik je deze engelstalige bewoordingen trouwens ? Of.. wat brengt jou ertoe om deze "engelse" bewoordingen in/uit mijn mond te leggen ? ik ben zeer benieuwd.
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar.
Ik ging er juist wel van uit dat er sprake zou zijn van neutralisatie; lees alles maar eens goed na.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:05 schreef .SP. het volgende:
[..]
In je eigen OP suggereer je toch echt wel dat er 6 vreselijke dingen gaan gebeuren, je hebt het niet over een mogelijk scenario en niet over neutraliseren. Dat er 0 van je verwachtingen niet uitkomen is dan een beetje zielig. En dat je vervolgens je eigen voorspellingen achteraf gaat downplayen is een beetje jammer.
Het gaat er mij om dat jij deze woorden als eerste gebruikt hebt in dit topic.quote:Wat divine intervention is zoek je maar op, jij bent niet bepaalt vies van engelse termen dus niet zo miepen.
zoiets idd.quote:Maar is er nu een soort battle tussen de Illuminatie/NWO en een opper entiteit die wordt beinvloed door biddende mensen en het consumeren van vruchten?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:41 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik ging er juist wel van uit dat er sprake zou zijn van neutralisatie; lees alles maar eens goed na.
[..]
Het gaat er mij om dat jij deze woorden als eerste gebruikt hebt in dit topic.
[..]
zoiets idd.
Daar is je divine intervention, en nou niet meer zeuren dat ik je woorden in de mond stop.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Waar ? Dit is een Goddelijke genade die ik niet voorzien heb, maar beslist niet kon uitsluiten.
voor mij was het alleen belangrijk te weten dat de letterlijke woorden "divine intervention", als originele uitdrukking werd gekoppeld aan dit topic; vooral de letterlijke woorden; dit is puur een persoonlijke kwestie; het heeft op zich geen inhoudelijke discussiewaarde voor mij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:05 schreef .SP. het volgende:
[..]
[..]
Daar is je divine intervention, en nou niet meer zeuren dat ik je woorden in de mond stop.
Niet zo miepen, iedereen gebruikt wel eens engelstalige termen. Ik hoor jou bijvoorbeeld altijd praten over een "fake alien invasion" ipv een Neppe alien invasie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Alleen voor de orde: JIJ, gebruikte de letterlijk engelse woorden "divine intervention" als eerste; ik niet; nog afgezien van de niet direct identieke betekenis; want intervention is iets anders dan genade.
Bedankt overigens voor je commentaar;
Dan zal ik het goddelijke interventie noemen. Wel apart dat je je eigen afwijkende interpretatie van een volkomen normale term zo aan andere mensen opdringt, misschien exemplarisch voor je normale gedachtegang.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:18 schreef Bankfurt het volgende:
godvader, je zit in de verkeerde discussie; en het wordt niks met mieren.
.SP. gaf zijn toelichting en zijn zienswijze op het verloop van de thread; die kan ik bevestigen en ik kan die ook met hem delen.
maar voor mij kwam er iets extra's persoonlijk bij, d.w.z. alleen voor mij, en op zich staat het buiten de wijze van het inhoudelijk discussieren; de engelse woorden van .SP. hadden een symbolische waarde; zoiets als een code/een boodschap; die alleen voor mij bedoeld is, zonder dat .SP. hierbij ook maar iets kan vermoeden.
In dit geval ging het mij om de letterlijke boodschap, niet zozeer de context of algemene interpretatie; alsof je mij een soort hulpcode gaf om brieven te ontcijferen. Maar dat kan jij niet weten, de anderen trouwens ook niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:34 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dan zal ik het goddelijke interventie noemen. Wel apart dat je je eigen afwijkende interpretatie van een volkomen normale term zo aan andere mensen opdringt, misschien exemplarisch voor je normale gedachtegang.
Het kwaad vernietigt zichzelf; maar dat gaat niet altijd even gemakkelijk.quote:Ben enigszins verbaasd dat je zo'n religieuze grondslag lijkt te hebben, hoe zie je jouw druktemakerij om alles wat naar een complot riekt in het licht van God's wil?
Oh, ik begrijp 'm heel goed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:00 schreef Gray het volgende:
Laten we hier niet de online psychologen uit gaan hangen. Als je Bankfurt niet begrijpt kan je altijd nog een vraag stellen.
Een vraag stellen kan inderdaad. Antwoord krijgen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:00 schreef Gray het volgende:
Laten we hier niet de online psychologen uit gaan hangen. Als je Bankfurt niet begrijpt kan je altijd nog een vraag stellen.
FB.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:17 schreef Bankfurt het volgende:
Maar ik zie dat de wisseling van moderators geen goeie zet is hier; er wordt niets gedaan om vervuiling van dusty puppet in deze thread tegen te gaan.
Volgens mij vervuil jij vooral je eigen topic met ontiegelijk kinderachtig gedrag. Maak je geen illusies; niemand neemt je meer serieus. Jouw naam is nog opvallender, vooral met je postgeschiedenis in AEX. De moderators hoeven niet iedereen die jou negatief benadert te censureren, wat een kwaadaardige hypocrisie van je; je bent niets beter.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:17 schreef Bankfurt het volgende:
Maar ik zie dat de wisseling van moderators geen goeie zet is hier; er wordt niets gedaan om vervuiling van dusty puppet in deze thread tegen te gaan.
Ik heb nieuws voor jouw Dusty puppet ! ..grrrrhhrr, .. je mag hier verder rondspelen: ik stop met deze thread en ik pauseer op BNW; Jouw nickname is te veelzeggend.
Wat denk je? Ik vlucht vast voor ik door de mand val? Wat een farce.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:17 schreef Bankfurt het volgende:
Ik heb nieuws voor jouw Dusty puppet ! ..grrrrhhrr, .. je mag hier verder rondspelen: ik stop met deze thread en ik pauseer op BNW; Jouw nickname is te veelzeggend.
Dit. Kritisch omgaan met informatie is waarom dit subforum bestaat. Beledigingen en scheldwoorden vallen daar echter niet onder, die pas ik aan en maak ik eventueel een note van.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De moderators hoeven niet iedereen die jou negatief benadert te censureren.
Lol, Dusty Puppet? Really?quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:17 schreef Bankfurt het volgende:
Omdat .SP en anderen (afgezien van wat stupid trolls) behoorlijk goed mijn threads hebben gelezen, had ik eigenlijk graag met .SP. e.a. verder willen gaan over dit inhoudelijke onderwerp, ,W.b.t. die andere zaak m.b.t. God; had er een ander topic over geopend kunnen worden.
Ik kom de laatste tijd ook meer berichten tegen over FEMA. Ben benieuwd wat ze van plan zijn; de tv-serie Jericho heeft m'n vertrouwen in FEMA en de Amerikaanse staat niet echt goed gedaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:11 schreef UncleScorp het volgende:
Nou in de US was er blijkbaar toch iets gaande :
We now have reports that a huge movement of heavy artillery, tanks, rocket launchers ground to ground ground to air in and around Alexandria Virgina. The trucker reported that his friend was on a secret move and will being moving the stuff to update New York.
“This stuff is being distributed in areas to protect the population.”
One trucker reportedly went through the Mojave County and FEMA was everywhere.
“Prepare for a catastrophic event.”
While The Intel Hub has not independently confirmed this report it dose dovetail into recent reports that we have received in regards to suspicious military movements throughout the United States.
Theories to the reason for all the military movements that have been documented in the last week range from an October invasion of Libya, to earth changes, to literal martial law.
The only thing we know for sure is that suspicious military and possible foreign military troop movements have been confirmed and a buildup for something in on the horizon.
http://dprogram.net/2011/(...)s-u-s-fema-involved/
True that bro.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd ook meer berichten tegen over FEMA. Ben benieuwd wat ze van plan zijn; de tv-serie Jericho heeft m'n vertrouwen in FEMA en de Amerikaanse staat niet echt goed gedaan. :P
Ik houd het iig nauwlettend in de gaten.
Inhoudsloos gezwam, overal zijn wel legervoertuigen te zien die van punt A naar B gaan. De schrijvers larderen het echter met wat vage ungefundeerde quotes als "This stuff is being distributed in areas to protect the population" en "Prepare for a catastrophic event" zonder bronvermelding. En meteen weer doorpapagaaien......quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:11 schreef UncleScorp het volgende:
Nou in de US was er blijkbaar toch iets gaande :
We now have reports that a huge movement of heavy artillery, tanks, rocket launchers ground to ground ground to air in and around Alexandria Virgina. The trucker reported that his friend was on a secret move and will being moving the stuff to update New York.
“This stuff is being distributed in areas to protect the population.”
One trucker reportedly went through the Mojave County and FEMA was everywhere.
“Prepare for a catastrophic event.”
While The Intel Hub has not independently confirmed this report it dose dovetail into recent reports that we have received in regards to suspicious military movements throughout the United States.
Theories to the reason for all the military movements that have been documented in the last week range from an October invasion of Libya, to earth changes, to literal martial law.
The only thing we know for sure is that suspicious military and possible foreign military troop movements have been confirmed and a buildup for something in on the horizon.
http://dprogram.net/2011/(...)s-u-s-fema-involved/
quote:National Level Exercise 2011 (NLE 2011)
FACT SHEET
National Level Exercise 2011 (NLE 2011) is scheduled for May 2011. The purpose of the exercise is to prepare and coordinate a multiple-jurisdictional integrated response to a national catastrophic event.
Een hele enge organisatiequote:
Dus het zou zomaar kunnen dat die legervoertuigen weer terug naar huis gingen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:13 schreef UncleScorp het volgende:
Federal Emergency Management Agency
Lol inhoudsloos gezwam ... dat was weer ff snel van tafel geveegd ...
En "prepare for a catastrophic event" ... misschien nog een uitloper van de recente Nationale Level Exercise 2011 eind mei ...
[..]
Zou kunnen Bastard, zou kunnen ...quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:42 schreef Bastard het volgende:
Dus het zou zomaar kunnen dat die legervoertuigen weer terug naar huis gingen.
Maar kbetwijfel of ze zulk materiaal verzetten voor een natuurrampoefeningquote:We now have reports that a huge movement of heavy artillery, tanks, rocket launchers ground to ground ground to air in and around Alexandria Virgina.
Dat zou niet gek zijn, bij Alexandria liggen twee grote bases; Fort Belvoir en Marine Force Base Quantico. Maar och, dat zou wel een heel makkelijke verklaring zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus het zou zomaar kunnen dat die legervoertuigen weer terug naar huis gingen.
Je weet wat ze zeggen over makkelijke verklaringen. Bastard heeft zijn hoofd weer zuiver op de romp hangen, laat me raden: violette shampoo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dat zou niet gek zijn, bij Alexandria liggen twee grote bases; Fort Belvoir en Marine Force Base Quantico. Maar och, dat zou wel een heel makkelijke verklaring zijn.
Oh had ik dat eerder nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over makkelijke verklaringen. Bastard heeft zijn hoofd weer zuiver op de romp hangen, laat me raden: violette shampoo?
Nee, niet eng.quote:
Dit is trouwens wel een erg vage zin in de Wikipedia link:quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:56 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Nee, niet eng.
Nou weet ik wel dat paranoide complotters er van alles bij fantaseren, zoals: Oh, ze hebben talloze doodskisten aangeschaft, dus ze willen ons allemaal uitroeien!
Hé doe niet zo negatief.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een erg vage zin in de Wikipedia link:
"In het kader van eventuele rampen of andere onvoorzienigheden heeft de FEMA de laatste jaren meer dan 800 gevangenissen laten bouwen om burgers in op te vangen"
Lekker eufemisme!
Misschien ben je iets op het spoor?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
"In het kader van eventuele rampen of andere onvoorzienigheden heeft de FEMA de laatste jaren meer dan 800 gevangenissen laten bouwen om burgers in op te vangen"
Lekker eufemisme!
Wat is daar mis mee? Als de pleuris uit zou breken om het zo maar even te zeggen zullen er onmiddellijk rellen ontstaan en plunderingen plaatsvinden. Extra gevangenissen voor criminelen of opvang voor burgers om hen te beschermen is dan geen verkeerde.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
Lekker eufemisme!
Ik zat je maar te plagen joh. Ik ben AgentMoloch21, hallo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh had ik dat eerder niet
Ik denk gewoon even hardop om deze issieus duidelijk te krijgen hoor.
Wie ben jij eigenlijk?
Waarschijnlijk een vertaalfoutquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien ben je iets op het spoor?
Hopelijk stoppen ze jouw in zon gevangenis. Lachen man!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:16 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Als de pleuris uit zou breken om het zo maar even te zeggen zullen er onmiddellijk rellen ontstaan en plunderingen plaatsvinden. Extra gevangenissen voor criminelen of opvang voor burgers om hen te beschermen is dan geen verkeerde.
Ja hilarisch inderdaad maar overheden moeten zich hier wel serieus mee bezig houden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:13 schreef dadgad het volgende:
[..]
Hopelijk stoppen ze jouw in zon gevangenis. Lachen man!![]()
Maar ik ben Molch jongens!![]()
Zwijg! Crimineel tuig! SLASH!
Waarom? Waarom gevangenissen? Wat een waardeloze oplossing!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:16 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Ja hilarisch inderdaad maar overheden moeten zich hier wel serieus mee bezig houden.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:18 schreef dadgad het volgende:
[..]
Waarom? Waarom gevangenissen? Wat een waardeloze oplossing!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:16 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Als de pleuris uit zou breken om het zo maar even te zeggen zullen er onmiddellijk rellen ontstaan en plunderingen plaatsvinden.
Overheden moeten zich bezig houden met hun verkiezingen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:16 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Ja hilarisch inderdaad maar overheden moeten zich hier wel serieus mee bezig houden.
Dat is een mogelijkheid, maar niet een absolute waarheid. Kijk maar naar Japan en hoe verstandig de Japanners zich gedroegen. Een wereld van verschil.quote:
Omdat de mensen de overheid daar serieuzer nemen dan hier. Je bevestigt mijn stelling alleen maar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:26 schreef dadgad het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid, maar niet een absolute waarheid. Kijk maar naar Japan en hoe verstandig de Japanners zich gedroegen. Een wereld van verschil.
Nee niet helemaal. Verre van eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:50 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Omdat de mensen de overheid daar serieuzer nemen dan hier. Je bevestigt mijn stelling alleen maar.
Nee, dat is de cultuur. Mensen gaan daar ook altijd in rijen staan, ook op de markt. \quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:50 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Omdat de mensen de overheid daar serieuzer nemen dan hier. Je bevestigt mijn stelling alleen maar.
Dat IS vandaag, je moet de dag niet prijzen voor het avond is .quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:31 schreef DustPuppy het volgende:
Oh ja crisis, dat was vandaag.
Nou, laat maar komen dan. Aan de aardbeien heeft het niet gelegen in ieder geval
Je snapt het nog steeds niet hè. Wat staat er nu bv onderaan op de Caution bord van dit geluidsample?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:03 schreef .SP. het volgende:
[..]
Inhoudsloos gezwam, overal zijn wel legervoertuigen te zien die van punt A naar B gaan. De schrijvers larderen het echter met wat vage ungefundeerde quotes als "This stuff is being distributed in areas to protect the population" en "Prepare for a catastrophic event" zonder bronvermelding. En meteen weer doorpapagaaien......
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
"In het kader van eventuele rampen of andere onvoorzienigheden heeft de FEMA de laatste jaren meer dan 800 gevangenissen concentratiekampen laten bouwen om burgers in op te vangen"
Lekker eufemisme!
Nou kijk wat er in Spanje gebeurt. of in Griekenlandquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:18 schreef dadgad het volgende:
[..]
Waarom? Waarom gevangenissen? Wat een waardeloze oplossing!
Resurrectie van een uberoffizier ?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Ik zat je maar te plagen joh. Ik ben AgentMoloch21, hallo.
Ben je serieus? je snapt toch wel dat dit plaatje door een of andere amerikaanse nuttcase inelkaar is gedraaid, geloof je alle plaatjes die je ziet, anders kan ik er ook wel een paar maken!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet hè. Wat staat er nu bv onderaan op de Caution bord van dit geluidsample?
Zoveel sarcasme is niet meer gezond, en als het geen sarcasme is ook niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:16 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Als de pleuris uit zou breken om het zo maar even te zeggen zullen er onmiddellijk rellen ontstaan en plunderingen plaatsvinden. Extra gevangenissen voor criminelen of opvang voor burgers om hen te beschermen is dan geen verkeerde.
Is dat eigenlijk belangrijk?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet hè. Wat staat er nu bv onderaan op de Caution bord van dit geluidsample?
Kan gewoon in het Centraal Voorspellingen-topic.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef Westsidee het volgende:
Wie maakt even topicje aan: De geplande rampen van juli 2011 en augustus 2011; Waar we het opnieuw proberen. #1
Eens moeten we toch een keer goed gokken?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat IS vandaag, je moet de dag niet prijzen voor het avond is .
En ja, de smaakaardbeien zijn lekker
Natuurlijk was het er niet. Tegenwoordig spelen er wel economische spelletjes mee. De dollar moet natuurlijk wel de belangerijkste munt blijven... En daarnaast het apparaat bestaat, dus is het onwaarschijnlijk dat ze het niet gebruiken. Toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:45 schreef mousy31 het volgende:
Vraag aan Bankfurt je gooit nogal wat rampen op HAARP. Hoe verklaar je dan de rampen uit de geschiedenis toen HAARP er nog niet was? Er waren toen ook al vulkaanuitbarstingen en aardbevingen......Zelfs toen de mens nog niet eens bestond. Denk je nou echt dat het de mens is die alles veroorzaakt? Zo machtig is de mens niet maar de natuur wel.
nicequote:Op zondag 3 juli 2011 13:50 schreef Bankfurt het volgende:
De planning:
http://watch.pair.com/weather-modification-2.html
Hoe ze het (willen) gaan doen:
http://watch.pair.com/weather-modification.html
http://watch.pair.com/weather-modification-3.html
Geen idee eigenlijk, we hebben veel uitgevonden maar de bevolking uit de geschiedenis hebben wel mooie monumenten gebouwd en precies op leylijnen en op waar de sterren in het heelal staan. Zoals piramiden en stonehenge....er blijkt dat er vroeger ook al cement bestond in de romeinse tijd dus k twijfel....wat denk jij zelf lambiekje?quote:Op maandag 4 juli 2011 08:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Natuurlijk was het er niet. Tegenwoordig spelen er wel economische spelletjes mee. De dollar moet natuurlijk wel de belangerijkste munt blijven... En daarnaast het apparaat bestaat, dus is het onwaarschijnlijk dat ze het niet gebruiken. Toch?
Een aardbevingsmachine is een uitvinding van Tesla. En bestaat dus al 100 jaar.
Even een andere vraag. Denk je dat wij op dit moment de meeste geavanceerde mens zijn die de aarde ooit heeft gekend?
"nice" dat de planning is aangepast? Blijkens de OP zouden in mei en juni dit jaar enorme rampen plaatsvinden. Die zijn uitgebleven (surprise, surprisequote:
Wat denk je. Er zijn al atoombom-explosie lagen gevonden in een verleden. Ik denk dat Lumeria en Atlantis geen verzinsels zijn. Feit is dat de Egyptenaren zelf niet de piramides heeft geplaatst.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:36 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, we hebben veel uitgevonden maar de bevolking uit de geschiedenis hebben wel mooie monumenten gebouwd en precies op leylijnen en op waar de sterren in het heelal staan. Zoals piramiden en stonehenge....er blijkt dat er vroeger ook al cement bestond in de romeinse tijd dus k twijfel....wat denk jij zelf lambiekje?
Het kan ook nog eens anders zijn. Dat de aarde zelf aardbevingen veroorzaakt (met of zonder hulp van andere hemellichamen) dat weten we. Een aardbeving of vulkaanuitbarsting kunnen we een x tijd van te voren bepalen met welke richterschaal. Wat nu als je dat kan sturen en wat extra aanwakkeren. Ik denk dat we daar meer de HAARPs gebruik moeten zien.quote:Dat van tesla klopt maar voor die tijd zelfs in de tijd dat de mens nog niet bestond was het een woeste aarde met veel vulkaan uitbarstingen, dat heeft niks met de mens te maken maar is de natuur. Je kan echt niet alles op HAARP gooien al denk k wel dat ze het weer ermee kunnen beinvloeden, maar waarom maken we dan met zn alles dat ding niet stuk? Met zn alles staan we sterk toch?
Gevangenis is natuurlijk een groot woord. Maar denk er eens over na. In de letterlijke zin van het woord is het het wel. Op het moment dat je kind net aan volledige zinnen kan praten en net aan kan lopen zonder hulpmiddelen wordt het de ganse dag opgesloten in klaslokaal waar het NIET mag rond lopen en waar het de hele dag zijn mond dient te houden. Dat voegt toch niet. Ook vind het gek dat het dan tot z'n 16 jaar dag in dag uit op school dient te zitten. Plus dat het buiten de school ook nog eens opgescheept zit met huiswerk. Natuurlijk snap ik dat een kind grammatica, begrijpend lezen en wat basiskennis wiskunde moet hebben. Maar dat hoeft toch niet 80% van de wakkere tijd van een kind te zijn.?quote:Vind het wel ineteressant de onderwerpen ed die je op fok gooit, en met sommige dinegn denk k verrek hij kon wel eens gelijk hebben,. maar sommige dingen gaan me echter de pet te boven.
(voorbeeld scholen zijn gevangenissen, als kind haate ik school vond t een gevangenis en dat dwingende van dit en dat moet je leren stond me erg tegen)
Heb je hier bronnen voor, of komt dit weer uit een te grote duim?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:34 schreef Lambiekje het volgende:
Wat denk je. Er zijn al atoombom-explosie lagen gevonden in een verleden. Ik denk dat Lumeria en Atlantis geen verzinsels zijn. Feit is dat de Egyptenaren zelf niet de piramides heeft geplaatst.
[..]
Doe zelf onderzoek.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:55 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Heb je hier bronnen voor, of komt dit weer uit een te grote duim?
Jij komt aan met deze uitspraken.quote:
Wie dan wel? de Annunaki? of hoe ze ook ma hetenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat denk je. Er zijn al atoombom-explosie lagen gevonden in een verleden. Ik denk dat Lumeria en Atlantis geen verzinsels zijn. Feit is dat de Egyptenaren zelf niet de piramides heeft geplaatst.
I denk ook wel dat het best mogelijk is wat ze met HAARP doen , maar de natuur is ook tot veel in staatquote:[..]
Het kan ook nog eens anders zijn. Dat de aarde zelf aardbevingen veroorzaakt (met of zonder hulp van andere hemellichamen) dat weten we. Een aardbeving of vulkaanuitbarsting kunnen we een x tijd van te voren bepalen met welke richterschaal. Wat nu als je dat kan sturen en wat extra aanwakkeren. Ik denk dat we daar meer de HAARPs gebruik moeten zien.
Mn broer bijv, die zei vroeger gewoon k heb geen wiskunde nodig ik word timmerman net als mn vader en leerde het vervolgens ook niet, wat de leraren etc ook zeiden en hij werd een hele goeie timmerman, maakte op den duur ook hele mooie meubels.quote:[..]
Gevangenis is natuurlijk een groot woord. Maar denk er eens over na. In de letterlijke zin van het woord is het het wel. Op het moment dat je kind net aan volledige zinnen kan praten en net aan kan lopen zonder hulpmiddelen wordt het de ganse dag opgesloten in klaslokaal waar het NIET mag rond lopen en waar het de hele dag zijn mond dient te houden. Dat voegt toch niet. Ook vind het gek dat het dan tot z'n 16 jaar dag in dag uit op school dient te zitten. Plus dat het buiten de school ook nog eens opgescheept zit met huiswerk. Natuurlijk snap ik dat een kind grammatica, begrijpend lezen en wat basiskennis wiskunde moet hebben. Maar dat hoeft toch niet 80% van de wakkere tijd van een kind te zijn.?
quote:
Ben je aan het trollen of meen je dit serieus????quote:Op maandag 4 juli 2011 19:13 schreef Bankfurt het volgende:
De Windsors zijn in Californie. De anti-Christ gaat een Satanisch ritueel doen.
6-9 juli a.s. worden gevaarlijke dagen.
geprogrammeerde Windsor-slavinnen, jonge blanke moeders met kinderen, oppassen !
Haarp en ELF staan aan deze week; windkracht 12; Richter schaal 9+.
http://www.discover-santa(...)t-santa-barbara.html
http://www.popeater.com/2(...)fornia-trip-details/
Hij is een grote troll, dat mag onderhand toch wel duidelijk zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:56 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ben je aan het trollen of meen je dit serieus????
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:13 schreef Bankfurt het volgende:
Als het een troll is dan buig ik voor zijn troll-talent, zo niet dan zou hij echt professionele hulp moeten zoeken......quote:Op maandag 4 juli 2011 20:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij is een grote troll, dat mag onderhand toch wel duidelijk zijn.
Meneer roept en beweert van alles, draait om lastige (lees: kritische) vragen heen of negeert deze zelfs volkomen. Stelselmatig.
Maar desondanks blijft hij er maar mee wegkomen hier.
En als er vervolgens weer niks is gebeurd na deze week? Waar ligt dat dan aan?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:13 schreef Bankfurt het volgende:
geprogrammeerde Windsor-slavinnen, jonge blanke moeders met kinderen, oppassen !
Nee dat weet ik niet zeker. Wat wel zeker is is dat het niet door de toenmalige Egyptenaren geplaatst is.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:14 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Wie dan wel? de Annunaki? of hoe ze ook ma heten
Dat ontken ik ook niet.quote:[..]
I denk ook wel dat het best mogelijk is wat ze met HAARP doen , maar de natuur is ook tot veel in staat
In dat opzicht is het ballast. Maar een beetje weten hoe meten werkt zou niet verkeerd kunnen zijn.quote:[..]
Mn broer bijv, die zei vroeger gewoon k heb geen wiskunde nodig ik word timmerman net als mn vader en leerde het vervolgens ook niet, wat de leraren etc ook zeiden en hij werd een hele goeie timmerman, maakte op den duur ook hele mooie meubels.
[..]
Wat kunnen we op deze dagen verwachten?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:13 schreef Bankfurt het volgende:
Krijg k hier nog een antwoord op Bankfurt?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:45 schreef mousy31 het volgende:
Vraag aan Bankfurt je gooit nogal wat rampen op HAARP. Hoe verklaar je dan de rampen uit de geschiedenis toen HAARP er nog niet was? Er waren toen ook al vulkaanuitbarstingen en aardbevingen......Zelfs toen de mens nog niet eens bestond. Denk je nou echt dat het de mens is die alles veroorzaakt? Zo machtig is de mens niet maar de natuur wel.
ok nog een poging, heb je hier een bron van?? Ben wel benieuwd eigenlijk. Hoezo is het een feit dat de Egyptenaren niet zelf de pyramides hebben geplaatst? Teveel stargate gekeken?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tja...quote:Het kan ook nog eens anders zijn. Dat de aarde zelf aardbevingen veroorzaakt (met of zonder hulp van andere hemellichamen) dat weten we. Een aardbeving of vulkaanuitbarsting kunnen we een x tijd van te voren bepalen met welke richterschaal. Wat nu als je dat kan sturen en wat extra aanwakkeren. Ik denk dat we daar meer de HAARPs gebruik moeten zien.
Werk is ook gevangenis, echt te bizar dat ik gewoon 80% van mijn wakkere tijd aan de bak moet om fatsoenlijk te kunnen leven.... Wacht, het hele leven is een gevangenis, toch?quote:Gevangenis is natuurlijk een groot woord. Maar denk er eens over na. In de letterlijke zin van het woord is het het wel. Op het moment dat je kind net aan volledige zinnen kan praten en net aan kan lopen zonder hulpmiddelen wordt het de ganse dag opgesloten in klaslokaal waar het NIET mag rond lopen en waar het de hele dag zijn mond dient te houden. Dat voegt toch niet. Ook vind het gek dat het dan tot z'n 16 jaar dag in dag uit op school dient te zitten. Plus dat het buiten de school ook nog eens opgescheept zit met huiswerk. Natuurlijk snap ik dat een kind grammatica, begrijpend lezen en wat basiskennis wiskunde moet hebben. Maar dat hoeft toch niet 80% van de wakkere tijd van een kind te zijn.?
http://renvogel.files.wor(...)43-taylor-gatto2.pdf
7/7 Midwest Staged Disaster Warning !quote:Op maandag 4 juli 2011 19:13 schreef Bankfurt het volgende:
nopequote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:37 schreef Pallas-Athene het volgende:
Bankfurt en Lambiekje zijn één en dezelfde persoon.
Om eerlijk zijn heb ik jouw avatar niet (bewust) eerder gezien. Dus hoe kan je de moed opgeven?quote:Dus verwacht geen antwoord op de vragen.
Die moed heb ik ook al opgegeven.
Xander is een blogger die buitenlandse kranten, alternative bronnen en blogs e.d. samenvoegd tot een artikel. Xander is dus niet een bron in de letterlijke zin van het woord. Maar dat had je vast wel al gezien.quote:En de site voor vele bronnen xandernieuws.nl is van Lambiekje.
heeft gesteld. >> was . Tijdens die Bilderberg vergaderingen is besloten om de middle class dom te maken. Scholen worden uitgehold. En het niveau wordt omlaag gehaald. College Conspiracy docu gekeken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:57 schreef Zapato het volgende:
Lambiekje, hoe kan JIJ nou onderwijs zo negatief benaderen, als een 'gevangenis'. Als er iets dat het volk in staat heeft gesteld om voor zich op te komen, is het onderwijs.
Alles. Dat is zelfs de bron waarom de ongein van de politiek uitgevouwd kan worden.quote:Je bent niet de enige de stelt dat kinderen te lang op school zitte, maar als dat zo is dat puur uit pedagogische redenen. Hoe kan je daar nou in godsnaam een complot in zien?
Als je wil kan je overal een complot in zien, hij heeft namelijk de feiten op een rij die aantonen dat 5 jaar onderwijs echt wel genoeg is!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:57 schreef Zapato het volgende:
Lambiekje, hoe kan JIJ nou onderwijs zo negatief benaderen, als een 'gevangenis'. Als er iets dat het volk in staat heeft gesteld om voor zich op te komen, is het onderwijs.
Je bent niet de enige de stelt dat kinderen te lang op school zitte, maar als dat zo is dat puur uit pedagogische redenen. Hoe kan je daar nou in godsnaam een complot in zien?
Maar om dit nou alles te scharen onder complot slaat natuurlijk nergens op... Mensen willen gewoon steeds meer voor minder, daar is ook het onderwijs de dupe van, klaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
heeft gesteld. >> was . Tijdens die Bilderberg vergaderingen is besloten om de middle class dom te maken. Scholen worden uitgehold. En het niveau wordt omlaag gehaald. College Conspiracy docu gekeken?
[..]
Alles. Dat is zelfs de bron waarom de ongein van de politiek uitgevouwd kan worden.
Scholen gaan de pedagogiek overnemen van de ouders/familie. Kinderen vanaf 4 maanden zijn al overgelegeverd aan het systeem. Maatschappij wordt asocialer, arroganter, dommer, naiever. Kortom een zombie
Kijk naar hoe makkelijk en nochelant men omgaat met andermans geld. Hetzelfde geldt voor pedagogiek.
Dus er is wat er niet goed aan is dat onze fascistische maatschappij de kinderen klaar stoomt.
Moeten we nu weer aardbeien gaan etenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
7/7 Midwest Staged Disaster Warning !
Dat zijn toch twee heel verschillende dingen? Die kun je niet met elkaar vergelijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
heeft gesteld. >> was . Tijdens die Bilderberg vergaderingen is besloten om de middle class dom te maken. Scholen worden uitgehold. En het niveau wordt omlaag gehaald. College Conspiracy docu gekeken?
[..]
Alles. Dat is zelfs de bron waarom de ongein van de politiek uitgevouwd kan worden.
Scholen gaan de pedagogiek overnemen van de ouders/familie. Kinderen vanaf 4 maanden zijn al overgelegeverd aan het systeem. Maatschappij wordt asocialer, arroganter, dommer, naiever. Kortom een zombie
Kijk naar hoe makkelijk en nochelant men omgaat met andermans geld. Hetzelfde geldt voor pedagogiek.
Dus er is wat er niet goed aan is dat onze fascistische maatschappij de kinderen klaar stoomt.
Ik had het over nonchalanceheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zijn toch twee heel verschillende dingen? Die kun je niet met elkaar vergelijken.
Heb je het blog op VK gelezen waarop vervolgens GeenStijl blogt.quote:Ben het met je eens dat het onderwijs niet meer is wat het was. Een taalfout is niet erg meer tegenwoordig en dat vind ik vreselijk
Nee, maar zal dat eens doen, bedanktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik had het over nonchalanceheid.
[..]
Heb je het blog op VK gelezen waarop vervolgens GeenStijl blogt.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_vollo.html#commentsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar zal dat eens doen, bedankt
Dat is toch verschrikkelijk? Om je kapot te schamenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_vollo.html#comments
Kan je me uitleggen waarom de Bilderbergers zoveel energie steken in het dommer maken van MBO-ers? Zou het niet veel slimmer (effficienter) zijn om de hogere opleidingen eerst aan te pakken, het is immers veel meer werk om hoger opgeleiden tot het gewenste lage niveau te brengen dan MBO-ers tot het gewenste niveau te verlagen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
En prompt zag ik dat er nog een school-item was over de tandheelkunde en examenvraaghandelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch verschrikkelijk? Om je kapot te schamen
Nee het sijpelt vanzelf omhoog. Geslaagde MBO-nietsnutten stromen door naar de HBO.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:18 schreef .SP. het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen waarom de Bilderbergers zoveel energie steken in het dommer maken van MBO-ers? Zou het niet veel slimmer (effficienter) zijn om de hogere opleidingen eerst aan te pakken, het is immers veel meer werk om hoger opgeleiden tot het gewenste lage niveau te brengen dan MBO-ers tot het gewenste niveau te verlagen.
Geld doet gekke dingen met mensen. En daarnaast denk ik dat veelal docenten niet doorhebben dat ze geen snars snappen van hun vak. Neem een arts. Gros van de artsen wordt een arts omdat het flink wat geld oplevert en niet om het wel zijn van de mens. En met die instelling een dergelijke vak studeren is fout. Ik zou over een jaar of 5 niets aan je gebit willen doen met tot de maatschappij toegelaten HBO-tandhelers. Man man je diploma haal je bij een pak boter.quote:Jij zal vanzelfsprekend stellen dat er al lustig verdomt wordt op Universiteiten. Maar waarom komen er geen misstanden van het niveau van InHolland in het nieuws, ik neem aan dat de Bilderbergers flink hun best doen daar......
Hoe gaat het trouwens te werk op universiteiten, zijn alle Profs/Hoogleraren/UD-ers/UHD-ers/Post Docs/AIOs/OIOs ingestraald om minder kritisch te worden? Of worden ze door universiteits-specifieke chemtrails gehersenspoeld?
graag, graag, graag. wat wat wat ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:49 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Wat kunnen we op deze dagen verwachten?
En graag ook wat meer duidelijkheid over die geprogrammeerde Windsor-slavinnen, die jonge blanke moeders met kinderen.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Omg, this stuff is bloody brilliant.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:41 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
graag, graag, graag. wat wat wat ?
Weet je Mrs. Pallas, er is zoiets als Google, dan kun je je in verdiepen in materie en gaan zoeken in kennis van zaken die niet zo standaard is als in ons huidige onderwijs.
Wat moet ik voorstellen ? wat wat wat ?
DIT dit dit..
Windsorslavinnen en mothers of darkness, d.w.z. onze huidige generatie career moeders met teveel capsones, zullen in de orgie van Prince William een nieuw programma in hun kop krijgen.
Veel moeders zullen na deze maand niet meer de oude zijn.
Google maar eens op Prince William, anti-christ en rituals.
Onzin, visualiseer gewoon een violette doornappel en het programma wordt volledig geneutraliseerd. Ik had verwacht dat je dat wel begreep, je hebt dus nog veel te leren; google nog maar even door.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:41 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Windsorslavinnen en mothers of darkness, d.w.z. onze huidige generatie career moeders met teveel capsones, zullen in de orgie van Prince William een nieuw programma in hun kop krijgen.
Wie zegt jou dat er vroeger geen soort HAARP was ?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:45 schreef mousy31 het volgende:
Ja, en ook van de tandenfee, Kerstman, dwergen en Sinterklaas. Wat is je punt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wie zegt jou dat er vroeger geen soort HAARP was ?
Wel eens van de ondergang van Atlantis gehoord ?
De dino's hebben het uitgevondenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Annunakiquote:
Blijf het lastig vinden om het te geloven. Ik kan de zaken die hierover worden beschreven lastig als feiten voor mezelf zien.quote:
simpel niet-aardse zielen controleren de aarde.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Blijf het lastig vinden om het te geloven. Ik kan de zaken die hierover worden beschreven lastig als feiten voor mezelf zien.
Simpel is het niet, want het is geen feit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:19 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
simpel niet-aardse zielen controleren de aarde.
@Lambiekje,quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nope
[..]
Om eerlijk zijn heb ik jouw avatar niet (bewust) eerder gezien. Dus hoe kan je de moed opgeven?
[..]
Xander is een blogger die buitenlandse kranten, alternative bronnen en blogs e.d. samenvoegd tot een artikel. Xander is dus niet een bron in de letterlijke zin van het woord. Maar dat had je vast wel al gezien.
Het is platform afbranden ipv inhoud. Foei.
Jij bent hier juist degene die nietszeggend is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
@Lambiekje,
je kunt denk ik beter de nietszeggenden gewoon negeren. Ga alleen in discussie met mensen die bewezen hebben zich te verdiepen in NWO-zaken.
En wat heb jij tot nu toe bewezen? Dat je jezelf graag als het orakel profileert? Maak jezelf geen illusies Bankierfuhrer, je verwart je dikke duim met relevante kennis. Tot nu toe heb je vooral je ongelijk bewezen, met je droevige voorspellingen; visualiseer vooral nog even door, volgens mij begin je dingen te zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
@Lambiekje,
Ga alleen in discussie met mensen die bewezen hebben zich te verdiepen in NWO-zaken.
voor dat de mens er was vast nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Een fictief eiland gebruiken als argument voor het bestaan van een fictief wapen.quote:The possible existence of a genuine Atlantis was discussed throughout classical antiquity, but it was usually rejected and occasionally parodied by later authors. As Alan Cameron states: "It is only in modern times that people have taken the Atlantis story seriously; no one did so in antiquity".[2] The Timaeus remained known in a Latin rendition by Calcidius through the Middle Ages, and the allegorical aspect of Atlantis was taken up by Humanists in utopian works of several Renaissance writers, like Francis Bacon's "New Atlantis". Atlantis inspires today's literature, from science fiction to comic books to films. Its name has become a byword for any and all supposed advanced prehistoric lost civilizations. Bron
Nu IJsland nog:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:10 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.exohuman.com/w(...)alse-flag-disasters/
Interessante kijk op Fukushima
idd, dus wat is uw voorspelling voor deze week? (kan je er ook meteen een excuus voor het niet ondergaan van de mensheid bij doen, dat scheelt je weer een post)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nu IJsland nog:
http://www.dailymail.co.u(...)ano-ready-erupt.html
er zijn op de wereld 1500 actieve vulkanen een link naar eentje is weinig informatief, kan je iets specifieker zijn. Datum, tijd en uitweg......quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:06 schreef Bankfurt het volgende:
http://poleshift.ning.com/profiles/blogs/mt-ranier-waking-up
Nou, de 'gevaarlijke dagen' zijn alweer lang en breed voorbij.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:13 schreef Bankfurt het volgende:
Hou maar gewoon op en laat dit topic wegzakken in de krochten van FoK!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:41 schreef Bankfurt het volgende:
http://earthquake.usgs.go(...)ews/2011/usc0004pbm/
http://www.msnbc.msn.com/id/43699676/ns/world_news-asia_pacific
Frankrijk is gewaarschuwd:
http://planetsave.com/201(...)ion-to-ban-fracking/
Net zoals deze landen ook op moesten passen:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:41 schreef Bankfurt het volgende:
Ik snap niet welk raar bericht jij hier in ziet. Juist goed dat frankrijk dit instelt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:41 schreef Bankfurt het volgende:
Geen woord over je eerdere verkeerde voorspellingen, maar je gooit er wat nieuwe tegenaan? En dan, wanneer er onverhoopt één uit mocht komen, de victorie kraaien zeker?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:41 schreef Bankfurt het volgende:
Houd eens op met die bijnaam. Het is niet eens grappig.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:44 schreef HyperViper het volgende:
Goed topic, Bankierfuhrer visualiseert nu vast een slotje op dit topic.
Ik las in een ander topic dat hij een aantal users in de negeer/vijand-modus heeft gezet (dat schijn je ergens in te kunnen stellen).quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:31 schreef DustPuppy het volgende:
Bankfurt, reageer eens!
Waarom is je vorige voorspelling niet uitgekomen?
Nou vooruit;quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:53 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Laatst ook al. Jij kan echt alleen maar schelden hè.
Probeer ook eens wat inhoud te brengen.
Denk niet dat iemand die dit topic gevolgd heeft jou nog serieus neemtquote:Op maandag 18 juli 2011 10:37 schreef Bankfurt het volgende:
Iedereen opletten, dinsdag 19 juli 2011 vanaf 9:00 uur; de klapper komt (in positieve zin, wel te verstaan).
Let op je gevoel, je gemoedssrust; wees vooral waakzaam op wat in je gedachten komt.
Neem vooral hiervoor de tijd na 16:00 uur.
Onthoud goed wat je beleeft en meemaakt morgen.
Altijd, bankfurt, altijd.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:37 schreef Bankfurt het volgende:
Iedereen opletten, dinsdag 19 juli 2011 vanaf 9:00 uur; de klapper komt (in positieve zin, wel te verstaan).
Let op je gevoel, je gemoedssrust; wees vooral waakzaam op wat in je gedachten komt.
Ik zal er op letten Bankfurt. Ben benieuwdquote:Op maandag 18 juli 2011 10:37 schreef Bankfurt het volgende:
Ik doe met je mee, het zal me een positief dagje wordenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal er op letten Bankfurt. Ben benieuwd
Dat is alvast een fijn vooruitzicht he , dat positievequote:Op maandag 18 juli 2011 13:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, het zal me een positief dagje worden
Gezien de eerdere onjuiste voorspellingen zou ik er niet teveel van verwachten.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is alvast een fijn vooruitzicht he , dat positieve
Deze voorspelling vind ik leuk, hoop dat het ook echt doorgaat , en anders maak ik er zelf wel een positief dagje vanquote:Op maandag 18 juli 2011 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gezien de eerdere onjuiste voorspellingen zou ik er niet teveel van verwachten.
Altijd een goed plan natuurlijk, maar dan wordt Bf's "voorspelling" wel vanzelf een "self-fulfilling prophecy".quote:Op maandag 18 juli 2011 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
Deze voorspelling vind ik leuk, hoop dat het ook echt doorgaat , en anders maak ik er zelf wel een positief dagje van
En wat staat er in de sterren voor de Kreeften? Als je toch aan het voorspellen slaatquote:Op maandag 18 juli 2011 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Altijd een goed plan natuurlijk, maar dan wordt Bf's "voorspelling" wel vanzelf een "self-fulfilling prophecy".. Dan durf ik ook wel aan te zeggen dat morgen "sommige Tweelingen een financiële meevaller krijgen".
Dat zou heel goed kunnen kloppen, zeker als ik op de fiets naar het werk gaquote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[i]"Kreeften maken, ofschoon het zomer is, morgen kans op een nat pak door een onvoorziene regenbui"[/i]
In feite doet Bf precies hetzelfde, in vage termen spreken (het wordt ook steeds vager, de eerste voorspelling was met naam en toenaam benoemd qua plek, tijd en soort ramp, terwijl de nieuwste voorspelling alleen algehele blijheid oid lijkt te voorspellen). Op zo'n manier tref je vanzelf een keer doel. Gewoon 10.000 keer blind op het doel schieten.
Oet morn, oftewel, tot morgen!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:42 schreef Bankfurt het volgende:
Er is net al een klap uitgedeeld,
Hou het weer in de gaten, het wordt ook snel beter weer in Nederland.
Vanacht goed slapen, goed letten op wat je droomt; positief nieuws opvangen.
Hey Orchestra, lang niet meer gezien; ja wat jij schrijft klopt; violet werkt maar is veelal onschadelijk; als mensen zich ongemakkelijk voelen dan heb je hun kwade bedoelingen geneutraliseerd. Ik zelf vind violet een beetje soft; Maar violet is nooit slecht. Er zijn andere methoden en afbeeldingen die veel krachtiger zijn, bijv. met goud en zo.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:37 schreef SalvatorMundi het volgende:
Goedenavond dames en heren!
Na een tijdje afwezig te zijn geweest wilde ik toch nog even voor de klap een post maken uiteraard. Ben benieuwd wat er gedroomd gaat worden, ik breng morgen wel verslag uit.
Ik heb de afgelopen tijd het volgende opgemerkt:
- Stilte voor de storm? Normaal link ik genoeg gebeurtenissen aan BNW-onderwerpen, maar de laatste tijd ligt dat allemaal stil.
- Dromen komen frequenter en duidelijker voor.
- Is het mogelijk energie op iemand anders uit te oefenen? Ik probeerde me voor te stellen dat ik energie (violette beam zeg maar) op iemand zijn hersenen gebruikte. Hoewel het ridicuul klinkt werden mensen of ongemakkelijk en nerveus, of heel waakzaam en op hun hoede.
This stuff is bloody brilliantquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hey Orchestra, lang niet meer gezien; ja wat jij schrijft klopt; violet werkt maar is veelal onschadelijk; als mensen zich ongemakkelijk voelen dan heb je hun kwade bedoelingen geneutraliseerd. Ik zelf vind violet een beetje soft; Maar violet is nooit slecht. Er zijn andere methoden en afbeeldingen die veel krachtiger zijn, bijv. met goud en zo.
De kracht hangt af van DNA en leeftijd en gezondheid en geslacht; maar het kan ook een extra feature in je zijn d.m.v. programmering of micro-implantaten. Dus ik weet nou niet zo goed waar het bij jou aan ligt.
Voor intense heldere dromen werken balansoefeningen, goud, violet vooraf en/of de dolfijn exercise heel goed. Beetje water drinken voor het slapen gaan.
Nou nog 16 uur, en kijken waar het orakel nu weer mee komt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hey Orchestra, lang niet meer gezien; ja wat jij schrijft klopt; violet werkt maar is veelal onschadelijk; als mensen zich ongemakkelijk voelen dan heb je hun kwade bedoelingen geneutraliseerd. Ik zelf vind violet een beetje soft; Maar violet is nooit slecht. Er zijn andere methoden en afbeeldingen die veel krachtiger zijn, bijv. met goud en zo.
De kracht hangt af van DNA en leeftijd en gezondheid en geslacht; maar het kan ook een extra feature in je zijn d.m.v. programmering of micro-implantaten. Dus ik weet nou niet zo goed waar het bij jou aan ligt.
Voor intense heldere dromen werken balansoefeningen, goud, violet vooraf en/of de dolfijn exercise heel goed. Beetje water drinken voor het slapen gaan.
Misschien moeten we een apart topic maken waar we lekker gaan brainstormen over redenen waarmee Bankfurt verklaart waarom zijn voorspellingen nooit uitkomen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou nog 16 uur, en kijken waar het orakel nu weer mee komt.
twitter:quote:Op maandag 18 juli 2011 16:42 schreef Bankfurt het volgende:
AMSTERDAM – Er is plotseling een einde gekomen aan het extreem natte weer in Nederland. Meteorologen van Weerplaza voorspellen op de lange termijn zelfs een flinke verbetering van het weer.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:42 schreef Bankfurt het volgende:
jazeker, er zijn zat mensen die piet zien als een dagelijks orakel die het weer voor hun verandertquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:25 schreef DustPuppy het volgende:
Mag ik uit jullie reactie nu concluderen dat alle meteorologen profeten zijn?
Vergeet niet de met een G gegraveerde violette kettingzaag, als je echte power zoekt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Welke klapper had je dan na 16:00 uur gister?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
Tot nu toe een prima dag, dus de voorspelling van Bankfurt is wat mij betreft helemaal uitgekomen
Nou, het was een lekker dagje gewoon, alles liep vlot, toen ik thuis kwam was er een pakketje waar ik op zat te wachten, dus misschien is dat om 4 uur bezorgd dat zou kunnenquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:32 schreef Knarf het volgende:
[..]
Welke klapper had je dan na 16:00 uur gister?
Anders was het een normale dag. Beter weer dan de dagen ervoor, maar nu ook weer niet super mooi.
Jij bent makkelijk tevreden te stellenquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het was een lekker dagje gewoon, alles liep vlot, toen ik thuis kwam was er een pakketje waar ik op zat te wachten, dus misschien is dat om 4 uur bezorgd dat zou kunnen![]()
Dus van mij mag Bankfurt meer van dit soort dagen voorspellen
Gewone werkdag op kantoor. Maar mijn pakketje is nog niet aangekomen (misschien vanmiddag, maar dan heeft Bankfurt het verkeerd voorspeld).quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het was een lekker dagje gewoon, alles liep vlot, toen ik thuis kwam was er een pakketje waar ik op zat te wachten, dus misschien is dat om 4 uur bezorgd dat zou kunnen![]()
Dus van mij mag Bankfurt meer van dit soort dagen voorspellen
Mwah, dat nu ook weer niet hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:40 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Jij bent makkelijk tevreden te stellen
Ja, dat is wel een beetje jammerquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:43 schreef Knarf het volgende:
[..]
Gewone werkdag op kantoor. Maar mijn pakketje is nog niet aangekomen (misschien vanmiddag, maar dan heeft Bankfurt het verkeerd voorspeld).
Het was drukker in de sportschool dan normaal waardoor ik niet al mijn oefeningen kon doen. Niks positiefs aan dusquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:16 schreef Bankfurt het volgende:
Iemand gisterenavond iets aparts opgemerkt (vooral voor zichzelf, in de locale omgeving), zo tussen 19:00h en 21:00h ?
Niet echt. Kun je misschien iets specifieker zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:16 schreef Bankfurt het volgende:
Iemand gisterenavond iets aparts opgemerkt (vooral voor zichzelf, in de locale omgeving), zo tussen 19:00h en 21:00h ?
Er lag nog een ijsje in de vrieskist terwijl ik dacht dat ik er geen meer had, dat was een meevaller. Helaas voelde ik me een beetje bespioneerd toen ik het wilde opeten, want vanuit het gebouw achter mijn huis hingen er twee mensen uit het raam die zo mijn keuken binnenkeken!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:16 schreef Bankfurt het volgende:
Volgens mij, en ik weet het niet zeker, stopte de wereld even met draaien....quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:16 schreef Bankfurt het volgende:
Hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:45 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Volgens mij, en ik weet het niet zeker, stopte de wereld even met draaien....
Ja, dat voelde ik ook. Heel even idd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:45 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Volgens mij, en ik weet het niet zeker, stopte de wereld even met draaien....
Meerdere mensen hadden gisteravond de indruk dat de tijd heel snel leek te gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:16 schreef Bankfurt het volgende:
welke tijdzone is dat? Was aan het reizen gisteren en moet wel even nagaan waar ik was rond die tijd. Ik had wel de hele tijd de zin "Someone speaks gobbledygook " in mijn hoofd, zou dat iets betekenen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:16 schreef Bankfurt het volgende:
Ik had juist het tegenovergestelde. Maargoed ik was dan ook aan het tijdreizenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:15 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Meerdere mensen hadden gisteravond de indruk dat de tijd heel snel leek te gaan.
Kun je iets meer daarvan zeggen ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat voelde ik ook. Heel even idd.
Wat hadden we op moeten merken dan? Je vraagt dit niet voor niks tochquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:16 schreef Bankfurt het volgende:
Ik voelde me de hele dag al goed, en tussen 7 en 9 zelfs nog iets beter. Blij. Hoopvol.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:27 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kun je iets meer daarvan zeggen ?
Hoe je het voelde en tijdstip ongeveer ?
Dan heeft je vrouwtje goed haar best gedaan dus?quote:Ik voelde me de hele dag al goed, en tussen 7 en 9 zelfs nog iets beter. Blij. Hoopvol.
Mijn vrouwtje?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:18 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dan heeft je vrouwtje goed haar best gedaan dus?
Incorrect. De puinhoop wordt door jouw foutieve voorspellingen veroorzaakt. Kan je wel met je vingertje naar de mod wijzen maar daar maak je jezelf echt niet geloofwaardiger mee. Je bent gewoon door de mand gevallen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef Bankfurt het volgende:
Dit topic en andere in BNW is een puinhoop geworden, vooral door het geflame.
Er is een topic over, maar ik zag je daar niet en was benieuwd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef Bankfurt het volgende:
Waarom gebruik je dit topic hiervoor ? Kun jezelf toch ook een topic over openen ?
Er wordt kennelijk niet meer gemod.
Bankfurt, doel je misschien op vandaag, de beslissende dag voor de euro?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef Bankfurt het volgende:
Waarom gebruik je dit topic hiervoor ? Kun jezelf toch ook een topic over openen ?
Vooral doordat er sommige figuren zijn geweest die zichzelf de laatste tijd onevenredig belachelijk hebben gemaakt door voorspellingen te doen die uit de lucht gegrepen waren en bovendien voor 0,0 uitkwamen. Hier geen verklaring voor gaven, maar gewoon vrolijk doorgaan met NOG meer voorspellingen doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef Bankfurt het volgende:
Misschien moet je eens ff in de spiegel kijken Bankfurt , soms kan je interessante dingen schrijven, maar in dit topic is je nivo wel erg gedaald. En tja je kan dan ons niet kwalijk nemen dat je belachelijk gemaakt word, omdat je je zelf volkomen belachelijk maakt met deze nep voorspellingen. En ander vaag gedoe.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef Bankfurt het volgende:
Nee, het gaat om iets anders;quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bankfurt, doel je misschien op vandaag, de beslissende dag voor de euro?
Heb je commentaar over hoe het modereren, wees dan in het BNW Feedback-topic.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef Bankfurt het volgende:
Gast, die namen je in de zeik! Zie je dat zelf niet in?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:03 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee, het gaat om iets anders;
ik was eigenlijk benieuwd naar wat ramon1983 en j0kkebr0k schreven.
Jij maakt je zorgen dat ik misschien in de zeik kan worden genomen ?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:14 schreef .SP. het volgende:
[..]
Gast, die namen je in de zeik! Zie je dat zelf niet in?
Ik had de hele tijd geen trek. Heb uiteindelijk kwart over 9 gegeten. Verder weinig bijzonders.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:16 schreef Bankfurt het volgende:
Als ik dan toch moet kiezen... Ik ga 100% voor de eerste.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:36 schreef dadgad het volgende:
Dus Bankfurt. Wat moeten we van deze Oslo-aanslagen denken? Wederom een cia-voorbereide valse vlag aanslag voorvloeiend uit de neo-annunaki ideologisch geladen mensenhaat slash voorbereidsel op den nieuwe wereld orde, of hebben we dit keer daadwerkelijk te maken met de losgeslagen jihadisten slash achterlijke vrouw-hatende baardmannen uit de moderne prehistorie met doelstelling de globale implementatie van de almachtige allesverkrachtende sharia-wet en het degraderen van de moderne tijden terug tot de zanbak ideologie van het wilde oosten?
Eisenhower zou je de hand drukken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:18 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als ik dan toch moet kiezen... Ik ga 100% voor de eerste.
Je staat toch op zn blok list Gray , kan ie je reactie dan wel zien?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Heb je commentaar over hoe het modereren, wees dan in het BNW Feedback-topic.
Zien wel, al sluit ie meestal een oogje voor wanneer ik iets zeg dat hem niet aanstaat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:21 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Je staat toch op zn blok list Gray , kan ie je reactie dan wel zien?
Kunnen mensen jouw ook blocken gray?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Zien wel, al sluit ie meestal een oogje voor wanneer ik iets zeg dat hem niet aanstaat.
Ach, wie oogst zal zaaien.
Hij blokt niemand, hij negeert. Verder heeft een mod dezelfde rechten als users, met wat extra knopjes enzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:43 schreef dadgad het volgende:
[..]
Kunnen mensen jouw ook blocken gray?
en ik maar denken dat je almachtig was hier
Het is inderdaad juli.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
Volgens mij kan dit topic gewoon dicht. Er zijn geen noemenswaardige rampen geweest in Mei en Juni en inmiddels is het al weer dik Juli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |