Incorrect. De puinhoop wordt door jouw foutieve voorspellingen veroorzaakt. Kan je wel met je vingertje naar de mod wijzen maar daar maak je jezelf echt niet geloofwaardiger mee. Je bent gewoon door de mand gevallen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef Bankfurt het volgende:
Dit topic en andere in BNW is een puinhoop geworden, vooral door het geflame.
Er is een topic over, maar ik zag je daar niet en was benieuwd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef Bankfurt het volgende:
Waarom gebruik je dit topic hiervoor ? Kun jezelf toch ook een topic over openen ?
Er wordt kennelijk niet meer gemod.
Bankfurt, doel je misschien op vandaag, de beslissende dag voor de euro?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef Bankfurt het volgende:
Waarom gebruik je dit topic hiervoor ? Kun jezelf toch ook een topic over openen ?
Vooral doordat er sommige figuren zijn geweest die zichzelf de laatste tijd onevenredig belachelijk hebben gemaakt door voorspellingen te doen die uit de lucht gegrepen waren en bovendien voor 0,0 uitkwamen. Hier geen verklaring voor gaven, maar gewoon vrolijk doorgaan met NOG meer voorspellingen doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef Bankfurt het volgende:
Misschien moet je eens ff in de spiegel kijken Bankfurt , soms kan je interessante dingen schrijven, maar in dit topic is je nivo wel erg gedaald. En tja je kan dan ons niet kwalijk nemen dat je belachelijk gemaakt word, omdat je je zelf volkomen belachelijk maakt met deze nep voorspellingen. En ander vaag gedoe.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef Bankfurt het volgende:
Nee, het gaat om iets anders;quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bankfurt, doel je misschien op vandaag, de beslissende dag voor de euro?
Heb je commentaar over hoe het modereren, wees dan in het BNW Feedback-topic.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef Bankfurt het volgende:
Gast, die namen je in de zeik! Zie je dat zelf niet in?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:03 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee, het gaat om iets anders;
ik was eigenlijk benieuwd naar wat ramon1983 en j0kkebr0k schreven.
Jij maakt je zorgen dat ik misschien in de zeik kan worden genomen ?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:14 schreef .SP. het volgende:
[..]
Gast, die namen je in de zeik! Zie je dat zelf niet in?
Ik had de hele tijd geen trek. Heb uiteindelijk kwart over 9 gegeten. Verder weinig bijzonders.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:16 schreef Bankfurt het volgende:
Iemand gisterenavond iets aparts opgemerkt (vooral voor zichzelf, in de locale omgeving), zo tussen 19:00h en 21:00h ?
Als ik dan toch moet kiezen... Ik ga 100% voor de eerste.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:36 schreef dadgad het volgende:
Dus Bankfurt. Wat moeten we van deze Oslo-aanslagen denken? Wederom een cia-voorbereide valse vlag aanslag voorvloeiend uit de neo-annunaki ideologisch geladen mensenhaat slash voorbereidsel op den nieuwe wereld orde, of hebben we dit keer daadwerkelijk te maken met de losgeslagen jihadisten slash achterlijke vrouw-hatende baardmannen uit de moderne prehistorie met doelstelling de globale implementatie van de almachtige allesverkrachtende sharia-wet en het degraderen van de moderne tijden terug tot de zanbak ideologie van het wilde oosten?
Eisenhower zou je de hand drukken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:18 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als ik dan toch moet kiezen... Ik ga 100% voor de eerste.
Je staat toch op zn blok list Gray , kan ie je reactie dan wel zien?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Heb je commentaar over hoe het modereren, wees dan in het BNW Feedback-topic.
Zien wel, al sluit ie meestal een oogje voor wanneer ik iets zeg dat hem niet aanstaat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:21 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Je staat toch op zn blok list Gray , kan ie je reactie dan wel zien?
Kunnen mensen jouw ook blocken gray?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Zien wel, al sluit ie meestal een oogje voor wanneer ik iets zeg dat hem niet aanstaat.
Ach, wie oogst zal zaaien.
Hij blokt niemand, hij negeert. Verder heeft een mod dezelfde rechten als users, met wat extra knopjes enzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:43 schreef dadgad het volgende:
[..]
Kunnen mensen jouw ook blocken gray?
en ik maar denken dat je almachtig was hier
Het is inderdaad juli.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
Volgens mij kan dit topic gewoon dicht. Er zijn geen noemenswaardige rampen geweest in Mei en Juni en inmiddels is het al weer dik Juli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |