True that bro.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd ook meer berichten tegen over FEMA. Ben benieuwd wat ze van plan zijn; de tv-serie Jericho heeft m'n vertrouwen in FEMA en de Amerikaanse staat niet echt goed gedaan. :P
Ik houd het iig nauwlettend in de gaten.
Inhoudsloos gezwam, overal zijn wel legervoertuigen te zien die van punt A naar B gaan. De schrijvers larderen het echter met wat vage ungefundeerde quotes als "This stuff is being distributed in areas to protect the population" en "Prepare for a catastrophic event" zonder bronvermelding. En meteen weer doorpapagaaien......quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:11 schreef UncleScorp het volgende:
Nou in de US was er blijkbaar toch iets gaande :
We now have reports that a huge movement of heavy artillery, tanks, rocket launchers ground to ground ground to air in and around Alexandria Virgina. The trucker reported that his friend was on a secret move and will being moving the stuff to update New York.
“This stuff is being distributed in areas to protect the population.”
One trucker reportedly went through the Mojave County and FEMA was everywhere.
“Prepare for a catastrophic event.”
While The Intel Hub has not independently confirmed this report it dose dovetail into recent reports that we have received in regards to suspicious military movements throughout the United States.
Theories to the reason for all the military movements that have been documented in the last week range from an October invasion of Libya, to earth changes, to literal martial law.
The only thing we know for sure is that suspicious military and possible foreign military troop movements have been confirmed and a buildup for something in on the horizon.
http://dprogram.net/2011/(...)s-u-s-fema-involved/
quote:National Level Exercise 2011 (NLE 2011)
FACT SHEET
National Level Exercise 2011 (NLE 2011) is scheduled for May 2011. The purpose of the exercise is to prepare and coordinate a multiple-jurisdictional integrated response to a national catastrophic event.
Een hele enge organisatiequote:
Dus het zou zomaar kunnen dat die legervoertuigen weer terug naar huis gingen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:13 schreef UncleScorp het volgende:
Federal Emergency Management Agency
Lol inhoudsloos gezwam ... dat was weer ff snel van tafel geveegd ...
En "prepare for a catastrophic event" ... misschien nog een uitloper van de recente Nationale Level Exercise 2011 eind mei ...
[..]
Zou kunnen Bastard, zou kunnen ...quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:42 schreef Bastard het volgende:
Dus het zou zomaar kunnen dat die legervoertuigen weer terug naar huis gingen.
Maar kbetwijfel of ze zulk materiaal verzetten voor een natuurrampoefeningquote:We now have reports that a huge movement of heavy artillery, tanks, rocket launchers ground to ground ground to air in and around Alexandria Virgina.
Dat zou niet gek zijn, bij Alexandria liggen twee grote bases; Fort Belvoir en Marine Force Base Quantico. Maar och, dat zou wel een heel makkelijke verklaring zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus het zou zomaar kunnen dat die legervoertuigen weer terug naar huis gingen.
Je weet wat ze zeggen over makkelijke verklaringen. Bastard heeft zijn hoofd weer zuiver op de romp hangen, laat me raden: violette shampoo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dat zou niet gek zijn, bij Alexandria liggen twee grote bases; Fort Belvoir en Marine Force Base Quantico. Maar och, dat zou wel een heel makkelijke verklaring zijn.
Oh had ik dat eerder nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over makkelijke verklaringen. Bastard heeft zijn hoofd weer zuiver op de romp hangen, laat me raden: violette shampoo?
Nee, niet eng.quote:
Dit is trouwens wel een erg vage zin in de Wikipedia link:quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:56 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Nee, niet eng.
Nou weet ik wel dat paranoide complotters er van alles bij fantaseren, zoals: Oh, ze hebben talloze doodskisten aangeschaft, dus ze willen ons allemaal uitroeien!
Hé doe niet zo negatief.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een erg vage zin in de Wikipedia link:
"In het kader van eventuele rampen of andere onvoorzienigheden heeft de FEMA de laatste jaren meer dan 800 gevangenissen laten bouwen om burgers in op te vangen"
Lekker eufemisme!
Misschien ben je iets op het spoor?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
"In het kader van eventuele rampen of andere onvoorzienigheden heeft de FEMA de laatste jaren meer dan 800 gevangenissen laten bouwen om burgers in op te vangen"
Lekker eufemisme!
Wat is daar mis mee? Als de pleuris uit zou breken om het zo maar even te zeggen zullen er onmiddellijk rellen ontstaan en plunderingen plaatsvinden. Extra gevangenissen voor criminelen of opvang voor burgers om hen te beschermen is dan geen verkeerde.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
Lekker eufemisme!
Ik zat je maar te plagen joh. Ik ben AgentMoloch21, hallo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh had ik dat eerder niet
Ik denk gewoon even hardop om deze issieus duidelijk te krijgen hoor.
Wie ben jij eigenlijk?
Waarschijnlijk een vertaalfoutquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien ben je iets op het spoor?
Hopelijk stoppen ze jouw in zon gevangenis. Lachen man!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:16 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Als de pleuris uit zou breken om het zo maar even te zeggen zullen er onmiddellijk rellen ontstaan en plunderingen plaatsvinden. Extra gevangenissen voor criminelen of opvang voor burgers om hen te beschermen is dan geen verkeerde.
Ja hilarisch inderdaad maar overheden moeten zich hier wel serieus mee bezig houden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:13 schreef dadgad het volgende:
[..]
Hopelijk stoppen ze jouw in zon gevangenis. Lachen man!![]()
Maar ik ben Molch jongens!![]()
Zwijg! Crimineel tuig! SLASH!
Waarom? Waarom gevangenissen? Wat een waardeloze oplossing!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:16 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Ja hilarisch inderdaad maar overheden moeten zich hier wel serieus mee bezig houden.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:18 schreef dadgad het volgende:
[..]
Waarom? Waarom gevangenissen? Wat een waardeloze oplossing!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:16 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Als de pleuris uit zou breken om het zo maar even te zeggen zullen er onmiddellijk rellen ontstaan en plunderingen plaatsvinden.
Overheden moeten zich bezig houden met hun verkiezingen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:16 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Ja hilarisch inderdaad maar overheden moeten zich hier wel serieus mee bezig houden.
Dat is een mogelijkheid, maar niet een absolute waarheid. Kijk maar naar Japan en hoe verstandig de Japanners zich gedroegen. Een wereld van verschil.quote:
Omdat de mensen de overheid daar serieuzer nemen dan hier. Je bevestigt mijn stelling alleen maar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:26 schreef dadgad het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid, maar niet een absolute waarheid. Kijk maar naar Japan en hoe verstandig de Japanners zich gedroegen. Een wereld van verschil.
Nee niet helemaal. Verre van eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:50 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Omdat de mensen de overheid daar serieuzer nemen dan hier. Je bevestigt mijn stelling alleen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |