Ik zal er op letten Bankfurt. Ben benieuwdquote:Op maandag 18 juli 2011 10:37 schreef Bankfurt het volgende:
Iedereen opletten, dinsdag 19 juli 2011 vanaf 9:00 uur; de klapper komt (in positieve zin, wel te verstaan).
Let op je gevoel, je gemoedssrust; wees vooral waakzaam op wat in je gedachten komt.
Neem vooral hiervoor de tijd na 16:00 uur.
Onthoud goed wat je beleeft en meemaakt morgen.
Ik doe met je mee, het zal me een positief dagje wordenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal er op letten Bankfurt. Ben benieuwd
Dat is alvast een fijn vooruitzicht he , dat positievequote:Op maandag 18 juli 2011 13:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, het zal me een positief dagje worden
Gezien de eerdere onjuiste voorspellingen zou ik er niet teveel van verwachten.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is alvast een fijn vooruitzicht he , dat positieve
Deze voorspelling vind ik leuk, hoop dat het ook echt doorgaat , en anders maak ik er zelf wel een positief dagje vanquote:Op maandag 18 juli 2011 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gezien de eerdere onjuiste voorspellingen zou ik er niet teveel van verwachten.
Altijd een goed plan natuurlijk, maar dan wordt Bf's "voorspelling" wel vanzelf een "self-fulfilling prophecy".quote:Op maandag 18 juli 2011 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
Deze voorspelling vind ik leuk, hoop dat het ook echt doorgaat , en anders maak ik er zelf wel een positief dagje van
En wat staat er in de sterren voor de Kreeften? Als je toch aan het voorspellen slaatquote:Op maandag 18 juli 2011 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Altijd een goed plan natuurlijk, maar dan wordt Bf's "voorspelling" wel vanzelf een "self-fulfilling prophecy".. Dan durf ik ook wel aan te zeggen dat morgen "sommige Tweelingen een financiële meevaller krijgen".
Dat zou heel goed kunnen kloppen, zeker als ik op de fiets naar het werk gaquote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[i]"Kreeften maken, ofschoon het zomer is, morgen kans op een nat pak door een onvoorziene regenbui"[/i]
In feite doet Bf precies hetzelfde, in vage termen spreken (het wordt ook steeds vager, de eerste voorspelling was met naam en toenaam benoemd qua plek, tijd en soort ramp, terwijl de nieuwste voorspelling alleen algehele blijheid oid lijkt te voorspellen). Op zo'n manier tref je vanzelf een keer doel. Gewoon 10.000 keer blind op het doel schieten.
Oet morn, oftewel, tot morgen!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:42 schreef Bankfurt het volgende:
Er is net al een klap uitgedeeld,
Hou het weer in de gaten, het wordt ook snel beter weer in Nederland.
Vanacht goed slapen, goed letten op wat je droomt; positief nieuws opvangen.
Hey Orchestra, lang niet meer gezien; ja wat jij schrijft klopt; violet werkt maar is veelal onschadelijk; als mensen zich ongemakkelijk voelen dan heb je hun kwade bedoelingen geneutraliseerd. Ik zelf vind violet een beetje soft; Maar violet is nooit slecht. Er zijn andere methoden en afbeeldingen die veel krachtiger zijn, bijv. met goud en zo.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:37 schreef SalvatorMundi het volgende:
Goedenavond dames en heren!
Na een tijdje afwezig te zijn geweest wilde ik toch nog even voor de klap een post maken uiteraard. Ben benieuwd wat er gedroomd gaat worden, ik breng morgen wel verslag uit.
Ik heb de afgelopen tijd het volgende opgemerkt:
- Stilte voor de storm? Normaal link ik genoeg gebeurtenissen aan BNW-onderwerpen, maar de laatste tijd ligt dat allemaal stil.
- Dromen komen frequenter en duidelijker voor.
- Is het mogelijk energie op iemand anders uit te oefenen? Ik probeerde me voor te stellen dat ik energie (violette beam zeg maar) op iemand zijn hersenen gebruikte. Hoewel het ridicuul klinkt werden mensen of ongemakkelijk en nerveus, of heel waakzaam en op hun hoede.
This stuff is bloody brilliantquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hey Orchestra, lang niet meer gezien; ja wat jij schrijft klopt; violet werkt maar is veelal onschadelijk; als mensen zich ongemakkelijk voelen dan heb je hun kwade bedoelingen geneutraliseerd. Ik zelf vind violet een beetje soft; Maar violet is nooit slecht. Er zijn andere methoden en afbeeldingen die veel krachtiger zijn, bijv. met goud en zo.
De kracht hangt af van DNA en leeftijd en gezondheid en geslacht; maar het kan ook een extra feature in je zijn d.m.v. programmering of micro-implantaten. Dus ik weet nou niet zo goed waar het bij jou aan ligt.
Voor intense heldere dromen werken balansoefeningen, goud, violet vooraf en/of de dolfijn exercise heel goed. Beetje water drinken voor het slapen gaan.
Nou nog 16 uur, en kijken waar het orakel nu weer mee komt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hey Orchestra, lang niet meer gezien; ja wat jij schrijft klopt; violet werkt maar is veelal onschadelijk; als mensen zich ongemakkelijk voelen dan heb je hun kwade bedoelingen geneutraliseerd. Ik zelf vind violet een beetje soft; Maar violet is nooit slecht. Er zijn andere methoden en afbeeldingen die veel krachtiger zijn, bijv. met goud en zo.
De kracht hangt af van DNA en leeftijd en gezondheid en geslacht; maar het kan ook een extra feature in je zijn d.m.v. programmering of micro-implantaten. Dus ik weet nou niet zo goed waar het bij jou aan ligt.
Voor intense heldere dromen werken balansoefeningen, goud, violet vooraf en/of de dolfijn exercise heel goed. Beetje water drinken voor het slapen gaan.
Misschien moeten we een apart topic maken waar we lekker gaan brainstormen over redenen waarmee Bankfurt verklaart waarom zijn voorspellingen nooit uitkomen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou nog 16 uur, en kijken waar het orakel nu weer mee komt.
twitter:quote:Op maandag 18 juli 2011 16:42 schreef Bankfurt het volgende:
AMSTERDAM – Er is plotseling een einde gekomen aan het extreem natte weer in Nederland. Meteorologen van Weerplaza voorspellen op de lange termijn zelfs een flinke verbetering van het weer.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:42 schreef Bankfurt het volgende:
jazeker, er zijn zat mensen die piet zien als een dagelijks orakel die het weer voor hun verandertquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:25 schreef DustPuppy het volgende:
Mag ik uit jullie reactie nu concluderen dat alle meteorologen profeten zijn?
Vergeet niet de met een G gegraveerde violette kettingzaag, als je echte power zoekt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Welke klapper had je dan na 16:00 uur gister?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
Tot nu toe een prima dag, dus de voorspelling van Bankfurt is wat mij betreft helemaal uitgekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |