Ahw..quote:
Dat dacht ik bij mij gisteren ook. Gelukkig was het de inFamous 2-disc. Anders had ik Sony mogen uitleggen dat er een debug is gestorven en ik een nieuwe wilquote:
Braid for mequote:Here are the mid month treats that are available for all Plus members, including those with the Welcome Back free membership. You will be able to find these later today in the Plus section of the Store:
MAG Interdiction map pack – 100% discount
Braid (PSN game) – 75% discount
Young Thor (mini) – 75% discount
SOCOM: Special Forces:
Abandoned Map – 100% discount
SU90-Shotgun 100% discount
Yuh... Gisteren...quote:
Oscar Mike = On the Movequote:
Je hebt een debug-unit? Cool... wel in een PS3 behuizing of een andere (mooie) lompe kast?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij mij gisteren ook. Gelukkig was het de inFamous 2-disc. Anders had ik Sony mogen uitleggen dat er een debug is gestorven en ik een nieuwe wil
Gewoon in een fat-model.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je hebt een debug-unit? Cool... wel in een PS3 behuizing of een andere (mooie) lompe kast?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=oscar%20mikequote:Op woensdag 22 juni 2011 12:42 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
I'm just saying.
http://www.learning-to-fly.com/aviation-alphabet.html
jammer, zo'n devkit kast met allemaal extra knopjes is ook cool.quote:
Ja, maar het past niet in de kastquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
jammer, zo'n devkit kast met allemaal extra knopjes is ook cool.
ach Fat-Ps3 is mooier als de Slim.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
jammer, zo'n devkit kast met allemaal extra knopjes is ook cool.
Mja, boeiend!quote:
Klopt, daarom baal ik ook dat die van mij stuk is. Niet dat ik de PS2 compatibiliteit nog gebruik of de cardreaders, maar qua uiterlijk alleen al veel mooier.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach Fat-Ps3 is mooier als de Slim.
daarom heb ik ook nog geen slim gekocht
dan praat je ook over een game, Uncharted en 2 zijn zo'n beetje de beste ps3 games die er zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:05 schreef Stuurver het volgende:
Infamous 2 uitgespeeld.
Erg matige game vooral vergeleken Uncharted 2 die ik een week eerder had uitgespeeld
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:05 schreef Stuurver het volgende:
Infamous 2 uitgespeeld.
Erg matige game vooral vergeleken Uncharted 2 die ik een week eerder had uitgespeeld
Daarbij is Uncharted natuurlijk veel meer opgebouwd met een vaste verhaallijn en van punt A naar B.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan praat je ook over een game, Uncharted en 2 zijn zo'n beetje de beste ps3 games die er zijn.
Nee joh! Dat ding fixxen ze alsof het niets is! Is met mijn launch model ook helemaal goedgekomenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, boeiend!
[..]
Klopt, daarom baal ik ook dat die van mij stuk is. Niet dat ik de PS2 compatibiliteit nog gebruik of de cardreaders, maar qua uiterlijk alleen al veel mooier.
Maar heel misschien dat ik toch wel een Slim zal moeten kopen, al hoop ik het niet.
heb je 1 en 2 vlak na elkaar gespeeld miss ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:33 schreef Stuurver het volgende:
Het was gewoon meer van hetzelfde, Cole voelde helemaal niet sterker dan in 1 terwijl dat volgens het verhaal wel zo zou moeten zijn. Het verschil tussen good/evil is bijna nihil behalve het einde en de krachten. Het klimmen ziet er erg lomp uit om dat je steeds omhoog moet springen. De missies waren vaak erg saai en er zat weinig variatie in vooral als je 1 ook had gespeeld.
Het verhaal zelf was echt belachelijk en zit vol met gaten.
Nee, die had ik misschien 3 maanden na launch voor het laatst gespeeld en toch voelde het veel te bekend aanquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb je 1 en 2 vlak na elkaar gespeeld miss ?
Ik had al zo'n vermoeden.. toen ik de gameplay beelden zag kon ik niets anders dan inFamous1 voor me zien.. dus ik laat deze aan me voorbij gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:05 schreef Stuurver het volgende:
Infamous 2 uitgespeeld.
Dan schaf ik die even aan als ik klaar ben met Killzone3quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:56 schreef Stuurver het volgende:
Ja, een van de beste games die ik ooit gespeeld heb en kost misschien 15-20 euro nu dus zeker waard om te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |