abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98503180
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Tuurlijk gaan er mensen van uit Amsterdam naar de TT maar ik ken weinig vrouwen die motorraces leuk vinden. Zal wel aan mijn omgeving liggen denk. :P
Ik denk het want er zijn er zat. Dat jij ze toevallig niet kent zegt niet zoveel dan. :P
Sowieso heb je niet echt een groot sociaal leven toch?
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:11:05 #152
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98503184
quote:
13s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Kut geslapen, 3uur naar bed, 7uur eruit. Teveel nadenken.
Dat had ik dus ook.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:11:44 #153
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98503209
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kon tussen twee meisjes staan....wat zeur je nou?
Jij vond het toch juist onbehoorlijk om met een Stijve in de bus te staan?
pi_98503264
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Jij vond het toch juist onbehoorlijk om met een Stijve in de bus te staan?
Als je expres meisjes gaat aanraken en zo ja. Maar als je in een rij staat zie ik het probleem niet.
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:13:30 #155
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98503265
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik denk het want er zijn er zat. Dat jij ze toevallig niet kent zegt niet zoveel dan. :P
Sowieso heb je niet echt een groot sociaal leven toch?
Mijn ego wat doe je. :'(

Heb veel kennissen maar niet echt vrienden. Heb vooral veel school vrienden omdat het enige wat ik buiten school doe hardlopen en plaatjes draaien is. Maar daar hang ik dan vooral op school mee rond niet zo zeer daar buiten.
C'est la vie
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:14:07 #156
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98503291
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je expres meisjes gaat aanraken en zo ja. Maar als je in een rij staat zie ik het probleem niet.
Ik heb dat ooit gedaan. :')
Onder het mom dichterbij een lekker wijf kom ik toch niet.
C'est la vie
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:14:10 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98503294
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

het is gewoon... het ligt aan de nederlanders he!

want iedereen gaat zo heel dicht op je staan, en het waren ook nog 2 meisjes(voor en achter me)
en het kassameisje was ook een meisje trouwens.

en toen ging ik gewoon om een beetje uit hun buurt te blijven eerst een heel stuk afstand houden van het meisje voor me, maar toen kwam dat meisje achter me heel dicht bij.

dus toen had ik 2 keuzes, of helemaal opgepropt tussen die 2 bij de band blijven staan.

of zo half de rij uit.

dus toen was ik half de rij uitgegaan, maar toen werd het ook weer moeilijker om alsnog me brood op de band te leggen.....

en toen ging dat meisje achter me zuchten en steunen dat ik het niet goed deed volgens het nederlandse protocol ofzo, en zon bordje neerzetten......

het was heel irritant allemaal, maar het ligt echt aan de nederlanders hier! altijd dat burgerlijke gedoe!

wacht maar tot jij zelf eten moet gaan kopen, allemaal moeilijk gedoe is het!
het gaat trouwens beter als ik heel veel boodschappen doe, en dan met boodschappenwagentje doe enzo. dan kan je makkelijk inblenden tussen de huismoeders, en alsof je een zelfverzekerde man bent, die perfect voor zichzelf kan zorgen, want hij koopt veel eten tegelijk alsof het de "weekelijkse" boodschappen zijn...

nu stond ik daar zo met 1 brood. het was irritant
Oh wacht even. Het is de schuld van de Nederlanders dat jij volledig in paniek raakt als je tussen 2 vrouwen staat. Nee natuurlijk, je hebt zo gelijk.

Gho dat ik dat nu pas in zie.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

geen impulsen en oude gewoontes doen. en stil blijven staan, en neutraal kijken.
en alles eerst overdenken, en acteren...... dat plan had ik trouwens al gepost
Nee dit gaat werken :{
Komt hij weer met ze overdenken pfff

Je bent echt zo vermoeiend!

En dan ga jij mensen advies geven hoe het moet terwijl je zelf niet eens een brood op de band durf te leggen....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:14:15 #158
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98503297
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook.
Mja, mis mn ex, móet ook niet maar is toch zo. Plus mn maatje kwijt dus kan mn dingen waar ik mee zit niet luchten.
pi_98503345
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Voor hem is dat heel wat lijkt me. Ik zou er persoonlijk niet warm of koud van worden.
Juist daarom, cherish the moment. Niet: Ga zo snel mogelijk uit de lijn stappen zodat je je brood niet meer af kunt rekenen en de mensen achter jou zich afvragen of je nou wel of niet wil afrekenen zodat ze langer moeten wachten en ook in een ongemakkelijke situatie terecht komen.

Elke keuze was beter geweest dan zijn keuze. :')
pi_98503393
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Mja, mis mn ex, móet ook niet maar is toch zo. Plus mn maatje kwijt dus kan mn dingen waar ik mee zit niet luchten.
Herkenbaar, maar in mijn geval was dat niet zozeer die ene persoon. Achteraf bleek het net zo goed iemand anders te kunnen zijn bij wie ik mijn verhaal ging doen, zolang ik maar aanspraak had.

Je moet dus zoveel mogelijk de deur uit wanneer je iemand mist.

En verder mis je waarschijnlijk gewoon de seks. Shit happens, des te meer motivatie om het ergens anders te regelen ;)
pi_98503511
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Mijn ego wat doe je. :'(

Heb veel kennissen maar niet echt vrienden. Heb vooral veel school vrienden omdat het enige wat ik buiten school doe hardlopen en plaatjes draaien is. Maar daar hang ik dan vooral op school mee rond niet zo zeer daar buiten.
Ik dacht dat je dat een keer zei. :P
Maar het klopt wel een beetje dus, en als zoiets nooit ter sprake komt weet je het ook niet echt omdat het meer kennissen zijn.
pi_98503989
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:

Wat er voor nodig is is oefening en lef. En het hebben van een sociaal leven. Ook gelukkig zijn (zie: niet depressief). Dat ontbreekt er bij jou.
Wie weet wordt ik wel gelukkig als ik een vriendin zou hebben en een vriendin zou me ook in een sociaal leven kunnen 'meetrekken'.

Waarom zou ik dat dan niet proberen? Dan komt alles in een keer goed.

Daarnaast; ik ben inderdaad totaal niet gelukkig. Maar maakt dat echt iets uit? Waarschijnlijk zijn veel mensen dat niet: het leven is nou eenmaal heel zwaar en veel werk.
pi_98504051
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:35 schreef benzin het volgende:

[..]

Wie weet wordt ik wel gelukkig als ik een vriendin zou hebben en een vriendin zou me ook in een sociaal leven kunnen 'meetrekken'.

Zijn er veel vrouwen die er op zitten te wachten om je als een sociaal project op sleeptouw te nemen?
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:39:41 #164
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98504180
quote:

[..]

Daarnaast; ik ben inderdaad totaal niet gelukkig. Maar maakt dat echt iets uit? Waarschijnlijk zijn veel mensen dat niet: het leven is nou eenmaal heel zwaar en veel werk.
Ah dus je laat het van iemand anders afhangen? Lekker makkelijk natuurlijk!

Leven is maar net wat je er zelf van maakt. De mijne is zeker niet zwaar, en hoefd er ook niet hard voor te werken.

En ik ben zeker niet ongelukkig.

En dan heb ik de afgelopen 5 jaar een vrij tot zeer zware tijd gehad die ik niemand toewenst.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:40:06 #165
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98504190
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh wacht even. Het is de schuld van de Nederlanders dat jij volledig in paniek raakt als je tussen 2 vrouwen staat. Nee natuurlijk, je hebt zo gelijk.

Gho dat ik dat nu pas in zie.

ik zeg heus niet zomaar onware dingen hoor.
ik heb het over de nederlandse mentaliteit, en dit is "bewijs" zeg maar:

De gespannen sfeer in de wachtrijen bij de Aldi

2de post van Dingen die je niet moet doen in een restaurant #2

Roltrapgedrag

en vooral. dit hele topic, en vooral deze post: Nederlanders

en bij de wachtrij bij die winkel was het hetzelfde, ze (de meisjes) kwamen echt veels te dichtbij voor normaal menselijke maatstaven! het was allemaal proppen in die rij, ipv lekker chil 3 meter afstand tot elkaar houden

quote:
[..]

Nee dit gaat werken :{
Komt hij weer met ze overdenken pfff

Je bent echt zo vermoeiend!

En dan ga jij mensen advies geven hoe het moet terwijl je zelf niet eens een brood op de band durf te leggen....
ik duf het wel, maar niet zonder voorbereiding, op dat soort momenten dat het daarvoor al heemaal steeds erger mis begon te gaan, en elke keer alleen maar erger wordt
pi_98504233
quote:

[..]

Och jezus je klinkt als MLiG....
pi_98504312
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:36 schreef Godtje het volgende:

[..]

Zijn er veel vrouwen die er op zitten te wachten om je als een sociaal project op sleeptouw te nemen?
Dat is geen sociaal project; Ik denk dat ik liever voor haar zou zijn dan de meeste andere jongens. Ik moet gewoon zoeken naar een meisje die het wel waardeert als een jongen lief is.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:39 schreef ook_gek het volgende:

Ah dus je laat het van iemand anders afhangen? Lekker makkelijk natuurlijk!

Leven is maar net wat je er zelf van maakt. De mijne is zeker niet zwaar, en hoefd er ook niet hard voor te werken.
Nja, na de afgelopen paar jaar mag ik gewoon wel een keertje mazzel hebben. Ik heb al weg genoeg gedaan.

Wees er maar blij mee dat het niet zwaar is. Je behoort tot de enkele gelukkigen :)
pi_98504345
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is geen sociaal project; Ik denk dat ik liever voor haar zou zijn dan de meeste andere jongens. Ik moet gewoon zoeken naar een meisje die het wel waardeert als een jongen lief is.

Er zijn ook lieve jongens/mannen met een eigen sociaal leven.
pi_98504347
quote:
Nja, na de afgelopen paar jaar mag ik gewoon wel een keertje mazzel hebben. Ik heb al weg genoeg gedaan.
Wat heb je zoal gedaan dan in de afgelopen 3 jaar?

Zo lang je geen vriendengroep hebt en een sociaal leven blijkbaar niet genoeg. Ga naar de huisarts jongen, echt. Want je begint op MLiG te lijken met waanbeelden van meisjes die je gaan redden en zo, terwijl je ondertussen alleen maar ouder wordt, ook depressiever en verder isoleert.
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:47:16 #170
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98504416
quote:

[..]

[..]

Wees er maar blij mee dat het niet zwaar is. Je behoort tot de enkele gelukkigen :)
meisjes willen pas een "lieve" jongen, als ze ouder worden, en de players/alpha males niet meer kunnen krijgen.

ze vinden alpha en players gewoon veel aantrekkelijker, en pas als ze ouder worden zullen ze met "minder" genoegen nemen.

zeg maar netzoiets als: stel dat jij elke mooiste hete chick kon neuken die je wilde.
maar ze verlaten je wel altijd na een tijdje

dan ga je ook pas naar "een lelijker" meisje toe als je meer gelijkheid wilt en niet meer verlaten wilt worden en wilt gaan trouwen etc....
maar voorlopig neem je dan nog even genoeg met de mooie babes, en probeer je zo1 nog even te schaken om te trouwen
pi_98504466
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

meisjes willen pas een "lieve" jongen, als ze ouder worden, en de players/alpha males niet meer kunnen krijgen.

ze vinden alpha en players gewoon veel aantrekkelijker, en pas als ze ouder worden zullen ze met "minder" genoegen nemen.

zeg maar netzoiets als: stel dat jij elke mooiste hete chick kon neuken die je wilde.

dan ga je ook pas naar "een lelijker" meisje toe als je meer gelijkheid wilt en niet meer verlaten wilt worden en wilt gaan trouwen etc....
Lieve jongens is no problem, daar vallen echt wel meisjes op. Maar als je sociaal compleet gestoord bent dan houdt het op. Zelfs als ze dan interesse zou tonen dan merk je het of niet op of je rent gillend weg omdat je niet weet hoe je te gedragen net als met het afrekenen van een stokbrood, maar dan veel moeilijker.

Dus....moraal van het verhaal, los eerst de problemen op die je hebt bij blijkbaar zoiets simpels als het afrekenen van een stokbrood en denk daarna pas na over eventuele vriendinnetjes die je leven zouden kunnen verreiken, niet maken.
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:51:47 #172
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98504562
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:48 schreef -Strawberry- het volgende:

Dus....moraal van het verhaal, los eerst de problemen op die je hebt bij blijkbaar zoiets simpels als het afrekenen van een stokbrood en denk daarna pas na over eventuele vriendinnetjes die je leven zouden kunnen verreiken, niet maken.
benzin heeft amper problemen, het wordt alleen heel erg vergroot omdat hij geen vriendin heeft, en zich depri voelt omdat hij zich voor altijd kansloos voelt omdat het lijkt nooit te kunnen gaan gebeuren. en jij snapt neit dat het voor altijd kansloze gevoel er ook is, dat het zal lijken te kunnen gaan gebeuren
en dan ook nog de confrontatie met dat "anderen" "dingen" en "handelingen" en "alles" eigenlijk wel hebben. jij snapt dat soort dingen niet, jij met je jonge vrouw zijn
pi_98504572
quote:

[..]

maar voorlopig neem je dan nog even genoeg met de mooie babes, en probeer je zo1 nog even te schaken om te trouwen
Tsjonge jonge... :')

Alpha males kunnen ook lief zijn, lieve mannen kunnen ook ruggengraat hebben, het is allemaal niet zo zwart-wit als jij denkt...

Jij las toch van die PUA boekjes ? Daar zou ik eerst eens mee stoppen want je beeld van vrouwen en relaties is zo ontzettend krom....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98504594
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Alpha males kunnen ook lief zijn, lieve mannen kunnen ook ruggengraat hebben, het is allemaal niet zo zwart-wit als jij denkt...

Jij las toch van die PUA boekjes ? Daar zou ik eerst eens mee stoppen want je beeld van vrouwen en relaties is zo ontzettend krom....
Amen
pi_98504712
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:51 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

benzin heeft amper problemen, het wordt alleen heel erg vergroot omdat hij geen vriendin heeft, en zich depri voelt omdat hij zich voor altijd kansloos voelt omdat het lijkt nooit te kunnen gaan gebeuren. en jij snapt neit dat het voor altijd kansloze gevoel er ook is, dat het zal lijken te kunnen gaan gebeuren
en dan ook nog de confrontatie met dat "anderen" "dingen" en "handelingen" en "alles" eigenlijk wel hebben. jij snapt dat soort dingen niet, jij met je jonge vrouw zijn
Dat snap ik wel, maar als je nog jaren lang jezelf kansloos gaat voelen en niets doet om de situatie echt te verbeteren, en zoiets als tandenpoetsen al moeilijk is, dan kan een halve debiel je nog voorspellen waar dat heengaat.

Ik had het trouwens niet over Benzin, maar over jou. Spreek je over 10 jaar wel.
pi_98504760
quote:

[..]

Inderdaad. Keep_Walking is volgens mij een alpha, maar wel een hele lieve jongen/man.

Om maar even een voorbeeld te noemen.
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:57:36 #177
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98504788
quote:

[..]

ja dat weet ik... maar het is wel zo dat niet alle vrouwen de 10% "beste" mannen kunnen krijgen om mee te trouwen enzo.

terugkomend op deelnemers post(en staat trouwens ook in de pua).

80% van de single vrouwen, neukt met 20% van de single mannen..

dan kan het niet gebeuren dat al die vrouwen, met die 20 % beschikbare mannen (van hun "eisen")trouwen he.

vrouwen kunnen(en willen) gewoon veel beter dan wat ze eigenlijk waard zijn in de pikorde.

het burgerlijke scenario is dat mooiste vrouw, bij alfa male
en dan steeds "lelijkere vrouwen", naar de steeds meer "lagere uitstraling hebbende" mannen.

probleem is dat alle vrouwen naar de alphas gaan. en gewoon het grootste gedeelte van de mannen nada heeft (overdreven gezien dan).
dat verandert pas als burgerlijkheid, monogamie, en trouwen meer de overhand neemt. in het wilde datingscircuit en uitgaansleven is dat gewoon nog niet zo
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:58:52 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98504846
quote:

[..]

En ook weer sla je de plank volledig mis.

Het hele verhaal over alpha en player verhaal slaat nergens op.

Reden dat een zo genoemde player succes heeft is omdat hij gewoon doet en niet na denkt. Lukt het niet hop naar de volgende. De reden dat het hem wel lukt is omdat hij sociaal sterknis en kan lullen ala de beste.

quote:

Dat betwijfel ik of ik tot de gelukkige behoor.

Ben op me 30ste me moeder verloren aan kanker. Dan denk ik niet dat ik tot de enkele gelukkige behoor.
pi_98504908
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik of ik tot de gelukkige behoor.

Ben op me 30ste me moeder verloren aan kanker. Dan denk ik niet dat ik tot de enkele gelukkige behoor.
Sorry. Dat is inderdaad op zijn zachtst gezegd niet echt gelukkig nee.

Maar aan de andere kant weet jij daar wel goed mee om te gaan en toch gelukkig te zijn. Denk niet dat veel mensen dat kunnen.
pi_98504969
MLiG, jij ziet situaties overdenken als jouw enige mogelijkheid tot goed sociaal functioneren.

Zoals ik het zie is het juist het grootste mankement in je sociaal functioneren.
pi_98505016
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:57 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja dat weet ik... maar het is wel zo dat niet alle vrouwen de 10% "beste" mannen kunnen krijgen om mee te trouwen enzo.

terugkomend op deelnemers post(en staat trouwens ook in de pua).

80% van de single vrouwen, neukt met 20% van de single mannen..

dan kan het niet gebeuren dat al die vrouwen, met die 20 % beschikbare mannen (van hun "eisen")trouwen he.

vrouwen kunnen(en willen) gewoon veel beter dan wat ze eigenlijk waard zijn in de pikorde.

het burgerlijke scenario is dat mooiste vrouw, bij alfa male
en dan steeds "lelijkere vrouwen", naar de steeds meer "lagere uitstraling hebbende" mannen.

probleem is dat alle vrouwen naar de alphas gaan. en gewoon het grootste gedeelte van de mannen nada heeft (overdreven gezien dan).
dat verandert pas als burgerlijkheid, monogamie, en trouwen meer de overhand neemt. in het wilde datingscircuit en uitgaansleven is dat gewoon nog niet zo
Allemaal onzin dit, echt...

Snap nou eens dat als het om liefde gaat (en dus niet om een potje neuken), er helemaal geen regels meer zijn, ik ken lelijke mannen die met een 'fotomodel' hebben, en draken van vrouwen die met 'sportschool-billy' getrouwd zijn....

Als ik jou was zou ik echt compleet stoppen met al die theorieën, en ook even met het zoeken naar een vrouw, ga dingen doen die JIJ leuk vind, straal uit dat je plezier hebt in je leven ZONDER een vrouw, en vroeg of laat zal zelfs jij een leuke dame tegen het lijf lopen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:04:47 #182
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98505061
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Allemaal onzin dit, echt...

Snap nou eens dat als het om liefde gaat (en dus niet om een potje neuken), er helemaal geen regels meer zijn, ik ken lelijke mannen die met een 'fotomodel' hebben, en draken van vrouwen die met 'sportschool-billy' getrouwd zijn....

Als ik jou was zou ik echt compleet stoppen met al die theorieën, en ook even met het zoeken naar een vrouw, ga dingen doen die JIJ leuk vind, straal uit dat je plezier hebt in je leven ZONDER een vrouw, en vroeg of laat zal zelfs jij een leuke dame tegen het lijf lopen.
maar ik kom geen vrouwen tegen.

stel dat ik nu me uni ga afmaken (amper vrouwen).

en leuke dingen meer gaan doen(heb ik geen zin in),.... ik kom amper vrouwen tegen

en me vrienden die ik heb en waar ik mee omga, dan gebeurt er ook niet echt veel van nieuwe mensen ontmoeten.

lanterfanteraar heeft trouwens precies hetzelfde alleen dan met mannen.
haar middelbare school profielkeuze... haar opleiding die ze een tijdje heeft gedaan.... haar interesses zijn niet echt jongens/tomboy -achtig, etc etc

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-06-2011 13:14:16 ]
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:10:08 #183
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98505279
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Je stond er net nog tussen. Dus je komt ze wel tegen.
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:12:04 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98505352
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Sorry. Dat is inderdaad op zijn zachtst gezegd niet echt gelukkig nee.

Maar aan de andere kant weet jij daar wel goed mee om te gaan en toch gelukkig te zijn. Denk niet dat veel mensen dat kunnen.
Iedereen kan dat. Ik ben echt niet specialer dan de rest.
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:13:36 #185
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98505413
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Herkenbaar, maar in mijn geval was dat niet zozeer die ene persoon. Achteraf bleek het net zo goed iemand anders te kunnen zijn bij wie ik mijn verhaal ging doen, zolang ik maar aanspraak had.

Je moet dus zoveel mogelijk de deur uit wanneer je iemand mist.

En verder mis je waarschijnlijk gewoon de seks. Shit happens, des te meer motivatie om het ergens anders te regelen ;)
Zeker, zeker, ben me er ook van bewust dat het niet zozeer de persoon specifiek is. Maar je hebt toch alles gedeeld dus staat die het dichtste bij me.

Eruit gaan doe ik sowieso wel, scheelt dat ik zulke goede vrienden heb anders had ik het al veel eerder niet meer geweten.

Mja, seks om de seks is lekker maar blijft fijner als al het gevoel erbij ook goed is. Op het moment zeker kut, wat dat betreft is het afkicken ;(
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:23:44 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98505801
quote:

[..]

en leuke dingen meer gaan doen(heb ik geen zin in),.... ik kom amper vrouwen tegen

en me vrienden die ik heb en waar ik mee omga, dan gebeurt er ook niet echt veel van nieuwe mensen ontmoeten.

haar middelbare school profielkeuze... haar opleiding die ze een tijdje heeft gedaan.... haar interesses zijn niet echt jongens/tomboy -achtig, etc etc
ONZIN dat je geen vrouwen tegen komt. Of zit je in de gevangenis? Dan kan ik me idd voorstellen dat je geen plaatsen kunt bezoeken waar je veel vrouwen tegen komt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:25:46 #187
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98505896
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ONZIN dat je geen vrouwen tegen komt. Of zit je in de gevangenis? Dan kan ik me idd voorstellen dat je geen plaatsen kunt bezoeken waar je veel vrouwen tegen komt.
Hij zit gevangen in zijn eigen kromme geest :D
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:28:56 #188
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98506018
quote:

[..]

ja dat klopt wel een beetje..bijvoorbeeld met dat bezoek brengen aan het winkelcentrum en daar dan op een bankje zitten: ik ontmoet niemand, het is ieder voor zich dan daar

en op de universiteit dan is het onbeleefd om vieze dingen te denken van je klasgenoten, dat hoort niet, want je zit elke dag in een lokaal met elkaar

plus dat zij al een eigen leven hadden en vooral kwamen om te studeren

wat je in ieder geval kunt doen is ( zoals ik heb gedaan) nieuwe vrienden via internet zoeken, want in die oude vriendengroep zit geen vooruitgang. tenzij je aan hen voorstelt om samen uit te gaan. anders komt er niets.
pi_98506253
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 03:47 schreef minnemin het volgende:
KUT KUT KUT mensen mag ik even klagen. De versiermeneer heb ik gevraagd wat hij bedoelde. Hij zei dat hij het niet erg zou vinden als ik meer achter zijn smsje had geaocht, maar dat ie er niet zo over nagedacht had. Kut, ik heb een modderfiguur gealagen. Hij smste me nog wel toen hij thuis was gekomen, naar anderen heeft hij gesmst dat ik een leuke meid was. Ik voelde van zijn kant met name vriendschap.... Kut.

Verder zat een vriend van hem erbij, en nadat ik meegepraat had over voetbal en wielrennen, begon hij steeds seksuelere toespelingen te maken. Want hij was 'verliefd op mij met mijn mening over Nordin Boukhari'. maar het werd eigenlijk gewoon lullig en ik wist me geen houeing te geven. Ik vond het aan de ene kant onprettig, aan de andere kant wilde ik niets liever dan naar bed met deze arrogante zelfverzekerde klootzak, want mijn verlatingsangst ging aan, als hij niet wetkelijk in mij geïnteresseerd is, bevestig ik lekker mijn schema's....

O jongens ik voel me nu zo raar en kut dat ik me geen houdinh wist te geven bij voetbalmeneer.
Ik denk eigenlijk dat hij het gewoon niet durft toe te geven, als hij zegt dat hij het niet erg vindt. Misschien is ie bang om een blauwtje te lopen en voor lul te staan, dus ontkent ie het maar.
Finally, someone let me out of my cage
pi_98506258
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Inderdaad. Keep_Walking is volgens mij een alpha, maar wel een hele lieve jongen/man.

Om maar even een voorbeeld te noemen.
Zo zijn er legio voorbeelden. Er zijn zat mannen in deze reeks die je als alfa kunt bestempelen en die echt nuttige tips geven. Maar het is nu eenmaal makkelijker om je te verstoppen achter theorieën in een boekje. Sowieso is dat typisch gedrag voor autisten, stapsgewijs handleidingen volgen omdat het je aan sociaal inlevingsvermogen ontbreekt.
pi_98506497
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:35 schreef Mystikvm het volgende:

Maar het is nu eenmaal makkelijker om je te verstoppen achter theorieën in een boekje. Sowieso is dat typisch gedrag voor autisten, stapsgewijs handleidingen volgen omdat het je aan sociaal inlevingsvermogen ontbreekt.
Vertel dan eens hoe je vanuit het niets aan dat inlevingsvermogen moet komen? :)
pi_98506680
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:40 schreef benzin het volgende:
Vertel dan eens hoe je vanuit het niets aan dat inlevingsvermogen moet komen? :)
Vanuit het niets zal niet gaan natuurlijk, maar een goede psycholoog kan je wel op weg helpen. Tijnbrein heeft er ook veel baat bij gehad, anders moet je hem maar eens een PM of DM sturen. ;)
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:46:57 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98506726
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:28 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ja dat klopt wel een beetje..bijvoorbeeld met dat bezoek brengen aan het winkelcentrum en daar dan op een bankje zitten: ik ontmoet niemand, het is ieder voor zich dan daar

en op de universiteit dan is het onbeleefd om vieze dingen te denken van je klasgenoten, dat hoort niet, want je zit elke dag in een lokaal met elkaar

plus dat zij al een eigen leven hadden en vooral kwamen om te studeren

wat je in ieder geval kunt doen is ( zoals ik heb gedaan) nieuwe vrienden via internet zoeken, want in die oude vriendengroep zit geen vooruitgang. tenzij je aan hen voorstelt om samen uit te gaan. anders komt er niets.
Maar wat verwacht je dan?

Kom ik ga op een bankje zitten en dan bieden toekomstige vrienden zich wel aan :{
pi_98506810
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:40 schreef benzin het volgende:

[..]

Nu wil je feitelijk een stappenplan over hoe je vermijdt een stappenplan te hoeven volgen.

Jij bent niet in staat om daad bij woord te voegen. Theoretisch weet je hoe het moet, maar in de praktijk zit je al maanden hier hetzelfde verhaal af te steken over hoe moeilijk het wel niet is en dat je het vast niet kunt. Als jij jezelf niet de push kan geven om gewoon eens iets te gaan doen dan moet je daar echt hulp bij zoeken. Volg dus het advies op van Techno, er zijn hier ervaringsdeskundigen wat dat betreft.

Iets wat jij niet hebt ga je namelijk niet uit jezelf ontwikkelen. Als je dat had gekund dan had je dat inmiddels wel gedaan. Een psycholoog kan jou meer helpen dan iedereen in dit topic bij elkaar.
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:51:54 #195
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98506931
Jullie zouden eigelijk wat vaker een meeting moeten houden, kunnen jullie je sociale vaardigheden op elkaar oefenen :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:52:55 #196
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98506975
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
en ik heb een vriendin gehad. voor 2/3 weken, helemaal zelf versierd(ofzoiets eigenlijk andersom)
Die "vriendin" waar je al dat geld aan kwijt was?

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mensen komen daar om boodschappen te doen. Als daar iemand op een bankje zit verwacht je ook niet echt dat iemand daar zit om mensen te leren kennen ofniet? Daarom gaan mensen dus uit; dan weet je vrij zeker dat mensen openstaan voor nieuwe contacten.

quote:
Wat een onzin. er zijn massa's mensen die mekaar via hun studie leren kennen. En er is niks "vies" aan mekaar aantrekkelijk vinden.

quote:
wat je in ieder geval kunt doen is ( zoals ik heb gedaan) nieuwe vrienden via internet zoeken,
Kans is alleen groot dat je alleen mensen leert kennen die sociaal net zo onhandig zijn, uitzonderingen daargelaten. Zo moeilijk is het niet om in het dagelijks leven mensen te leren kennen, gewoon via hobbies zoals zoveel mensen doen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:53:31 #197
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98507007
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar wat verwacht je dan?

Kom ik ga op een bankje zitten en dan bieden toekomstige vrienden zich wel aan :{
ja nou ja dat zijn gewoon activiteiten van mensen.. shoppen en op bankjes zitten

het is altijd best druk in de stad... ik had er ook voor kunnen kiezen om in de natuur te gaan wandelen ( deed ik vroeger), maar nu doe ik dat niet meer
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:56:55 #198
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98507144
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
Iets wat jij niet hebt ga je namelijk niet uit jezelf ontwikkelen. Als je dat had gekund dan had je dat inmiddels wel gedaan. Een psycholoog kan jou meer helpen dan iedereen in dit topic bij elkaar.
Ja, maar zelfs dat vertikt 'ie. Extreem vermoeiend. Als je jezelf niet wil veranderen, blijf dan lekker achter je PC zitten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:00:46 #199
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98507332
Soms heb ik het idee dat bepaalde users hier alleen maar naar medelijden komen zoeken. En graag horen van ja je hebt gelijk he is allemaal zo moeilijk en komt niet door jou hoor. Hangt echt af van de anderen om je heen.

Want ze willen van alles, maar er niks voor doen. Een instelling van een verliezer. En dat is dan precies ook wat ze doen in het leven.
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:02:59 #200
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_98507419
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef ook_gek het volgende:
Soms heb ik het idee dat bepaalde users hier alleen maar naar medelijden komen zoeken. En graag horen van ja je hebt gelijk he is allemaal zo moeilijk en komt niet door jou hoor. Hangt echt af van de anderen om je heen.

Want ze willen van alles, maar er niks voor doen. Een instelling van een verliezer. En dat is dan precies ook wat ze doen in het leven.
Waarheid.
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')