abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2011 @ 09:52:02 #101
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98499127
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

:')

Als je ergens over nadenkt en dan tot conclusie X komt, is het toch niet meer dan logisch als je nog een keer over hetzelfde nadenkt tot dezelfde conclusie komt? Het is nogal logisch dat JIJ niks fouts ziet in dat PUA gebeuren, maar dat komt gewoon omdat jij geen enkele ervaring (nee echt niet) hebt met hoe het er werkelijk aan toe gaat. Dan is het niet meer dan logisch dat je denkt dat dat waar is, net zoals dat mensen de bijbel als enige waarheid zien omdat ze gewoon nooit verder gekeken hebben.
ja je hebt gelijk

maar ik vind me visie volgensmij wel goed, omdat ik nergens fouten kan vinden...

voorheen had ik er ook gedachtes over, namelijk:
1-sommige mensen kunnen het gewoon nooit, dat ligt aan hun
2-hoe moet het dan, moet je dan de hele tijd rond de ander heen gaan hangen ofzo?
als i kdaar dan over ging nadenken kwamen er allemaal fouten boven.
want bij 1, er is toch IETS wat anderen anders doen. .... behalve dat het compleet aan je onveranderbare uiterlijk zou kunnen liggen
en bij 2. dat werkt toch niet.... dat kon ik toen ook wel inzien

lijkt me dat het nu al stukken beter met me inzichten is omdat ik geen incompleetheden in me gedachtes kan vinden en er geen/weinig vragen over heb
  woensdag 22 juni 2011 @ 09:53:35 #102
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98499156
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar ik vind me visie volgensmij wel goed, omdat ik nergens fouten kan vinden...
Me gelijk geven en dan weer met dezelfde onzin aankomen :')

Jij moet je helemaal niet bezig houden met dat PUA geneuzel. Leer eerst eens gewoon sociaal met mensen om te gaan zonder je daarin ongemakkelijk te voelen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 22 juni 2011 @ 10:02:00 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98499341
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:25 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja inderdaad... maar voorlopig denk ik dat het zoiets zit. het klopt helemaal , en ik kan nergens fouten vinden in me gedachtes.

misschien dat het nog net wat anders zit dan dat, maar dat moet ik nog meemaken.

met wat ik tot nu toe heb geleerd en weet over alles klopt het perfect.

er klopt helemaal niks van dat is nou juist het verhaal. En tuurlijk ontdek jij geen fouten. Als jij er heilig van overtuigt bent dat 1+1=3 zal jij nooit de fout ontdekken. Omdat je gedachte gang keer op keer het zelfde blijft.

Het probleem dat jij hebt is dat alles volgens een voor geschreven regel dient te gaan . Zo niet loop jij vast. Ik ben zo benieuwd wat jij doet als je volgens je boek een poging gaat wagen en het anders loopt dan beschreven staat.
quote:
iedereen is wel beetje onzeker.
ze doet gewoon elke keer precies het verkeerde als het op vlakken aankomt waar ze nog niet veel is geweest. daar sluit ze zich voor af(door weg te lopen. ze heeft ergens geschreven zelfs precies daarover dat normaal ze wegloopt)
of weet ze niet hoe ze zich moet gedragen(heeft ze ook geschreven)

tot nu toe heeft ze al gedaan en zo voetbalman ontmoet:
- beetje blijven glimlachen en niet weg lopen

en toen ging het (weer een beetje) mis. omdat:
-ze te direct ging doen(ofzoiets, dat van die sms waar ze antwoord op wilde wat daar de bedoeling van was)
-zich ongemakkelijk ging voelen

ik zeg tegen haar dat ze:
-daar vaker voor openstaan, en niet weglopen, en gewoon vrouwachtig doen
-of zelf de touwtjes in handen nemen(op de goede manier, dus niet de man al ze kaarten op tafel laten leggen)

jij hebt geen antwoorden...
hoe vind jij dat ze die onzekerheid kan oplossen dan?(immers daar ligt het allemaal aan volgens jou)
En wat ze moet doen is niet alles kapot analiseren. Ze denkt en denkt en denkt.

Ze is onzeker omdat ze geen ervaring heeft. En dat is helemaal noet raar en erg.

Vergelijk het met net leren auto rijden. Als je eindelijk je rijbewijs hebt en alleen de weg op gaat zijn veel mensen ook onzeker. Ze durven niet door te rijden, in te halen enz. Dat komt omdat de ervaring ontbreekt. Als je vaker gereden hebt zal dat elke keer makkelijker en makkelijker gaan.

Je ziet het keer op keer terug komen in deze reeks. Het veel te veel nadenken over de gekste dingen. Bv, hij zette een x wat houd dat in? Vind hij me leuk?

Doe nou gewoon eens iets en wees tikje arrogant boeiend. Ga je op je bek prima overkomt de beste volgende keer beter.

Wil je afspreken? Stuur een berichtje of smsje wat je wilt. En verder niet teveel over na denken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_98499809
@MLiG
Het lijkt mij het zelfde als je een boek leest over vliegen waar niks van klopt, maar je hebt nog nooit een cockpit van binnen gezien.

Tuurlijk kun je dan geen fout ontdekken, maar je bent dan toch nog geen piloot?
  woensdag 22 juni 2011 @ 10:26:03 #105
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98499922
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:21 schreef Arthur_Dent het volgende:
@MLiG
Het lijkt mij het zelfde als je een boek leest over vliegen waar niks van klopt, maar je hebt nog nooit een cockpit van binnen gezien.

Tuurlijk kun je dan geen fout ontdekken, maar je bent dan toch nog geen piloot?
om eerlijk te zijn heb ik wel een vliegtuig bestuurt:P (in de lucht ja. cesna 0.1 of weet ik veel wat voor gaars het was though)
pi_98499971
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

om eerlijk te zijn heb ik wel een vliegtuig bestuurt:P (in de lucht ja. cesna 110 of weet ik veel wat voor gaars het was though)
Ja maar je hebt geen vrouw versierd.
  woensdag 22 juni 2011 @ 10:41:07 #107
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98500302
quote:

[..]

om eerlijk te zijn heb ik wel een vliegtuig bestuurt:P (in de lucht ja. cesna 0.1 of weet ik veel wat voor gaars het was though)
:D die zag hij vast niet aankomen :D

Maar over boeken gesproken. Je bent je er toch wel van bewust dat de praktijk altijd anders uitwijst. Al is het nog zo mooi opgeschreven!

Dat komt omdat je met onberekenbare factoren te maken hebt.

En in dit geval omdat elk persoon anders kan reageren op een gebeurtenis.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_98500351
quote:

[..]

Dude, het was een metafoor, maar snap je het punt?
Zie het dan als schieten, Als je weet dat zo'n dinge een trekker heeft, ben je nog geen sniper..
  woensdag 22 juni 2011 @ 10:50:33 #109
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98500587
Wat een kutnacht, leek weer wat beter te gaan maar pff :')
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:04:44 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98500978
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja je hebt gelijk

voorheen had ik er ook gedachtes over, namelijk:
1-sommige mensen kunnen het gewoon nooit, dat ligt aan hun
2-hoe moet het dan, moet je dan de hele tijd rond de ander heen gaan hangen ofzo?
als i kdaar dan over ging nadenken kwamen er allemaal fouten boven.
want bij 1, er is toch IETS wat anderen anders doen. .... behalve dat het compleet aan je onveranderbare uiterlijk zou kunnen liggen
en bij 2. dat werkt toch niet.... dat kon ik toen ook wel inzien

lijkt me dat het nu al stukken beter met me inzichten is omdat ik geen incompleetheden in me gedachtes kan vinden en er geen/weinig vragen over heb
En weer geef je zelf het probleem al aan.
Ik denk.....

Kap eens met dat denken en denken en denken! Daar gaat het al fout.

Gaat naar buiten loop een appie in en lul tegen mensen aan. Vraag waa iets staat. Durf je dat wel?

Ga bij de bushalte zitten en lul wat over het weer.

En ga niet denken. Want je kan denken hoe iets gaat lopen maar heeft geen zin. Gaat toch anderd denken.

Het is heel simpel. Flikker je boek weg. Trek ne schoenen en jas aan en gaat naar buiten.
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:07:33 #111
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98501083
quote:
Ik geloof er geen ruk van dat jij een WO studie begonnen bent. Je snapt nieteens dat dat gewoon een metafoor was kennelijk.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:10:19 #112
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98501173
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:50 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een kutnacht, leek weer wat beter te gaan maar pff :')
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:24 schreef heloef het volgende:
Wat een kutochtend is het weer.
Nou heren vertel?
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:11:31 #113
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_98501224
Vrijdag TT-nacht in Assen _O_

Bier en vrouwen :9~
Je moeder is een hamster
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:12:26 #114
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98501253
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:11 schreef Crutch het volgende:

Vrijdag op toernooi _O_

woensdag 22 juni 2011 @ 11:15:12 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98501341
Voor blijft het alleen bij bier.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98501742
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:11 schreef Crutch het volgende:

Bier en vrouwen?? Bier wil ik wel geloven ja, maar vrouwen bij een beetje motor rijden? Echt waar?
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:30:57 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98501865
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:27 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Bier en vrouwen?? Bier wil ik wel geloven ja, maar vrouwen bij een beetje motor rijden? Echt waar?
In Assen wel ja. Als je het hier in Amsterdam doet dan zal je er misschien 3 vinden.
C'est la vie
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:31:55 #118
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98501894
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Nou heren vertel?
HVJJN is de andere kant op hoor.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:33:46 #119
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98501964
quote:

[..]

[..]

Nou heren vertel?
Nou ik werd dacht toen aan je weet wel. Dus mijn dag is weer naar de kloten.
C'est la vie
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:37:28 #120
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98502075
Sorry ik volg het niet :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:37:44 #121
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98502087
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik geloof er geen ruk van dat jij een WO studie begonnen bent. Je snapt nieteens dat dat gewoon een metafoor was kennelijk.
nou...dat wist ik wel.

en ik heb een vriendin gehad. voor 2/3 weken, helemaal zelf versierd(ofzoiets eigenlijk andersom)

en ik heb trouwens ook geschoten met een pistool klein kaliber.

me ouders hebben een oud geweer met lood erin

en ik heb bij me ouders hagel, en van die vriend lege doosjes munitie(voor de lol).
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:38:02 #122
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98502098
Aahh het is een maand geleden van de seks. Lijkt wel een jaar geleden zeg.

Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen met die jongen. Hij lijkt zich echt tussen van die oelerwappers te begeven en dat vergroot de kans dat hij zelf ook zo is ( in strijd met zijn uiterlijk). En als hij voorstelt om "op pad te gaan", wat bedoelt hij dan? Uiteten vind ik vreselijk namelijk.
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:42:24 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98502228
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Aahh het is een maand geleden van de seks. Lijkt wel een jaar geleden zeg.

Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen met die jongen. Hij lijkt zich echt tussen van die oelerwappers te begeven en dat vergroot de kans dat hij zelf ook zo is ( in strijd met zijn uiterlijk). En als hij voorstelt om "op pad te gaan", wat bedoelt hij dan? Uiteten vind ik vreselijk namelijk.
hoe kun je niet van uit eten houden?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:42:27 #124
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98502229
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En weer geef je zelf het probleem al aan.
Ik denk.....

Kap eens met dat denken en denken en denken! Daar gaat het al fout.

Gaat naar buiten loop een appie in en lul tegen mensen aan. Vraag waa iets staat. Durf je dat wel?

Ga bij de bushalte zitten en lul wat over het weer.

En ga niet denken. Want je kan denken hoe iets gaat lopen maar heeft geen zin. Gaat toch anderd denken.

Het is heel simpel. Flikker je boek weg. Trek ne schoenen en jas aan en gaat naar buiten.
ik heb daar problemen mee.

ik was net naar buiten he(ben nu net terug)

rookwaar was weer op. dus ik moest naar de winkel. daar heb ik een brood gepakt, en toen bij de kassa toen was er zo 1 meisje voor me.
en toen kwam er nog 1 een meisje achter me staan
en toen durfde ik me brood niet op de band te leggen, want dan moet je helemaal voorover buigen, en dichterbij komen enzo. en dan zon bordje van "volgende klant" neerzetten.

dus toen deed ik niets, en bleef ik gewoon met dat brood in me handen staan.

en toen ging dat meisje achter me met een zucht zon bordje neerzetten, en haar spullen vervolgens op de band zetten.

en toen degeen voor me klaar was, toen pas zette ik mijn brood op de band, zo vlak voor haar bordje nog, waar de spullen van het meisje voor me eerst stonden.

en dan moet je natuurlijk weera part vragen voor rookdingen.....

en toen kwam alles toch nog goed, behalve het pinnen, want ze hadden zon ingewikkeld nieuw pinapparaat

en ik moest nog het kassabonnetje aannemen, en dat ging bijna mis
pi_98502251
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja maar je hebt geen vrouw versierd.
Dat bewijst mijn theorie dat jullie onbegrijpelijk en onlogisch zijn.

Met een beetje kennis bestuur je zo een vliegtuig, maar een meisje versieren is extreem lastig met kennis. Duidelijk is daar een beetje Fingerspitzengefühl en een dosis mazzel voor nodig. En helaas ontbreekt dat Fingerspitzengefühl bij mij ;(

Nu maak ik er een grapje van, maar het is wel een serieus probleem dat intuïtief zulke dingen doen voor mij heel moeilijk is omdat bij mij dat gevoel ervoor lijkt te ontbreken.
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:45:47 #126
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98502317
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:37 schreef ook_gek het volgende:
Sorry ik volg het niet :P
Moet ik nu nog een keer gaan uitleggen wie je weet wel is?
C'est la vie
pi_98502342
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat bewijst mijn theorie dat jullie onbegrijpelijk en onlogisch zijn.

:? Nee, het bewijst alleen dat MLiG er niks van bakt, maar dat is niet zo gek.

Wat er voor nodig is is oefening en lef. En het hebben van een sociaal leven. Ook gelukkig zijn (zie: niet depressief). Dat ontbreekt er bij jou.
pi_98502370
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:27 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Motoren. :9~
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:47:25 #129
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98502375
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:42 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hoe kun je niet van uit eten houden?
Vind ik maar ongemakkelijk met al dat bestek en dan zo de eerste keer met een vreemde. Of dat het heel raar eten is. Bovendien heeft een vrouw minder honger wanneer ze met een leuke man zit te eten.

Wat is "op pad gaan" dan denken jullie?
pi_98502396
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:47 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Vind ik maar ongemakkelijk met al dat bestek en dan zo de eerste keer met een vreemde. Of dat het heel raar eten is. Bovendien heeft een vrouw minder honger wanneer ze met een leuke man zit te eten.

Die keuze maak je toch echt zelf. :D
pi_98502415
quote:
13s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Moet ik nu nog een keer gaan uitleggen wie je weet wel is?
Nee.
pi_98502458
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:42 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

rookwaar was weer op. dus ik moest naar de winkel. daar heb ik een brood gepakt, en toen bij de kassa toen was er zo 1 meisje voor me.
en toen durfde ik me brood niet op de band te leggen, want dan moet je helemaal voorover buigen, en dichterbij komen enzo. en dan zon bordje van "volgende klant" neerzetten.

en toen ging dat meisje achter me met een zucht zon bordje neerzetten, en haar spullen vervolgens op de band zetten.

en toen degeen voor me klaar was, toen pas zette ik mijn brood op de band, zo vlak voor haar bordje nog, waar de spullen van het meisje voor me eerst stonden.

en toen kwam alles toch nog goed, behalve het pinnen, want ze hadden zon ingewikkeld nieuw pinapparaat

Ja, dat zijn wel heel ingewikkelde dagelijkse dingetjes natuurlijk.

Hoe denk je ooit een vrouw te kunnen versieren als je van zo'n situatie al in paniek raakt.
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:51:02 #133
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98502494
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee.
Dat dacht ik dus ook.
C'est la vie
pi_98502536
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:30 schreef heloef het volgende:

[..]

In Assen wel ja. Als je het hier in Amsterdam doet dan zal je er misschien 3 vinden.
In heel Amsterdam maar 3 vrouwen die motoren tof vinden? Ik denk dat je het een beetje onderschat. :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:52:48 #135
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98502564
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, dat zijn wel heel ingewikkelde dagelijkse dingetjes natuurlijk.

Hoe denk je ooit een vrouw te kunnen versieren als je van zo'n situatie al in paniek raakt.
geen impulsen en oude gewoontes doen. en stil blijven staan, en neutraal kijken.
en alles eerst overdenken, en acteren...... dat plan had ik trouwens al gepost
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:52:49 #136
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98502567
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:42 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hahaha lees dit zelf nou eens na

zie je dan zelf niet in dat het te bizar is om dit allemaal te overdenken? of kun je daar op z'n minst nog de humor van inzien?
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:56:22 #137
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98502689
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:52 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

zie je dan zelf niet in dat het te bizar is om dit allemaal te overdenken? of kun je daar op z'n minst nog de humor van inzien?
het is gewoon... het ligt aan de nederlanders he!

want iedereen gaat zo heel dicht op je staan, en het waren ook nog 2 meisjes(voor en achter me)
en het kassameisje was ook een meisje trouwens.

en toen ging ik gewoon om een beetje uit hun buurt te blijven eerst een heel stuk afstand houden van het meisje voor me, maar toen kwam dat meisje achter me heel dicht bij.

dus toen had ik 2 keuzes, of helemaal opgepropt tussen die 2 bij de band blijven staan.

of zo half de rij uit.

dus toen was ik half de rij uitgegaan, maar toen werd het ook weer moeilijker om alsnog me brood op de band te leggen.....

en toen ging dat meisje achter me zuchten en steunen dat ik het niet goed deed volgens het nederlandse protocol ofzo, en zon bordje neerzetten......

het was heel irritant allemaal, maar het ligt echt aan de nederlanders hier! altijd dat burgerlijke gedoe!

wacht maar tot jij zelf eten moet gaan kopen, allemaal moeilijk gedoe is het!
het gaat trouwens beter als ik heel veel boodschappen doe, en dan met boodschappenwagentje doe enzo. dan kan je makkelijk inblenden tussen de huismoeders, en alsof je een zelfverzekerde man bent, die perfect voor zichzelf kan zorgen, want hij koopt veel eten tegelijk alsof het de "weekelijkse" boodschappen zijn...

nu stond ik daar zo met 1 brood. het was irritant
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:56:36 #138
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98502699
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

In heel Amsterdam maar 3 vrouwen die motoren tof vinden? Ik denk dat je het een beetje onderschat. :P
Kijk TT in Assen is een traditie en het grootste evenement daar.
Daar werden meisjes als klein kind al naar toe meegenomen door hun vader.

In Amsterdam heb je dat niet en doen de vrouwen (meestal) liever wat anders.
C'est la vie
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:56:50 #139
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98502718
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:47 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Vind ik maar ongemakkelijk met al dat bestek en dan zo de eerste keer met een vreemde. Of dat het heel raar eten is.
Valt toch wel mee als je weet waarvoor al het bestek is?

quote:
Bovendien heeft een vrouw minder honger wanneer ze met een leuke man zit te eten.
Die zal ik onthouden, als ze geen zin heeft in het toetje of een klein hoofgerecht bestelt dan ben ik dus heel leuk!

quote:
Een avondje ergens heen of op stap.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:59:56 #140
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98502825
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

het is gewoon... het ligt aan de nederlanders he!

want iedereen gaat zo heel dicht op je staan, en het waren ook nog 2 meisjes(voor en achter me)
en het kassameisje was ook een meisje trouwens.

en toen ging ik gewoon om een beetje uit hun buurt te blijven eerst een heel stuk afstand houden van het meisje voor me, maar toen kwam dat meisje achter me heel dicht bij.

dus toen had ik 2 keuzes, of helemaal opgepropt tussen die 2 bij de band blijven staan.

of zo half de rij uit.

dus toen was ik half de rij uitgegaan, maar toen werd het ook weer moeilijker om alsnog me brood op de band te leggen.....

en toen ging dat meisje achter me zuchten en steunen dat ik het niet goed deed volgens het nederlandse protocol ofzo, en zon bordje neerzetten......

het was heel irritant allemaal, maar het ligt echt aan de nederlanders hier! altijd dat burgerlijke gedoe!

wacht maar tot jij zelf eten moet gaan kopen, allemaal moeilijk gedoe is het!
eh je gaat gewoon weer verder?
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Valt toch wel mee als je weet waarvoor al het bestek is?

[..]

Die zal ik onthouden, als ze geen zin heeft in het toetje of een klein hoofgerecht bestelt dan ben ik dus heel leuk!

[..]

Een avondje ergens heen of op stap.
Ja ik heb echt nooit honger als er leuke jongens bij me zijn ( niet dat dat vaak het geval is). Nee, stappen zou het sowieso niet worden. Blijft dan echt alleen uiteten over?
pi_98502890
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:52 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja bijna net zo logisch om een studie en werk eraan te geven omdat je "handelingen" nodig hebt..
Das ook zo logisch, in jou geval is dit meer een pot - ketel - zwart ding
pi_98502913
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Kijk TT in Assen is een traditie en het grootste evenement daar.
Daar werden meisjes als klein kind al naar toe meegenomen door hun vader.

In Amsterdam heb je dat niet en doen de vrouwen (meestal) liever wat anders.
Er komen mensen vanuit heel Nederland naar de TT toe, ook mensen die in Amsterdam wonen.
En als iets dergelijks in Amsterdam gehouden wordt komen er ook allerlei mensen op af, en reken maar dat daar vrouwen tussen zullen zitten die in Amsterdam wonen.
Ik ben nooit door mijn vader meegenomen naar motorraces, maar toch vind ik het tof.
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:03:00 #143
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98502921
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:59 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

eh je gaat gewoon weer verder?

[..]

Ja ik heb echt nooit honger als er leuke jongens bij me zijn ( niet dat dat vaak het geval is). Nee, stappen zou het sowieso niet worden. Blijft dan echt alleen uiteten over?
je kan ook gewoon alleen een toetje bestellen, en "niet hartige" gerechten.

en dan proberen erover te doen alsof je niet zoveel honger hebt enzo

dan wordt je wel weer een beetje vreemd gevonden en alles, maar het is beter dan het taboe van iets bestellen maar dan het helemaal niet eten
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:05:18 #144
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98502980
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Er komen mensen vanuit heel Nederland naar de TT toe, ook mensen die in Amsterdam wonen.
En als iets dergelijks in Amsterdam gehouden wordt komen er ook allerlei mensen op af, en reken maar dat daar vrouwen tussen zullen zitten die in Amsterdam wonen.
Ik ben nooit door mijn vader meegenomen naar motorraces, maar toch vind ik het tof.
Tuurlijk gaan er mensen van uit Amsterdam naar de TT maar ik ken weinig vrouwen die motorraces leuk vinden. Zal wel aan mijn omgeving liggen denk. :P
C'est la vie
pi_98503042
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

geen impulsen en oude gewoontes doen. en stil blijven staan, en neutraal kijken.
en alles eerst overdenken, en acteren...... dat plan had ik trouwens al gepost
Slechte combinatie. Alles overdenken zorgt voor een vast patroon, terwijl je bij acteren moet kunnen improviseren en niet in je oude gewoontes kan vervallen want dan val je door de mand. Bovendien hou je dat nooit lang vol, jij al helemaal niet.
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:07:11 #146
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98503043
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:01 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Ja bijna net zo logisch om een studie en werk eraan te geven omdat je "handelingen" nodig hebt..
Das ook zo logisch, in jou geval is dit meer een pot - ketel - zwart ding
Dat kan mij er toch niet van weerhouden om andere mensen op hun onlogica te wijzen?

Snap wel dat ik minder serieus Genomen word uiteraard :P :P
pi_98503076
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:

Je kon tussen twee meisjes staan....wat zeur je nou?
pi_98503101
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens de oude basisschool wetten mocht je een wens doen!

Awesomesauce toch?
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:10:18 #149
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98503152
quote:

[..]

[..]

Nou heren vertel?
Kut geslapen, 3uur naar bed, 7uur eruit. Teveel nadenken.
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:10:31 #150
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98503165
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voor hem is dat heel wat lijkt me. Ik zou er persoonlijk niet warm of koud van worden.
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')