ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
![]()
Als je ergens over nadenkt en dan tot conclusie X komt, is het toch niet meer dan logisch als je nog een keer over hetzelfde nadenkt tot dezelfde conclusie komt? Het is nogal logisch dat JIJ niks fouts ziet in dat PUA gebeuren, maar dat komt gewoon omdat jij geen enkele ervaring (nee echt niet) hebt met hoe het er werkelijk aan toe gaat. Dan is het niet meer dan logisch dat je denkt dat dat waar is, net zoals dat mensen de bijbel als enige waarheid zien omdat ze gewoon nooit verder gekeken hebben.
Me gelijk geven en dan weer met dezelfde onzin aankomenquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar ik vind me visie volgensmij wel goed, omdat ik nergens fouten kan vinden...
er klopt helemaal niks van dat is nou juist het verhaal. En tuurlijk ontdek jij geen fouten. Als jij er heilig van overtuigt bent dat 1+1=3 zal jij nooit de fout ontdekken. Omdat je gedachte gang keer op keer het zelfde blijft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja inderdaad... maar voorlopig denk ik dat het zoiets zit. het klopt helemaal , en ik kan nergens fouten vinden in me gedachtes.
misschien dat het nog net wat anders zit dan dat, maar dat moet ik nog meemaken.
met wat ik tot nu toe heb geleerd en weet over alles klopt het perfect.
En wat ze moet doen is niet alles kapot analiseren. Ze denkt en denkt en denkt.quote:iedereen is wel beetje onzeker.
ze doet gewoon elke keer precies het verkeerde als het op vlakken aankomt waar ze nog niet veel is geweest. daar sluit ze zich voor af(door weg te lopen. ze heeft ergens geschreven zelfs precies daarover dat normaal ze wegloopt)
of weet ze niet hoe ze zich moet gedragen(heeft ze ook geschreven)
tot nu toe heeft ze al gedaan en zo voetbalman ontmoet:
- beetje blijven glimlachen en niet weg lopen
en toen ging het (weer een beetje) mis. omdat:
-ze te direct ging doen(ofzoiets, dat van die sms waar ze antwoord op wilde wat daar de bedoeling van was)
-zich ongemakkelijk ging voelen
ik zeg tegen haar dat ze:
-daar vaker voor openstaan, en niet weglopen, en gewoon vrouwachtig doen
-of zelf de touwtjes in handen nemen(op de goede manier, dus niet de man al ze kaarten op tafel laten leggen)
jij hebt geen antwoorden...
hoe vind jij dat ze die onzekerheid kan oplossen dan?(immers daar ligt het allemaal aan volgens jou)
om eerlijk te zijn heb ik wel een vliegtuig bestuurt:P (in de lucht ja. cesna 0.1 of weet ik veel wat voor gaars het was though)quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:21 schreef Arthur_Dent het volgende:
@MLiG
Het lijkt mij het zelfde als je een boek leest over vliegen waar niks van klopt, maar je hebt nog nooit een cockpit van binnen gezien.
Tuurlijk kun je dan geen fout ontdekken, maar je bent dan toch nog geen piloot?
Ja maar je hebt geen vrouw versierd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn heb ik wel een vliegtuig bestuurt:P (in de lucht ja. cesna 110 of weet ik veel wat voor gaars het was though)
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn heb ik wel een vliegtuig bestuurt:P (in de lucht ja. cesna 0.1 of weet ik veel wat voor gaars het was though)
Dude, het was een metafoor, maar snap je het punt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn heb ik wel een vliegtuig bestuurt:P (in de lucht ja. cesna 0.1 of weet ik veel wat voor gaars het was though)
En weer geef je zelf het probleem al aan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk
maar ik vind me visie volgensmij wel goed, omdat ik nergens fouten kan vinden...
voorheen had ik er ook gedachtes over, namelijk:
1-sommige mensen kunnen het gewoon nooit, dat ligt aan hun
2-hoe moet het dan, moet je dan de hele tijd rond de ander heen gaan hangen ofzo?
als i kdaar dan over ging nadenken kwamen er allemaal fouten boven.
want bij 1, er is toch IETS wat anderen anders doen. .... behalve dat het compleet aan je onveranderbare uiterlijk zou kunnen liggen
en bij 2. dat werkt toch niet.... dat kon ik toen ook wel inzien
lijkt me dat het nu al stukken beter met me inzichten is omdat ik geen incompleetheden in me gedachtes kan vinden en er geen/weinig vragen over heb
Ik geloof er geen ruk van dat jij een WO studie begonnen bent. Je snapt nieteens dat dat gewoon een metafoor was kennelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:50 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een kutnacht, leek weer wat beter te gaan maar pff
Nou heren vertel?quote:
Vrijdag op toernooiquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:11 schreef Crutch het volgende:
Vrijdag TT-nacht in Assen![]()
Bier en vrouwen
Bier en vrouwen?? Bier wil ik wel geloven ja, maar vrouwen bij een beetje motor rijden? Echt waar?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:11 schreef Crutch het volgende:
Vrijdag TT-nacht in Assen![]()
Bier en vrouwen
In Assen wel ja. Als je het hier in Amsterdam doet dan zal je er misschien 3 vinden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:27 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Bier en vrouwen?? Bier wil ik wel geloven ja, maar vrouwen bij een beetje motor rijden? Echt waar?
HVJJN is de andere kant op hoor.quote:
Nou ik werd dacht toen aan je weet wel. Dus mijn dag is weer naar de kloten.quote:
nou...dat wist ik wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ruk van dat jij een WO studie begonnen bent. Je snapt nieteens dat dat gewoon een metafoor was kennelijk.
hoe kun je niet van uit eten houden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Aahh het is een maand geleden van de seks. Lijkt wel een jaar geleden zeg.
Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen met die jongen. Hij lijkt zich echt tussen van die oelerwappers te begeven en dat vergroot de kans dat hij zelf ook zo is ( in strijd met zijn uiterlijk). En als hij voorstelt om "op pad te gaan", wat bedoelt hij dan? Uiteten vind ik vreselijk namelijk.
ik heb daar problemen mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En weer geef je zelf het probleem al aan.
Ik denk.....
Kap eens met dat denken en denken en denken! Daar gaat het al fout.
Gaat naar buiten loop een appie in en lul tegen mensen aan. Vraag waa iets staat. Durf je dat wel?
Ga bij de bushalte zitten en lul wat over het weer.
En ga niet denken. Want je kan denken hoe iets gaat lopen maar heeft geen zin. Gaat toch anderd denken.
Het is heel simpel. Flikker je boek weg. Trek ne schoenen en jas aan en gaat naar buiten.
Dat bewijst mijn theorie dat jullie onbegrijpelijk en onlogisch zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar je hebt geen vrouw versierd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |