quote:
Op woensdag 22 juni 2011 03:47 schreef minnemin het volgende:KUT KUT KUT mensen mag ik even klagen. De versiermeneer heb ik gevraagd wat hij bedoelde.
Hij zei dat hij het niet erg zou vinden als ik meer achter zijn smsje had geaocht, maar dat ie er niet zo over nagedacht had. Kut, ik heb een modderfiguur gealagen. Hij smste me nog wel toen hij thuis was gekomen, naar anderen heeft hij gesmst dat ik een leuke meid was.
Ik voelde van zijn kant met name vriendschap.... Kut.
volgensmij is dat juist iets wat bijna alle mannen met opzet naar je sturen en zeggen.
volgensmij heeft 90% van de mannen maar wat graag een date, met ANY meisje. alleen dat werkt natuurlijk niet voor de man als je meteen helemaal over haar heen zit, elke man probeert nonchalant ietsjes "hard to get" spelen zegmaar.
dat jij nu vroeg wat hij er eigenlijk mee bedoelde....natuurlijk gaat hij dan niet zeggen dat hij je superleuk vind, en dat hij voor eeuwig bij jou wilt zijn.
1 omdat dat misschien wel niet zo is,(omdat hij echt niet zo desperate is)
2 omdat hij dan al ze kaarten al op tafel legt, en dan kan er voor hem een enorme afwijzing komen.
ook ineens opbrengen om te zeggen naar jou : "we zouden vaker moeten afspreken" of " we moeten gaan daten" .... is nogal een grote stap.....dat had jij ook kunnen doen trouwens
het is het zogenaamde "aftasten" waar deelnemer het over had. bij jou lijkt het wel van "afgesloten zijn voor hem" naar " totaal voor eeuwig in elkaars armen" in 1 keer te gaan.
tussen die 2 extremen in zitten heel veel stapjes, en aftasten.
het gaat afentoe al in dit topic bijvoorbeeld over : hoe nonchalant smsjes sturen naar meisjes, voor een date, zodat het zo normaal mogelijk klinkt alsof het niet zo heel speciaal is.
juist heel de gedachte daarvan is dat je WEL iets WILT van de vrouw, maar wilt doen alsof het allemaal wel meevalt, en niet zo is.
quote:
Verder zat een vriend van hem erbij, en nadat ik meegepraat had over voetbal en wielrennen, begon hij steeds seksuelere toespelingen te maken. Want hij was 'verliefd op mij met mijn mening over Nordin Boukhari'. maar het werd eigenlijk gewoon lullig en ik wist me geen houeing te geven.
werd het ongemakkelijk omdat het "flirten" werd?
als je amper ervaring hebt met flirten en zo dan is het idd hartstikke moeilijk om daar aan mee te doen. herkenbaar.
maar dan ongemakkelijk gaan doen, en juist maar niets, en gaan ontwijken, dat is wel het ergste wat je kan doen.
1 omdat je het dan nooit zal leren
2 omdat je dan de indruk geeft dat je dat niet met hem wilt doen.
quote:
Ik vond het aan de ene kant onprettig, aan de andere kant wilde ik niets liever dan naar bed met deze arrogante zelfverzekerde klootzak, want mijn verlatingsangst ging aan, als hij niet wetkelijk in mij geïnteresseerd is, bevestig ik lekker mijn schema's....
O jongens ik voel me nu zo raar en kut dat ik me geen houdinh wist te geven bij voetbalmeneer.
het is niet voor vrouwen, maar ga anders pua lezen. staat een boel in hoe "normale" (ahum) vrouwen/meisjes met dingen omgaan.... (want je kan er allemaal niet zo goed mee om gaan zo te lezen)
mystery method pagina 97 tm 99 is een verhaaltje over een normale vrouw die de interesse van een man gaan proberen te peilen.(je wilde toch zijn interesse peilen? nou dat is hoe normale vrouwen het proberen te doen in een vroeg stadia bij een man die ze net hebben ontmoet omdat ze zijn intenties willen weten)
de pua(de man in dat verhaaltje) gaat volgens de theorie een aantrekkelijke(qua gedrag zelfverzekerde en blahblah, waar vrouwen op vallen) man proberen te zijn, die de vrouw helemaal gek op hem maakt.
het jammere is dat je zelf ook wel wat kan doen om een man te gaan versieren, maar dan komt het probleem dat jou aantrekkingskracht ook voor hem weg gaat.
want waarom ga je niet met de eerste de beste kansloos lijkende beta daten?(retorische vraag).
nou omdat die gasten niet zelfverzekerd lijken, en geen eigen leven lijken te hebben en blahblahblah.
een man die vrouwen zelf gaan versieren, ipv andersom, daar gaat bij vrouwen vanzelf de aantrekkingskracht voor die man van weg.
en niet omdat het "moeilijk" is, of omdat het ze moeite kost. maar omdat mannen die op die manier makkelijk te beinvloeden zijn bij nature niet aantrekkelijk zijn voor vrouwen.
ga gewoon eens meer met mannen om, en probeer zoveel mogelijk van ze te leren kennen, en andersom.
(je bent met de mannen die je kent al in mid-game, lees daarover)
als je een random man wilt versieren, dan moet je gewoon om alles wat hij zegt lachen, en alles maar overduidelijk laten merken dat je WILT dat hij verder met jouw gaat. en hem aanklampen op momenten dat hij denkt dat het komt omdat hij daar voor gezorgt heeft.
ik snap dat "probleem" van vrouwen om een man te krijgen echt niet.....
@iedereen.
ik heb laatste paar dagen weer even wat pua doorgebladerd(had ik al heel lang niet gedaan), om alles weer even goed in me hoofd te krijgen. als ik naar buiten ga, en er dingen gebeuren laat ik het MISSCHIEN nog wel weten.
[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-06-2011 07:30:13 ]