Weet ik jij bent een goedequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:48 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel daar verder niets mee.
Dan kan ik me wel voorstellen dat je het ermee gehad hebt. Heb je ook geprobeerd je presentatie te verbeteren?quote:
haha, een nieuwe aardbei.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:54 schreef Strawberryx het volgende:
klinkt als een handleiding voor versieren, maar de tips zijn wel weer bruikbaar
Ik heb alles geprobeerd, beginnen met openvragen over mezelf over haar, ben hc hey trukjes ken ik wel alleen persoonlijk kaartenhuis heyquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan kan ik me wel voorstellen dat je het ermee gehad hebt. Heb je ook geprobeerd je presentatie te verbeteren?
haha loopt hier nog een aardbei rond dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
haha, een nieuwe aardbei.
Ok. De OP bevalt je wel en niet?
Hoeft toch niet op je werk?quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:00 schreef Geerd het volgende:
En dan nog, ben je aan het werk wil je geen klacht hebben.
Vooral niet met dames.
Ben ik alles kwijt.
Ja, mijn favoriete user -Strawberry-quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:59 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
haha loopt hier nog een aardbei rond dan?
Geeneens een usericonquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:04 schreef Strawberryx het volgende:
Oh, wie weet heb je er een nieuwe favoriet bij..
Ja, als HC oefen je de basis van een praatje maken voortdurend, lijkt me. Wat bedoel met 'persoonlijk kaartenhuis'?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb alles geprobeerd, beginnen met openvragen over mezelf over haar, ben hc hey trukjes ken ik wel alleen persoonlijk kaartenhuis hey
Leuke vrouwen mensen zijn altijd welkomquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:04 schreef Strawberryx het volgende:
Oh, wie weet heb je er een nieuwe favoriet bij..
Dat sowiesoquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Leuke vrouwen mensen zijn altijd welkom
Geen aardbei, gaat de andere aardbei zeurenquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:11 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
haha, nee komt nog wel![]()
Ben jij dat op de foto?
Als je dat nog moet oefenen als je al aangenomen bent.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, als HC oefen je de basis van een praatje maken voortdurend, lijkt me. Wat bedoel met 'persoonlijk kaartenhuis'?
Toch wel andere plaatsen waar je leuke mensen tegenkomt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt heb je gelijk in, maar daar word het ook nooit wat.
Jup, tering dat ik dat allemaal vertel, ik was altijd die aardige maar meer niet "jongen"quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch wel andere plaatsen waar je leuke mensen tegenkomt?
aah wat jammer, was juist van plan een mooie aardbei te plaatsen als usericonquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
[..]
Geen aardbei, gaat de andere aardbei zeuren
Yup
Niet gewoon te lief dan, was ik ook hoor. nogsteeds wel maar selectief da.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup, tering dat ik dat allemaal vertel, ik was altijd die aardige maar meer niet "jongen"
Niet een keer
Hee, dat vechten jullie onderling maar uitquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:19 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
aah wat jammer, was juist van plan een mooie aardbei te plaatsen als usericon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |