Weet ik jij bent een goedequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:48 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel daar verder niets mee.
Dan kan ik me wel voorstellen dat je het ermee gehad hebt. Heb je ook geprobeerd je presentatie te verbeteren?quote:
haha, een nieuwe aardbei.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:54 schreef Strawberryx het volgende:
klinkt als een handleiding voor versieren, maar de tips zijn wel weer bruikbaar
Ik heb alles geprobeerd, beginnen met openvragen over mezelf over haar, ben hc hey trukjes ken ik wel alleen persoonlijk kaartenhuis heyquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan kan ik me wel voorstellen dat je het ermee gehad hebt. Heb je ook geprobeerd je presentatie te verbeteren?
haha loopt hier nog een aardbei rond dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
haha, een nieuwe aardbei.
Ok. De OP bevalt je wel en niet?
Hoeft toch niet op je werk?quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:00 schreef Geerd het volgende:
En dan nog, ben je aan het werk wil je geen klacht hebben.
Vooral niet met dames.
Ben ik alles kwijt.
Ja, mijn favoriete user -Strawberry-quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:59 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
haha loopt hier nog een aardbei rond dan?
Geeneens een usericonquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:04 schreef Strawberryx het volgende:
Oh, wie weet heb je er een nieuwe favoriet bij..
Ja, als HC oefen je de basis van een praatje maken voortdurend, lijkt me. Wat bedoel met 'persoonlijk kaartenhuis'?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb alles geprobeerd, beginnen met openvragen over mezelf over haar, ben hc hey trukjes ken ik wel alleen persoonlijk kaartenhuis hey
Leuke vrouwen mensen zijn altijd welkomquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:04 schreef Strawberryx het volgende:
Oh, wie weet heb je er een nieuwe favoriet bij..
Dat sowiesoquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Leuke vrouwen mensen zijn altijd welkom
Geen aardbei, gaat de andere aardbei zeurenquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:11 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
haha, nee komt nog wel![]()
Ben jij dat op de foto?
Als je dat nog moet oefenen als je al aangenomen bent.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, als HC oefen je de basis van een praatje maken voortdurend, lijkt me. Wat bedoel met 'persoonlijk kaartenhuis'?
Toch wel andere plaatsen waar je leuke mensen tegenkomt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt heb je gelijk in, maar daar word het ook nooit wat.
Jup, tering dat ik dat allemaal vertel, ik was altijd die aardige maar meer niet "jongen"quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch wel andere plaatsen waar je leuke mensen tegenkomt?
aah wat jammer, was juist van plan een mooie aardbei te plaatsen als usericonquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
[..]
Geen aardbei, gaat de andere aardbei zeuren
Yup
Niet gewoon te lief dan, was ik ook hoor. nogsteeds wel maar selectief da.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup, tering dat ik dat allemaal vertel, ik was altijd die aardige maar meer niet "jongen"
Niet een keer
Hee, dat vechten jullie onderling maar uitquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:19 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
aah wat jammer, was juist van plan een mooie aardbei te plaatsen als usericon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Als je niks hebt gehad, kun je niks geweest zijn toch,quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet gewoon te lief dan, was ik ook hoor. nogsteeds wel maar selectief da.
[..]
Hee, dat vechten jullie onderling maar uit![]()
![]()
Mij hoor je niet klagen dan
quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:25 schreef minibeer het volgende:
Net een paar documentaires gezien over heroïneverslaafden. Helpt je wel met het relativeren van je eigen problemen.Nou en? Nogmaals wat je niet kent kun je niet missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je niet meer als een schoothondje gedragen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je niks hebt gehad, kun je niks geweest zijn toch,
Wat post jij weinig in een jaar. Wat een zelfbeheersing.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:19 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
aah wat jammer, was juist van plan een mooie aardbei te plaatsen als usericon
Wat bedoel je, dat ik niet weet hoe het is om een vriendin te hebben?quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou en? Nogmaals wat je niet kent kun je niet missen.
haha ik ben gewoon niet zo actief op fok.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat post jij weinig in een jaar. Wat een zelfbeheersing.
Helemaal vergeleken met die 24k van mijquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat post jij weinig in een jaar. Wat een zelfbeheersing.
Ben je een lurker?quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:34 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
haha ik ben gewoon niet zo actief op fok.
Het onderwerp van de topic sterft ondertussen wel een beetje uit..
Je hebt toch ook zat te bieden, of niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je niks hebt gehad, kun je niks geweest zijn toch,
Ze moest eens weten, ja wie geen id. Maar als ik aandacht krijg stort ik me der volop.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt toch ook zat te bieden, of niet?
haha lurker klinkt zo negatief..quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ben je een lurker?
Vanwaar jou interesse in dit topic?
Meer inhoudelijk, iedereen kan ervoor gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ze moest eens weten, ja wie geen id. Maar als ik aandacht krijg stort ik me der volop.
Daar zou het fout gaan.
En daardoor denk ik dat zei juist weer afgeschrikt word.
Zelfkennis is nooit verkeerdquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:49 schreef Strawberryx het volgende:
[..]
haha lurker klinkt zo negatief..
Ik zag de topicnaam, dacht wat schattig dat mannen toegeven problemen te hebben bij het versieren
Zeg ik verzwolgen, iets meer dan even drankje drinken,quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer inhoudelijk, iedereen kan ervoor gaan.
volgensmij is dat juist iets wat bijna alle mannen met opzet naar je sturen en zeggen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 03:47 schreef minnemin het volgende:
KUT KUT KUT mensen mag ik even klagen. De versiermeneer heb ik gevraagd wat hij bedoelde. Hij zei dat hij het niet erg zou vinden als ik meer achter zijn smsje had geaocht, maar dat ie er niet zo over nagedacht had. Kut, ik heb een modderfiguur gealagen. Hij smste me nog wel toen hij thuis was gekomen, naar anderen heeft hij gesmst dat ik een leuke meid was. Ik voelde van zijn kant met name vriendschap.... Kut.
werd het ongemakkelijk omdat het "flirten" werd?quote:Verder zat een vriend van hem erbij, en nadat ik meegepraat had over voetbal en wielrennen, begon hij steeds seksuelere toespelingen te maken. Want hij was 'verliefd op mij met mijn mening over Nordin Boukhari'. maar het werd eigenlijk gewoon lullig en ik wist me geen houeing te geven.
het is niet voor vrouwen, maar ga anders pua lezen. staat een boel in hoe "normale" (ahum) vrouwen/meisjes met dingen omgaan.... (want je kan er allemaal niet zo goed mee om gaan zo te lezen)quote:Ik vond het aan de ene kant onprettig, aan de andere kant wilde ik niets liever dan naar bed met deze arrogante zelfverzekerde klootzak, want mijn verlatingsangst ging aan, als hij niet wetkelijk in mij geïnteresseerd is, bevestig ik lekker mijn schema's....
O jongens ik voel me nu zo raar en kut dat ik me geen houdinh wist te geven bij voetbalmeneer.
Twijfel je niet te veel? Denk je hier niet té rationeel over na? Seks en liefde gaat om gevoel, als iets lekker voelt dan moet je het vooral doen. Het is niet slecht om kieskeurig te zijn, maar wel als je allerlei afwegingen gaat maken en op basis daarvan jouw keuze bepaalt. Dan ben je namelijk niet kieskeurig, maar gewoon heel onzeker. En dat is wat je niet wilt zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 03:47 schreef minnemin het volgende:
KUT KUT KUT mensen mag ik even klagen. De versiermeneer heb ik gevraagd wat hij bedoelde. Hij zei dat hij het niet erg zou vinden als ik meer achter zijn smsje had geaocht, maar dat ie er niet zo over nagedacht had. Kut, ik heb een modderfiguur gealagen. Hij smste me nog wel toen hij thuis was gekomen, naar anderen heeft hij gesmst dat ik een leuke meid was. Ik voelde van zijn kant met name vriendschap.... Kut.
Verder zat een vriend van hem erbij, en nadat ik meegepraat had over voetbal en wielrennen, begon hij steeds seksuelere toespelingen te maken. Want hij was 'verliefd op mij met mijn mening over Nordin Boukhari'. maar het werd eigenlijk gewoon lullig en ik wist me geen houeing te geven. Ik vond het aan de ene kant onprettig, aan de andere kant wilde ik niets liever dan naar bed met deze arrogante zelfverzekerde klootzak, want mijn verlatingsangst ging aan, als hij niet wetkelijk in mij geïnteresseerd is, bevestig ik lekker mijn schema's....
O jongens ik voel me nu zo raar en kut dat ik me geen houdinh wist te geven bij voetbalmeneer.
ja inderdaad... maar voorlopig denk ik dat het zoiets zit. het klopt helemaal , en ik kan nergens fouten vinden in me gedachtes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 07:55 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb nog nooit zo een groot lul verhaal gelezen mlig
1 tip gaat eerst eens het echte leven in stappen voor je andere mensen advies gaat geven. Als je eindelijk eens het echte leven in stapt zal je zien dat je oh zo geliefde boek en je ideeen niet tot nouwelijks werken.
iedereen is wel beetje onzeker.quote:Tot die tijd ben je een sociaal mislukt persoon die tevens ook nog eens communactief gestoord is. En geen enkel idee heeft van het echte leven.
minnemin is gewoon extreem onzeker en er is een hele grote kans dat ze alles dood geanaliseerd heeft.
Over elk dingetje door en door en door denken en zich zelf zo gek maken dat ze weer onzeker gaat worden over de situatie.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja inderdaad... maar voorlopig denk ik dat het zoiets zit. het klopt helemaal , en ik kan nergens fouten vinden in me gedachtes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |