abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:59:11 #1
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_98491705

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

pi_98491804
hehe tokko mist de lapo en nu ook de fipo :7
There are only 151 Pokémon.
pi_98491865
Weer even meelezen, heb al tijden niet meer iets besteld uit China. Is DX voor een aantal USB-kabeltjes (telefoon en DS) nog steeds het snelste/beste :?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:03:02 #4
309342 ErkendFokker
pi_98491901
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:02 schreef Cerbie het volgende:
Weer even meelezen, heb al tijden niet meer iets besteld uit China. Is DX voor een aantal USB-kabeltjes (telefoon en DS) het snelste/beste :?
http://buyincoins.com
Zou ik je aanraden, supergoedkoop en supersnel
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:05:32 #5
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98492035
Mijn TT kan niemand stoppen, zelfs Tokko niet :7

Fokker is ook echt een modderfokker, Tokko zo opzij gezet :')

De sexshop van Tokko is ook apart, behalve eieren verkopen ze ook peniskooien met hangslot :@

woensdag 22 juni 2011 @ 00:05:35 #6
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98492039
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:01 schreef Eenskijken het volgende:
hehe tokko mist de lapo en nu ook de fipo :7
Lapo=fipo :P

Maarja pech, dan volgende topic maar weer is de OP updaten. Paar kleine visuele updates, en wat kortings dingentjes in petto ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:02 schreef Cerbie het volgende:
Weer even meelezen, heb al tijden niet meer iets besteld uit China. Is DX voor een aantal USB-kabeltjes (telefoon en DS) nog steeds het snelste/beste :?
BIC, Lightake of natuurlijk Ebay!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:06:08 #7
309342 ErkendFokker
pi_98492060
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:05 schreef monkeybrain het volgende:

De sexshop van Tokko is ook apart, behalve eieren verkopen ze peniskooien met hangslot :@

[ afbeelding ]
Yay erkend Modderfokker 8-)
Maar hiervoor was ik Unreal88 toen was ik ook al badass
pi_98492062
* Cerbie gaat eens op BIC rondneuzen :P
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:06:33 #9
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98492080
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:52 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Jij kan je ei helemaal niet kwijt :6
Ik ben hem al vanaf pasen kwijt, mijn ei was het beste verstopt
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:06:56 #10
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98492103
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:05 schreef monkeybrain het volgende:

De sexshop van Tokko is ook apart, behalve eieren verkopen ze peniskooien met hangslot :@

[ afbeelding ]
Mijn sexshop? :P haha was dat maar zo, had ik al die mooie kooien ook hier ;)
Ben wel al bezig wat korting te regelen op die Eitjes, dus stay tuned for more!

quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik ben hem al vanaf pasen kwijt, mijn ei was het beste verstopt
Sinds die pandawill shop aktie kan ik eignelijk geen eieren meer zien :')
Té vaak lopen klikken _O-
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:12:34 #11
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98492372
Ik was trouwens alweer vergeten hoe je die dingen moest gebruiken, en nee, ik heb er inderdaad niks aan :') Niet dat ik uberhaupt dat soort spul uit China zou halen, voor je het weet heb ik een lichtgevend damesspleetje
quote:
16s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef tokko1 het volgende:

Sinds die pandawill shop aktie kan ik eignelijk geen eieren meer zien :')
Té vaak lopen klikken _O-
Toen laadde die site nauwelijks hier, anders had ik ook heel wat tijd extra verspild aan klikken :D
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:17:59 #12
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98492641
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:12 schreef 08gnoT. het volgende:
voor je het weet heb ik een lichtgevend damesspleetje

Gloeiende tieten, gloeiende gleuf, jij bent een bijzondere vrouw O+
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:24:11 #13
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_98492913
helaas heeft BIC niets bijzonders voor mn dslr..
een mooi filter setje voor weinig zou niet gek zijn ;)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_98494731
Doet de originele China Post tracking site het bij jullie?

Dan bedoel ik natuurlijk http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0

packagetrackr enzo doet het wel, maar de officiële doet vaag..
pi_98495530
Dat die Chinezen van Alibaba.com maar eens terugmailen. Maargoed ze zijn druk.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 22 juni 2011 @ 02:16:46 #16
131319 mickeyD
pi_98496130
vandaag weer brievenbus pakketje binnen gekregen via ebay.
lederen hand strap voor mn camera.
goeie kwaliteit! en dat voor $3,45 ipv ¤24,95 in nederland ;)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_98496153
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:24 schreef mickeyD het volgende:
helaas heeft BIC niets bijzonders voor mn dslr..
een mooi filter setje voor weinig zou niet gek zijn ;)
Bedoel je BIC specifiek? Chinezen hebben namelijk best leuk spul hiervoor. Zelf al genoeg gehaald, denk zelf nog aan een macro lens/ding of reverse adapter (heb hier een kapotte 18-55 liggen waar ik nog een doel voor zoek).

Heeft iemand trouwens ervaring met van die afstandbedieningen voor slr's? Bedraad of infrarood? Eén knop of een hele rits aan knoppen (welke versie dus)
ofwel; aanraders?.
pi_98496183
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 02:16 schreef mickeyD het volgende:
vandaag we :o :P er brievenbus pakketje binnen gekregen via ebay.
lederen hand strap voor mn camera.
goeie kwaliteit! en dat voor $3,45 ipv ¤24,95 in nederland ;) :P :o
Linkje?
(Sorry, kan niet editten; fok mobiel uit bed.
  woensdag 22 juni 2011 @ 02:32:56 #19
131319 mickeyD
pi_98496310
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 02:18 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Bedoel je BIC specifiek? Chinezen hebben namelijk best leuk spul hiervoor. Zelf al genoeg gehaald, denk zelf nog aan een macro lens/ding of reverse adapter (heb hier een kapotte 18-55 liggen waar ik nog een doel voor zoek).

Heeft iemand trouwens ervaring met van die afstandbedieningen voor slr's? Bedraad of infrarood? Eén knop of een hele rits aan knoppen (welke versie dus)
ofwel; aanraders?.
ja, op andere site's heb ik inderdaad genoeg filters en shit gezien..
en ook afstandsbedieningen idd, infrarood.
die met veel knoppen werken helaas niet zo goed, alleen de "meteen afdrukken" en de "2 seconden vertraging" knop werken, de rest werkt niet.
dan weet je dat alvast..
dus beter 1 met minder knoppen en wel een 2 sec. knop er op, dan hebbie het meeste voor het minste ;)
  woensdag 22 juni 2011 @ 02:35:19 #20
131319 mickeyD
pi_98496333
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 02:20 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Linkje?
(Sorry, kan niet editten; fok mobiel uit bed.
alstu

http://shop.ebay.com/i.ht(...)t=See-All-Categories
pi_98496738
Zijn mensen bekend met tradeboxs.com? Ze verkopen veel tablets en dergelijke, kan weinig reviews vinden alleen

Edit: Heb 1 melding gevonden op fraudewatchers.

[ Bericht 21% gewijzigd door oinkoink12 op 22-06-2011 03:36:31 ]
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_98502871
Deze binnen: Vervanging van mijn andere china oortjes, zal ze vanavond is testen.
Ook deze binnen: Gekocht om een keer een grap uit te halen door bijvoorbeeld in een auto te zetten :7
pi_98502972
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:01 schreef NextTVH het volgende:
Deze binnen: Vervanging van mijn andere china oortjes, zal ze vanavond is testen.
Ook deze binnen: Gekocht om een keer een grap uit te halen door bijvoorbeeld in een auto te zetten :7
Ben benieuwd naar de oortjes.
Let me know ;)
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:31:31 #24
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98503866
Weet iemand waar ik de Danbo kan bestellen?
Dit mannetje dus:
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:39:59 #25
317952 geldwolf
De echte Henk en Ria
pi_98504187
Ebay
en een poot van snuffel de hond
pi_98504421
Misschien een apart iets :P

Maar heeft 1 van de webshops een hangmat?
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:51:49 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98504564
Ughem... wijst naar OP... O-)
quote:
Hoe kan ik dan vinden wat ik zoek, moet ik dit in dit topic gaan vragen? NEE, gewoon zoeken dat doet iedereen. Alle webshops af gaan tot je het gevonden hebt en als je het dan nog niet kan vinden mag je het misschien in het topic vragen.
Hulpjes:
http://chinaprices.us
http://chinacheep.com
Alternatief zoeken: http://ebay.com
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98504619
quote:
3s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hulpjes:
^O^ hammock klinkt zo raar :')

Dinodirect dus ^O^
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:54:12 #29
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98504659
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:53 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

^O^ hammock klinkt zo raar :')
Aha... maar ze hebben ze dus wel... ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98504682
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Aha... maar ze hebben ze dus wel... ;)
:Y zie edit :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:55:32 #31
131319 mickeyD
pi_98504707
dinodirect is duur.. is er geen makro in de buurt?
die heeft dit vaak en niet duur ook.
anders blokker en/of de marskramer.
pi_98506797
Nice, ondanks dat de laatste update van China Post aangaf dat het nog in China was, vandaag onverwachts mijn petten binnen gekregen van DHGate. Leuke verrassing en super kwaliteit. CP stuurt veel sneller opeens dan wanneer DX het doet..
pi_98506902
oei oei oei jongens :)

weer wat nieuws over onze Joepie91; de maker van de Dealperfect calc als ik me goed herinner;

quote:
Hackers kraken websites van vermeende LulzSec-leden

Een aantal hackers die onder de bijnaam Teampoison opereren, claimen een aantal websites gekraakt te hebben die gelieerd zouden zijn aan LulzSec. Een van de sites is de weblog van een Nederlander die eerder met LulzSec in verband werd gebracht.

De WordPress-blog, die gekoppeld is aan de domeinnaam Sven-slootweg.nl, toont woensdagochtend een tekst waarin de eigenaar meldt dat zijn site korte tijd was gekraakt en defaced door hackers. Verder wordt in het statement gesteld dat de site-eigenaar geen banden heeft met LulzSec en dat de hackers die opereren onder het pseudoniem Teampoison slechts gebruik hebben gemaakt van bekende bugs in een verouderde WordPress-release.

De getroffen site is eigendom van de Nederlander met het alias Joepie91. Hij werd vorige week op de weblog LulzSec Exposed er van beschuldigd dat hij deel uit zou maken van de harde kern van LulzSec, maar Joepie91 ontkende dit zondag tegenover Tweakers.net.
volledige stuk; hier
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:54:40 #34
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98507047
:D http://www.lightake.com/d(...)rds_Board_Game-43200 Hoe grappig!?
-edit- op nooitmeerkopen trouwens zo'n 5 usd goedkopah, mocht je het wat vinden

[ Bericht 14% gewijzigd door shiz op 22-06-2011 14:07:52 ]
pi_98507472
quote:
8/10! omdat ik die piggetjes O+ vind
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:30:04 #36
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98508568
Lekker dan, betaal je extra voor verzending met een trackingnummer, is het nummer dat je krijgt niet bekend bij HongKong Post. Zelfs nu, tien dagen na verzending door BIC, niet :(
pi_98508994
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
Lekker dan, betaal je extra voor verzending met een trackingnummer, is het nummer dat je krijgt niet bekend bij HongKong Post. Zelfs nu, tien dagen na verzending door BIC, niet :(
Dan wil dat zeggen dat ze je pakketje als het goed is nog niet hebben gescannend.
het trackingnummer zal echt wel werken eerdaags, HK post zal wel weer traag zijn!
pi_98509873
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
mss tegen gehouden door de outbound customs ?

ik kan nog niet tracken na 18 dagen waaronder 16 werkdagen. ;(
nu maar hopen dat mp4nation het terug kunnen krijgen en reshippen... nog een maand geduld voor me. |:(
pi_98510293
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:04 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar de oortjes.
Let me know ;)
Eerste ervaring is echt heel goed, ze zijn netjes verpakt en zit lekker in je oren(vind ik dan). Er komt goed geluid uit, alleen de bass is iets minder maar daar stoor ik mij niet zo erg aan. Ik ga ze even een weekje gebruiken en kijken hoe ze verder bevallen ;)
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:38:00 #40
261627 sciter
The world is my playground.
pi_98511237
Kanen Km92 oordopjes binnen. Iets meer dan 2 weken na bestellen ^O^

Goed geluid, erg goeie bass, en dat voor 4.5$.

Op het punt waar mijn sennheissers een trilling in het geluid kregen, slaan deze de bass er gewoon doorheen.

[ Bericht 21% gewijzigd door sciter op 22-06-2011 15:45:33 ]
pi_98511311
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:13 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Eerste ervaring is echt heel goed, ze zijn netjes verpakt en zit lekker in je oren(vind ik dan). Er komt goed geluid uit, alleen de bass is iets minder maar daar stoor ik mij niet zo erg aan. Ik ga ze even een weekje gebruiken en kijken hoe ze verder bevallen ;)
Heb je toevallig ook de Alpha's? Zit daar veel verschil tussen?
pi_98511636
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook de Alpha's? Zit daar veel verschil tussen?
Nee had hier voor sennheisers uit Nederland, maar vond het sonde van het geld aangezien ze best snel kapot gaan bij mij :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:40:57 #43
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_98514083
PS3-controller origineel: ¤55,-
PS3-controller van DX: $17,99

_O_

Alleen even kijken of die controllers nu zijn geblokkeerd door firmware-updates of niet.

[ Bericht 21% gewijzigd door MacorgaZ op 22-06-2011 17:05:47 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:02:10 #44
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_98519603
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:40 schreef MacorgaZ het volgende:
PS3-controller origineel: ¤55,-
PS3-controller van DX: $17,99

_O_

Alleen even kijken of die controllers nu zijn geblokkeerd door firmware-updates of niet.
En of ze van ellende niet kraken en uit elkaar vallen in je handen.
Is het al kerst? Of weer die tijd van het jaar om naar eieren te gaan zoeken?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_98520119
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:02 schreef neo2000 het volgende:

[..]

plz don't....

SPOILER
pi_98520262
Hoe heette die site nou waar elke dag een soort speciale aanbieding is? (geen Chinese site).
Moeten zij weten
pi_98520328
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoe heette die site nou waar elke dag een soort speciale aanbieding is? (geen Chinese site).
ibood

of kijk op www.dagaanbieding.net
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:20:09 #48
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98520606
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:12 schreef Syphixx het volgende:

[..]

plz don't....

SPOILER
:P En ik heb me de pleuris gezocht, het twee keer uit weten te spellen, twee brillen ontvangen, maar zal ze nooit dragen omdat ik ze vet lelijk vind. Van die wielrenachtige dinkies. Leuk misschien voor die mensjes hier die het de hele tijd over hun strakke pakkies hebben. ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
iBood en andere dagaanbiedingenaanbieders #61
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:36:03 #49
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98521417
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:P En ik heb me de pleuris gezocht, het twee keer uit weten te spellen, twee brillen ontvangen, maar zal ze nooit dragen omdat ik ze vet lelijk vind. Van die wielrenachtige dinkies. Leuk misschien voor die mensjes hier die het de hele tijd over hun strakke pakkies hebben. ;(

[..]

Lekker licht voor het racefietsen idd :) maar heb je echt 2 van die setjes met 5 glazen en 2 monturen ontvangen? :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:00:15 #50
48067 neo2000
pi_98522726
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:12 schreef Syphixx het volgende:

[..]

plz don't....
Troost je, ik heb ook een trauma overgehouden aan het zoeken naar niet aanwezige letters op die site. je bent niet alleen. Misschien kunnen we een lotgenoten site opzetten? :')

Ik wil een multifunctionele zaklamp scoren. Zat al op DX te kijken vanwege hun grote aanbod. Dingske moet en beetje groot zijn, moet flink wat licht vanaf komen en als het ff kan moet ik er iemand flink mee kunnen pwnen. Carjackers hier uit da hood hier moet ik van m'n race bolide af kunnen klappen indien nodig. Issa mine damnit! :( Ik kwam uit bij:

http://www.dealextreme.co(...)18650-2-cr123a-16538

of

http://www.dealextreme.co(...)2-aa-3-aa-4-aa-44713

Iemand ervaringen met een van beide zaklampen, of betere suggesties? Pricerange maakt mij niet zo veel uit, mag ook best wat duurder.
Ik sta open voor suggesties!
Zoals een zeecontainer open staat voor Chinese bootvluchtelingen.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:20:48 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98523934
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Lekker licht voor het racefietsen idd :) maar heb je echt 2 van die setjes met 5 glazen en 2 monturen ontvangen? :D
Ja. :@ Al had ik liever m'n item ontvangen van een tijd geleden ontvangen dat er altijd nog niet is en dus opnieuw verzonden zal worden bij m'n volgende aankoop daar. ;(

@ neo: een Romisen T6 dan. :9 6 x CREE led dus megaveel licht, ook nog eens waar en groot.
Misschien hier nog iets leuks bij? Heb ik de mijne vandaan (8/10/2010), al hebben ze die Romisen niet meer... Oh toch wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 22-06-2011 20:27:04 ]
pi_98525958
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 02:32 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ja, op andere site's heb ik inderdaad genoeg filters en shit gezien..
en ook afstandsbedieningen idd, infrarood.
die met veel knoppen werken helaas niet zo goed, alleen de "meteen afdrukken" en de "2 seconden vertraging" knop werken, de rest werkt niet.
dan weet je dat alvast..
dus beter 1 met minder knoppen en wel een 2 sec. knop er op, dan hebbie het meeste voor het minste ;)
ah thanks. Da's wel weer minder :{ ...
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:39:52 #53
48067 neo2000
pi_98528956
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja. :@ Al had ik liever m'n item ontvangen van een tijd geleden ontvangen dat er altijd nog niet is en dus opnieuw verzonden zal worden bij m'n volgende aankoop daar. ;(

@ neo: een Romisen T6 dan. :9 6 x CREE led dus megaveel licht, ook nog eens waar en groot.
Misschien hier nog iets leuks bij? Heb ik de mijne vandaan (8/10/2010), al hebben ze die Romisen niet meer... Oh toch wel.
Zat ik ook al naar te kijken maar vond die dan wel weer duur.. maar.. @DX:

http://www.dealextreme.co(...)4-cr123a-18650-15685

@ Ebay: why so cheap! :o

Zitten volgens mij iets andere leds in, maar lichtopbrengst zal nog steeds goed zijn. Toch maar weer eens iets via Ebay bestellen. Fijn. Gaat weer een hele wereld vol koopjes voor mij open, blijf op ebay bestellen. :')

Thanks! :D

[ Bericht 5% gewijzigd door neo2000 op 22-06-2011 21:51:05 ]
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:16:06 #54
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98531364
Is toch ook $50+ op Ebay ???
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:20:46 #55
48067 neo2000
pi_98531685
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:16 schreef monkeybrain het volgende:
Is toch ook $50+ op Ebay ???
Ja, ik zag dat shipping inderdaad fucked was. Maar bij ebay waarsch. wel snellere verzending dan bij DX. :P En aardige CR123 chargers en batterijen.
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:36:05 #56
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98532713
Een fatsoenlijke zaklamp is ook een laatste item op mijn lijstje. Alleen zo moeilijk om te bepalen hoe en wat... Max $100. Ik zoek wel gewoon een beest, dit lijkt me wel wat 6 leds.

Shiznuts, kun je aan de kop draaien om de bundel te spreiden en focussen?
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:48:22 #57
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98533564
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:36 schreef monkeybrain het volgende:
Een fatsoenlijke zaklamp is ook een laatste item op mijn lijstje. Alleen zo moeilijk om te bepalen hoe en wat... Max $100. Ik zoek wel gewoon een beest, dit lijkt me wel wat 6 leds.

Shiznuts, kun je aan de kop draaien om de bundel te spreiden en focussen?
Ja, ze claimen dat sommige CREE LEDs 1000 lumen in hun eentje (1x CREE LED dus) kunnen opbrengen. ;( Da's echt regelrechte b*. Die CREE Q5's hebben een lichtopbrengst van zo'n goede 260 lumen per stuk. Dat keer 6 is zo'n theoretische output van 1600 lumens. Persoonlijk lijkt me die optelsom niet zo eenvoudig... als ik twee scooters aan elkaar las ga ik ook niet opeens 90 km/h. Maar ik geloof wel dat 6 stuks meer kracht in zich hebben dan een enkele. Wil je uit een enkel element zoveel output halen, dan moet je naar andere technologieën kijken (HID, Xenon, etc). Denk dat de Romisen qua betaalbaarheid en kwaliteit (ja, ik ben een fan van dingen die een optimum prijs/kwaliteit-verhouding hebben) er goed bij zit. _O_

Nee, hij heeft 3 standen: 2 leds, 4 leds en alle 6 en kan niet op AA-batterijen (moet je ook niet willen denk ik, zo'n output vraagt ook om een bepaalde input), 'that it'. In die range heb je dat geloof ik ook niet echt zo. Ik heb er wel een paar van 7 watt gezien die dat hebben.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:12:08 #58
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98535427
Scooters aan elkaar lassen, echt een wetenschappelijke vergelijking ghehe :P

Ik zat nog naar deze Duitser te kijken, dan is de T6 een kaarsje vergeleken met de G&P scorpion :D

woensdag 22 juni 2011 @ 23:32:46 #59
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_98536760
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:02 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hm ja, als de 1e kapot gaat heb ik er nog 3 _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door MacorgaZ op 22-06-2011 23:57:29 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:56:09 #60
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98537916
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef monkeybrain het volgende:

Ik zat nog naar deze Duitser te kijken, dan is de T6 een kaarsje vergeleken met de G&P scorpion :D

Ik vond 'em wel mooi gevonden. :D
En wat ik zei dus...
quote:
Wil je uit een enkel element zoveel output halen, dan moet je naar andere technologieën kijken (HID, Xenon, etc). Denk dat de Romisen qua betaalbaarheid en kwaliteit (ja, ik ben een fan van dingen die een optimum prijs/kwaliteit-verhouding hebben) er goed bij zit. _O_
Die Scorpion is een HID. Maar daar zit dan ook een ander prijskaartje ($195,-) aan. :9
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:41:59 #61
309342 ErkendFokker
pi_98539647
quote:

Ik wil die kleine chinees wel
Best veel licht voor 5 euro?
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:47:05 #62
131319 mickeyD
pi_98539799
die T6 is niet erg klein
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:48:11 #63
309342 ErkendFokker
pi_98539827
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:47 schreef mickeyD het volgende:
die T6 is niet erg klein
Hij had het ook over een kleine chinees van 5 euro :9
pi_98541500
hmm... ook wel geinig.
Voor op Schiphol ofzo, als ik geen zware verrekijker mee wil...
Morgen maar eens wat gaan rondloeren op internet.
pi_98542311
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef sciter het volgende:
Kanen Km92 oordopjes binnen. Iets meer dan 2 weken na bestellen ^O^

Goed geluid, erg goeie bass, en dat voor 4.5$.

Op het punt waar mijn sennheissers een trilling in het geluid kregen, slaan deze de bass er gewoon doorheen.
Ik weet dat je ergens een link had geplaatst, maar ik kan het zo snel niet meer terug vinden. Waar had je ze nou gekocht?
  donderdag 23 juni 2011 @ 08:18:02 #66
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98542762
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:P En ik heb me de pleuris gezocht, het twee keer uit weten te spellen, twee brillen ontvangen, maar zal ze nooit dragen omdat ik ze vet lelijk vind. Van die wielrenachtige dinkies. Leuk misschien voor die mensjeswielerenners hier die het de hele tijd over hun strakke pakkies hebben. ;(
Over dat pakje gesproken:
Arrival at inward office of exchange AMSTERDAM NETHERLANDS 2011-06-22
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:00:22 #67
48067 neo2000
pi_98543250
quote:

Nadeel is dat die Duitse dingen naar verloop van tijd 2 x zo zwaar worden vanwege bierbuik. :(

Overigens, T6 van ebay -> Score! :D Laat hier nog wel een review achter nadat ik het ding getest heb. Lees: een paar gangsta's uit de hood hun harses ermee ingeslagen heb, na ze verblind te hebben met de bak licht uit de zaklamp.

En je hebt altijd baas boven baas. Qua prijs in het segment is die t6 toch wel een van de betere. Ik kwam de andere 2 zaklampjes op DX tegen omdat ik veel bang for the buck wilde hebben, maar deze verbleken bij de Romisen t6 als ik alle reviews mag geloven, ook qua build quality. Het ding is gewoon net chlamidia, denk je er eindelijk vanaf te zijn, blijkt ie toch weer in een comment of review voorbij te komen.

Enige jammere ervan vind ik de batterijen, weer een aparte lader en aparte batterijen. Aan de andere kant, bij de ebay shop in het linkje van Shizz worden deze ook geveild, dus die heb ik ook voor weinig kunnen scoren. In 1 pakketje, batterijen en lader. SCORE! :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:44:50 #68
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98545367
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:00 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nadeel is dat die Duitse dingen naar verloop van tijd 2 x zo zwaar worden vanwege bierbuik. :(

Overigens, T6 van ebay -> Score! :D Laat hier nog wel een review achter nadat ik het ding getest heb. Lees: een paar gangsta's uit de hood hun harses ermee ingeslagen heb, na ze verblind te hebben met de bak licht uit de zaklamp.

En je hebt altijd baas boven baas. Qua prijs in het segment is die t6 toch wel een van de betere. Ik kwam de andere 2 zaklampjes op DX tegen omdat ik veel bang for the buck wilde hebben, maar deze verbleken bij de Romisen t6 als ik alle reviews mag geloven, ook qua build quality. Het ding is gewoon net chlamidia, denk je er eindelijk vanaf te zijn, blijkt ie toch weer in een comment of review voorbij te komen.

Enige jammere ervan vind ik de batterijen, weer een aparte lader en aparte batterijen. Aan de andere kant, bij de ebay shop in het linkje van Shizz worden deze ook geveild, dus die heb ik ook voor weinig kunnen scoren. In 1 pakketje, batterijen en lader. SCORE! :')
Aahhh stop is met het praten over die verdomde zaklampen |:(
(Ik wil er nu ook een :'), mja 25 usd max..? )
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:00:10 #69
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98545843
Gatver, dankzij Shiznuts zit ik nu weer een zaklampen verzameling aan het bedenken :')
Dacht ik bijna van mijn Chinese gedoe af te zijn omdat ik werkelijke ALLES heb, krijg je dit.

Het veiligste is gewoon om meteen 1 kanon te kopen, dan hoef je niet steeds ziek te upgraden :X
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:09:30 #70
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98546179
You's welcome. *)
pi_98546615
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 07:05 schreef Morri het volgende:

[..]

Ik weet dat je ergens een link had geplaatst, maar ik kan het zo snel niet meer terug vinden. Waar had je ze nou gekocht?
Ik kan ook wel even wat linkjes geven, de Kanen KM-92 is o.a. hier en hier te koop. Ik kan 'm zo niet voor de beloofde $4,50 vinden, hoewel $0,43 verschil nou ook niet echt een ramp is. ;)
Ook een aanrader is de Kanen KM-928, o.a.hier en hier te koop.
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:42:08 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98547186
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:24 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik kan ook wel even wat linkjes geven, de Kanen KM-92 is o.a. hier en hier te koop. Ik kan 'm zo niet voor de beloofde $4,50 vinden, hoewel $0,43 verschil nou ook niet echt een ramp is. ;)
Ja, zo leren ze het jagen nooit... :N
quote:
3s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hulpjes:
pi_98548610
quote:

[..]

Dank...Ja, ik was die prijsvergelijkingssites even helemaal vergeten. Sorry O-)

Op zich maken die 48 cent inderdaad niks uit, maar we zitten hier in een cheapo's topic, nietwaar? w/

En fijn om te weten dat die anderen het ook goed doen. Ik vermoedde het al, vanwege de nummering. Ik hoef die 'houten' namelijk niet zo nodig.

EDIT Och wacht, dat zijn allemaal houten...Ik had nog andere gezien, ook zo rond dat nummer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Morri op 23-06-2011 12:45:02 ]
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:05:56 #74
131319 mickeyD
pi_98550318
ik heb anders best wat reviews van die T6 gezien waar de helft of meer van die lampjes nooit aan willen (van de 6) of dat er maar 2 tegelijk willen branden
dan druk je, gaan er 2 aan, druk je nogmaals, gaan er 2 anderen aan ipv 4, und so weiter..
t is niet allemaal rozegeur en manenschijn "voor weinig"
dus let op welke batterijen configuratie je er in stopt, schijnt nogal uit te maken!
pi_98551874
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 02:03 schreef Iemand91 het volgende:
hmm... ook wel geinig.
Voor op Schiphol ofzo, als ik geen zware verrekijker mee wil...
Morgen maar eens wat gaan rondloeren op internet.
Zou zoiets, zoiets of zoiets nou wat zijn?
pi_98553511
Ik krijg vandaag opeens een 4GB MicroSD kaart in de bus, nooit besteld,dit is al het 2e kadootje uit china :7
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:30:07 #77
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98553850
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:22 schreef NextTVH het volgende:
Ik krijg vandaag opeens een 4GB MicroSD kaart in de bus, nooit besteld,dit is al het 2e kadootje uit china :7
Huh, dat heb ik nou nog nooit meegemaakt jammer genoeg :?
Welke shop? Wel leuk z'n cadeautje haha :D
pi_98555412
quote:
16s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Huh, dat heb ik nou nog nooit meegemaakt jammer genoeg :?
Welke shop? Wel leuk z'n cadeautje haha :D
Dealextreme *)
pi_98557170
Is er in PayPal ergens een overzicht te vinden hoeveel je per maand uitgeeft.. ik wil het eigenlijk niet weten :%
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:36:43 #80
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_98560259
Is er al wat bekend over het coins systeem van BIC? Ik kan nog steeds niks uitgeven.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:39:32 #81
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_98560375
Net weer wat besteld:
"LED Spot Light MR16 4,5W GU10 LED 3000K WARM WHITE"

En:
1000 Lumens CREE XML XM-L T6 LED Flashlight Torch 501b
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:39:44 #82
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98560385
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef Koen. het volgende:
Is er al wat bekend over het coins systeem van BIC? Ik kan nog steeds niks uitgeven.
Het systeem 'zou' in de komende weken weer werkend moeten zijn was 't laatste berricht.. mja dat was alweer een tijdje terug :N
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:38:49 #83
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98562509
http://www.buyincoins.com(...)gs-product-1313.html

Werkt dit op een Samsung Corby? Heb sinds kort zo'n toestel maar hij reageert niet op m'n koude vingers dus een nummer intoetsen is al een ramp.
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:51:44 #84
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98562943
quote:
16s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:39 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Het systeem 'zou' in de komende weken weer werkend moeten zijn was 't laatste berricht.. mja dat was alweer een tijdje terug :N
ze hopen 1 juli
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:58:27 #85
261627 sciter
pi_98563201
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:38 schreef 08gnoT. het volgende:

Werkt dit op een Samsung Corby? Heb sinds kort zo'n toestel maar hij reageert niet op m'n koude vingers dus een nummer intoetsen is al een ramp.
Als je scherm capacitive is.
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:02:03 #86
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98563342
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:58 schreef sciter het volgende:

[..]

Als je scherm capacitive is.
Volgens tweakers wel :P Als hij op alle capacitive schermen werkt, bestel ik hem wel. Die van 1 cent van Priceangels doet niks namelijk.
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:01:22 #87
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98565952
Voor de mensen die zelf niet willen kloten met cameratjes onder een (micro) helicopter: http://www.dealextreme.co(...)-remote-6-x-aa-66326
pi_98567364
http://www.e v e r buying.com/product53660.html

Een Angry Bird horloge *O*
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:47:25 #89
48067 neo2000
pi_98568155
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:05 schreef mickeyD het volgende:
ik heb anders best wat reviews van die T6 gezien waar de helft of meer van die lampjes nooit aan willen (van de 6) of dat er maar 2 tegelijk willen branden
dan druk je, gaan er 2 aan, druk je nogmaals, gaan er 2 anderen aan ipv 4, und so weiter..
t is niet allemaal rozegeur en manenschijn "voor weinig"
dus let op welke batterijen configuratie je er in stopt, schijnt nogal uit te maken!
Daarom hebben we natuurlijk ook reviews van fokkertjes die er eentje besteld hebben zodra ie binnen is. :D
Wat is las is dat 4x CR123A het beste resultaat zou moeten geven, dus in dzelfde shop die erbij gekocht (3,7 volt) + mogelijk ontploffende danwel zelfontbrandende Chinalader.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWNX:IT

quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:38 schreef 08gnoT. het volgende:

U ice queen you. O+
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:53:22 #90
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_98568478
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:01 schreef RobertNL het volgende:
Voor de mensen die zelf niet willen kloten met cameratjes onder een (micro) helicopter: http://www.dealextreme.co(...)-remote-6-x-aa-66326
Kom je nu mee. Ik heb net mijn Double Horse 9101 binnen -O-
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:29:43 #91
48067 neo2000
pi_98579325
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Not all is lost. Geheugen in die cameracopter is wat weinig. (of is het een coptercam?)
1GB is niet veel, zul je net zien dat je bij de kleedkamer van het lokale zwembad boven de badhhokjes staat te filmen, net die ene hete chick zichzelf komt verkleden, haar topje uittrekt en dan.. Geheugen van camera vol. -O-
De resolutie is ook niet erg hoog. Zit je straks met je hoofd in je scherm omdat je anders d'r tepel niet van de rest van d'r tiet kan onderscheiden. :P
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:35:15 #92
261627 sciter
pi_98579780
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Not all is lost. Geheugen in die cameracopter is wat weinig. (of is het een coptercam?)
1GB is niet veel, zul je net zien dat je bij de kleedkamer van het lokale zwembad boven de badhhokjes staat te filmen, net die ene hete chick zichzelf komt verkleden, haar topje uittrekt en dan.. Geheugen van camera vol. -O-
De resolutie is ook niet erg hoog. Zit je straks met je hoofd in je scherm omdat je anders d'r tepel niet van de rest van d'r tiet kan onderscheiden. :P
300 kilopixels..
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:05:33 #93
48067 neo2000
pi_98581810
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef sciter het volgende:

[..]

300 kilopixels..
Aber.. Wir brauchen nur Full HD Tetten!

Weer eens wat besteld bij DX. Ander webshops hebben naar mijn idee toch vrij weinig. Enige die wat van de spullen heeft die ik wil is BIC, maar daar doet de search het de helft van de tijd niet van dus ja, dan ben ik er snel mee kloar.

Shock-Your-Friend Car Remote Keyless Entry with LED Flashlight (2-Pack)

Digital Optical Fiber Optic Toslink Audio Cable (150CM-Length)

Mini USB to Micro USB Adapter/Converter Keychain

Rose Shaped Imitated Diamond Metal Hair Pin Clips - Color Assorted (5-Pack)
Die laatste natuurlijk om mezelf mooi te maken voor monkeybrain. *) :@
pi_98584648
quote:

[..]

http://lightake.com/detai(...)_Earphone_KM92-25633

+ coupon snapshot = $4.44 ^O^

heb ze zelf ook al een tijde, goede oordopjes voor die prijs!

echter zit ik nu te wachten op mijn pre orderd brainwavez alphas :)

en stiekem ben ik ook wel benieuwd op shiz niet heeft overdreven over de kwaliteiten van t bestelde zaklampie :)!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:10:10 #95
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_98585532
Mensen wat duurt het lang!

Dat track-gebeuren op DX zegt:
departure from outward office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU 2011-06-13

Maar ik heb nog niks. ;(
Wat gaat er vaudt?!?!?!?
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_98585980
Niets, je moet gewoon geduld hebben :)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:20:35 #97
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_98586206
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:17 schreef Martijn93 het volgende:
Niets, je moet gewoon geduld hebben :)
Oké, als het maar over 2 weken binnen is, dan ga ik met vakantie.

:@
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:25:33 #98
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98586536
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Ik had eerder de 9100 of de 9104 gedaan. De coaxiale stap meteen overslaan. ^O^ Maar coaxiaal is natuurlijk wel lekker stabiel ende zo. Verder... die heli is Infrarood, daar heb je met daglicht dus niks aan, zonnestralen maken gauw een einde aan het bereik buiten. Hij is vrij klein ook. De camera is van niet echt noemenswaardige kwaliteit en is niet flexibel inzetbaar... dus denk ik dat je nog altijd beter af bent door zelf te creabeaën. ;)
quote:
6s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:05 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Aber.. Wir brauchen nur Full HD Tetten!
So ist es! :9
quote:
Rose Shaped Imitated Diamond Metal Hair Pin Clips - Color Assorted (5-Pack)
Die laatste natuurlijk om mezelf mooi te maken voor monkeybrain. *) :@
Lol, whut?! :D
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef Downstar het volgende:

[..]

en stiekem ben ik ook wel benieuwd op shiz niet heeft overdreven over de kwaliteiten van t bestelde zaklampie :)!
Hij is gewoon écht goed. Al betrap ik mezelf wel eens op het feit dat wanneer iemand ergens enthousiast over is, ik daar ook enthousiast over raak en het in m'n brein al helemaal ga voorstellen. Dat is vaak toch altijd net ff iets mooier dan de werkelijkheid. Je kunt beter met geen of heel weinig verwachting iets erg tofs krijgen, dan met ultra hoge (en misschien onrealistische) verwachtingen. Natuurlijk is er altijd beter te vinden, maar qua prijs/kwaliteit-optimum zit je hier denk ik op de piek van de curve. Denk niet dat je in het CREE LED-segment verder ook zo'n output krijgt, zoals eerder gezegd dan waarschijnlijk alleen met andere technologieën die vele malen duurder zijn. Dit is echt a lot of bang-for-the-money. :9~ Heb 'em trouwens zelf met 2 x 18650 uitgerust, heb ik een mooie UltraFire Rapid charger met indicatielichtjes voor. UltraFire batterijen ook, the best in the bizz denk ik wel. De 3000 mAh BRC's. Gaaf spul allemaal.
pi_98586898
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:25 schreef shiznuts het volgende:
Ik had eerder de 9100 of de 9104 gedaan. De coaxiale stap meteen overslaan. ^O^ Maar coaxiaal is natuurlijk wel lekker stabiel ende zo. Verder... die heli is Infrarood, daar heb je met daglicht dus niks aan, zonnestralen maken gauw een einde aan het bereik buiten. Hij is vrij klein ook. De camera is van niet echt noemenswaardige kwaliteit en is niet flexibel inzetbaar... dus denk ik dat je nog altijd beter af bent door zelf te creabeaën. ;)
Ik lees trouwens dat het bereik bij zo'n RC helicopter iets van 10 meter is (volgens beschrijvingen), da's toch bizar weinig?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:33:42 #100
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98587058
Mja, zelfde probleem met je afstandsbediening en de televisie, niet? :P IR is gewoon een bar slechte technologie. Goedkoop en simpel, maar verre van ideaal. RF is ook niet alles, maar al beter. Beste is natuurlijk laten paren van je TX met RX d.m.v. 2.4Ghz-band. _O_ Geen interference, beste bereik, top.
pi_98587977
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:33 schreef shiznuts het volgende:
Mja, zelfde probleem met je afstandsbediening en de televisie, niet? :P IR is gewoon een bar slechte technologie. Goedkoop en simpel, maar verre van ideaal. RF is ook niet alles, maar al beter. Beste is natuurlijk laten paren van je TX met RX d.m.v. 2.4Ghz-band. _O_ Geen interference, beste bereik, top.
Ik bedoel dus ook RF. Daarvan wordt het bereik gezegd van 10 meter.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:51:18 #102
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98588070
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:49 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik bedoel dus ook RF. Daarvan wordt het bereik gezegd van 10 meter.
Oh, mja, alles kan natuurlijk, ligt aan de sterkte van het signaal, maar dat lijkt me wel erg dramatisch, 10 meter. Vaak geven ze 30-60m aan of zo.
pi_98588357
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oh, mja, alles kan natuurlijk, ligt aan de sterkte van het signaal, maar dat lijkt me wel erg dramatisch, 10 meter. Vaak geven ze 30-60m aan of zo.
ah, dus dan zijn ze een keer beter dan wat opgegeven wordt. Voor de verandering :P

Ik koop er nog geen een. Mij nog te duur en meer een gimmick wat ik 1x uitprobeer en dan nooit meer terug zie. :')
  vrijdag 24 juni 2011 @ 01:07:17 #104
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98588848
Grr... ze mogen deze nu wel eens versturen... (2 wkn sinds order)
Die lijkt me echt lachen. Zelfde specs als een E-Flight Blade MSR (alleen is die 3 keer zo duur geloof ik).
pi_98593100
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://lightake.com/detai(...)_Earphone_KM92-25633

+ coupon snapshot = $4.44 ^O^

heb ze zelf ook al een tijde, goede oordopjes voor die prijs!

echter zit ik nu te wachten op mijn pre orderd brainwavez alphas :)

Aha...Een coupon was de truuk dus. Intussen heb ik de Kanen KM-92 twee keer besteld. M'n vriend willde ook een paar nieuwe oordopjes. En verder: Kanen KM-918 en de Kanen KM750 (m'n headset valt zowat uit elkaar) om eens te proberen. Ben wel benieuwd :P

Allemaal niet bij Lightake besteld, maar ik was het zoeken helemaal zat. Ik raakte helemaal verloren en verstrikt in al die Webshops, dus heb ik maar besteld bij eentje waar ik al ervaring mee had, en die met de meeste items goedkoper was dan ergens anders.
pi_98594851
3 weken en tablet nog steeds niet op vliegtuig.

mijn drang naar kopen daalt ;(
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:51:24 #107
209721 Downstar
Moeimaker
pi_98598954
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 08:01 schreef Morri het volgende:

[..]

Aha...Een coupon was de truuk dus. Intussen heb ik de Kanen KM-92 twee keer besteld. M'n vriend willde ook een paar nieuwe oordopjes. En verder: Kanen KM-918 en de Kanen KM750 (m'n headset valt zowat uit elkaar) om eens te proberen. Ben wel benieuwd :P

Allemaal niet bij Lightake besteld, maar ik was het zoeken helemaal zat. Ik raakte helemaal verloren en verstrikt in al die Webshops, dus heb ik maar besteld bij eentje waar ik al ervaring mee had, en die met de meeste items goedkoper was dan ergens anders.
en die webshop was :D?

update: hee KM750 Ziet er ook nice uit :)..

en tot mijn verbazing!; Ik krijg net de KM 780 afgeleverd,
besteld bij lightake vorige week vrijdag!
binnen een week binnen dus. ^O^

Ik zal straks nog wel een review met wat foto's plaatsen!

[ Bericht 7% gewijzigd door Downstar op 24-06-2011 12:06:47 ]
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:56:52 #108
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98599175
Al die mensen die steeds cruciale informatie achterhouden. ;(
Watskeburt met het 'maak je community wijzer door te delen'?
Dan heb ik het natuurlijk over de...
quote:
Yay! Ik heb m'n pakketje binnengekregen!
quote:
Heb gave oordopjes besteld
Mits legaal uiteraard, gewoon even wat leuke informatie delen, keeps things interesting.
pi_98599419
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:43 schreef Syphixx het volgende:
3 weken en tablet nog steeds niet op vliegtuig.

mijn drang naar kopen daalt ;(
Ik ben het redelijk beu met MP4Nation, ik ga proberen mijn geld terug te krijgen en dan bestel ik elders een tablet :)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:08:44 #110
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98599606
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:51 schreef Downstar het volgende:

[..]

:9 Interesting...
pi_98599626
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:03 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Ik ben het redelijk beu met MP4Nation, ik ga proberen mijn geld terug te krijgen en dan bestel ik elders een tablet :)
ik geef ze nog enkele dagen. maandag wilk meer weten anders geld terug claimen :(
pi_98600055
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:09 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ik geef ze nog enkele dagen. maandag wilk meer weten anders geld terug claimen :(
Dan doe ik met je mee, maandag ook claim dan :)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:44:25 #113
131319 mickeyD
pi_98600927
quote:
Patrick van der Eem is vannacht opgepakt bij een politiecontrole op de A12 bij Arnhem. De politie wil niet zeggen waarom Van der Eem is gearresteerd.
De Telegraaf vermoedt dat de arrestatie samenhangt met een partij zonnebrillen die de politie in de auto van Van der Eem aantrof.
das die gast die joran toen uitgehoord heeft!
welke webshop zal die ze vandaan hebben? _O-
zou die een FOK! accountje hebben?
vragen vragen, steeds meer vragen! :')
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:56:09 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98601434
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef mickeyD het volgende:

[..]

das die gast die joran toen uitgehoord heeft!
welke webshop zal die ze vandaan hebben? _O-
zou die een FOK! accountje hebben?
vragen vragen, steeds meer vragen! :')
Ehm. Wat dacht je van bij de opticien gestolen? :{
Van der Eem gaat echt geen kruimeldiefje uithangen en aan Chinese webshophandeltjes doen.
pi_98601867
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:51 schreef Downstar het volgende:

[..]

Oh, die shop was e v e r buying, maar die mag je hier niet echt noemen geloof ik. Tot nu toe had ik m'n pakketjes binnen 2 weken binnen telkens. En ze zijn best goedkoop.
1 week is helemaal niet slecht! Volgende keer toch maar eens Lightake proberen dan. Ben ook wel benieuwd naar de bevindingen met de KM 780. Heftig kleurtje :) Even gezocht met Google en kwam meteen bij een mij nog onbekende Webshop terecht. Price Angels? Kent iemand die?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:07:54 #116
131319 mickeyD
pi_98601914
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:56 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ehm. Wat dacht je van bij de opticien gestolen? :{
Van der Eem gaat echt geen kruimeldiefje uithangen en aan Chinese webshophandeltjes doen.
duhh! :')
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:22:45 #117
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98602506
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:07 schreef mickeyD het volgende:

[..]

duhh! :')
Dan begrijp ik niet waarom je het hier nodig vindt te melden... alsof je zonnebrillen en politie met elkaar verbind én met dit topic... :( Wij zijn geen Van der Eems, we zijn heel wetsgetrouw en doen alleen aan legale dingen waar geen politie bij komt kijken natuurlijk. }:|

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:06 schreef Morri het volgende:

[..]

Oh, die shop was e v e r buying, maar die mag je hier niet echt noemen geloof ik. Tot nu toe had ik m'n pakketjes binnen 2 weken binnen telkens. En ze zijn best goedkoop.
1 week is helemaal niet slecht! Volgende keer toch maar eens Lightake proberen dan. Ben ook wel benieuwd naar de bevindingen met de KM 780. Heftig kleurtje :) Even gezocht met Google en kwam meteen bij een mij nog onbekende Webshop terecht. Price Angels? Kent iemand die?
Wij mogen ze wel noemen, maar ze mogen zichzelf niet noemen. Ze waren notoire spammers van linkjes naar hun site waar niemand om vroeg en/of wat aan had hier, dus toen werd hun domein geblokkeerd. Betekent verder niet dat je niet mag zeggen waar je iets vandaan hebt. ;)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:05:47 #118
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98604542
quote:

[..]

Priceangels is een shop die hier al meedere keren voorbij is gekomen in het verleden.
Ook wel is wat besteld, kwam gewoon aan, dus ^O^
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:38:36 #119
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98606296
Wauw, Chinaprices.us heeft een nieuw logo!

Ziet er een stuk beter uit O-)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:09:16 #120
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98608207
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:38 schreef tokko1 het volgende:

[ link | afbeelding ]

:Y
SPOILER
pi_98608267
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:38 schreef tokko1 het volgende:

[ link | afbeelding ]

Wat een oerlelijk tyfusding.
pi_98611398
-Net m'n zonnebril binnengekregen, lijkt sprekend op jeweetwel.
-Ook nog 4 iphone back covers, terwijl ik geen iphone heb XD
-En nog 2 paar oortjes voor 50 cent ofzo, omdat het kan.
Moeten zij weten
pi_98611638
Ik wil graag een horloge kopen via taobao, nu heb ik er eentje gevonden.

Maar hoe weet ik of die verkoper betrouwbaar is? Zelfs met google translate kom ik er niet uit haha.
Kan ook geen rating of feedback over die verkoper vinden?

Die chineze vertalingen zijn zo krom :7
I are Baboon
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:23:02 #124
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98611810
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
-Net m'n zonnebril binnengekregen, lijkt sprekend op jeweetwel.
-Ook nog 4 iphone back covers, terwijl ik geen iphone heb XD
-En nog 2 paar oortjes voor 50 cent ofzo, omdat het kan.
Lang over gedaan? en waar besteld :)?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:25:57 #125
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98611965
Mijn 3 vlam aansteker binnen van Dinodirect ^O^
Lijkt wel de uitlaat van de Spaceshuttle ghehe ~O>

Ze hebben custom verpakkingen lijkt het wel, dino's op het plastic zakje met adres.
Ook een hele A4 rekening erbij, mooie kleuren stickerlabel met dino op de envelop.

Iedereen moet een dingetje bestellen bij Dino, wat een ervaring :D
Dit lijkt bijna een professionele onderneming

Het valt me op dat de post zeer snel is de laatste weken. Ik krijg alles binnen 10 dagen binnen *O*
Mijn pakje uit Engeland is al 8 dagen onderweg :')
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:29:32 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98612148
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:25 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn 3 vlam aansteker binnen van Dinodirect ^O^

Ze hebben custom verpakkingen lijkt het wel, dino's op het plastic zakje met adres.
Ook een hele A4 rekening erbij, mooie kleuren stickerlabel met dino op de envelop.

Iedereen moet een dingetje bestellen bij Dino, wat een ervaring :D
Dit lijkt bijna een professionele onderneming

Het valt me op dat de post zeer snel is de laatste weken. Ik krijg alles binnen 10 dagen binnen *O*
Mijn pakje uit Engeland is al 8 dagen onderweg :')
Engeland is soms een grotere ramp dan China, wel eens een pakje gehad die er 4 maand en 23 dagen over gedaan heeft :) lang leve selectpost/vracht.

Vrees grote vrezen voor mijn fietspakje:
2011 arrival at inward office of exchange AMSTERDAM NETHERLANDS 2011-06-22 Zal wel een gevalletje aftikken worden, of rekening sturen aangezien het geen 45 euro is.
Meestal heb ik de pakjes een dag naar binnenkomst op schiphol wel binnen, maar ik heb het idee dat de controles aardig aangescherpt zijn (bekende moest ook al 2 pakjes aftikken).
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:31:20 #127
131319 mickeyD
pi_98612264
vlak voor de zomervakantie is de post vanuit china erg snel (week, anderhalve week max indien op voorraad), na de vakantie vanaf september moet je eigenlijk niets meer bestellen, want dan begint dat gedoe weer richting de kerst.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:41:13 #128
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98612778
:') DX... heb ik dus lopen klagen dat het een maand sinds bestellen is en die 3m submergable 1080p camera nog altijd niet verstuurd is, krijg ik nu een mailtje dat m'n order verscheept is. Ga ik naar de details kijken, hebben ze de order gesplitst en is nu alleen de free led dice opgestuurd die bij orders > $30 (geloof ik) komen. Nog ff... :( en focal reageert met een standaard reply: ja, dan moet je ons ff contacteren. Ja, joh, wat doe ik dan. Grrr... soms hea, is er echt geen zaken te doen met die Shjieneessun. -O-

Btw, slightly off topic, maar voor de r/c geïnteresseerden onder ons: heb een mini hydrofoam besteld. Die is wel al opgestuurd. 'k Laat wel ff weten of het wat is. Is zoals de mini storm launcher.
Hier begon de droom van mijn eigen Hydrofoam r/c mee, nu dan eindelijk in vervulling (note: de mini kan niet op het water, maar ik heb dichtbij toch niet echt water, wel een parkje met gras en lucht).
pi_98612874
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Lang over gedaan? en waar besteld :)?
1. Zonnebril > 15 mei geshipt :O vandaag binnen van Focalprice
2. Die covers van Ebay. 13 juni.
3. Oortjes ook Ebay. Ook 13 juni. (wel crap)
Moeten zij weten
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:57:47 #130
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98613545
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:18 schreef pindaplukker het volgende:
Ik wil graag een horloge kopen via taobao, nu heb ik er eentje gevonden.

Maar hoe weet ik of die verkoper betrouwbaar is? Zelfs met google translate kom ik er niet uit haha.
Kan ook geen rating of feedback over die verkoper vinden?

Die chineze vertalingen zijn zo krom :7
Je kan het wel zijn, hoeveel items er al verkocht zijn enzo, wat die mensen daarover gezegd hebben. Ongeveer hetzelfde systeem als bij Ebay, ratings enzo :7
pi_98614240
Ik ben nieuw hier op FOK maar heb al wel wat dingen op DX besteld.

Opzetbare fisheyelens (180 graden kijkhoek)
sku 39814

Fake iPhone 4, grappig om op straat te gooien (iedereen gaat dan uitstappen enz.)
sku 44002

Shock pen, geeft wel een aardige schok
sku 8566

50mW groene laser, leuk ding alleen niet helemaal super gefocust
sku 47212

5mW 'true' ook veilig voor binnenshuis en legaal
sku 91 (WTF!)

Wii remote, werkt goed
sku 28576

Klein autootje op zonne energie
sku 37373

De overbekende Jet 1300c butane lighter
sku 1320

Benzine aansteker (principa gelijk aan Zippo)
sku 10079

Nu heb ik een vraagje over die benzine aansteker, ik wil hem namelijk niet kapot maken.
Je kan er volgens mensen op Google meerdere zooi in doen maar iedereen zegt wat anders. Wat denken jullie?

Lampenolie
Terpentine
Wasbenzine
Benzine

Sommige mensen raden aanstekerolie met een soort naphthalene erin aan, (heel weinig over te vinden op google) maar waar zou ik zoiets moeten kopen?

Maar welke lijkt jullie het beste van de lampenolie, terpentine, wasbenzine en benzine?

Alvast bedankt!
pi_98615040
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef henrikklamer het volgende:
Ik ben nieuw hier op FOK maar heb al wel wat dingen op DX besteld.

Opzetbare fisheyelens (180 graden kijkhoek)
sku 39814

Fake iPhone 4, grappig om op straat te gooien (iedereen gaat dan uitstappen enz.)
sku 44002

Shock pen, geeft wel een aardige schok
sku 8566

50mW groene laser, leuk ding alleen niet helemaal super gefocust
sku 47212

5mW 'true' ook veilig voor binnenshuis en legaal
sku 91 (WTF!)

Wii remote, werkt goed
sku 28576

Klein autootje op zonne energie
sku 37373

De overbekende Jet 1300c butane lighter
sku 1320

Benzine aansteker (principa gelijk aan Zippo)
sku 10079

Nu heb ik een vraagje over die benzine aansteker, ik wil hem namelijk niet kapot maken.
Je kan er volgens mensen op Google meerdere zooi in doen maar iedereen zegt wat anders. Wat denken jullie?

Lampenolie
Terpentine
Wasbenzine
Benzine

Sommige mensen raden aanstekerolie met een soort naphthalene erin aan, (heel weinig over te vinden op google) maar waar zou ik zoiets moeten kopen?

Maar welke lijkt jullie het beste van de lampenolie, terpentine, wasbenzine en benzine?

Alvast bedankt!
even naar sigarenboer gaan,
en vragen om zippo benzine,
pi_98615874
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef henrikklamer het volgende:

Lampenolie
Terpentine
Wasbenzine
Benzine

Alvast bedankt!
Ik heb meestal wasbenzine erin gedaan. Werkt prima maar meurt wel gigantisch.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:00:10 #134
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98616161
heey, ik ben nieuw en ik heb tot nu toe alleen besteld van Dealextreme.
ik heb al best veel besteld (vind ik haha) dus ik snap wel hoe het werkt.
maar ik ben van plan om http://www.dealextreme.co(...)-control-3-aaa-31749 deze te kopen samen met http://www.dealextreme.co(...)4-battery-pack-26987
gewoon voor de lol dus niet echt serieus proffesionele shit etc.
maar ik weet niet of ie wel goed is, wat denken jullie?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:02:25 #135
209721 Downstar
Moeimaker
pi_98616237
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:9 Interesting...
quote:

[..]

Ik zal vanavond de bevindingen even testen en dus een review hier plaatsen met foto's.

maar vandaag werd ik nog aangenamer verrast! het zaklampie is al binnen!

en is 18 juni de deur uit gegaan :P! en zo op het eerste gezicht heb je niks gelogen shiz!
ik zal hem vanavond ( na 22.00) even testen en ook hier even een review over maken!

*O* *O*
pi_98618564
Net pakketje binnen gehad

Creative (origineel) oordopjes, uitstekende kwaliteit voor een zeer schappelijk prijsje. (ter vergelijking: bol verkoopt ze voor 35 euro)
http://www.buyincoins.com(...)nes-product-484.html

In ear foam plugjes. Gebruik ze nog wel is op concerten of als ik goed wil slapen. De kwaliteit is uitstekend, mede omdat ze gewoon van het merk '3m' zijn. Wordt ook in de bouw gebruikt, prima product dus.
http://www.buyincoins.com(...)gs-product-3222.html
"We are survival machines - robot vehicles blindly programmed to preserve the selfish molecules known as genes."
pi_98629967
Bij DX de bekende zonnebril gekocht ;)

Ook met 5% korting:
DXESGF8

Ben benieuwd of het wat is.
pi_98633676
zoals beloofd zal ik een review plaatsen van de lamp en de headset; laat nog even op zich wachten :)

kwam toch iets later thuis dan verwacht :P
pi_98637795
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:51 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb meestal wasbenzine erin gedaan. Werkt prima maar meurt wel gigantisch.
Weet jij of het klopt dat je er je hele aansteker mee om zeep helpt en dat hij moeilijker ontvlamt enzo? Op google zegt namelijk echt iedereen wat anders (in dit geval).
pi_98637891
Wensballonnen, dit zijn echte aanraders ik heb er 6 in huis gehaald, ze deden het allemaal. Zorg wel dat je met z'n tweeën bent want die dingen zijn huge! Ook leuk voor een verjaardag en feesten. Als je van plan bent er een af te steken moet je het doen wanneer er weinig wind staat en het niet al te warm is.

sku 23486
pi_98637927
Ligt het aan mij of doet Buyincoins stom? Nadat je een product wilt kopen doet het menu het niet meer hier? Blijft zo een draaiend bolletje staan.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 10:20:39 #142
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98639198
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 07:42 schreef henrikklamer het volgende:

[..]

Weet jij of het klopt dat je er je hele aansteker mee om zeep helpt en dat hij moeilijker ontvlamt enzo? Op google zegt namelijk echt iedereen wat anders (in dit geval).
Zippo fans lijken op Apple fans. De benzine verdampt in de watten en vervolgens ontsteek je deze walm met een vuursteen, hoe moet dit een aansteker slopen? Je kunt hooguit wat meer stank en roet krijgen

Dat ze aanraden om benzine van 28 euro per liter in je aansteker te stoppen zegt eigenlijk genoeg. Iemand verdient hier heel veel geld mee. Wasbenzine is al vrij puur en stukken goedkoper.

Je zou het kunnen testen met de goedkoopste aansteker die je kunt vinden. Je moet sowieso 1 busje Zippo halen want het vult de aansteker makkelijk, kun je de wasbenzine erin gieten :P
pi_98639345
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 08:27 schreef Skiet het volgende:
Ligt het aan mij of doet Buyincoins stom? Nadat je een product wilt kopen doet het menu het niet meer hier? Blijft zo een draaiend bolletje staan.
Duurt even, maar het werkt wel gewoon.
pi_98639806
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zippo fans lijken op Apple fans. De benzine verdampt in de watten en vervolgens ontsteek je deze walm met een vuursteen, hoe moet dit een aansteker slopen? Je kunt hooguit wat meer stank en roet krijgen

Dat ze aanraden om benzine van 28 euro per liter in je aansteker te stoppen zegt eigenlijk genoeg. Iemand verdient hier heel veel geld mee. Wasbenzine is al vrij puur en stukken goedkoper.

Je zou het kunnen testen met de goedkoopste aansteker die je kunt vinden. Je moet sowieso 1 busje Zippo halen want het vult de aansteker makkelijk, kun je de wasbenzine erin gieten :P
Hey bedankt, ga ik ff wasbenzine zoeken. Ik denk dat ik dat zippo busje ook niet nodig heb: die aansteker is namelijk een soort hele kleine bidon en ipv een dop zet je er een lontje bovenop.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:08:54 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98639914
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 08:17 schreef henrikklamer het volgende:
Wensballonnen, dit zijn echte aanraders ik heb er 6 in huis gehaald, ze deden het allemaal. Zorg wel dat je met z'n tweeën bent want die dingen zijn huge! Ook leuk voor een verjaardag en feesten. Als je van plan bent er een af te steken moet je het doen wanneer er weinig wind staat en het niet al te warm is.

sku 23486
Wel voorzichtig mee, ... met zo'n sfeerballon.
quote:
sfeerballon: kleine vrije ballon, of samenstel van kleine vrije ballons, waarvan de hoogte of de breedte niet meer dan 75 cm bedraagt en die geen metalen voorwerpen of onderdelen bevat.
[..]
Artikel 4. Sfeerballons

1. Indien 1000 sfeerballons, of meer, nagenoeg gelijktijdig worden opgelaten is daarop artikel 3, derde, vierde en vijfde lid van toepassing.

2. Voorwerpen die door sfeerballons worden meegevoerd worden voorzien van een valscherm dat de daalsnelheid beperkt tot maximaal 5 m/sec indien deze voorwerpen ieder afzonderlijk of gezamenlijk:

a. een massa van 30 gram of meer hebben, of

b. een oppervlakte-dichtheid van 5 gr/cm2 of meer hebben.

3. Sfeerballons die (een) voorwerp(en) meevoeren met een (gezamenlijke) massa van 30 gram of meer of een oppervlakte dichtheid van 5 gr/cm² of meer wordt(en) voorzien van een valscherm dat de daalsnelheid beperkt tot maximaal 5m/sec.
pi_98640521
Laatste tijd bij vrijwel alle dingen op Buyincoins dat 10%110 niet meer werkt.

Limited Catalogs Only zegt ie dan. Welke kan ik naast referrer nog doen dan?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:44:11 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98640559
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:48:43 #148
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98640659
quote:
En niet te vergeten 7%NLFOK :o
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:54:22 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98640809
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef tokko1 het volgende:

[..]

En niet te vergeten 7%NLFOK :o
Sowieso ja. :o
Het belang van de OP lezen...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:56:17 #150
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98640847
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Jup, ben ondertussen achter de schermen :D bezig met het lichtelijk vernieuwen van de OP!
- China search engines gedeelte
- kleine grafische verbeteringen
- nieuwe kortingscodes
- etc. c_/
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:01:46 #151
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98641021
Oeh... c_/ Ja, je moet geloof ik meteen uitpakken met een no0b handleiding en het daarna uitbreiden met spoilers. Nadruk op de webshops (en Ebay), het zelf zoeken daarop en kortingen. ;)
pi_98641085
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Het belang van de OP lezen... bedankt voor je nuttige bijdrage.

Anyways. De Fok coupon ook al getest, ook die krijg ik

Coupon Discount: -$0.00 Limited Catalogs Only.

Ik zoek dus een coupon zonder beperkingen. 5% referrer heb ik uiteraard al.
pi_98641211
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:04 schreef Skiet het volgende:

[..]

Het belang van de OP lezen... bedankt voor je nuttige bijdrage.

Anyways. De Fok coupon ook al getest, ook die krijg ik

Coupon Discount: -$0.00 Limited Catalogs Only.

Ik zoek dus een coupon zonder beperkingen. 5% referrer heb ik uiteraard al.
Wat houdt dat in die 5% referrer?
pi_98641303
Bij je aanmelding zo een referrer invullen. Die krijgt dan van BIC een vergoeding voor het "aanbrengen" van een nieuw lid. Jij krijgt dan 5% op je order.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:13:16 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98641312
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:09 schreef henrikklamer het volgende:

[..]

Wat houdt dat in die 5% referrer?
http://www.buyincoins.com/pages/affiliates.html
quote:
How it works?

1. Register an account on BuyinCoins.com
2. Promote us anywhere and leave your registered email or nickname.
3. Person who take the first order, get 5% discount by referring you.
4. Redeem referral Point Coins of any order in 60 days from any introductory buyer.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:21:27 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98641490
1 ct -deal IEM.
( via )

[ Bericht 19% gewijzigd door shiz op 25-06-2011 12:41:48 ]
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:24:07 #157
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98641548
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef shiznuts het volgende:
1 ct -deal IEM.
( via )
Why google translate de eerste? Gewoon engelse site :+
Mja, ga 'm maar bestellen, want oh oh oh "Only 1996 1995pcs in stock." O-)

[ Bericht 1% gewijzigd door tokko1 op 25-06-2011 12:32:40 ]
pi_98641581
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:24 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Why google translate de eerste? Gewoon engelse site :+
Mja, ga 'm maar bestellen, want oh oh oh "Only 1996pcs in stock." O-)
geen mogelijkheid om te registreren :)

kwam door shiz zijn vertaling :)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:33:26 #159
48067 neo2000
pi_98641814
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef shiznuts het volgende:
1 ct -deal IEM.
( via )
Tampons.com? :o
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:35:49 #160
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98641877
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:33 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Tampons.com? :o
Die bestaat geeneens o|O

www.topons.com voor de klikkers *)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:42:33 #161
48067 neo2000
pi_98642074
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:35 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Die bestaat geeneens o|O

www.topons.com voor de klikkers *)
Leuke popup ook., of je even de online chat kunt bellen. :')
pi_98642878
Volgens mij kan je die 10%ebay110 gewoon op geen enkel product uit de apple categorie gebruiken!! Evenals de FOK! coupon. Dus nogmaals. Wie heeft er wel een werkende coupon voor die categorie?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:16:59 #163
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98643011
quote:
Notice: Congratulations, you have got the coupon discount.
Notice: This code can only be used 1 time(s) for each customer.
Hier anders wel. Moet je even navragen bij BIC, want die hebben nogal problemen aan de technische kant met zulk soort dingen de laatste tijd.

Heb je die coupons al eerder gebruikt? Zo ja, dan kan dat ook niet, die coupons zijn gelimiteerd, moet je je even voordoen als een nieuwe user. Het meest handige is een punt te gebruiken in je gmailadres.

-edit- ach so. Apple-category. Daar is geen korting op. Geldt ook voor tablets e.d.
Met coupon-codes dan, je hebt nu natuurlijk:

[ Bericht 14% gewijzigd door shiz op 25-06-2011 13:31:06 ]
pi_98643386
Ja, balen is dat. Ik maak bij elke bestelling altijd gewoon nieuwe account aan. Heb een domein, maakt niet uit wat ik ervoor zet, ik krijg de mail altijd op 1 hoofdaccount binnen. Dus als ik een batterij koop maak ik een account aan met batterij@domein.nl
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:34:54 #165
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98643470
Kan ook ja. :Y Gelukkig kun je bij gmail een punt ertussen zetten en dan komt het nog altijd op je adres aan, wordt dan door BIC alleen gezien als een ander adres. :+
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:56:16 #166
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98644061
zijn die 1cent deals "gratis" ? :O
ze maken toch verlies als iemand 1 cent betaald en daarvoor oortjes en SHIPPING krijgt?!
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:00:12 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98644191
Zijn dumpitems van dumpkwaliteit, maar het blijft leuk. En als fora en weet ik wie allemaal erover reppen, dan is het natuurlijk goedkope promotie voor henzelf.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:03:38 #168
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98644308
wat zijn dumpitems?
die 1 cent deals?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:06:16 #169
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98644389
deze lijkt me wel grappig om te hebben xD
http://www.dealextreme.co(...)op-stand-49mhz-19155
pi_98644588
Wie woont er in deventer? O-)
SPOILER
pi_98644590
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:06 schreef bobbernaut het volgende:
deze lijkt me wel grappig om te hebben xD
http://www.dealextreme.co(...)op-stand-49mhz-19155
ziet er nog aardig snel uit ja.
pi_98644623
Hebben hier trouwens mensen ervaring met die ''Rare-Earth RE Magnets''?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:31:09 #173
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98645165
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:25 schreef Downstar het volgende:

[..]

geen mogelijkheid om te registreren :)

kwam door shiz zijn vertaling :)

Ga eens aan het werk. Ik zit al sinds gisteravond te wachten op je review o|O
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:38:40 #174
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98645401
hebber er hier mensen ervaring met DX points?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:43:07 #175
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98645568
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:13 schreef henrikklamer het volgende:

[..]

ziet er nog aardig snel uit ja.
is ie ook http://www.hobbytron.com/ShenQiWeiMiniBuggyElectricRTRRCCar.html
zowat t zelfde, als t niet de zelfde is :P
pi_98647150
Die $0.01 oortjes, bij mij blijft die staan op: Only 1993pcs in stock.
Als je echter naar de oortjes gaat voor de normale prijs zie je, Only 100pcs in stock.

Die stock zal vast een beetje glitched zijn, benieuwd hoeveel er nog zijn.
pi_98647396
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:33 schreef bakacakes het volgende:
Die $0.01 oortjes, bij mij blijft die staan op: Only 1993pcs in stock.
Als je echter naar de oortjes gaat voor de normale prijs zie je, Only 100pcs in stock.

Die stock zal vast een beetje glitched zijn, benieuwd hoeveel er nog zijn.
Ik heb gelukkig net een paar besteld, alhoewel het wel bagger kwaliteit zal zijn en ik toch m'n Kanen- KM92 ga gebruiken. :')
pi_98647577
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:41 schreef Moos. het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig net een paar besteld, alhoewel het wel bagger kwaliteit zal zijn en ik toch m'n Kanen KM92 KM-928 ga gebruiken. :')
Daarom doe ik niet aan 1 cent deals.
pi_98647797
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:47 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Daarom doe ik niet aan 1 cent deals.
Ach wat is 1 cent, als jij het op de grond ziet liggen zal je het niet oprapen. Ik geef ze waarschijnlijk gewoon aan mijn moeder ofzo, is die ook weer blij. Daarnaast is onverwachts pakketjes krijgen ook leuk, omdat ik hier echt niet op ga zitten wachten.
pi_98647815
Iemand link van die 1 cent deals? :$
pi_98647857
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:55 schreef marsPlanets het volgende:
Iemand link van die 1 cent deals? :$
Of je kijkt een paar posts boven je.
pi_98648063
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:56 schreef bakacakes het volgende:

[..]

Of je kijkt een paar posts boven je.
kan ook.
Wat is het addertje onder het gras? Ik krijg geen spam in me mailbox?
pi_98648080
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:03 schreef marsPlanets het volgende:

[..]

kan ook.
Wat is het addertje onder het gras? Ik krijg geen spam in me mailbox?
Ik gok niet dat je in staat zult zijn het correcte adres in te toetsen, dus nee.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:04:13 #184
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98648087
dan maak je toch een aparte mail, ik heb ook een aparte mail voor spam emails :P
pi_98648104
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ga eens aan het werk. Ik zit al sinds gisteravond te wachten op je review o|O
klopt :)

Review ga ik nu mee aan de slag :P
pi_98648150
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:04 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik gok niet dat je in staat zult zijn het correcte adres in te toetsen, dus nee.
ja sorry dat ik geen expert hierin ben, maar als ze oortjes voor 1 cent verkopen zonder verdere kosten dan wil ik toch wel weten of er iets is.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:07:47 #187
131319 mickeyD
pi_98648192
ja, klantenbinding heet zoiets..
zodat je het aan je matties gaat vertellen, en zo werkt dat..
pi_98648454

Een korte introductie van het product:

het product is dus een zaklamp met een cree led erin.

Ik was opzoek naar een zaklamp die <15¤ was en die op normale batterijen (AA) kon draaien.
met dank aan shiznuts ben ik toen bij een SAiK SA-15 gekomen.

Deze lamp is te koop voor 7 euro ( inclusief verzending) bij verkoper CWTCO ; http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)geName=STRK:MEWAX:IT

Hoelang in bezit?:

De lamp heb ik op de avond van 17 juni 2011 besteld, hij werd de 18e verstuurd en ik kreeg de lamp gister (24 juni) al binnen. Dus zeg maar dat alles +- een week heeft geduurd.

De lamp heb ik nu dus een dag in mijn bezit, en voldoet prima aan mijn eisen tot nu toe, en ik ga ervanuit ook voor langere tijd.

De lamp werd geleverd met normale brievenbus post en kwam in een netjes klein doosje aan:

Kwaliteit van het product

Aangekomen bij het kopje kwaliteit van het product, want daar gaat het nou allemaal om.

De kwaliteit is perfect, een metalen behuizing, die in 3 delen is verdeeld( Kop, middenstuk, eind)
door het middenstuk ertussen uit te laten kun je er een mini zaklamp van maken die dan vervolgens op 1 CR123A batterij werkt;

Met met middenstuk erbij op is de zaklamp z'n 16 cm en draait het op 2 AA batterijen (zo gebruik ik hem)

Wat het belangrijkste is, is natuurlijk hoeveel licht hij uit 'stoot'.
volgens de verkoper moet dit 300 Lumen zijn, dit haalt hij bij lange na niet maar dat mag je ook niet voor die prijs verwachten. Uit een andere review heb ik kunnen halen dat deze lamp z'n +-70 lumen heeft wat al gigantisch fel is vind ik.

Voor een indicatie:

helaas is de plek waar ik film gedeeltelijk belicht, maar op deze plek kon je mooi zien hoever het licht rijkt. en je kunt alsnog zien hoe fel de lamp is.

Vergelijking met mijn oude zaklamp, met nog gewoon een standaard lampje:

Prijs/ kwaliteit-verhouding

Ik denk dat je voor deze 7 euro, niks beters krijgt!
dit is met recht; lot of bang-for-the-money zoals shiznuts dat zo mooi zei :)

Tot slot

- Voordelen:

Makkelijk aan te switchen, en er is tevens nog een andere mode: de strobe mode.
Metale behuizig voelt stevig aan, maar is niet erg zwaar
Touwtje en clip om de zaklamp makkelijk bij je te dragen.=

- Nadelen:

Niet kunnen vinden, denk dat je ook weinig te klagen hebt voor 7 euro.

- Dingen die beter konden;

Zelf niet gemerkt, maar ik lees bij andere in de review dat de batterijen nog al rommelen in de huls. dus ik bij mij niet het geval. (mogelijk dat dit dus al gefixt is)

- Bottemline:

voor 7 euro heb je een perfecte lamp voor Huis-tuin en keuken gebruik, die kwalitatief goed is en enorm veel licht opbrengt *O*

[ Bericht 57% gewijzigd door Downstar op 25-06-2011 18:33:36 ]
pi_98648486
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:54 schreef bakacakes het volgende:

[..]

Ach wat is 1 cent, als jij het op de grond ziet liggen zal je het niet oprapen. Ik geef ze waarschijnlijk gewoon aan mijn moeder ofzo, is die ook weer blij. Daarnaast is onverwachts pakketjes krijgen ook leuk, omdat ik hier echt niet op ga zitten wachten.
Da's ook weer waar. Kunt het altijd weggeven inderdaad.
En onverwachts pakketjes krijgen is zeker leuk :Y , ik weet alleen niet wat ik nog zou kunnen bestellen. Een aantal goedkope - doch leuke/mooie - horloges? Ik twijfel nog aan die van TinyDeals.
pi_98650087

Aangezien ik mijn eigen eerder aangeschafte Chinese headset kapot was gegaan naar 1,5 jaar gebruik.
( zelf breukje in de kabel veroorzaakt) was ik opzoek naar een vervanger.

Aangezien de headset van Dealextreme qua design foeilelijk was, maar wel een heel goed geluid had, ben ik eens gaan kijken naar een robuustere headset maar wel met één die ook het geluid goed laat klinken; mijn oog viel op een Kanen KM-780.

Deze headset heb ik vervolgens bij jack ( www.lightake.com) aangeschaft en gebruik gemaakt van de coupon Snapshot; kwam de headset op 6 á 7 euro.

http://lightake.com/detai(...)ophone_KM_780_-27411

Hoelang in bezit?:

De headset 16 juni 2011 besteld, hij werd de 17e verstuurd en ik kreeg hem gister (24 juni) al binnen. Dus zeg maar iets langer dan een week.

De headset heb ik nu dus een dag in mijn bezit, en zal dus qua geluid nog moeten in spelen.
De headset zat goed verpakt zoals we wel van jack kennen, veel bubbels en tape :P

De headset zat zelf in een keurig gesealde verpakking:

Kwaliteit van het product

De kwaliteit is zoals ik gewend ben van Kanen, prima dus. ( ervaring nu met; KM-92 headsets, MD-52 en nog een paar)

alles is netjes afgewerkt en ziet er mooi uit, zo is bijvoorbeeld de hoofdsteun voorzien van schuim en afgewerkt met (nep) leder. en de headset kan soepel in een grotere stand worden gezet.

Het belangrijkste is uiteraard, hoe klinkt het geluid uit de headset en hoe zit het met de helderheid van de microfoon?

De kwaliteit van het geluid is op dit moment ( dus met 1 dag in het bezit) redelijk goed te noemen, de oortjes zullen vast en zeker nog even moeten worden ingespeeld voordat zijn volledig functioneren zoals ze horen te doen.

Maar op dit moment klinken de heldere klanken uitstekend, de bass vind ik in vergelijking met de headset van dealextreme wat minder goed doorkomen, maar nog steeds prima!

Volgens kanen zijn dit de specs:

Vergelijking met mijn oude headset:

Prijs/ kwaliteit-verhouding

Erg goed in mijn opzicht.

denk dat je voor een gemiddelde set als deze; bij de mediamarkt 20-30 euro kwijt bent

Tot slot

- Voordelen:

Zit lekker en is goed te stellen doormiddel van de schuifjes. ( de headset van dealextreme was waren de oorpanelen wat aan de kleine kant, waardoor ze pijn deden naar een uur gebruikt te hebben. Dat is bij deze niet het geval.

Duidelijke microfoon.
geluid is goed
Makkelijk te regelen doormiddel van volume regelaar

- Nadelen:

Nog geen kunnen vinden.

- Dingen die beter konden;

bass had wat voller mogen wezen ( maar is nu niet slecht ofzo)

- Bottemline:

Prima headset voor 6-7 euro, te vergelijken met headsets uit Nederland van ongeveer 20-30 euro denk ik!

[ Bericht 98% gewijzigd door Downstar op 25-06-2011 18:15:41 ]
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:12:19 #191
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98650249
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:15 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

Reviewen in een donkere dubieuze steeg >:)

Ik dacht dat je de T6 had gekocht :'(

Ziet er wel goed uit ja, mooi dat je de batterijen kunt wisselen. Ik persoonlijk heb ook liever AA batterijen omdat deze de standaard zijn. Daar heb ik een berg van liggen met snellader. cr123 is een beetje vaag en de laders nog vager :P

Presteert deze nu beter met cr123? Als ik het zo lees geeft de extra voltage wat meer power.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:13:39 #192
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_98650298
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:12 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ziet er wel goed uit ja, mooi dat je de batterijen kunt wisselen. Ik persoonlijk heb ook liever AA batterijen omdat deze de standaard zijn. Daar heb ik een berg van liggen met snellader. cr123 is een beetje vaag en de laders nog vager :P

Presteert deze nu beter met cr123? Als ik het zo lees geeft de extra voltage wat meer power.
Ik heb een T6 gekocht van de week. :P
pi_98650358
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:12 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Nee met 2x AA werkt hij beter zeggen ze. das ook de methode hoe ik hem gebruik.
Sorry voor het mis verstand :P

nog even een vergelijkingsfilmpje gemaakt met mijn oude zaklamp; zie review :P!
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:23:03 #194
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98650607
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:13 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik heb een T6 gekocht van de week. :P
Ga jij dan ook in een donkere steeg filmen? :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nee met 2x AA werkt hij beter zeggen ze. das ook de methode hoe ik hem gebruik.
Sorry voor het mis verstand :P

nog even een vergelijkingsfilmpje gemaakt met mijn oude zaklamp; zie review :P!
Je ouwe lamp is wel erg gaar _O-
Is dat zo'n mini Maglite?

Je ziet wel door de straatverlichting dat de zaklamp fel genoeg is om te overheersen.
Alleen zo jammer dat je het echte verschil pas ziet als je ze allemaal naast elkaar legt. Dat willen die Chinezen natuurlijk graag maar onze bankrekening niet :P
pi_98651853
Ik had zo'n ipad kabeltje (camera connection kit) besteld bij DX, maar die werkt dus niet.
Is het het slimst om via paypal te claimen dat 'ie niet is aangekomen, of dat het gewoon niet werkt, of moet ik contact opnemen met DX? Er zat trouwens wel een trackingnummer bij.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:03:04 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98651921
DOA melden, dead-on-arrival (bij DX en hen je een oplossing laten voorstellen). :Y

Verder...

_O_ ^O^
pi_98652014
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:03 schreef shiznuts het volgende:
DOA melden, dead-on-arrival (bij DX en hen je een oplossing laten voorstellen). :Y

Verder...
[ afbeelding ]
_O_ ^O^
Top Shiz, bedankt ^O^
pi_98652045
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:15 schreef Downstar het volgende:
Toffe review, zet je 'm ook even in het review topic?
¤7 is zeker niet veel nee, maar ik zou gewoon meer licht willen hebben, maar ook niet veel uitgeven...als ik een zaklamp nodig had...
pi_98652307
Dank jullie _O_

De review van de Kanen KM 780 staat ook online! ( zie paar post hierboven)

ik zal ze ook in het review topic zetten. ^O^
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:59:42 #200
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98653331
wow, dus je hebt die headset inclusief kortingscoupon voor maar 6-7 euro gekocht? : :o
hmm ik blijf denk ik wel liever bij DX, meer ervaring mee :P

[ Bericht 2% gewijzigd door bobbernaut op 25-06-2011 19:06:10 ]
pi_98653505
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:59 schreef bobbernaut het volgende:
wow, dus je hebt die headset inclusief kortingscoupon voor maar 6-7 euro gekocht? :O
hmm ik blijf denk ik wel liever bij DX, meer ervaring mee :P
Ik bestel liever bij BIC dan bij DX
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:09:41 #202
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98653598
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:06 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik bestel liever bij BIC dan bij DX
hoezo? ik snap echt niks van de andere sites omdat ik maar bij DX blijf :P
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:10:33 #203
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98653627
-

[ Bericht 99% gewijzigd door shiz op 25-06-2011 19:41:42 ]
pi_98653784
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:09 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Omdat het bij DX minstens 1 week duurt voordat ze het eindelijk ingepakt, laat staan verzonden hebben.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:17:08 #205
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98653816
ja idd DX is wel sloom....
als ik nou voor een tientje meer ofzo binnen 1-2 weken het pakketje krijg zou ik dat wel doen }:|
pi_98653880
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:17 schreef bobbernaut het volgende:
ja idd DX is wel sloom....
als ik nou voor een tientje meer ofzo binnen 1-2 weken het pakketje krijg zou ik dat wel doen }:|
BIC verstuurd het meestal binnen 1 dag en het is nog goedkoper ook, wat wil je nog meer. :P
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:29:18 #207
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98654225
mwaah ik keek een beetje rond op BIC en ik vind dat ze best weinig hebben :P
en met BIC moet je toch speciale coins ofzo kopen en daarmee kan je dan toch weer andere dingen mee kopen?
pi_98654468
iemand een goede site waar ze goedkope sport horloges hebben met stopwatch e.d. ? heb al op dealextreme gekeken en BIC maar nog niet echt een goede gevonden
pi_98654485
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:29 schreef bobbernaut het volgende:
mwaah ik keek een beetje rond op BIC en ik vind dat ze best weinig hebben :P
en met BIC moet je toch speciale coins ofzo kopen en daarmee kan je dan toch weer andere dingen mee kopen?
Nee, gewoon geld, als je er heel veel hebt besteld heb je "coins" en die kan je gebruiken als korting ofzo. En valt wel mee hoe weinig bic heeft, ze hebben best veel alleen het is niet allemaal makkelijk te vinden
pi_98654524
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:43 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

is ie ook http://www.hobbytron.com/ShenQiWeiMiniBuggyElectricRTRRCCar.html
zowat t zelfde, als t niet de zelfde is :P
dat filmpje is 2x versneld ofzo :')
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:41:44 #211
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98654636
quote:
18s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:38 schreef henrikklamer het volgende:

[..]

dat filmpje is 2x versneld ofzo :')
echt? owh dat is triest xD

HIJ IS HEUS NIET VERSNELD!
kijk naar de zwaartekracht als ze springen en vallen :P

[ Bericht 15% gewijzigd door bobbernaut op 25-06-2011 19:43:05 (correctie) ]
pi_98656212
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:09 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

haha, me too
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:36:10 #213
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98656717
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:23 schreef henrikklamer het volgende:

[..]

haha, me too
Per definitie FAIL. Álle shops in de OP zijn vertrouwd en versturen je pakketje dus gewoon, van die shops is DX sowiso de sloomste. Dus gewoon lekker chinaprices.us gebruiken en de goedkoopste zoeken :D
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:36:18 #214
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98656723
@shiznuts waarom is mn post verwijderd?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:36:48 #215
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98656752
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Per definitie FAIL. Álle shops in de OP zijn vertrouwd en versturen je pakketje dus gewoon, van die shops is DX sowiso de sloomste. Dus gewoon lekker chinaprices.us gebruiken en de goedkoopste zoeken :D
maar dan moet ik weer een account maken (mn broer eigg) en dat wilt ie niet xD
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:37:40 #216
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98656791
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Dus jij betaald te veel, wacht weken langer op je pakketje omdat je gewoon een beetje te lui bent om een paar gegevens in te vullen? ;) Nou prima, doe wat je niet laten kan.
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:43:54 #217
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98657034
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dus jij betaald te veel, wacht weken langer op je pakketje omdat je gewoon een beetje te lui bent om een paar gegevens in te vullen? ;) Nou prima, doe wat je niet laten kan.
ik ga m nu proberen te overtuigen xD
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:50:41 #218
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98657296
hij gaat er morgen wel naar kijken :D
welke site moet ik m dan geven?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:06:26 #219
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98657872
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef bobbernaut het volgende:
hij gaat er morgen wel naar kijken :D
welke site moet ik m dan geven?
Wat wil hij hebben? ;)
Zoeken met Chinaprices.us, en kopen met pp..

Dus geef hem: Forum.fok.nl! (OP)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:36:41 #220
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_98658889
quote:
Oeoeoeoe must have!!! :P

Ik ben deze week waarschijnlijk even in Rotterdam dus zal kijken of ik even bij Harolds langs kan gaan :)
pi_98659609
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:06 schreef a6yrOld het volgende:
Net pakketje binnen gehad

Creative (origineel) oordopjes, uitstekende kwaliteit voor een zeer schappelijk prijsje. (ter vergelijking: bol verkoopt ze voor 35 euro)
http://www.buyincoins.com(...)nes-product-484.html

Alsof die echt zijn :')
pi_98659759
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dat chinaprices.us even geprobeerd, werkt goed maar er komen ook hele goedkope resultaten naar boven waar je dan weer 10 dollar verzending bovenop moet leggen. En wat is er FAIL aan als je gewoon de lay-out van een bepaalde site chill vindt? Wat bedoel je trouwens met ''vertrouwd''?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 22:32:27 #223
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98660806
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:01 schreef henrikklamer het volgende:

[..]

Dat chinaprices.us even geprobeerd, werkt goed maar er komen ook hele goedkope resultaten naar boven waar je dan weer 10 dollar verzending bovenop moet leggen. En wat is er FAIL aan als je gewoon de lay-out van een bepaalde site chill vindt? Wat bedoel je trouwens met ''vertrouwd''?
Fail aan layout van dx, dat 99% van de andere layouts daarop gebaseerd is :D
Máárja, sunsky is een no-go, rest van de geïndexeerde shop @ chinaprices.us is wel inclusief en super! En vertrouwd komt neer op dat daar door éen van de forumleden dingen besteld zijn, en inbennengekregen ;) Vaak wel meer dan een van de Fokkers... :)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 23:07:50 #224
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98661928
quote:
@shiznuts waarom is mn post verwijderd?
Omdat...
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:46 schreef shiznuts het volgende:
Ughum, houden we hier even rekening mee luitjes...

Gevestigde merken verkopen hun producten in China niet opeens spotgoedkoper dan ze in Nederland te verkrijgen zijn. Het verschil in prijs lokaal in China en Nederland ligt 'em dan voornamelijk in belasting en importheffingen/vervoerskosten en het bijdragen aan de franchise in zo'n land en China vaak een thuiswedstrijd is en daar gefabriceerd worden. Daardoor kan het zijn dat een officieel product in China goedkoper uitvalt dan in Nederland. ECHTER, merkproducten zullen nooit tegen dumpprijzen weggaan. Als een product voor een prijs haast te mooi is om waar te zijn, ga er dan maar vanuit dat het dat ook is! Momenteel geldt er alleen een gedoogbeleid voor 'carried items onboard' wanneer je inreist vanuit het buitenland. Wanneer het aannemelijk is dat een item 'nep' is en je die via de post wil invoeren, is dat dus illegaal. Daarom wordt dat hier dan ook niet besproken in dit topic. Gelieve daar rekening mee te houden en de OP (OpeningsPost) ten harte nemen. Ook staat daarin dat er hier geen handeltjes zullen worden besproken, dus voor degenen die willen weten tegen welke prijzen je dingen het beste kan inkopen en verkopen e.d.... :N .

Zoveel nieuwe gezichten ook in enen. Was ist los heute?
[..]
pi_98662390
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 23:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Omdat...

[..]

Er moet toch echt is wat gaan gebeuren waardoor de OP niet elke week gequote hoeft worden. }:|
pi_98662422
Sorry, dubbelpost.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 23:25:52 #227
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98662484
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 23:24 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Jezelf Quoten? ;)

Ik zou zeggen een mod voor chinese webshops topic, verwijdert wat er fout is + PM verwijzing naar OP...
Maar het zál blijven voorkomen jammergenoeg, we moeten gewoon stuk volhouden en blijven verwijzen, anders het topic sluiten, maar dat lijkt me NIET ideaal ;)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 23:48:11 #228
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_98663326
Modbreak boven het reageerveldje? :)
We zullen zien, zei de blinde.
  zondag 26 juni 2011 @ 00:26:51 #229
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98664906
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 23:48 schreef Doodloper het volgende:
Modbreak boven het reageerveldje? :)
Lijkt me een simpele maar effectieve manier ja. Ik lees ze iig altijd en daarna kijk ik eroverheen en valt het me niet meer op, dus het is ook niet storend voor de vaste posters.
pi_98665164
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2011 00:26 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Lijkt me een simpele maar effectieve manier ja. Ik lees ze iig altijd en daarna kijk ik eroverheen en valt het me niet meer op, dus het is ook niet storend voor de vaste posters.
Strak plan, ik ben voor ^O^
  zondag 26 juni 2011 @ 00:49:16 #231
209721 Downstar
Moeimaker
pi_98665739
ik ook!

zoals ik al eerder heb gemeld word ik er stront ziek van! :r

en dan moet duidelijk in de OP komen, dat de prijzen op taobao niet de daadwerkelijke prijzen zijn; maar dat er nog verzenind, winst en paypal kosten bij komen!

[ Bericht 33% gewijzigd door Downstar op 26-06-2011 01:32:19 ]
pi_98670211
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:32 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Fail aan layout van dx, dat 99% van de andere layouts daarop gebaseerd is :D
Máárja, sunsky is een no-go, rest van de geïndexeerde shop @ chinaprices.us is wel inclusief en super! En vertrouwd komt neer op dat daar door éen van de forumleden dingen besteld zijn, en inbennengekregen ;) Vaak wel meer dan een van de Fokkers... :)
Ja ik vertrouw het wel hoor, maar nog bedankt voor de tip van chinaprices.us ^O^
  zondag 26 juni 2011 @ 08:55:49 #233
48067 neo2000
pi_98670541
quote:

[..]

U has edit button?

Zal als ik mijn Romisen T6 binnen heb wel proberen een korte review te maken. ;) Zal wel niet zo mooi zijn als die van Downstar maar toch. :P
  zondag 26 juni 2011 @ 11:20:11 #234
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98672348
owh sorry voor al die problemen @shiz ik was het helemaal vergeten dat t niet mocht :P
en @neo2000 jaa sorry iets te over enthousiast :P
  zondag 26 juni 2011 @ 12:16:18 #235
209721 Downstar
Moeimaker
pi_98673656
quote:
15s.gif Op zondag 26 juni 2011 08:55 schreef neo2000 het volgende:

[..]

U has edit button?

Zal als ik mijn Romisen T6 binnen heb wel proberen een korte review te maken. ;) Zal wel niet zo mooi zijn als die van Downstar maar toch. :P
Ben benieuwd wat dat voor een bak licht wel niet moet zijn dan hahah :)
  zondag 26 juni 2011 @ 12:28:34 #236
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98673919
quote:
17s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:20 schreef bobbernaut het volgende:
owh sorry voor al die problemen @shiz ik was het helemaal vergeten dat t niet mocht :P
en @neo2000 jaa sorry iets te over enthousiast :P
:+ ^O^
quote:
15s.gif Op zondag 26 juni 2011 08:55 schreef neo2000 het volgende:

[..]

U has edit button?

:D
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 12:16 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat dat voor een bak licht wel niet moet zijn dan hahah :)
De SAiK SA-15 en menig andere zaklamp verbleekt daarbij en krijgt de naam 'nachtlampje'. :9 Maar ff zonder geinen, je moet natuurlijk wel een beetje een realistische verwachting creëren hè. Al kun je met die bak licht denk ik vast wel een wietkwekerij beginnen op een zolderkamertje. :+
  zondag 26 juni 2011 @ 12:34:38 #237
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98674070
TNT vraagt voor inklaring 12.50, maar hoe zit dat met DHL?
pi_98674524
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 12:34 schreef RobertNL het volgende:
TNT vraagt voor inklaring 12.50, maar hoe zit dat met DHL?
Hier staat 5 euro: http://www.veit.nl/161011-invoer-uit-vs-inklaringskosten

quote:
Inklaringskosten zijn tamelijk verschillend. DHL rekent maar 5 euro,
maar die zijn in het voordeel omdat de afhandeling voor hun simpeler
is omdat alle pakketten aangeboden worden met DHL formulieren en
een groot deel van het werk al is gedaan door de verzender.
  zondag 26 juni 2011 @ 12:54:22 #239
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98674575
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 12:52 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Hier staat 5 euro: http://www.veit.nl/161011-invoer-uit-vs-inklaringskosten

[..]

Ja, dat bedrag ben ik ook al eens tegengekomen, maar het is allemaal niet heel recent. Dus ik denk ik vraag het even ^O^
pi_98675241
weet iemand wat ik hiermee aan moet:

ik heb een order van 36 dollar bij focalprice geplaatst en betaald. alleen na de betaling kreeg ik een server error. De 36 dollar is van mijn rekening gehaald en ondertussen staat er al een week unpaid status op focalprice. wat moet ik nu doen?
  zondag 26 juni 2011 @ 13:24:22 #241
131319 mickeyD
pi_98675408
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:18 schreef mtchel112 het volgende:

ik heb een order van 36 dollar bij focalprice geplaatst en betaald. alleen na de betaling kreeg ik een server error. De 36 dollar is van mijn rekening gehaald en ondertussen staat er al een week unpaid status op focalprice. wat moet ik nu doen?
boven aan de site waar dit staat: Welcome! Sign in | Register | All Products | My Account | Live Help | Help

op "live help" drukken en afwachten wat er komen gaat?
  zondag 26 juni 2011 @ 13:25:38 #242
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98675448
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:18 schreef mtchel112 het volgende:

Ik zou zoals degene hierboven zegt even contact opnemen met de service desk van Focalprice. Daarbij zou je even de gegevens van paypal bij de hand kunnen hebben zodat je kan aangeven dat je betaald hebt (transaction ID).
  zondag 26 juni 2011 @ 13:35:50 #243
131319 mickeyD
pi_98675775
juistem, dat wilde ik er net nog ff bij editen :)
pi_98677889
Wat is dit nou voor gekkigheid ;(

Iets gekocht op eBay, gewoon met PayPal betaalt zoals ik dat al honderd keer gedaan heb, maar nu krijg ik een mailtje van de verkoper dat hij wacht met verzenden totdat hij het geld binnen heeft, omdat het ineens met ''eCheck'' verificatie is betaald, wat inhoudt dat het geld door PayPal pas wordt verzonden als het van mijn ING-rekening af is.

Nog nooit gehad.
pi_98677930
Even wat geld op je PP account zetten voor de volgende keer?
pi_98679847
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:35 schreef RacerDKB het volgende:

Iets gekocht op eBay, gewoon met PayPal betaalt zoals ik dat al honderd keer gedaan heb, maar nu krijg ik een mailtje van de verkoper dat hij wacht met verzenden totdat hij het geld binnen heeft, omdat het ineens met ''eCheck'' verificatie is betaald, wat inhoudt dat het geld door PayPal pas wordt verzonden als het van mijn ING-rekening af is.

Nog nooit gehad.
Ja die onzin had ik vorige week ook opeens. iets met "uitgestelde betaling" heeft me 7 dagen gekost. Het vreemde van deze constructie is dat wel op diezelfde dag het geld van mijn bankrekening is afgehaald door paypal. In het vervolg dus maar geld op paypal gaan zetten :/ (gaat paypal nu rentenieren van mijn centjes :( )
:]
pi_98680121
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:35 schreef RacerDKB het volgende:

Nog nooit gehad.
Die grap had ik van de week ook bij zowel dealextreme als bic. Gek genoeg niet bij bookdepository.co.uk. Ik kreeg ook nog een extra mail van paypal, dat ik had betaald met echeck. Maar dat weet je vantevoren dus niet.

Mooi kut want ik heb die aankopen over 3 weken heb ik die shit nodig , dat ga ik nu niet halen. Sowieso niet echt slim natuurlijk om dingen te kopen die je binnen een korte tijd nodig hebt, maar ja.
  zondag 26 juni 2011 @ 16:21:20 #248
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98681664
hebben jullie ervaring met RC auto's van DX? :P
En met batterijen?
ik ben van plan deze te kopen http://www.dealextreme.co(...)-control-3-aaa-31749 samen met deze http://www.dealextreme.co(...)4-battery-pack-26987 zodat ik wat te doen heb na de vakantie :D

-EDIT-
ik zie net dit filmpje maar wat is dat een bagger filmpje!!!!! :(
maar vinden jullie m driften?
ik denk wel dat ie drift :D
pi_98682296
quote:
11s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:21 schreef bobbernaut het volgende:
hebben jullie ervaring met RC auto's van DX? :P
En met batterijen?
ik ben van plan deze te kopen http://www.dealextreme.co(...)-control-3-aaa-31749 samen met deze http://www.dealextreme.co(...)4-battery-pack-26987 zodat ik wat te doen heb na de vakantie :D

-EDIT-
ik zie net dit filmpje maar wat is dat een bagger filmpje!!!!! :(
maar vinden jullie m driften?
ik denk wel dat ie drift :D
Lijkt ook een gladde vloer te zijn. ;):
kijk naar die jongen op 0:40 te glijden.
  zondag 26 juni 2011 @ 16:40:55 #250
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98682351
gladde vloer maakt niet uit (met je ninja edit xD)
ik heb thuis laminaat ( :') ) maar dat is wel glad :D
dus het lijkt me leuk als ik weer is niks te doen heb :P
  zondag 26 juni 2011 @ 16:41:22 #251
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98682361
<query>deletepost;postid(98682361)</query>

[ Bericht 61% gewijzigd door bobbernaut op 26-06-2011 16:50:01 ]
pi_98682485
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:36 schreef UncleSam het volgende:
Even wat geld op je PP account zetten voor de volgende keer?
Dat doe ik nooit, gaat al bijna 3 jaar goed op deze manier en nu komt ineens die kut eCheck :P

Twee shirts gekocht bij verschillende verkopers, los betaald ook. Ene was gewoon normale betaling en dag er na verzonden, andere wacht ik nu al een week op :') The fuck. Maargoed, nu heb ik een creditcard dus kan ik daarmee kopen.

quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:31 schreef wootahH het volgende:

[..]

Ja die onzin had ik vorige week ook opeens. iets met "uitgestelde betaling" heeft me 7 dagen gekost. Het vreemde van deze constructie is dat wel op diezelfde dag het geld van mijn bankrekening is afgehaald door paypal. In het vervolg dus maar geld op paypal gaan zetten :/ (gaat paypal nu rentenieren van mijn centjes :( )
Ja het is er al lang af van mijn ING maar PayPal wacht nog lekker :') Het is dat het maar 10 euro is of iets dergelijks.

quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:39 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Die grap had ik van de week ook bij zowel dealextreme als bic. Gek genoeg niet bij bookdepository.co.uk. Ik kreeg ook nog een extra mail van paypal, dat ik had betaald met echeck. Maar dat weet je vantevoren dus niet.

Mooi kut want ik heb die aankopen over 3 weken heb ik die shit nodig , dat ga ik nu niet halen. Sowieso niet echt slim natuurlijk om dingen te kopen die je binnen een korte tijd nodig hebt, maar ja.
Ik had dus ook 2 betalingen gedaan, 1 bij een Brit en een bij een Hongkonginees. Zien we hier een verband? EU = vertrouwd, buiten-EU = eCheck?

quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:41 schreef bobbernaut het volgende:
WUPS kan iemand deze post verwijderen
  zondag 26 juni 2011 @ 16:49:46 #253
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98682641
<query>deletepost;postid(98682361)</query> werkt niet?
pi_98682699
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:40 schreef bobbernaut het volgende:
gladde vloer maakt niet uit (met je ninja edit xD)
ik heb thuis laminaat ( :') ) maar dat is wel glad :D
dus het lijkt me leuk als ik weer is niks te doen heb :P
Die dingen glijden/slippen/driften/draaien donuts aan een stuk door inderdaad.
  zondag 26 juni 2011 @ 16:58:55 #255
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98683012
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:51 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Die dingen glijden/slippen/driften/draaien donuts aan een stuk door inderdaad.
ja maar deze is 4wd en dan is het echt een drifter
allemaal 4wd
met een 2wd kan je niet goed driften, alleen maar slippen....
maar dat filmpje is veeeeel duurder spul :P
dus daarom dat ik deze neem, is 4wd dus kan sws driften :)
  zondag 26 juni 2011 @ 18:36:38 #256
309342 ErkendFokker
pi_98686320
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:58 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

ja maar deze is 4wd en dan is het echt een drifter
http://www.youtube/watch?v=wzTZKKrI1kQ allemaal 4wd
met een 2wd kan je niet goed driften, alleen maar slippen....
maar dat filmpje is veeeeel duurder spul :P
dus daarom dat ik deze neem, is 4wd dus kan sws driften :)
driften kan prima in 2wd
  zondag 26 juni 2011 @ 18:44:14 #257
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98686588
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:36 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

driften kan prima in 2wd
ja in een echte auto :')
niet met een RC auto
  zondag 26 juni 2011 @ 18:53:26 #258
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98686890
Gaat dat in een RC auto echt beter met 4wd? In een echte 4wd lukt driften voor geen meter, ik ging ervan uit dat een RC auto ook het best op RWD ging.
  zondag 26 juni 2011 @ 19:02:19 #259
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98687192
Zelfs de 2%dropper coupon werkt niet meer op tablets bij BIC :o
  zondag 26 juni 2011 @ 19:07:54 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98687394
pi_98687413
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:02 schreef RobertNL het volgende:
Zelfs de 2%dropper coupon werkt niet meer op tablets bij BIC :o
Balen :o Ik haalde daar regelmatig 7" Android 2.2 tablets vandaan.
  zondag 26 juni 2011 @ 19:10:26 #262
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98687486
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:08 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Balen :o Ik haalde daar regelmatig 7" Android 2.2 tablets vandaan.
Nu maar opzoek op Aliexpress, maar het is meteen duidelijk waarom ze niet meer werken, ze zijn met veel tablets zelfs nu nog een paar dollar goedkoper. (recommender meegerekend ofc)
  zondag 26 juni 2011 @ 19:35:23 #263
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_98688388
2% werkt nog wel. Gewoon als eerste invoeren.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_98688732
Ik heb een tamiya ta05 drifter, 4wd en je kunt NIET driften met een 2wd omdat de voorbanden dan teveel grip hebben en niet glijden. (driftbanden op een rc auto zijn gewoon kijhard plastic, profiel of niet, maakt niet uit want na een paar keer rijden is het profiel er toch al af)
  zondag 26 juni 2011 @ 19:55:16 #265
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98689130
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Gaat dat in een RC auto echt beter met 4wd? In een echte 4wd lukt driften voor geen meter, ik ging ervan uit dat een RC auto ook het best op RWD ging.
haha idd ik dacht dat ook maar het is gewoon zo :P
4wd is nodig om te driften :)
pi_98689822
Ken block drift ook met 4wd he? Dus in het echt gaat driften met 4wd ook.

Edit: bewijs
pi_98693139
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:44 schreef TTTNL het volgende:
Ik heb een tamiya ta05 drifter, 4wd en je kunt NIET driften met een 2wd omdat de voorbanden dan teveel grip hebben en niet glijden. (driftbanden op een rc auto zijn gewoon kijhard plastic, profiel of niet, maakt niet uit want na een paar keer rijden is het profiel er toch al af)
Gewoon beetje plakband op de voorwielen. Problem solved.
pi_98693938
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:15 schreef Elco.. het volgende:

[..]

Gewoon beetje plakband op de voorwielen. Problem solved.
kan ook
pi_98695386
ik had die Xears gekocht,, en daar zaten allemaal van die verschillende buds (opzetstukjes) bij, nu paste er ongeveer geeneen bij mij behalve eentje die er een beetje zo uitzag:
>>
haha als je hem hebt begrijp je denk ik wat ik bedoel zeg maar een dubbele ding, alleen die bleven bij mij zitten. nu ben ik in de loop van de tijd die opzetstukjes kwijtgeraakt, en nu kan ik ze nergens vinden (die soort). ik heb op verschillende webshops gezocht (ook de site van Xears zelf) en ook via chinacheep en chinaprices enz maar nergens heb ik die buds kunnen vinden. Als een van jullie ze nog kan vinden graag! maar als iemand anders ook Xears heeft gekocht en die buds juist niet chill vind, kan ik ze dan overkopen?
alvast bedankt
  zondag 26 juni 2011 @ 22:08:34 #270
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98695946
Aha, de extra geribbeld for her pleasure, zoals de airplane earplugs... :P

(Midden/boven)
Wil Thomas vast wel opsturen... Gratis misschien ook nog, gok dat 'ie massa's ervan heeft liggen.
Inmiddels had ik ook de TD III en de Experience XE200PRO van 'em. Mocht het nodig blijken... ik heb ook nog wel een geseald zakje met tips liggen, alleen dan moet ik het versturen vanuit Oostenrijk en is een setje incompleet, dus liever eerst je andere opties aftasten.

Van Xears wel in Oranje/wit: http://xears.com/de/Xears_Zubehoer.html
Zwart van Ebay ('triple flange'): http://cgi.ebay.nl/Triple(...)y-Koss-/290542410531
pi_98697657
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:08 schreef shiznuts het volgende:
Aha, de extra geribbeld for her pleasure, zoals de airplane earplugs... :P
[ afbeelding ]
(Midden/boven)
Wil Thomas vast wel opsturen... Gratis misschien ook nog, gok dat 'ie massa's ervan heeft liggen.
Inmiddels had ik ook de TD III en de Experience XE200PRO van 'em. Mocht het nodig blijken... ik heb ook nog wel een geseald zakje met tips liggen, alleen dan moet ik het versturen vanuit Oostenrijk en is een setje incompleet, dus liever eerst je andere opties aftasten.

Van Xears wel in Oranje/wit: http://xears.com/de/Xears_Zubehoer.html
Zwart van Ebay ('triple flange'): http://cgi.ebay.nl/Triple(...)y-Koss-/290542410531
jaa!! die bedoel ik thnxx!
  zondag 26 juni 2011 @ 23:52:23 #272
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98701207
Even de BIC coupons op een rij:
- 10%ebay110 = 10% (1x niet op tablets)
- 7%NLFOK = 7% (niet op tablets)
- 2%dropper = 2% werkt op alles

Welke coupons mis ik hier :P?

verlopen:
8%off063
5%offdelay

Zoek op bic:
SPOILER
pi_98702372
Alles wat niet op tablets werkt, werkt ook niet op spul van Apple accesoires.
pi_98709442
quote:
11s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:44 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat doe ik nooit, gaat al bijna 3 jaar goed op deze manier en nu komt ineens die kut eCheck :P

Twee shirts gekocht bij verschillende verkopers, los betaald ook. Ene was gewoon normale betaling en dag er na verzonden, andere wacht ik nu al een week op :') The fuck. Maargoed, nu heb ik een creditcard dus kan ik daarmee kopen.

[..]

Ja het is er al lang af van mijn ING maar PayPal wacht nog lekker :') Het is dat het maar 10 euro is of iets dergelijks.

[..]

Ik had dus ook 2 betalingen gedaan, 1 bij een Brit en een bij een Hongkonginees. Zien we hier een verband? EU = vertrouwd, buiten-EU = eCheck?

[..]

Is volgens mij hetzelfde probleem als wanneer er wordt gevraagd om creditcard terwijl je er een bankrekening aan hebt gekoppeld (in die gevallen wordt eCheque niet geaccepteerd, hier wel) ;)
  maandag 27 juni 2011 @ 10:26:33 #275
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98710761
@shiznuts woon jij in oosterijk? :o
  maandag 27 juni 2011 @ 10:34:46 #276
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98710998
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef TTTNL het volgende:

[..]

kan ook
nee kan niet, ik heb plakband gedaan op de voor en achterwielen van mijn auto maar hij slipt, dus geen drift :(
  maandag 27 juni 2011 @ 11:07:18 #277
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98712092
Denk er over om ook maar is een helikopter te gaan bestellen :P

De Syma S107 komt goed uit allerlij tests op internet wat ik kan vinden... ook redelijke prijs dus denk dat dat hem word. Of hebben mensen slechte ervaringen hiermee?
pi_98712348
NextTVH, vandaag claimen ? :)
  maandag 27 juni 2011 @ 11:57:44 #279
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98713696
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:15 schreef Syphixx het volgende:
Gezamelijk claimen? Of wat is het nu van deze claim afroepen })
  maandag 27 juni 2011 @ 12:04:03 #280
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98713886
quote:
16s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:07 schreef tokko1 het volgende:

De Syma S107 komt goed uit allerlij tests op internet wat ik kan vinden... ook redelijke prijs dus denk dat dat hem word. Of hebben mensen slechte ervaringen hiermee?
helikopters zijn idd ook leuk! :D
ik heb een PicooZ maar die is kapot >.>
maar ik wil nu eigenlijk wel een grotere helikopter :P
kan je me een link geven van die syma?
  maandag 27 juni 2011 @ 12:10:22 #281
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98714092
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:04 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

helikopters zijn idd ook leuk! :D
ik heb een PicooZ maar die is kapot >.>
maar ik wil nu eigenlijk wel een grotere helikopter :P
kan je me een link geven van die syma?
Astublieft

maandag 27 juni 2011 @ 12:11:53 #282
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98714152
Dankje :)

-EDIT-
ziet er wel lekker stevig uit :)
maar kan ik de helikopter opladen via mijn computer?! :D
owh en ik vind de rechter joystick een beetje raar, mijn helikoptertje had dat niet alleen maar naar links en rechts, dus hiermee kan je ook nog naar voor en achter?? :o
pi_98714522
MP4Nation heeft in 1 week 4x hetzelfde mailtje gestuurd, ik had wel iets meer van die klantenservice verwacht. Ze hebben nog steeds geen idee waar mijn telepad is dus ik heb inmiddels om mijn geld terug gevraagd :)
pi_98714542
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:15 schreef Syphixx het volgende:
Net mail gestuurd of ze mij geld willen terug storten, en als ze dat niet deze week doen dat ik een paypal claim zal openen :)
pi_98714662
Ik heb deze voormiddag ook nog eentje gestuurd of ze al contact opgenomen hebben met de customs.

tevens donderdag ook al gedaan en nog geen antwoord op gehad.
pi_98715123
verkeerde topic. :')
pi_98715149
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:27 schreef Syphixx het volgende:
Ik heb deze voormiddag ook nog eentje gestuurd of ze al contact opgenomen hebben met de customs.

tevens donderdag ook al gedaan en nog geen antwoord op gehad.
Ik kreeg dit:

quote:
Hello,

Unfortunately, we haven\'t heard from HKP yet. We are currently looking in to it. The post office can take time to respond to our inquiries. We will contact you as soon as we have any info.

Thank you.
Maar een slechte smoes vind ik het, ik kreeg dit vorige week al 3x :')
  maandag 27 juni 2011 @ 12:57:06 #288
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98715518
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:26 schreef bobbernaut het volgende:
@shiznuts woon jij in oosterijk? :o
Newsflash: ja. OosteNrijk... Austria, that is. No kangaroo's.
quote:
16s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:07 schreef tokko1 het volgende:

Om binnen mee te vliegen. :Y Al is eigenlijk elke kleine helikopter uit China daar wel geschikt voor. Onderling verschillen ze meestal alleen in details als wel of geen gyro, wel of geen licht, 2CH of 3CH (+ eventueel half channel voor licht aan/uit). Die kleine dinkies zijn erg vergeeflijk, pak een mier en laat 'em van twee meter hoog vallen en hij loopt rustig verder, laat je een baby van twee meter hoog vallen, not so nice. Maar het is inderdaad wel handig een beetje een bekend model te nemen (*insert Doutzen-garpje*) mocht je toch een keer onderdeeltjes nodig hebben.

Zoals ik eerder al zei, ik was liever wat sneller overgestapt op de non-coaxiale heli's. Double Horse heeft daar dus wel twee leuke van, die dan ook buiten te gebruiken zijn (9100 en 9104). Bigger = better. Hoe groter hoe stabieler en hoe meer windproof. Van Syma heb ik verder niks. Ik heb een PicooZ en een PicooZ Tandem gehad, toen kwam daar een merkloze bij met voor- en achterwaartse richting, toen de MJX T23, de QS8005, de Double Horse Volitation en nu de Walkera UFLYS. Maar de MJX, QS8005 en de Volitation vliegen min of meer hetzelfde. De QS8005 is dan nog het beste omdat bigger = better en met z'n 105cm 'ie gewoon goed stabiel vliegt en groot en kracht genoeg is/heeft om tegen een klein zuchtje wind te kunnen. Als je buiten wilt vliegen moet je eigenlijk niet kijken naar coaxiale helikopters die voor easygoing stabiliteit gebouwd zijn. Rotors met flybars/flypads dus. Ik wilde dat ik deze al kon reviewen, maar grrr, nog altijd niet verzonden.
  maandag 27 juni 2011 @ 13:15:25 #289
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98716064
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Newsflash: ja. OosteNrijk... Austria, that is. No kangaroo's.

[..]

Om binnen mee te vliegen. :Y Al is eigenlijk elke kleine helikopter uit China daar wel geschikt voor. Onderling verschillen ze meestal alleen in details als wel of geen gyro, wel of geen licht, 2CH of 3CH (+ eventueel half channel voor licht aan/uit). Die kleine dinkies zijn erg vergeeflijk, pak een mier en laat 'em van twee meter hoog vallen en hij loopt rustig verder, laat je een baby van twee meter hoog vallen, not so nice. Maar het is inderdaad wel handig een beetje een bekend model te nemen (*insert Doutzen-garpje*) mocht je toch een keer onderdeeltjes nodig hebben.

Zoals ik eerder al zei, ik was liever wat sneller overgestapt op de non-coaxiale heli's. Double Horse heeft daar dus wel twee leuke van, die dan ook buiten te gebruiken zijn (9100 en 9104). Bigger = better. Hoe groter hoe stabieler en hoe meer windproof. Van Syma heb ik verder niks. Ik heb een PicooZ en een PicooZ Tandem gehad, toen kwam daar een merkloze bij met voor- en achterwaartse richting, toen de MJX T23, de QS8005, de Double Horse Volitation en nu de Walkera UFLYS. Maar de MJX, QS8005 en de Volitation vliegen min of meer hetzelfde. De QS8005 is dan nog het beste omdat bigger = better en met z'n 105cm 'ie gewoon goed stabiel vliegt en groot en kracht genoeg is/heeft om tegen een klein zuchtje wind te kunnen. Als je buiten wilt vliegen moet je eigenlijk niet kijken naar coaxiale helikopters die voor easygoing stabiliteit gebouwd zijn. Rotors met flybars/flypads dus. Ik wilde dat ik deze al kon reviewen, maar grrr, nog altijd niet verzonden.
Nja, voor m'n eerste heli is het dus wel een 'okee' aankoop? :Y
Ga er denk ik ook maar binnen mee vliegen... beetje rondjes om de lamp vliegen enzooo :@
  maandag 27 juni 2011 @ 13:16:41 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98716111
quote:
16s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ga er denk ik ook maar binnen mee vliegen... beetje rondjes om de lamp vliegen enzooo :@
Dan zijn dat super helicoptertjes!
  maandag 27 juni 2011 @ 13:22:30 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98716346
quote:
16s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Jawohl. Is 'ie trouwens elders dan Lightake niet goedkoper? ;)
(Ebay, DinoDirect, Everbuy, Focal, BIC, .. 's107')

[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 27-06-2011 13:29:12 ]
  maandag 27 juni 2011 @ 13:30:49 #292
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98716667
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Jawohl. Is 'ie trouwens elders dan Lightake niet goedkoper? ;)
(Ebay, DinoDirect, Everbuy, Focal, BIC, .. 's107')
Een stukje goedkoper bij DinoDirect idd, maar bij Jack weet ik zéker dat ik gewoon volledige service krijg enzo. Ik steun de engie, de échte Jack :7
  maandag 27 juni 2011 @ 13:37:08 #293
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98716900
De nieuwe OP is trouwens redelijk klaar, op wat dingen die evt nog toegevoegd kunnen worden...
Volgende deeltje zal ik dus de Nieuwe OP posten (als ik Lapo dit keer wel heb :9 )
Paar grafische verbeteringen, stukje over chinese zoekmachines etc.. ;)
pi_98717060
quote:
16s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:37 schreef tokko1 het volgende:
De nieuwe OP is trouwens redelijk klaar, op wat dingen die evt nog toegevoegd kunnen worden...
Volgende deeltje zal ik dus de Nieuwe OP posten (als ik Lapo dit keer wel heb :9 )
Cool, ik wacht af. Zorg dat je inderdaad de lapo hebt.

En die helicoptertjes voor $20 worden zo ook wel interesant. Maar ja, ik zou ook wel wat buiten willen vliegen en dan zijn ze niet echt geschikt meer. En meer wil ik voor een gimmick als dit ook niet uitgeven. Hollander hè ;)
  maandag 27 juni 2011 @ 13:47:55 #295
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98717355
quote:
16s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:37 schreef tokko1 het volgende:
Nice!, al vast een sneak peek op de nieuwe coupons (welke shops etc)?
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Cool, ik wacht af. Zorg dat je inderdaad de lapo hebt.

En die helicoptertjes voor $20 worden zo ook wel interesant. Maar ja, ik zou ook wel wat buiten willen vliegen en dan zijn ze niet echt geschikt meer. En meer wil ik voor een gimmick als dit ook niet uitgeven. Hollander hè ;)
Heb hier het zelfde, het word al snel een dure hobby als je wat groter spul gaat kopen ben ik bang :P
  maandag 27 juni 2011 @ 13:50:05 #296
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98717454
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nice!, al vast een sneak peek op de nieuwe coupons (welke shops etc)?

[..]

Heb hier het zelfde, het word al snel een dure hobby als je wat groter spul gaat kopen ben ik bang :P
priceangels.com, chinabuye.com, Deal-cooL.com en Pinkcoon.com :D
Ben nog met andere bezig, maar dat laat nog éventjes op zich wachten...
pi_98717767
Ja dan moet jij de lapo maar hebben.
  maandag 27 juni 2011 @ 13:58:20 #298
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98717789
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:57 schreef RacerDKB het volgende:
Ja dan moet jij de lapo maar hebben.
Ill do my best, mja vorrige topic werd hij ook al gekaapt :|W
pi_98717827
quote:
16s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:58 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ill do my best, mja vorrige topic werd hij ook al gekaapt :|W
Je hoeft niet per se de lapo te hebben om het nieuwe topic te openen :P Meeste mensen openen toch niet het nieuwe topic omdat ze lui zijn/niet weten dat ze hem slotten/niet weten dat er een ''Open nieuw deel'' knop is.
  maandag 27 juni 2011 @ 13:59:34 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98717847
1na laatste
  maandag 27 juni 2011 @ 13:59:39 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98717850
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:59 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Je hoeft niet per se de lapo te hebben om het nieuwe topic te openen :P Meeste mensen openen toch niet het nieuwe topic omdat ze lui zijn/niet weten dat ze hem slotten/niet weten dat er een ''Open nieuw deel'' knop is.
True, maar als hij gekaapt word jammer.. dus Vernieuwde OP!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')