SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet er nog aardig snel uit ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:06 schreef bobbernaut het volgende:
deze lijkt me wel grappig om te hebben xD
http://www.dealextreme.co(...)op-stand-49mhz-19155
Ga eens aan het werk. Ik zit al sinds gisteravond te wachten op je reviewquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
geen mogelijkheid om te registreren
kwam door shiz zijn vertaling
is ie ook http://www.hobbytron.com/ShenQiWeiMiniBuggyElectricRTRRCCar.htmlquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:13 schreef henrikklamer het volgende:
[..]
ziet er nog aardig snel uit ja.
Ik heb gelukkig net een paar besteld, alhoewel het wel bagger kwaliteit zal zijn en ik toch m'n Kanen- KM92 ga gebruiken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:33 schreef bakacakes het volgende:
Die $0.01 oortjes, bij mij blijft die staan op: Only 1993pcs in stock.
Als je echter naar de oortjes gaat voor de normale prijs zie je, Only 100pcs in stock.
Die stock zal vast een beetje glitched zijn, benieuwd hoeveel er nog zijn.
Daarom doe ik niet aan 1 cent deals.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:41 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig net een paar besteld, alhoewel het wel bagger kwaliteit zal zijn en ik toch m'n Kanen KM92 KM-928 ga gebruiken.
Ach wat is 1 cent, als jij het op de grond ziet liggen zal je het niet oprapen. Ik geef ze waarschijnlijk gewoon aan mijn moeder ofzo, is die ook weer blij. Daarnaast is onverwachts pakketjes krijgen ook leuk, omdat ik hier echt niet op ga zitten wachten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet aan 1 cent deals.
Of je kijkt een paar posts boven je.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:55 schreef marsPlanets het volgende:
Iemand link van die 1 cent deals? :$
kan ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:56 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Of je kijkt een paar posts boven je.
Ik gok niet dat je in staat zult zijn het correcte adres in te toetsen, dus nee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:03 schreef marsPlanets het volgende:
[..]
kan ook.
Wat is het addertje onder het gras? Ik krijg geen spam in me mailbox?
kloptquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk. Ik zit al sinds gisteravond te wachten op je review
ja sorry dat ik geen expert hierin ben, maar als ze oortjes voor 1 cent verkopen zonder verdere kosten dan wil ik toch wel weten of er iets is.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:04 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik gok niet dat je in staat zult zijn het correcte adres in te toetsen, dus nee.
Da's ook weer waar. Kunt het altijd weggeven inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:54 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ach wat is 1 cent, als jij het op de grond ziet liggen zal je het niet oprapen. Ik geef ze waarschijnlijk gewoon aan mijn moeder ofzo, is die ook weer blij. Daarnaast is onverwachts pakketjes krijgen ook leuk, omdat ik hier echt niet op ga zitten wachten.
Reviewen in een donkere dubieuze steegquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:15 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
• Een korte introductie van het product:
Ik heb een T6 gekocht van de week.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Reviewen in een donkere dubieuze steeg![]()
Ik dacht dat je de T6 had gekocht![]()
Ziet er wel goed uit ja, mooi dat je de batterijen kunt wisselen. Ik persoonlijk heb ook liever AA batterijen omdat deze de standaard zijn. Daar heb ik een berg van liggen met snellader. cr123 is een beetje vaag en de laders nog vager![]()
Presteert deze nu beter met cr123? Als ik het zo lees geeft de extra voltage wat meer power.
Nee met 2x AA werkt hij beter zeggen ze. das ook de methode hoe ik hem gebruik.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Reviewen in een donkere dubieuze steeg![]()
Ik dacht dat je de T6 had gekocht![]()
Ziet er wel goed uit ja, mooi dat je de batterijen kunt wisselen. Ik persoonlijk heb ook liever AA batterijen omdat deze de standaard zijn. Daar heb ik een berg van liggen met snellader. cr123 is een beetje vaag en de laders nog vager![]()
Presteert deze nu beter met cr123? Als ik het zo lees geeft de extra voltage wat meer power.
Ga jij dan ook in een donkere steeg filmen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb een T6 gekocht van de week.
Je ouwe lamp is wel erg gaarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nee met 2x AA werkt hij beter zeggen ze. das ook de methode hoe ik hem gebruik.
Sorry voor het mis verstand
nog even een vergelijkingsfilmpje gemaakt met mijn oude zaklamp; zie review!
Top Shiz, bedanktquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:03 schreef shiznuts het volgende:
DOA melden, dead-on-arrival (bij DX en hen je een oplossing laten voorstellen).
Verder...
[ afbeelding ]![]()
Toffe review, zet je 'm ook even in het review topic?quote:
Ik bestel liever bij BIC dan bij DXquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:59 schreef bobbernaut het volgende:
wow, dus je hebt die headset inclusief kortingscoupon voor maar 6-7 euro gekocht?
hmm ik blijf denk ik wel liever bij DX, meer ervaring mee
hoezo? ik snap echt niks van de andere sites omdat ik maar bij DX blijfquote:
Omdat het bij DX minstens 1 week duurt voordat ze het eindelijk ingepakt, laat staan verzonden hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hoezo? ik snap echt niks van de andere sites omdat ik maar bij DX blijf
BIC verstuurd het meestal binnen 1 dag en het is nog goedkoper ook, wat wil je nog meer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:17 schreef bobbernaut het volgende:
ja idd DX is wel sloom....
als ik nou voor een tientje meer ofzo binnen 1-2 weken het pakketje krijg zou ik dat wel doen![]()
Nee, gewoon geld, als je er heel veel hebt besteld heb je "coins" en die kan je gebruiken als korting ofzo. En valt wel mee hoe weinig bic heeft, ze hebben best veel alleen het is niet allemaal makkelijk te vindenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:29 schreef bobbernaut het volgende:
mwaah ik keek een beetje rond op BIC en ik vind dat ze best weinig hebben
en met BIC moet je toch speciale coins ofzo kopen en daarmee kan je dan toch weer andere dingen mee kopen?
dat filmpje is 2x versneld ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
is ie ook http://www.hobbytron.com/ShenQiWeiMiniBuggyElectricRTRRCCar.html
zowat t zelfde, als t niet de zelfde is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |