In China is het inmiddels al de 22e hoor. Het is daar 7 uur later volgens mij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:05 schreef ebutyouyou het volgende:
[..]
huh het is toch de 21ste vandaag en er staat daar dat het geldig is van 22 juni t/m 2 juli..
En jij je broer uitlachen met zijn Kodakquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook altijd wel 'spannend'.Maar wat ik niet leuk vind... is wanneer je een maand of twee weken moet wachten tot het überhaupt verstuurd wordt... ik heb maar weer eens even boos gedaan bij de customer service van DX (3M Waterproof 1080p cam) en Focal (3.5CH 2.4Ghz R/C Heli).
Heb nog niks leuks gezien bij Pandawill. Anders misschien maar een t-shirt of zo.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
En jij je broer uitlachen met zijn Kodak
Je hebt echt zo'n ei gekocht?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:25 schreef pgrferrari het volgende:
Vandaag het ei van Lighttake binnen (3 weken geleden) en ook mijn order van Tinydeal die ik zelfs vorige week besteld had
quote:Hello,
It might be the case that customs may have seized your parcel because it contains a lithium-based battery. Since lithium batteries are being heavily controlled in postal now.
This may add to the delay, or we may get it back - what we will do is contact the post office and see if I can find out any information. Your item might be stuck at customs as THT wont get any information until it has cleared customs.
Please do not worry, we will contact you as soon as we have information on your item.
Thank you.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:25 schreef pgrferrari het volgende:
Vandaag het ei van Lighttake binnen (3 weken geleden) en ook mijn order van Tinydeal die ik zelfs vorige week besteld had
Dont fuck with me!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bic coins werken nog nietprobeer het 1 juli maar weer met een ticket (krijg nog 19 points, order dubbel afgeschreven)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Nice, wat voor een zonnebril heb je besteld?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:42 schreef Syphixx het volgende:
zondag kabel en giosteren zonnebril besteld bij DX
staat beide al op packaging
tablet wss tegenhouden door custom china. mp4 vermoedt dat het door de lithium batterij komt![]()
eentje met UV400quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:18 schreef joe23 het volgende:
[..]
Nice, wat voor een zonnebril heb je besteld?
Ik heb de witte hier thuis liggen, dus mocht je foto's willen laat het maar wetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:12 schreef Iemand91 het volgende:
Dit is ook lekker handig. Wel leuke horloges (goedkoop ook) maar de kleurcombinatie van de customer foto's zijn anders dan die van BIC. Handig...
Ik heb nog niets gevonden wat hierop lijkt en/of goedkoper is, dus deze maar bestellen...
Weer pakketjes afwachten![]()
surequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef igi0n het volgende:
Hier het beruchte ei ook binnen, not gonna use it.. (Achja, voor 1 euro ofzo :p?)
Hmm, laat maar weten of het iets is. genoeg camera-enthusiasts hier in dit topic.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef dinamoa het volgende:
Heb deze week iets bij maxsaver besteld. Cameracpullen uit Hong Kong. Ben benieuwd.
Werkt dat wat? Anders bestel ik m ook...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef igi0n het volgende:
Hier het beruchte ei ook binnen, not gonna use it.. (Achja, voor 1 euro ofzo :p?)
Idd, even fototjes.. (lekker oefenen) maken van je pakketjes, en de inhoud natuurlijk posten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:38 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hmm, laat maar weten of het iets is. genoeg camera-enthusiasts hier in dit topic.
Die in hun vrije tijd allemaal kleine Chinese meisjes met makeup op, in hun bikinitjes, staan te fotograferen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het andere pakje zat een WII controler + classic pad om met mijn tablet te gaan gebruiken (Emmulators etc)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:11 schreef RobertNL het volgende:
Afgelopen week nog 2 pakjes binnen gekregenHeb ook met de classic controller van m'n wii op mijn telefoon zitten spelen... maar uiteindelijk vond ik het toch niet zo boeiend. Ach, leuk om te proberen dat zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het andere pakje zat een WII controler + classic pad om met mijn tablet te gaan gebruiken (Emmulators etc)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Met een tablet + HDMI op een TV best grappig verwacht ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:13 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb ook met de classic controller van m'n wii op mijn telefoon zitten spelen... maar uiteindelijk vond ik het toch niet zo boeiend. Ach, leuk om te proberen dat zeker
Omdat iedereen een beetje stout is misschien?quote:
Op die site van Tenga staan echt de raarste dildo'squote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Omdat iedereen een beetje stout is misschien?
(ps. originele tenga is beter dan tenca uit china)
Deze zeker?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:50 schreef monkeybrain het volgende:
Ik was de pionier der eieren, sinds ik het taboe heb doorbroken koopt iedereen ze![]()
Ik heb weken terug ook nog een cockring ontvangen van FP, het ding meurde me toch naar een fiets binnenbandHet werkte wel goed
Heb er nog steeds een trauma vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:50 schreef monkeybrain het volgende:
Ik was de pionier der eieren, sinds ik het taboe heb doorbroken koopt iedereen ze![]()
Ik heb weken terug ook nog een cockring ontvangen van FP, het ding meurde me toch naar een fiets binnenbandHet werkte wel goed
Uhmm hier zijn ze scherp geprijsd.. prima ervaring mee qua snelle shipping enzo m'n vorrige Ei.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef ErkendFokker het volgende:
Waar kan ik die goedkope eieren vinden
even iets van een dollar proberen te kopenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb even een vraagje over dealextreme en paypal: Al een aantal jaar plaats ik de bestellingen die ik doe met succes door gelijk in te loggen met paypal. Het geld wordt iedere keer later van mijn rekening afgeschreven. Echter wanneer ik het nu weer probeer geeft paypal aan dat ik een creditcard moet toevoegen of een geld moet overmaken via een bankrekening. Eerder hoefde ik dus nooit te doen en werd het bedrag altijd rechstreeks van mijn rekening afgehaald.
Ligt deze fout (of verandering wellicht) bij dealextreme of bij paypal zelf?
Bestel je nu voor een groter bedrag in een keer?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb even een vraagje over dealextreme en paypal: Al een aantal jaar plaats ik de bestellingen die ik doe met succes door gelijk in te loggen met paypal. Het geld wordt iedere keer later van mijn rekening afgeschreven. Echter wanneer ik het nu weer probeer geeft paypal aan dat ik een creditcard moet toevoegen of een geld moet overmaken via een bankrekening. Eerder hoefde ik dus nooit te doen en werd het bedrag altijd rechstreeks van mijn rekening afgehaald.
Heb beiden al geprobeerd en ik krijg steeds dezelfde melding. Het totale bedrag ligt eigenlijk altijd rond de 20 dollar..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:19 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Bestel je nu voor een groter bedrag in een keer?
Want het duurt even voordat paypal je hélemaal vertrouwd en je alles wat los en vast zit kan kopenAnders proberen standard check out te doen ipv express checkout?
Gewoon morgen weer proberen, anders kan je gewoon even met PP bellen, hebben prima servicequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Heb beiden al geprobeerd en ik krijg steeds dezelfde melding. Het totale bedrag ligt eigenlijk altijd rond de 20 dollar..
Ik heb nu mijn mandje iig opgeslagen en anders proberen we het morgen weer
Ik heb ook al een paar dagen problemen met betalen bij dealextreme. Ik betaal direct met creditcard (heb ik eerder ook gedaan) maar krijg nu de foutmelding dat ik over mijn limiet heen ben, wat ik nog lang niet ben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef monsterd. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat ook al aan iets van Eitjes te denken..quote:
Vind dat wel een goede!quote:
Aber, ich möchte gern LAPO ivm update OP!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij kan je ei helemaal niet kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |