Ok, dankjequote:Op maandag 20 juni 2011 23:38 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Als het niet boven de 500 gram komt moet je 220 CNY betalen. Zo'n 23 euro.
Niet te zeggen... maar een schattig kan je maken op z'n 3 weken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:28 schreef RICHARD0594 het volgende:
Ik heb vandaag een paar dingen besteld via Tinydeal, en laat het versturen door middel van Unregistered Airmail. Weet iemand hoe lang het in de praktijk duurt dat dit pakketje hier bij mij in Nederland is ?
Goed man, je hebt duidelijk de openingspost hélémaal gelezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:45 schreef joe23 het volgende:
Hoi![]()
Ik ben een beetje aan het kijken op verschillende sites, en nou zag ik op pandawill een paar leuke telefoontjes. Heeft iemand wel eens zo'n telefoon besteld? En moet je hier douane kosten over betalen, of kun je het ook laten verzenden als cadeau? Bedankt.
Oh sorry, ik had er over heen gelezen. Bedanktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:46 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Goed man, je hebt duidelijk de openingspost hélémaal gelezen.
Neequote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:49 schreef NextTVH het volgende:
Iemand zijn 1 dollar Tenga egg al ontvangen?
Is het nou zo moeilijk geen merknamen te gebruiken?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:07 schreef joe23 het volgende:
Ik heb trouwens een dikke 2 weken gelden, 2 zonnebrillen besteld. Zijn helaas nog niet binnen, maar dat komt vast welAls ze er zijn zal ik er wat foto's van plaatsen
Gaat lekker met mij, nogmaals sorry. Heb het al weer weggehaald.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk geen merknamen te gebruiken?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:49 schreef NextTVH het volgende:
Iemand zijn 1 dollar Tenga egg al ontvangen?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
![]()
heb hem lekker gekookt, smaakte goed!
een beest dat omhoog kruipt en eitjes legtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef monkeybrain het volgende:
Wat komt er eigenlijk uit dat ei als je hem in je reet laat uitbroeden
Ik ook niet, niets nodig.. mja toch wat besteldquote:
Het geldt maar op heel weinig producten, er zat voor mij niets tussen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:38 schreef tokko1 het volgende:
Wauw.. BIC heeft een nieuw aktieprinciepe ontdekt!
Tweede voor de hálve prijs..(over 2 producten dus 25% korting)
[ link | afbeelding ]
Even weer een bestelling geplaatst
Voor mij ook niet. Ik vind dat BIC vaak wel goede prijzen heeft, maar qua assortiment vind ik ze een van de mindere.. (voor mij dan)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:51 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Het geldt maar op heel weinig producten, er zat voor mij niets tussen.
Ja, ik vind dat ook altijd wel 'spannend'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:49 schreef Eenskijken het volgende:
Eigenlijk is de voorpret, het wachten op het pakketje, soms leuker dan het pakketje zelf
huh het is toch de 21ste vandaag en er staat daar dat het geldig is van 22 juni t/m 2 juli..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:38 schreef tokko1 het volgende:
Wauw.. BIC heeft een nieuw aktieprinciepe ontdekt!
Tweede voor de hálve prijs..(over 2 producten dus 25% korting)
[ link | afbeelding ]
Even weer een bestelling geplaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |