Omdat iedereen een beetje stout is misschien?quote:
Op die site van Tenga staan echt de raarste dildo'squote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Omdat iedereen een beetje stout is misschien?
(ps. originele tenga is beter dan tenca uit china)
Deze zeker?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:50 schreef monkeybrain het volgende:
Ik was de pionier der eieren, sinds ik het taboe heb doorbroken koopt iedereen ze![]()
Ik heb weken terug ook nog een cockring ontvangen van FP, het ding meurde me toch naar een fiets binnenbandHet werkte wel goed
Heb er nog steeds een trauma vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:50 schreef monkeybrain het volgende:
Ik was de pionier der eieren, sinds ik het taboe heb doorbroken koopt iedereen ze![]()
Ik heb weken terug ook nog een cockring ontvangen van FP, het ding meurde me toch naar een fiets binnenbandHet werkte wel goed
Uhmm hier zijn ze scherp geprijsd.. prima ervaring mee qua snelle shipping enzo m'n vorrige Ei.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef ErkendFokker het volgende:
Waar kan ik die goedkope eieren vinden
even iets van een dollar proberen te kopenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb even een vraagje over dealextreme en paypal: Al een aantal jaar plaats ik de bestellingen die ik doe met succes door gelijk in te loggen met paypal. Het geld wordt iedere keer later van mijn rekening afgeschreven. Echter wanneer ik het nu weer probeer geeft paypal aan dat ik een creditcard moet toevoegen of een geld moet overmaken via een bankrekening. Eerder hoefde ik dus nooit te doen en werd het bedrag altijd rechstreeks van mijn rekening afgehaald.
Ligt deze fout (of verandering wellicht) bij dealextreme of bij paypal zelf?
Bestel je nu voor een groter bedrag in een keer?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb even een vraagje over dealextreme en paypal: Al een aantal jaar plaats ik de bestellingen die ik doe met succes door gelijk in te loggen met paypal. Het geld wordt iedere keer later van mijn rekening afgeschreven. Echter wanneer ik het nu weer probeer geeft paypal aan dat ik een creditcard moet toevoegen of een geld moet overmaken via een bankrekening. Eerder hoefde ik dus nooit te doen en werd het bedrag altijd rechstreeks van mijn rekening afgehaald.
Heb beiden al geprobeerd en ik krijg steeds dezelfde melding. Het totale bedrag ligt eigenlijk altijd rond de 20 dollar..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:19 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Bestel je nu voor een groter bedrag in een keer?
Want het duurt even voordat paypal je hélemaal vertrouwd en je alles wat los en vast zit kan kopenAnders proberen standard check out te doen ipv express checkout?
Gewoon morgen weer proberen, anders kan je gewoon even met PP bellen, hebben prima servicequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Heb beiden al geprobeerd en ik krijg steeds dezelfde melding. Het totale bedrag ligt eigenlijk altijd rond de 20 dollar..
Ik heb nu mijn mandje iig opgeslagen en anders proberen we het morgen weer
Ik heb ook al een paar dagen problemen met betalen bij dealextreme. Ik betaal direct met creditcard (heb ik eerder ook gedaan) maar krijg nu de foutmelding dat ik over mijn limiet heen ben, wat ik nog lang niet ben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef monsterd. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat ook al aan iets van Eitjes te denken..quote:
Vind dat wel een goede!quote:
Aber, ich möchte gern LAPO ivm update OP!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij kan je ei helemaal niet kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |