Dat doe ik nooit, gaat al bijna 3 jaar goed op deze manier en nu komt ineens die kut eCheckquote:Op zondag 26 juni 2011 14:36 schreef UncleSam het volgende:
Even wat geld op je PP account zetten voor de volgende keer?
Ja het is er al lang af van mijn ING maar PayPal wacht nog lekkerquote:Op zondag 26 juni 2011 15:31 schreef wootahH het volgende:
[..]
Ja die onzin had ik vorige week ook opeens. iets met "uitgestelde betaling" heeft me 7 dagen gekost. Het vreemde van deze constructie is dat wel op diezelfde dag het geld van mijn bankrekening is afgehaald door paypal. In het vervolg dus maar geld op paypal gaan zetten :/ (gaat paypal nu rentenieren van mijn centjes)
Ik had dus ook 2 betalingen gedaan, 1 bij een Brit en een bij een Hongkonginees. Zien we hier een verband? EU = vertrouwd, buiten-EU = eCheck?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:39 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Die grap had ik van de week ook bij zowel dealextreme als bic. Gek genoeg niet bij bookdepository.co.uk. Ik kreeg ook nog een extra mail van paypal, dat ik had betaald met echeck. Maar dat weet je vantevoren dus niet.
Mooi kut want ik heb die aankopen over 3 weken heb ik die shit nodig , dat ga ik nu niet halen. Sowieso niet echt slim natuurlijk om dingen te kopen die je binnen een korte tijd nodig hebt, maar ja.
<query>deletepost;postid(98682361)</query>quote:
Die dingen glijden/slippen/driften/draaien donuts aan een stuk door inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:40 schreef bobbernaut het volgende:
gladde vloer maakt niet uit (met je ninja edit xD)
ik heb thuis laminaat () maar dat is wel glad
dus het lijkt me leuk als ik weer is niks te doen heb
ja maar deze is 4wd en dan is het echt een drifterquote:Op zondag 26 juni 2011 16:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die dingen glijden/slippen/driften/draaien donuts aan een stuk door inderdaad.
driften kan prima in 2wdquote:Op zondag 26 juni 2011 16:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar deze is 4wd en dan is het echt een drifter
http://www.youtube/watch?v=wzTZKKrI1kQ allemaal 4wd
met een 2wd kan je niet goed driften, alleen maar slippen....
maar dat filmpje is veeeeel duurder spul
dus daarom dat ik deze neem, is 4wd dus kan sws driften
ja in een echte autoquote:
Balenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:02 schreef RobertNL het volgende:
Zelfs de 2%dropper coupon werkt niet meer op tablets bij BIC
Nu maar opzoek op Aliexpress, maar het is meteen duidelijk waarom ze niet meer werken, ze zijn met veel tablets zelfs nu nog een paar dollar goedkoper. (recommender meegerekend ofc)quote:Op zondag 26 juni 2011 19:08 schreef UncleSam het volgende:
[..]
BalenIk haalde daar regelmatig 7" Android 2.2 tablets vandaan.
haha idd ik dacht dat ook maar het is gewoon zoquote:Op zondag 26 juni 2011 18:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Gaat dat in een RC auto echt beter met 4wd? In een echte 4wd lukt driften voor geen meter, ik ging ervan uit dat een RC auto ook het best op RWD ging.
Gewoon beetje plakband op de voorwielen. Problem solved.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:44 schreef TTTNL het volgende:
Ik heb een tamiya ta05 drifter, 4wd en je kunt NIET driften met een 2wd omdat de voorbanden dan teveel grip hebben en niet glijden. (driftbanden op een rc auto zijn gewoon kijhard plastic, profiel of niet, maakt niet uit want na een paar keer rijden is het profiel er toch al af)
kan ookquote:Op zondag 26 juni 2011 21:15 schreef Elco.. het volgende:
[..]
Gewoon beetje plakband op de voorwielen. Problem solved.
jaa!! die bedoel ik thnxx!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:08 schreef shiznuts het volgende:
Aha, de extra geribbeld for her pleasure, zoals de airplane earplugs...
[ afbeelding ]
(Midden/boven)
Wil Thomas vast wel opsturen... Gratis misschien ook nog, gok dat 'ie massa's ervan heeft liggen.
Inmiddels had ik ook de TD III en de Experience XE200PRO van 'em. Mocht het nodig blijken... ik heb ook nog wel een geseald zakje met tips liggen, alleen dan moet ik het versturen vanuit Oostenrijk en is een setje incompleet, dus liever eerst je andere opties aftasten.
Van Xears wel in Oranje/wit: http://xears.com/de/Xears_Zubehoer.html
Zwart van Ebay ('triple flange'): http://cgi.ebay.nl/Triple(...)y-Koss-/290542410531
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Is volgens mij hetzelfde probleem als wanneer er wordt gevraagd om creditcard terwijl je er een bankrekening aan hebt gekoppeld (in die gevallen wordt eCheque niet geaccepteerd, hier wel)quote:Op zondag 26 juni 2011 16:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, gaat al bijna 3 jaar goed op deze manier en nu komt ineens die kut eCheck
Twee shirts gekocht bij verschillende verkopers, los betaald ook. Ene was gewoon normale betaling en dag er na verzonden, andere wacht ik nu al een week opThe fuck. Maargoed, nu heb ik een creditcard dus kan ik daarmee kopen.
[..]
Ja het is er al lang af van mijn ING maar PayPal wacht nog lekkerHet is dat het maar 10 euro is of iets dergelijks.
[..]
Ik had dus ook 2 betalingen gedaan, 1 bij een Brit en een bij een Hongkonginees. Zien we hier een verband? EU = vertrouwd, buiten-EU = eCheck?
[..]
<query>deletepost;postid(98682361)</query>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |