quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
dan geef ik eenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:01 schreef Vanyel het volgende:
Je mag de dames wel dmen hoor. Als dejes maar naar mij komen
Jetzt ja.quote:
ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Nooohhh, nou heb ik Dottir weer gemist.
Nou, dat wordt dus Vanyel met Dottir naar X-Factor, Idols en hoe heten die programma's allemaal.quote:
Ik heb wel eens gedacht dat je zo'n plaatje bij je huisnummer zou moeten hebben, als teken voor dolende lesbo's... Zo van "bel maar aan als je wilt praten".quote:
De film, deathly hallows part 1 om precies te zijn. nog maar een paar weken en dan komt deel 2 uitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar krijg je praat van hoor
[..]
De film, of alleen het plaatje?![]()
Zou jij als 16-jarig verward potje dan aan gaan bellen bij wildvreemde mensen omdat er op een bordje staat dat je welkom bent om te komen pratenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gedacht dat je zo'n plaatje bij je huisnummer zou moeten hebben, als teken voor dolende lesbo's... Zo van "bel maar aan als je wilt praten".
Ik had daar veel aan gehad toen ik 16 was denk ik. Ik heb me wat dat betreft toch wel heel erg alleen gevoeld in mijn pubertijd...
Verkeerde uitlegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou jij als 16-jarig verward potje dan aan gaan bellen bij wildvreemde mensen omdat er op een bordje staat dat je welkom bent om te komen praten?
Jawel hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:35 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik merk dat ik het niet goed kan uitleggen eigenlijk
Ik sta nu qua leeftijd dus aan de andere kant. Dan zie ik zo'n meisje schichtig kijken en zo...
Ik denk dat dat ook wat verkeerde reacties zou uitlokken..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:28 schreef lezzer het volgende:
Ik bedoel niet dat iemand van 15 alleen n.a.v. een bordje aan moet bellen, en ook niet dat er op dat bordje staat "ben je een pot van 15, dan mag je aanbellen".
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wat verkeerde reacties zou uitlokken..
Ja, een dagboek had ik ook. Dat kon je het tenminste van je afschrijven. Ik heb het laatst nog eens doorgelezen en kreeg weer helemaal dat kutgevoel van destijds terugquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:10 schreef lezzer het volgende:
Ja, dan bedenk ik me dat mijn enige houvast de coc-folder in m'n dagboek was die ik na lang wikken en wegen uit het folderrek van de bieb had durven meenemen....
En, Twee vrouwen van Harry Mulisch.
Dat was het wel zo'n beetje.
Jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Ik bedoel het allemaal heel goed, echt
Dat filmpje van http://fckh8.com/SchoolLaw/ is echt gaaf![]()
heus nie!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef Vanyel het volgende:
De wereld draait om mijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmijmij!
Ik heb inderdaad een hoop geleerd sinds ik 2 wasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:26 schreef lezzer het volgende:
Ja, daarom. En het is van 20 jaar geleden ofzo, of nog langer.
Je leert veel bij in 20 jaar hoor.
Mag hoorquote:
Met dank aan DP.quote:
Inmiddels ook weer gedelete...quote:
Oh, dat is zo herkenbaar, en ik ben niet eens zwanger.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:38 schreef Nirak het volgende:Na een avond janken (hormonen) in ons geboekte vakantiehuisje, omdat het echt reteslecht was!,
Ik heb wel wat anders aan mijn hoofd. Maar dottir =quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mag hoor
Zeg meisjes, even voor het overzicht: wie heeft snaaks fotootjes zitten bekijken maar lichtte onschuldige Vanyel niet even in over de snode photobucket die wel bij foto's beschermt maar niet bij filmpjes? Slechts één snoezig meisje deed dat nl. wel. En das niet eens een pot!
Das op zich niet helemaal waar het om gaat, maar nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef skunkasaur het volgende:
En wat hadden we kunnen zien dan? Seksvideo's?
Das goed praten. Fijn!quote:Ik heb de hele avond gepraat met voormalig lief, en er komt meer bij kijken dan ik in eerste instantie dacht. Vergeven wordt het nog niet, maar het doet wel minder pijn nu...
Ik heb alle 18 foto's bekeken die ik kon bekijken. Mocht dat niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mag hoor
Zeg meisjes, even voor het overzicht: wie heeft snaaks fotootjes zitten bekijken maar lichtte onschuldige Vanyel niet even in over de snode photobucket die wel bij foto's beschermt maar niet bij filmpjes? Slechts één snoezig meisje deed dat nl. wel. En das niet eens een pot!
Laat je nergens inlullen wat niet goed voelt, okee? Je moet aan jezelf denken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef skunkasaur het volgende:
En wat hadden we kunnen zien dan? Seksvideo's?
Ik heb de hele avond gepraat met voormalig lief, en er komt meer bij kijken dan ik in eerste instantie dacht. Vergeven wordt het nog niet, maar het doet wel minder pijn nu...
Wij dus ook, en als je dan t tegenovergestelde van alle supergoede recenties ziet vraag je jezelf toch af hoe dat kan.. Maargoed, ons "verlies" genomen en vertrokken met een foute smoes, want de eigenaren waren wel ontzettend lief (was t enige wat klopte van al die recentiesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, dat is zo herkenbaar, en ik ben niet eens zwanger.
Ik kan daar toch ook zo vreselijk van balen.
Ik jank al als het kutweer is op vakantie.
-hoezo controlfreak-
Niet helemaal de bedoeling.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb alle 18 foto's bekeken die ik kon bekijken. Mocht dat niet?
Bij foto's kan dat dus ook niet, bij een filmpje kom je blijkbaar meteen in t album terecht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:49 schreef Nirak het volgende:
@vanyel, ik wist niet eens dat als je een photobucket link stuurt dat men dan alles kan zien.. Maar ben wat dat betreft ook wel de onwetendheid zelve... Hoop dat er nu niets de wereld in is gegaan wat je niet wil..
Dit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef Blue-eyes het volgende:
Sorry Vanyel, ik heb ze ook gezien![]()
Ik dacht dat het foto's waren die je misschien aan de anderen hier had gestuurd en dacht dat ik wat gemist had. Van 2 foto's begreep ik het al niet zo goed waarom die er tussen stonden
Ik denk zomaar dat ik die wel kan gokken. Stond weinig bij wat ik niet online wil hebben (hoewel ik denk dat ze in oud meer interesse hebben in groeicurvesquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef Blue-eyes het volgende:
Van 2 foto's begreep ik het al niet zo goed waarom die er tussen stonden
Niet de pic waar ze eruit kwam, nee...quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:19 schreef lezzer het volgende:
Hmmm, jij hebt de rest dus ook niet gezien
Jij gelooft hoop ik niet echt dat die gemaakt, laat staan online gezet, is?quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet de pic waar ze eruit kwam, nee...
Ik geloof dat ik moet gaan slapen
Volgens t topic bestaat 'bijna iedereen' dan uit 3 man. Ik wist dat Lesbeau niet heel druk was, maar zo niet druk?quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:14 schreef lezzer het volgende:
Heeft nou bijna iedereen die foto's gezien behalve wij?
Ach, die ene naaktfoto, niets om je voor te schamen hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 03:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat ik die wel kan gokken. Stond weinig bij wat ik niet online wil hebben (hoewel ik denk dat ze in oud meer interesse hebben in groeicurves) maar ik vind het ook wel fijn om zelf te bepalen wat ik wil laten zien. Stomme Photobucket.
Naja, al doende leert men om er maar eens een oubollig gezegde bij te pakken.
Hmm, ik weet niet. Ik vind het schokkender dat de school alle ouders een brief sturen met haar "bekentenis" dan dat dat ene paar ouders hun kinderen van school halen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:06 schreef Blue-eyes het volgende:
Juf komt uit de kast, kinderen van school
In deze bekrompen regio woon ik dus
Ik weet precies welk nummer je bedoelt, en ik ga er inderdaad niet naar luisteren nu...quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:49 schreef Vanyel het volgende:
True
*zit in de trein te genieten van One Second van Sarah Bettens*
Wat word ik toch altijd blij van dat nummer![]()
disclaimer: niet zo geschikt voor Skunk nu
Je kunt dit ook opvatten als een opstootje onder een paar ouders die haar geaardheid in tegenstelling tot het schoolbestuur nog niet wisten, en er vervolgens moeilijk over gingen doen. Dan is het niet meer dan normaal dat het bestuur aan alle ouders een brief stuurt om die ruzie te verklaren. Ik lees ook dat de school haar gewoon als leerkracht aanhoudt.quote:Vorige week ontvingen alle ouders een brief over de bekentenis van de vrouw, die er al jaren voor de klas staat. Er was ophef ontstaan onder enkele ouders van leerlingen nadat de leerkracht tegenover het schoolbestuur en de directie uit de kast was gekomen.
Yikes.quote:de Vereniging tot Stichting en Instandhouding van een School met den Bijbel
Nou, dat kwartiertje is toch niet zo'n rampquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:11 schreef lezzer het volgende:
Ik zit in een restaurant op mn oud-collega te wachten. Ineens bedenk ik me dat we wel eens 12.15u ipv 12.00u afgesproken kunnen hebben
dan is ze er nuquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:11 schreef lezzer het volgende:
Ik zit in een restaurant op mn oud-collega te wachten. Ineens bedenk ik me dat we wel eens 12.15u ipv 12.00u afgesproken kunnen hebben
nee, nou ja, in mijn geval misschien wel (lang verhaal).quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat kwartiertje is toch niet zo'n ramp?
Nou doe es vertellen. Er is hier toch niks te beleven verder dus lange verhalen zijn lifesavers.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
nee, nou ja, in mijn geval misschien wel (lang verhaal).
quote:
ja door niet de lange versie neer te zettenquote:
Nou, die hebben jullie eigenlijk wel meegekregen hier het afgelopen jaar zo'n beetjequote:Op woensdag 22 juni 2011 17:44 schreef Nizno het volgende:
ja door niet de lange versie neer te zetten
Waarheid als eenquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:01 schreef skunkasaur het volgende:
Hier is trouwens een andere afbeelding van Olive:
[ afbeelding ]
Heb 'm even aangepast want ze keek zo depressiefquote:
Van de film Easy A. Haske leukquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:06 schreef lezzer het volgende:
Oh geweldig
-trouwens, waar moet ik Olive van kennen?-
Soppen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:11 schreef Blue-eyes het volgende:
En die waterdichte wandelschoenen....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die had ik niet echt bewust meegekregen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:58 schreef lezzer het volgende:
Ik ben vorig jaar overspannen geraakt en toen heb ik mijn baan op gezegd, of ja, één van mijn banen.
Maar het stresslevel was inmiddels zo hoog dat ik niet meer wist waar er mee heen.
En daar heb ik nou nog steeds heel erg veel last van.
Vooral als ik niet "veilig" thuis ben.
Tuulk niequote:Op woensdag 22 juni 2011 08:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij gelooft hoop ik niet echt dat die gemaakt, laat staan online gezet, is?
Daar ben jij veel te jong voor.quote:
Wat heb je gezegd, "ik weet nog wel een chirurg"?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn mannelijke huisgenoot vroeg een tijdje terug iets aan me. Er kwam namelijk een lesbo bij hem logeren en toen vroeg hij aan mij of het een goed idee was dat hij zich vrouwelijk ging gedragen om haar zo te versieren.
!!!
Eerder ook best hoor!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou pop, die van jou mogen er ook zijn ATM
Nou wat zeik je dan!quote:
Ja. Vanyel heeft zukke * DP doet handjes uit elkaar* jopen, joh!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef lezzer het volgende:
Gaan jullie nou over elkaars tieten zitten praten die wij nooit gezien hebben?
Gewoon plaatjes maken in je hoofdquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef lezzer het volgende:
Gaan jullie nou over elkaars tieten zitten praten die wij nooit gezien hebben?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toen ze zwanger was kon ik mijn ogen er niet van afhouden. Ze maakten me bang.
Wel kuize plaatjes he...quote:
Te laatquote:
Dat was ik toch al (straks even nieuwe foto's uploadenquote:
ik denk in filmpjes... das nog engerderquote:
Jij ook hoorquote:
jij ookquote:
Ok ik zal het niet doen.quote:
Welkom terugquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:10 schreef Nirak het volgende:
Ik ben weer thuis![]()
Maar 9,5 uur onderweg geweest incl 2 stops. Duitsland was lekker doorrijden
Nee, dat snap ik, maar dan kan ie zien hoe idioot zijn opmerking was en heb jij weer een goede daad gedaan.quote:
Nee, maar ik ben dan ook niet erg modieusquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Vanyel het volgende:
Snappen jullie dit?
Jeans #25 If it ain't raw, it ain't real.
quote:
Hij had een peri-aeriolar. Waarschijnlijk had ie een a-cupje, dan kan het gewoon met liposuction (en heb je dus extra huid en zitten je tepels nog op de oude plek).quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:01 schreef Blue-eyes het volgende:
Wonderer, ik heb je filmpje gezien en het ziet er allemaal goed uit!
Maar ik kwam op You Tube iemand tegen die ook een "5 weeks post-op" filmpje heeft geplaatst maar daar zie je amper littekens![]()
Jouw borst vind ik wel een stuk mooier en ook veel mannelijker
Ik wist niet dat dat ook mogelijk was. Maar hij heeft zo'n jongensachtig borst terwijl die van jou veel mannelijker is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij had een peri-aeriolar. Waarschijnlijk had ie een a-cupje, dan kan het gewoon met liposuction (en heb je dus extra huid en zitten je tepels nog op de oude plek).
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:03 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
![]()
Ik ben, behalve mijn kleding, anders best een hippe 40 plusser hoor. Ik ga om de week naar de bingo en elke woensdagavond heb ik mijn knutselavondje.
De titel? Of het topic an sich?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Vanyel het volgende:
Snappen jullie dit?
Jeans #25 If it ain't raw, it ain't real.
Ja, dat is ook zo. Bij dat lichaampie zou ook geen hele mannelijke borst staan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind de tepels bij dit filmpje een beetje vreemd geplaatst. Alsof ze te ver naar buiten staan voor een mannenborst. Misschien doordat ze op de oude plek zitten.
Tis ook een heel ielig jochie natuurlijk, op t filmpje. Logisch van dat jongensachtige vind ik.
Het topic. Iets over streven naar een jaar je broek niet wassen ofzoquote:
Ik heb ontzettende mazzel met mijn bouw. Mijn schouders en bovenborst zijn van nature breed, waardoor het al veel sneller iets lijkt. En ik heb meer spiermassa. Ik moet zeggen dat ik het resultaat van een double incision (mijne) ook vaak mooier vind dan een peri (zoals die van hierboven), ondanks de littekens. Zeker als het een goeie chirurg betreft. Je zou eens moeten zoeken op Garramone en daar de resultaten van bekijkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:13 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat ook mogelijk was. Maar hij heeft zo'n jongensachtig borst terwijl die van jou veel mannelijker is.
Die broeken veranderen als je ze wast, geloof ik. Daarom willen ze dat niet. Stoomreinigen mag dan weer wel. En gewoon uithangen. Ik was mijn spijkerbroeken ook zelden, alleen als er echt vlekken in zitten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het topic. Iets over streven naar een jaar je broek niet wassen ofzo
Wordt je beschuit niet soppig als je er bier op gooit?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:03 schreef lezzer het volgende:
Ik blijk mijn broeken ook vaker te wassen. En dat terwijl ik amper de deur uit kom
En, jeuh
Ik was net bij de muziekvereniging waar ik bij wil.
Tering wat een geweldig orkest is dat![]()
En, ik mag meedoen!
om het te vieren beschuit met pindakaas en rosé bier![]()
[me=lezzer] kijkt ook Anita Witzier[/me]
Jaquote:
Niet, dus. Was laatst een onderzoek over gepubliceerd, een student had zijn jeans een jaar lang niet gewassen en de bacterien aan de binnenkant waren non-existent. Als de jeans stonken deed hij ze gewoon een nachtje in de vriezer en dan kon hij weer een maand vooruit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:09 schreef wonderer het volgende:
Ik vind pasgewassen spijkerbroeken kut zitten dus dat probeer ik liever te voorkomen. En hoe vies worden die dingen nou eigenlijk?
*aaaaaahhh*quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef lezzer het volgende:
*plop* *gluk* *gluk**gluk**gluk**gluk**gluk**gluk**gluk**gluk**gluk**gluk*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brrrr de horror. Jij bent zeker ook iemand die zn dekbedovertrek graag wast?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind juist niets lekkerder (zelfs opwindend) dan mijn net geschoren benen in een schone spijkerbroek steken![]()
Ik hou daar niet zo van. Mrs zegt net "ik vind het een gevoel van luxe, helaas heb ik dat maar 2x per jaar". Gelukkig is dat niet waar, maar ik begrijp dat ze vindt dat we t vaker moeten verschonen. Dat moet ze dan maar regelen hequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja geen mooiere dag dan![]()
schone dekendag
![]()
*boks*quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:36 schreef Blue-eyes het volgende:
Hier wordt elke week het bed verschoond, hoor.
Heerlijk, elke keer weer een feestje want het ruikt zo lekker
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poes slaapt op mijn bed he. Dus na een week is mijn bedje een soort kattenbak/poezenvacht- en nagel verzamelpunt...
Welneu. Keertje omdraaien, keertje uitkloppen, hopen dat er aan het eind van de week niemand blijft slapen... Je kent het welquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij moet je bed elke dag verschonen!
Oooooooooooooooooooch!! Ik vind het zo donders gezellig!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef lezzer het volgende:
Die katten heb ik een paar jaar geleden uit de slaapkamer verbannen. Gék werd ik er van.
Nee links op rechts leggen!quote:
Dan zit je dus met je hoofd waar eerst je voeten zatenquote:
Ze maakten zo'n herrie dat ik er wakker van lag. Dat geslebber en geknor. Nee dank u.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooooooooooooooooch!! Ik vind het zo donders gezellig!
Neeeeeeeeeeheeeeeeeeeee! Ik ben van de 2 losse dekbedden. Wanneer ik MET iemand in mijn bed slaap, ben ik ook een groot fan van het Hug! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand roooooooooooooll! Principe!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan zit je dus met je hoofd waar eerst je voeten zaten
Volgens mij slaapt niemand zo de hele nacht door.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef wonderer het volgende:
Ik heb nooit begrepen hoe mensen zo kunnen slapen
Nee, maar in slaap vallen... Ik heb het wel eens geprobeerd, mijn hoofd op Brads borst, maar dat was te hoog en mijn voeten staken uit bed...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt niemand zo de hele nacht door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |