Volgens t topic bestaat 'bijna iedereen' dan uit 3 man. Ik wist dat Lesbeau niet heel druk was, maar zo niet druk?quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:14 schreef lezzer het volgende:
Heeft nou bijna iedereen die foto's gezien behalve wij?
Ach, die ene naaktfoto, niets om je voor te schamen hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 03:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat ik die wel kan gokken. Stond weinig bij wat ik niet online wil hebben (hoewel ik denk dat ze in oud meer interesse hebben in groeicurves) maar ik vind het ook wel fijn om zelf te bepalen wat ik wil laten zien. Stomme Photobucket.
Naja, al doende leert men om er maar eens een oubollig gezegde bij te pakken.
Hmm, ik weet niet. Ik vind het schokkender dat de school alle ouders een brief sturen met haar "bekentenis" dan dat dat ene paar ouders hun kinderen van school halen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:06 schreef Blue-eyes het volgende:
Juf komt uit de kast, kinderen van school
In deze bekrompen regio woon ik dus
Ik weet precies welk nummer je bedoelt, en ik ga er inderdaad niet naar luisteren nu...quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:49 schreef Vanyel het volgende:
True
*zit in de trein te genieten van One Second van Sarah Bettens*
Wat word ik toch altijd blij van dat nummer![]()
disclaimer: niet zo geschikt voor Skunk nu
Je kunt dit ook opvatten als een opstootje onder een paar ouders die haar geaardheid in tegenstelling tot het schoolbestuur nog niet wisten, en er vervolgens moeilijk over gingen doen. Dan is het niet meer dan normaal dat het bestuur aan alle ouders een brief stuurt om die ruzie te verklaren. Ik lees ook dat de school haar gewoon als leerkracht aanhoudt.quote:Vorige week ontvingen alle ouders een brief over de bekentenis van de vrouw, die er al jaren voor de klas staat. Er was ophef ontstaan onder enkele ouders van leerlingen nadat de leerkracht tegenover het schoolbestuur en de directie uit de kast was gekomen.
Yikes.quote:de Vereniging tot Stichting en Instandhouding van een School met den Bijbel
Nou, dat kwartiertje is toch niet zo'n rampquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:11 schreef lezzer het volgende:
Ik zit in een restaurant op mn oud-collega te wachten. Ineens bedenk ik me dat we wel eens 12.15u ipv 12.00u afgesproken kunnen hebben
dan is ze er nuquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:11 schreef lezzer het volgende:
Ik zit in een restaurant op mn oud-collega te wachten. Ineens bedenk ik me dat we wel eens 12.15u ipv 12.00u afgesproken kunnen hebben
nee, nou ja, in mijn geval misschien wel (lang verhaal).quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat kwartiertje is toch niet zo'n ramp?
Nou doe es vertellen. Er is hier toch niks te beleven verder dus lange verhalen zijn lifesavers.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
nee, nou ja, in mijn geval misschien wel (lang verhaal).
quote:
ja door niet de lange versie neer te zettenquote:
Nou, die hebben jullie eigenlijk wel meegekregen hier het afgelopen jaar zo'n beetjequote:Op woensdag 22 juni 2011 17:44 schreef Nizno het volgende:
ja door niet de lange versie neer te zetten
Waarheid als eenquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:01 schreef skunkasaur het volgende:
Hier is trouwens een andere afbeelding van Olive:
[ afbeelding ]
Heb 'm even aangepast want ze keek zo depressiefquote:
Van de film Easy A. Haske leukquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:06 schreef lezzer het volgende:
Oh geweldig
-trouwens, waar moet ik Olive van kennen?-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |