quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
dan geef ik eenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:01 schreef Vanyel het volgende:
Je mag de dames wel dmen hoor. Als dejes maar naar mij komen
Jetzt ja.quote:
ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Nooohhh, nou heb ik Dottir weer gemist.
Nou, dat wordt dus Vanyel met Dottir naar X-Factor, Idols en hoe heten die programma's allemaal.quote:
Ik heb wel eens gedacht dat je zo'n plaatje bij je huisnummer zou moeten hebben, als teken voor dolende lesbo's... Zo van "bel maar aan als je wilt praten".quote:
De film, deathly hallows part 1 om precies te zijn. nog maar een paar weken en dan komt deel 2 uitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar krijg je praat van hoor
[..]
De film, of alleen het plaatje?![]()
Zou jij als 16-jarig verward potje dan aan gaan bellen bij wildvreemde mensen omdat er op een bordje staat dat je welkom bent om te komen pratenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gedacht dat je zo'n plaatje bij je huisnummer zou moeten hebben, als teken voor dolende lesbo's... Zo van "bel maar aan als je wilt praten".
Ik had daar veel aan gehad toen ik 16 was denk ik. Ik heb me wat dat betreft toch wel heel erg alleen gevoeld in mijn pubertijd...
Verkeerde uitlegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou jij als 16-jarig verward potje dan aan gaan bellen bij wildvreemde mensen omdat er op een bordje staat dat je welkom bent om te komen praten?
Jawel hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:35 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik merk dat ik het niet goed kan uitleggen eigenlijk
Ik sta nu qua leeftijd dus aan de andere kant. Dan zie ik zo'n meisje schichtig kijken en zo...
Ik denk dat dat ook wat verkeerde reacties zou uitlokken..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:28 schreef lezzer het volgende:
Ik bedoel niet dat iemand van 15 alleen n.a.v. een bordje aan moet bellen, en ook niet dat er op dat bordje staat "ben je een pot van 15, dan mag je aanbellen".
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wat verkeerde reacties zou uitlokken..
Ja, een dagboek had ik ook. Dat kon je het tenminste van je afschrijven. Ik heb het laatst nog eens doorgelezen en kreeg weer helemaal dat kutgevoel van destijds terugquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:10 schreef lezzer het volgende:
Ja, dan bedenk ik me dat mijn enige houvast de coc-folder in m'n dagboek was die ik na lang wikken en wegen uit het folderrek van de bieb had durven meenemen....
En, Twee vrouwen van Harry Mulisch.
Dat was het wel zo'n beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |