Soppen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:11 schreef Blue-eyes het volgende:
En die waterdichte wandelschoenen....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die had ik niet echt bewust meegekregen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:58 schreef lezzer het volgende:
Ik ben vorig jaar overspannen geraakt en toen heb ik mijn baan op gezegd, of ja, één van mijn banen.
Maar het stresslevel was inmiddels zo hoog dat ik niet meer wist waar er mee heen.
En daar heb ik nou nog steeds heel erg veel last van.
Vooral als ik niet "veilig" thuis ben.
Tuulk niequote:Op woensdag 22 juni 2011 08:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij gelooft hoop ik niet echt dat die gemaakt, laat staan online gezet, is?
Daar ben jij veel te jong voor.quote:
Wat heb je gezegd, "ik weet nog wel een chirurg"?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn mannelijke huisgenoot vroeg een tijdje terug iets aan me. Er kwam namelijk een lesbo bij hem logeren en toen vroeg hij aan mij of het een goed idee was dat hij zich vrouwelijk ging gedragen om haar zo te versieren.
!!!
Eerder ook best hoor!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou pop, die van jou mogen er ook zijn ATM
Nou wat zeik je dan!quote:
Ja. Vanyel heeft zukke * DP doet handjes uit elkaar* jopen, joh!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef lezzer het volgende:
Gaan jullie nou over elkaars tieten zitten praten die wij nooit gezien hebben?
Gewoon plaatjes maken in je hoofdquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef lezzer het volgende:
Gaan jullie nou over elkaars tieten zitten praten die wij nooit gezien hebben?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toen ze zwanger was kon ik mijn ogen er niet van afhouden. Ze maakten me bang.
Wel kuize plaatjes he...quote:
Te laatquote:
Dat was ik toch al (straks even nieuwe foto's uploadenquote:
ik denk in filmpjes... das nog engerderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |