Ik heb ontzettende mazzel met mijn bouw. Mijn schouders en bovenborst zijn van nature breed, waardoor het al veel sneller iets lijkt. En ik heb meer spiermassa. Ik moet zeggen dat ik het resultaat van een double incision (mijne) ook vaak mooier vind dan een peri (zoals die van hierboven), ondanks de littekens. Zeker als het een goeie chirurg betreft. Je zou eens moeten zoeken op Garramone en daar de resultaten van bekijkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:13 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat ook mogelijk was. Maar hij heeft zo'n jongensachtig borst terwijl die van jou veel mannelijker is.
Die broeken veranderen als je ze wast, geloof ik. Daarom willen ze dat niet. Stoomreinigen mag dan weer wel. En gewoon uithangen. Ik was mijn spijkerbroeken ook zelden, alleen als er echt vlekken in zitten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het topic. Iets over streven naar een jaar je broek niet wassen ofzo
Wordt je beschuit niet soppig als je er bier op gooit?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:03 schreef lezzer het volgende:
Ik blijk mijn broeken ook vaker te wassen. En dat terwijl ik amper de deur uit kom
En, jeuh
Ik was net bij de muziekvereniging waar ik bij wil.
Tering wat een geweldig orkest is dat![]()
En, ik mag meedoen!
om het te vieren beschuit met pindakaas en rosé bier![]()
[me=lezzer] kijkt ook Anita Witzier[/me]
Jaquote:
Niet, dus. Was laatst een onderzoek over gepubliceerd, een student had zijn jeans een jaar lang niet gewassen en de bacterien aan de binnenkant waren non-existent. Als de jeans stonken deed hij ze gewoon een nachtje in de vriezer en dan kon hij weer een maand vooruit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:09 schreef wonderer het volgende:
Ik vind pasgewassen spijkerbroeken kut zitten dus dat probeer ik liever te voorkomen. En hoe vies worden die dingen nou eigenlijk?
*aaaaaahhh*quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef lezzer het volgende:
*plop* *gluk* *gluk**gluk**gluk**gluk**gluk**gluk**gluk**gluk**gluk**gluk*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brrrr de horror. Jij bent zeker ook iemand die zn dekbedovertrek graag wast?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind juist niets lekkerder (zelfs opwindend) dan mijn net geschoren benen in een schone spijkerbroek steken![]()
Ik hou daar niet zo van. Mrs zegt net "ik vind het een gevoel van luxe, helaas heb ik dat maar 2x per jaar". Gelukkig is dat niet waar, maar ik begrijp dat ze vindt dat we t vaker moeten verschonen. Dat moet ze dan maar regelen hequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja geen mooiere dag dan![]()
schone dekendag
![]()
*boks*quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:36 schreef Blue-eyes het volgende:
Hier wordt elke week het bed verschoond, hoor.
Heerlijk, elke keer weer een feestje want het ruikt zo lekker
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poes slaapt op mijn bed he. Dus na een week is mijn bedje een soort kattenbak/poezenvacht- en nagel verzamelpunt...
Welneu. Keertje omdraaien, keertje uitkloppen, hopen dat er aan het eind van de week niemand blijft slapen... Je kent het welquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij moet je bed elke dag verschonen!
Oooooooooooooooooooch!! Ik vind het zo donders gezellig!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef lezzer het volgende:
Die katten heb ik een paar jaar geleden uit de slaapkamer verbannen. Gék werd ik er van.
Nee links op rechts leggen!quote:
Dan zit je dus met je hoofd waar eerst je voeten zatenquote:
Ze maakten zo'n herrie dat ik er wakker van lag. Dat geslebber en geknor. Nee dank u.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooooooooooooooooch!! Ik vind het zo donders gezellig!
Neeeeeeeeeeheeeeeeeeeee! Ik ben van de 2 losse dekbedden. Wanneer ik MET iemand in mijn bed slaap, ben ik ook een groot fan van het Hug! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand roooooooooooooll! Principe!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan zit je dus met je hoofd waar eerst je voeten zaten
Volgens mij slaapt niemand zo de hele nacht door.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef wonderer het volgende:
Ik heb nooit begrepen hoe mensen zo kunnen slapen
Nee, maar in slaap vallen... Ik heb het wel eens geprobeerd, mijn hoofd op Brads borst, maar dat was te hoog en mijn voeten staken uit bed...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt niemand zo de hele nacht door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |