SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENI am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Succesquote:
Succes!quote:
Awesome kerel!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Mijn AVD wordt een week vervroegdIk mag nu op 5 juli al examen doen ipv de 12e
Nu alleen nog even hopen dat ik die dag vrij kan krijgen van mijn werk
De Filthy Few tak van de Hell's Angels lijkt me wel watquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Nice Flosje, heb je al een toffe Motorclub op het oog enzo?
Past wel bij je idd!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De Filthy Few tak van de Hell's Angels lijkt me wel wat
Komt allemaal wel goed schatjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Mijn AVD wordt een week vervroegdIk mag nu op 5 juli al examen doen ipv de 12e
Nu alleen nog even hopen dat ik die dag vrij kan krijgen van mijn werk
LOTTERMAN!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Gehaald!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nog leren voor performance assesment voor morgen, beetje jammer.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Gehaald!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jeej! Duimen heeft geholpenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Gehaald!!![]()
![]()
![]()
![]()
Will do!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
Jullie zijn lief!
Duimen heeft inderdaad geholpen, moeten jullie morgen nog maar eens doen!! Dan haal ik die hopelijk ook!
In Before Poit!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bleeeh waarom heeft fok van die vakantiebanners!!
HET IS NOG GEEN VAKANTIE!!!!!!![]()
(ik ben gewoon jaloers, ik wil ook in mijn bikini op het strand zitten bij 30 graden)
In Before Poit!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
(ik ben gewoon jaloers, ik wil ook in mijn bikini op het strand zitten bij 30 graden)
Een Poitje doen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:47 schreef Nebo het volgende:
Een dekmantel om seksuele verlangens te uiten? Je bedoelt een Poitje doen?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:01 schreef Tain het volgende:
http://z0r.de/2709
Stomme Fallen! Was het topic aan het nalezen en ZOMG ZUFALL!
Je kan vanavond in je bikini zitten bij de tvquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee dr moet geleerd wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je kan vanavond in je bikini zitten bij de tv
Shined Fruit niet genoeg?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee dr moet geleerd worden![]()
En in bikini voor de tv is toch niet hetzelfde als in bikini op het strand genieten van het zonnetje
Leren kan ook in je bikiniquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee dr moet geleerd worden![]()
En in bikini voor de tv is toch niet hetzelfde als in bikini op het strand genieten van het zonnetje
Ik zal er eens over nadenken.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Duuuuuuuuuudes SB draagt de vrucht van SD's lenden!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Awesome!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
En 2 meter 10 isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:30 schreef Poit het volgende:
Ik weet trouwens zeker dat die kleine op z'n 4e al volleerd drummer is!
*rolt met ogen*quote:
Hoe kom je aan die info? Die twee lijken echt van de aardbodem verdwenen te zijn namelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
ze zijn blijkbaar druk bezig met andere dingenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info? Die twee lijken echt van de aardbodem verdwenen te zijn namelijk
SB = SummerBreezequote:
En ik mis ze wel hoor..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
SB = SummerBreeze
SD = Social Disorder
Beide horen eigenlijk boven in de "in memoriam" spoiler in de OP, maar ze waren al uit de SC verdwenen voordat we deze OP hadden.
All the way to New Vennep bitches!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:50 schreef Poit het volgende:
[..]
En ik mis ze wel hoor..
Zullen we ze binnenkort gewoon overvallen met ons bezoek. Ik weet nog wel waar hun huis woont!
Dat zou wel echt heel vet zijn als we dat kunnen organiserenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:50 schreef Poit het volgende:
[..]
En ik mis ze wel hoor..
Zullen we ze binnenkort gewoon overvallen met ons bezoek. Ik weet nog wel waar hun huis woont!
Friendface!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info? Die twee lijken echt van de aardbodem verdwenen te zijn namelijk
Heerlijk om af en toe n00b te zijn.quote:
wie van wat hoe?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zou wel echt heel vet zijn als we dat kunnen organiseren
Zullen we het gewoon doen? Sturen we een mailtje. Gaan we langs, heerschen de place, maken ook SD zwanger en gaan dan weer pleiten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Friendface!
En ze weer een bezoekje brengen zou echt awesome zijnHeenkarren met een BBQ, wat kratten bier en wat ice tea voor SB!
Zou tof zijn als 1 iemand vraagt of hij/zij langs kan komen en dan met de complete groep aankomen zetten! Dat verwachten ze dan echt niet, dat we inderdaad volledig bepakt en bezakt met bier, eten, bbq en andere zooi voor de deur staan met 15 manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:04 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Zullen we het gewoon doen? Sturen we een mailtje. Gaan we langs, heerschen de place, maken ook SD zwanger en gaan dan weer pleiten.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou tof zijn als 1 iemand vraagt of hij/zij langs kan komen en dan met de complete groep aankomen zetten! Dat verwachten ze dan echt niet, dat we inderdaad volledig bepakt en bezakt met bier, eten, bbq en andere zooi voor de deur staan met 15 man
Spannendquote:
Ja!quote:
Als je maar weet dat ik heel goed voor m'n ratjes ga zorgen!!!quote:
Kom wel een keer inspecteren! (en koffie drinken en Rock Band spelen).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik heel goed voor m'n ratjes ga zorgen!!!
Dealiejo!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Kom wel een keer inspecteren! (en koffie drinken en Rock Band spelen).
En dan vlak daarna denken "Had ik mijn CV nu meegestuurd?", terwijl je 100% zeker weet dat die erbij zitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef Fallen het volgende:
Ik vind het altijd rete-spannend om de mail te versturen. Echt zo'n stressmomentje.
Yuh, en dan ook 6x controleren of het de juiste versie is.... niet de Engelstalige of die oude van 2 jaar terug.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:18 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan vlak daarna denken "Had ik mijn CV nu meegestuurd?", terwijl je 100% zeker weet dat die erbij zit
Mja, herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef Fallen het volgende:
Ik vind het altijd rete-spannend om de mail te versturen. Echt zo'n stressmomentje.
Doe maar datum prikken dan!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:37 schreef Mday het volgende:
oh wacht, ik moet iets ANDERS lekken, mah bad
http://z0r.de/2097quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:37 schreef Mday het volgende:
oh wacht, ik moet iets ANDERS lekken, mah bad
quote:
QFT!!!!quote:
Oh ja ! Komt er aan !quote:
NOOOOOOOoooooooo..........quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit:http://www.nu.nl/achterkl(...)-fabienne-vries.html
150 seconds and still countingquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit:http://www.nu.nl/achterkl(...)-fabienne-vries.html
Edit: ja, het enige wat ik bij nu.nl lees is de achterklap rubriek, SO WHAT?! WANNA FIGHT ABOUT IT?!!
[ afbeelding ]
ik deed een hihihiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef Fallen het volgende:
http://z0r.de/73
http://z0r.de/878
http://z0r.de/79
klik maar 10 xquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:25 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ook geweldig dat het "Lower the volume" linkje het geluid harder maakt
Deze blijft beter en irritanterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:26 schreef Nebo het volgende:
http://www.weebls-stuff.com/songs/Narwhals/
Ook een klassieker, nu we toch bezig zijn.
http://www.weebls-stuff.com/songs/Amazing+Horse/quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Deze blijft beter
http://badgerbadgerbadger.com/
Waaaaaaaaaaah, tijdens de vele Black Ops games kwam ook ineens iemand met dit in zijn mic, ging kapot toen ik hem daarna zagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
http://www.weebls-stuff.com/songs/Amazing+Horse/
Sweet Lemonade, oh Sweet Lemonade...
Geinig, die had ik van de week al in m'n kop zitten...quote:
geweldig nummerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Geinig, die had ik van de week al in m'n kop zitten...
Sorry Fallen, ik was jouw Fabienne liefde vergetenquote:
quote:
quote:
Haha lekker gedaanquote:
Maar dan ook deze:quote:
Geeft niets, Fabienne ook...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sorry Fallen, ik was jouw Fabienne liefde vergeten
Manauquote:
Uhm die wou ik net postenquote:
Als ie dan ook meteen zegt hoe ie het zo snel heeft gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zelf gemaakt op basis van dat gifje? Zou je voor mij een 60x60 van deze kunnen maken?
quote:
quote:
Awesome taart.quote:
quote:
Daphne mag je hebben, maar om Fabienne en Angela moeten we vechten...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Als ik later groot ben wil ik met haar trouwens.. En met Angela Schijf! Oeh, en vergeet Daphne Bunskoek niet!
smakelijk!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
even rust voor jullie, ff een hapje eten
Merci! Gaat wel lukken, lekker biefstukje!quote:
Waar doe je dat meequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:17 schreef Tain het volgende:
Nebo, ik heb je gif nu op 52.5KB, dus moet even 1 framepje eruit slopen
Ah oke, dacht met iets van Adobe ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor het simpele knip werk:
http://www.online-image-editor.com/
Verder Gimp editor
Neuh, heb alles legaal op mijn pc en ik ga geen duur pakket als photoshop ofzo kopenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, dacht met iets van Adobe ofzo
Met photoshop kan ook inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, dacht met iets van Adobe ofzo
Ja dacht ik al, maar daar weet ik het niet 123 te makenquote:
Ultiem coole UI Nebo!quote:
Haha Vet beest!quote:
Ook al zo hard aan het werkquote:
Quite interesting, Britse spelshow waar men vragen stelt, maar voor de hand liggende antwoorden worden afgestraft. je moet ervan houden, maar ik ben er dol op.quote:
Prachtig programma inderdaad! De Nederlandse variant is ook behoorlijk vermakelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:27 schreef Mday het volgende:
ik wacht al eeuwen op een nieuw seizoen QI...
Leukquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:45 schreef Mday het volgende:
[..]
Quite interesting, Britse spelshow waar men vragen stelt, maar voor de hand liggende antwoorden worden afgestraft. je moet ervan houden, maar ik ben er dol op.
Ik let altijd goed op mezelfquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ook al zo hard aan het werk![]()
Let je wel een beetje op jezelf jongeman
Euh, I dunno.. Ik laat hem meestal op standby staan..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:20 schreef Nebo het volgende:
Poit, waaaarom sta ik elke keer als ik Ocarina of Time opstart weer in het huis van Link? Ik ben nu bij dat tweede dorpje waar je het tweede riedeltje leert, je zou toch denken dat ik daar dan wel zou verschijnen als ik heb gesaved en weer opnieuw opstart
TIJD OM DIE CARTRIDGE OP TE ETEN!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:20 schreef Nebo het volgende:
Poit, waaaarom sta ik elke keer als ik Ocarina of Time opstart weer in het huis van Link? Ik ben nu bij dat tweede dorpje waar je het tweede riedeltje leert, je zou toch denken dat ik daar dan wel zou verschijnen als ik heb gesaved en weer opnieuw opstart
Eens met Spanky!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
TIJD OM DIE CARTRIDGE OP TE ETEN!!!
Zit vast wel een chipje inquote:
Inderdaad! Met wat paprikapoeder erop wordt het vast nog smakelijk ook!quote:
Ik had geen verwachtingen over de manier van saven!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
TIJD OM DIE CARTRIDGE OP TE ETEN!!!
Arthur Japin of Stephen Fry. "wie?" of "omg omg omg".quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Prachtig programma inderdaad! De Nederlandse variant is ook behoorlijk vermakelijk
Ze is eigenlijk best wel lelijk geworden... en irritantquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:19 schreef Poit het volgende:
Boxxy is terug!
Ze is helemaal niet meer cute
Zoals iedere niet groene hippy!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Euh, I dunno.. Ik laat hem meestal op standby staan..
Wij duimenquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke, ik ga nu mijn (hopelijk) allerlaatste tentamen maken!
Wie heeft twee duimen en wenst je succes?quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
* Poit .quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wie heeft twee duimen en wenst je succes?
Zo wilde ik het nou ook weer niet brengen maar inderdaad... Kapot lelijk...quote:Op woensdag 22 juni 2011 07:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk best wel lelijk geworden... en irritant
Streetpass jongen!! Streetpass!!quote:
< Ook twee duimen van mij!quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ben jij dat in je ava? Of leent die gast jouw duimen!quote:
Die duimen zijn te awesome voor Nebo Nebo boy.. He can't handle that kind of awesomenessssssssquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben jij dat in je ava? Of leent die gast jouw duimen!
Nee, maar ik geef ze wel aan Lotje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben jij dat in je ava? Of leent die gast jouw duimen!
Als je bedenkt waar die duimen van hem soms zullen zitten, piep je wel anders.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Die duimen zijn te awesome voor Nebo Nebo boy.. He can't handle that kind of awesomenessssssss
Ik ken die gast niet eensquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Die duimen zijn te awesome voor Nebo Nebo boy.. He can't handle that kind of awesomenessssssss
Ik denk dat hij de ontvanger is, niet de geverquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als je bedenkt waar die duimen van hem soms zullen zitten, piep je wel anders.
Sterkte! Succes!quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
quote:
Hij mist het oog voor de kettingquote:
Ik kijk al een tijdje niet meer naar teefury of qwerteequote:
wat is dit voor mega irritant iets?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:19 schreef Poit het volgende:
Boxxy is terug!
Ze is helemaal niet meer cute
Lekker, ze komen wel zsm met de correcte?quote:
quote:
ja ik had in de winkel een ander blad uitgezocht maar hebben ze toch het blad gegeven die in de showroom bij de keuken in het display stondquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Dat zal je net zien.. Ben je lekker bezig, alles goed gepland, leveren die sjakies verkeerde spullen..
quote:
ik deed een hihihiquote:
Ben net thuis in oude huis, ga nu bellenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Lekker, ze komen wel zsm met de correcte?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ben net thuis in oude huis, ga nu bellen
scheelt je wel een hoop geld en een volle kledingkastquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kijk al een tijdje niet meer naar teefury of qwertee, zo te zien een paar shirtjes gemist
Dat weer wel, maar mis wel een paar leuke shirtsquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:30 schreef Tain het volgende:
[..]
scheelt je wel een hoop geld en een volle kledingkast
Buttersquote:
waarom ik dit volledig heb gekeken, noone will ever know.quote:
Vroeger, toen Chocolate Rain nog een hit was en The Star Wars guy nog uit de kast moest komen was Boxxxxxxy H4WT!quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:45 schreef Mday het volgende:
[..]
waarom ik dit volledig heb gekeken, noone will ever know.
All your base are belong to us is meer van mijn tijd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger, toen Chocolate Rain nog een hit was en The Star Wars guy nog uit de kast moest komen was Boxxxxxxy H4WT!
Dat nummer blijft awesome!quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
All your base are belong to us is meer van mijn tijd.
Hamster on a piano (eating popcorn) vond ik leukerquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat nummer blijft awesome!
En die Joe Cartoon dingen waren ook altijd geniaal.. Hamster in a Blender
Om Weebl and Bob niet te vergeten..
HmmmmPIE
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:13 schreef Fallen het volgende:
SupaFly! Who's your daddy?! Who's your daddy?! SupaFly 's your daddy!!
Ja kwam er net ook achterquote:
Draai ik sinds begin deze week ofzo, stabieler als 4 tot nu toe.quote:
Zodan!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:11 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)et-4k-resolutie.html
4096 bij 2160
25.000 euro
Jeejquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:25 schreef SuperFruitig het volgende:
LOT HEEFT HAAR LAATSTE TENTAMEN GEHAALD MET EEN 8 EN EEN 9
SLOW MOTION OVERWINNINGS DANS DOOR MIJ IN IEDER GEVAL!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:25 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Jeej
*insert final fantasy victory tune!!
tss dragonbal - Original runquote:
En de manga was er nog iets eerder denk..quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tss dragonbal - Original run
December 3, 1984 – June 5, 1995
mario bros 1 in japan - Release date(s)
September 13, 1985
Goku was dus eerder
dat was de manga runquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:45 schreef Poit het volgende:
[..]
En de manga was er nog iets eerder denk..
Gefeli aan Lotjequote:Op woensdag 22 juni 2011 12:25 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zou eerst bellen, kan je misschien wel een reis daar naartoe schelen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Nou op naar de keukenboer dan maar ... langsgaan lijkt me beter dan bellen ..
Moeten we alvast een paar ambulances die kant op sturen of maar meteen de begrafenisondernemer inlichten?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Bleeh rotklusjes!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Bellen bespaard je wel een eventuele nutteloze tour er heen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Jamaar dan schepen ze je makkelijker af plus irl krijg je vaak meer voor elkaarquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik zou eerst bellen, kan je misschien wel een reis daar naartoe schelen.
Maar balen zeg....
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Moeten we alvast een paar ambulances die kant op sturen of maar meteen de begrafenisondernemer inlichten?
Will do!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bleeh rotklusjes!
Doe maar eens goed boos worden!
Yeaquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Bellen bespaard je wel een eventuele nutteloze tour er heen.
Al kan je bij langsgaan wel lekker er vol tegen in gaan
Keuken heeft aardig wat gekost dus echt gratis nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:29 schreef Cliffy het volgende:
Ja lekker gaan rellen en gratis shit regelen
Foto!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:28 schreef Poit het volgende:
M'n helicopter is binnen!!Happy happy joy joy!!
Nee, als er iets niet goed is, is er iets niet goed. Niks afschepen, dat laat je dan zelf gebeuren. Je hebt toch iets besteld en daar is iets niet goed gegaan, dat moet rechtgezet worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar dan schepen ze je makkelijker af plus irl krijg je vaak meer voor elkaar
Morgen ben ik bang.. Zit nog op m'n werk en dat ding is bij m'n ouders geleverd... Ze trappen er hier alleen niet in als ik zeg dat ik ziek benquote:
Juist! En je kunt altijd nog persoonlijk verhaal halen.. Met een honkbalknuppel in je kofferbakquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, als er iets niet goed is, is er iets niet goed. Niks afschepen, dat laat je dan zelf gebeuren. Je hebt toch iets besteld en daar is iets niet goed gegaan, dat moet rechtgezet worden.
*uche uche* kijk mij ziek zijn in één keer... *uche uche*quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Morgen ben ik bang.. Zit nog op m'n werk en dat ding is bij m'n ouders geleverd... Ze trappen er hier alleen niet in als ik zeg dat ik ziek ben
Juist.. En m'n acteerprestaties waren erg goed hoor!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
*uche uche* kijk mij ziek zijn in één keer... *uche uche*
Vinger in je oor, flink schrapen en dan die vinger tegen je huig aandrukken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
*uche uche* kijk mij ziek zijn in één keer... *uche uche*
Wat dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:34 schreef Solique het volgende:
Ik ga vanavond ook op de dodentour, even bij kpn langs
Gratis apparatuur regelen danquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Keuken heeft aardig wat gekost dus echt gratis niet
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:35 schreef Fallen het volgende:
@#^^$&@%!!!
Nu al de afwijzing binnen voor de sollicitatie. GVD!
@#^^$&@%!!!
Telefoon (samsung) heeft een freeze lock geactiveerd door geprutst van de kpn winkel/klantenservice en reparatie afdeling.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat dan?
Als ervaren KPN winkelmedewerker kan ik je misschien wat tips geven
@#^^$&@%!!!
Bonnetje meenemen en reparatie met leentoestel eisen inderdaad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Telefoon (samsung) heeft een freeze lock geactiveerd door geprutst van de kpn winkel/klantenservice en reparatie afdeling.
Nu wijst de kpn winkel naar de klantenservice, de klantenservice naar de kpn winkel en beiden tevens ook naar Samsung. Samsung op hun beurt wijst weer naar kpn omdat die zelf de reparatie moeten regelen.
Dus vanavond ga ik naar de kpn winkel en mogen ze het maar gaan regelen dat ik een werkende mobiel krijg, zit al 2 a 3 maanden zonder werkende.
Heb zelf al een leentoestel geregeld de tijd dat ik zonder zat, dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Bonnetje meenemen en reparatie met leentoestel eisen inderdaad.
Fal, Hun verlies!!! Dan hebben ze maar geen veilig gebouwquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:35 schreef Fallen het volgende:
@#^^$&@%!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |