SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENI am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Succesquote:
Succes!quote:
Awesome kerel!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Mijn AVD wordt een week vervroegdIk mag nu op 5 juli al examen doen ipv de 12e
Nu alleen nog even hopen dat ik die dag vrij kan krijgen van mijn werk
De Filthy Few tak van de Hell's Angels lijkt me wel watquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Nice Flosje, heb je al een toffe Motorclub op het oog enzo?
Past wel bij je idd!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De Filthy Few tak van de Hell's Angels lijkt me wel wat
Komt allemaal wel goed schatjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Mijn AVD wordt een week vervroegdIk mag nu op 5 juli al examen doen ipv de 12e
Nu alleen nog even hopen dat ik die dag vrij kan krijgen van mijn werk
LOTTERMAN!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Gehaald!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nog leren voor performance assesment voor morgen, beetje jammer.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Gehaald!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jeej! Duimen heeft geholpenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Gehaald!!![]()
![]()
![]()
![]()
Will do!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
Jullie zijn lief!
Duimen heeft inderdaad geholpen, moeten jullie morgen nog maar eens doen!! Dan haal ik die hopelijk ook!
In Before Poit!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bleeeh waarom heeft fok van die vakantiebanners!!
HET IS NOG GEEN VAKANTIE!!!!!!![]()
(ik ben gewoon jaloers, ik wil ook in mijn bikini op het strand zitten bij 30 graden)
In Before Poit!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
(ik ben gewoon jaloers, ik wil ook in mijn bikini op het strand zitten bij 30 graden)
Een Poitje doen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:47 schreef Nebo het volgende:
Een dekmantel om seksuele verlangens te uiten? Je bedoelt een Poitje doen?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:01 schreef Tain het volgende:
http://z0r.de/2709
Stomme Fallen! Was het topic aan het nalezen en ZOMG ZUFALL!
Je kan vanavond in je bikini zitten bij de tvquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee dr moet geleerd wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je kan vanavond in je bikini zitten bij de tv
Shined Fruit niet genoeg?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee dr moet geleerd worden![]()
En in bikini voor de tv is toch niet hetzelfde als in bikini op het strand genieten van het zonnetje
Leren kan ook in je bikiniquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee dr moet geleerd worden![]()
En in bikini voor de tv is toch niet hetzelfde als in bikini op het strand genieten van het zonnetje
Ik zal er eens over nadenken.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Duuuuuuuuuudes SB draagt de vrucht van SD's lenden!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Awesome!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
En 2 meter 10 isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:30 schreef Poit het volgende:
Ik weet trouwens zeker dat die kleine op z'n 4e al volleerd drummer is!
*rolt met ogen*quote:
Hoe kom je aan die info? Die twee lijken echt van de aardbodem verdwenen te zijn namelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
ze zijn blijkbaar druk bezig met andere dingenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info? Die twee lijken echt van de aardbodem verdwenen te zijn namelijk
SB = SummerBreezequote:
En ik mis ze wel hoor..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
SB = SummerBreeze
SD = Social Disorder
Beide horen eigenlijk boven in de "in memoriam" spoiler in de OP, maar ze waren al uit de SC verdwenen voordat we deze OP hadden.
All the way to New Vennep bitches!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:50 schreef Poit het volgende:
[..]
En ik mis ze wel hoor..
Zullen we ze binnenkort gewoon overvallen met ons bezoek. Ik weet nog wel waar hun huis woont!
Dat zou wel echt heel vet zijn als we dat kunnen organiserenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:50 schreef Poit het volgende:
[..]
En ik mis ze wel hoor..
Zullen we ze binnenkort gewoon overvallen met ons bezoek. Ik weet nog wel waar hun huis woont!
Friendface!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info? Die twee lijken echt van de aardbodem verdwenen te zijn namelijk
Heerlijk om af en toe n00b te zijn.quote:
wie van wat hoe?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zou wel echt heel vet zijn als we dat kunnen organiseren
Zullen we het gewoon doen? Sturen we een mailtje. Gaan we langs, heerschen de place, maken ook SD zwanger en gaan dan weer pleiten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Friendface!
En ze weer een bezoekje brengen zou echt awesome zijnHeenkarren met een BBQ, wat kratten bier en wat ice tea voor SB!
Zou tof zijn als 1 iemand vraagt of hij/zij langs kan komen en dan met de complete groep aankomen zetten! Dat verwachten ze dan echt niet, dat we inderdaad volledig bepakt en bezakt met bier, eten, bbq en andere zooi voor de deur staan met 15 manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:04 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Zullen we het gewoon doen? Sturen we een mailtje. Gaan we langs, heerschen de place, maken ook SD zwanger en gaan dan weer pleiten.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou tof zijn als 1 iemand vraagt of hij/zij langs kan komen en dan met de complete groep aankomen zetten! Dat verwachten ze dan echt niet, dat we inderdaad volledig bepakt en bezakt met bier, eten, bbq en andere zooi voor de deur staan met 15 man
Spannendquote:
Ja!quote:
Als je maar weet dat ik heel goed voor m'n ratjes ga zorgen!!!quote:
Kom wel een keer inspecteren! (en koffie drinken en Rock Band spelen).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik heel goed voor m'n ratjes ga zorgen!!!
Dealiejo!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Kom wel een keer inspecteren! (en koffie drinken en Rock Band spelen).
En dan vlak daarna denken "Had ik mijn CV nu meegestuurd?", terwijl je 100% zeker weet dat die erbij zitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef Fallen het volgende:
Ik vind het altijd rete-spannend om de mail te versturen. Echt zo'n stressmomentje.
Yuh, en dan ook 6x controleren of het de juiste versie is.... niet de Engelstalige of die oude van 2 jaar terug.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:18 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan vlak daarna denken "Had ik mijn CV nu meegestuurd?", terwijl je 100% zeker weet dat die erbij zit
Mja, herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef Fallen het volgende:
Ik vind het altijd rete-spannend om de mail te versturen. Echt zo'n stressmomentje.
Doe maar datum prikken dan!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:37 schreef Mday het volgende:
oh wacht, ik moet iets ANDERS lekken, mah bad
http://z0r.de/2097quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:37 schreef Mday het volgende:
oh wacht, ik moet iets ANDERS lekken, mah bad
quote:
QFT!!!!quote:
Oh ja ! Komt er aan !quote:
NOOOOOOOoooooooo..........quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit:http://www.nu.nl/achterkl(...)-fabienne-vries.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |