quote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jochie knijpt schooldirectrice in de kont
Als dit waar is, is het echt te belachelijk voor woorden
Vrouwen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.thelocal.se/34454/20110620/
Ah, je bent er.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef GSbrder het volgende:
Erik, ik heb ongetwijfeld een 8,5+ voor mijn tentamen
Als we dat soort nieuws uit Stockholm moeten importeren gaat het goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Honden zijn ook allemaal honden, maar toch heb je zowel Duitse herders als Bordes Collies (lief, lief, lief, lief, liefquote:Op maandag 20 juni 2011 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[links mode]
We zijn allemaal mensen![]()
[/links mode]
Het juridische ging geweldig, de bedrijfseconomische bagger.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, je bent er.
Dit is niet de goede volgorde.
GSbrdr, hoe gingen je tentamens?
Als EG je referentiekader is op jouw leeftijd is er iets niet in orde.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:13 schreef Dutchnative het volgende:
Nou, hier is niks interessants te doen, ik ga maar weer eens, zelfs Echtgaaf is er niet
Ja hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Honden zijn ook allemaal honden, maar toch heb je zowel Duitse herders als Bordes Collies (lief, lief, lief, lief, lief) en ga zo maar door.
Heb je dit onderscheid ook bij mensen?
Ik heb een conjunctuur-gevoelige voorkeurquote:Op maandag 20 juni 2011 20:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik heb een overdreven fetish voor blondjes.
Dirkjan gelezen en essay afgemaakt. Ik ben klaar tot september.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het juridische ging geweldig, de bedrijfseconomische bagger.
Ik denk maar dat ik jou word. Jij nog druk gehad?
Herkenbaarquote:Op maandag 20 juni 2011 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb een conjunctuur-gevoelige voorkeur
Even uit mijn hoofd de casussen afgaande. OVR en bevoegdheden, maar zoals je weet had ik al een vermoeden en heb dan ook meermaals mutatis mutandis art. 7:811 neergekalkt, met dank aan jou. Vervolgens licentieverlening en het IER, een aandelenfusie of bedrijfsfusie en wat Europees.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dirkjan gelezen en essay afgemaakt. Ik ben klaar tot september.
Maar wat voor vragen waren het juridische gebeuren?
Door veelvuldig make-up gebruik uit het verleden zijn blondjes statistisch gezien vaker verpest dan brunettes imho.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:15 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind blondjes vaak saai. Ze zijn zonder make-up meestal lelijker dan brunettes.
En ik dacht nog wel dat je op de laatste kastanjebruine lokken van Erik vielquote:Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
Ik weet niet, ik vind blond of zwart het mooist, brunette heb ik weinig mee. Bij vrouwen net zo.
En een goed cijfer dus. Nou, chapeau.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Even uit mijn hoofd de casussen afgaande. OVR en bevoegdheden, maar zoals je weet had ik al een vermoeden en heb dan ook meermaals mutatis mutandis art. 7:811 neergekalkt, met dank aan jou. Vervolgens licentieverlening en het IER, een aandelenfusie of bedrijfsfusie en wat Europees.
Ik heb blond haar. Laatst begon iemand ook al te zeiken dat het wat rossig was ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je op de laatste kastanjebruine lokken van Erik viel.
Ehh, Erik is blond.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je op de laatste kastanjebruine lokken van Erik viel.
Is het heel herkenbaar dat je een paar minuten voor het tentamen erachter komt dat je de wetteksten nog uit moet printenquote:
Waar?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef JoaC het volgende:
Zijn er trouwens nog op/aanmerkingen over de richtlijnen die ik neergepleurd als hardhandig dictator?
Nee, eigenlijk niet hier. Blink nergens in uit maar plannen beheers ik wel redelijkquote:Op maandag 20 juni 2011 20:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het heel herkenbaar dat je een paar minuten voor het tentamen erachter komt dat je de wetteksten nog uit moet printen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |