Dat de Joden mensen in Nederland willen gaan vermoorden.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:44 schreef dotCommunism het volgende:
En nu ga ik iets leuks doen.
[..]
Verder ben ik benieuwd van welk "Joods complot" ik me bedien.
Hihi Koos is een wijf.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan jij niet met Koos of Whis gaan scissor sisteren
Hahahahha, wat zit je nu weer voor nonsens uit te braken?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat de Joden mensen in Nederland willen gaan vermoorden.
Dat is wat iedereen interpreteert in jouw woorden. Omdat ik Jood heb ik een complot verzonnen om alle linksen te vermoorden teneinde de belastingdruk te verlagen, wat heel logisch is omdat Joden geen belasting zouden willen betalen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:47 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hahahahha, wat zit je nu weer voor nonsens uit te braken?
Ik mag mij dan af en toe dan zo gedragen, maar ik ben het nietquote:
Ik wist het. Dit riep ik al weken.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is wat iedereen interpreteert in jouw woorden. Omdat ik Jood heb ik een complot verzonnen om alle linksen te vermoorden teneinde de belastingdruk te verlagen, wat heel logisch is omdat Joden geen belasting zouden willen betalen.
Gelukkig maar, dan zijn mijn gevoelens voor jou dus niet onterecht.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik mag mij dan af en toe dan zo gedragen, maar ik ben het niet
Dat klinkt heel logisch, inderdaad. (Zie je Remlof! Alweer een zin van vijf woorden!)quote:Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is wat iedereen interpreteert in jouw woorden. Omdat ik Jood heb ik een complot verzonnen om alle linksen te vermoorden teneinde de belastingdruk te verlagen, wat heel logisch is omdat Joden geen belasting zouden willen betalen.
Ik vermoed een rol van de GRU in deze snode samenzwering.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niets mis mee, ze doen verder niemand kwaad.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:52 schreef GSbrder het volgende:
HA-HA!
Losers van Amerika worden communisten
Ze hebben gingers.
Heb je al eens een carriere als schrijver van sprookjes overwogen? Een soort gebroeders Grimm idee? Je hebt er zo te zien wel talent voor.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goed nieuws zoon, je bent dus niet gek.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:53 schreef robin007bond het volgende:
Gingers vind ik meestal niet bepaald knap
Belastingontduiking raakt iedereen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Niets mis mee, ze doen verder niemand kwaad.
Het zijn 4'en of lager of 8'en of hoger. Niet echt een tussenweg bij ze.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:53 schreef robin007bond het volgende:
Gingers vind ik meestal niet bepaald knap
Geldt voor meer rassenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het zijn 4'en of lager of 8'en of hoger. Niet echt een tussenweg bij ze.
Echt knappe heb je niet, vind ikquote:Op maandag 20 juni 2011 19:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het zijn 4'en of lager of 8'en of hoger. Niet echt een tussenweg bij ze.
quote:
Je bedoelt een baan in de management consultancy?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Heb je al eens een carriere als schrijver van sprookjes overwogen? Een soort gebroeders Grimm idee? Je hebt er zo te zien wel talent voor.
Aziaten en Arabieren.quote:
Wat, gingers mag welquote:
quote:
Robin is jouw zoon.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed nieuws zoon, je bent dus niet gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |