Dat de Joden mensen in Nederland willen gaan vermoorden.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:44 schreef dotCommunism het volgende:
En nu ga ik iets leuks doen.
[..]
Verder ben ik benieuwd van welk "Joods complot" ik me bedien.
Hihi Koos is een wijf.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan jij niet met Koos of Whis gaan scissor sisteren
Hahahahha, wat zit je nu weer voor nonsens uit te braken?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat de Joden mensen in Nederland willen gaan vermoorden.
Dat is wat iedereen interpreteert in jouw woorden. Omdat ik Jood heb ik een complot verzonnen om alle linksen te vermoorden teneinde de belastingdruk te verlagen, wat heel logisch is omdat Joden geen belasting zouden willen betalen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:47 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hahahahha, wat zit je nu weer voor nonsens uit te braken?
Ik mag mij dan af en toe dan zo gedragen, maar ik ben het nietquote:
Ik wist het. Dit riep ik al weken.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is wat iedereen interpreteert in jouw woorden. Omdat ik Jood heb ik een complot verzonnen om alle linksen te vermoorden teneinde de belastingdruk te verlagen, wat heel logisch is omdat Joden geen belasting zouden willen betalen.
Gelukkig maar, dan zijn mijn gevoelens voor jou dus niet onterecht.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik mag mij dan af en toe dan zo gedragen, maar ik ben het niet
Dat klinkt heel logisch, inderdaad. (Zie je Remlof! Alweer een zin van vijf woorden!)quote:Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is wat iedereen interpreteert in jouw woorden. Omdat ik Jood heb ik een complot verzonnen om alle linksen te vermoorden teneinde de belastingdruk te verlagen, wat heel logisch is omdat Joden geen belasting zouden willen betalen.
Ik vermoed een rol van de GRU in deze snode samenzwering.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niets mis mee, ze doen verder niemand kwaad.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:52 schreef GSbrder het volgende:
HA-HA!
Losers van Amerika worden communisten
Ze hebben gingers.
Heb je al eens een carriere als schrijver van sprookjes overwogen? Een soort gebroeders Grimm idee? Je hebt er zo te zien wel talent voor.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goed nieuws zoon, je bent dus niet gek.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:53 schreef robin007bond het volgende:
Gingers vind ik meestal niet bepaald knap
Belastingontduiking raakt iedereen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Niets mis mee, ze doen verder niemand kwaad.
Het zijn 4'en of lager of 8'en of hoger. Niet echt een tussenweg bij ze.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:53 schreef robin007bond het volgende:
Gingers vind ik meestal niet bepaald knap
Geldt voor meer rassenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het zijn 4'en of lager of 8'en of hoger. Niet echt een tussenweg bij ze.
Echt knappe heb je niet, vind ikquote:Op maandag 20 juni 2011 19:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het zijn 4'en of lager of 8'en of hoger. Niet echt een tussenweg bij ze.
quote:
Je bedoelt een baan in de management consultancy?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Heb je al eens een carriere als schrijver van sprookjes overwogen? Een soort gebroeders Grimm idee? Je hebt er zo te zien wel talent voor.
Aziaten en Arabieren.quote:
Wat, gingers mag welquote:
quote:
Robin is jouw zoon.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed nieuws zoon, je bent dus niet gek.
Dat is geen ras.quote:
Zat mooie Arabische en Aziatische vrouwen.quote:
Zoals Michele Bachman.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt knappe heb je niet, vind ik
Meestal zijn dat net niet gingers.
Maar er zijn wel verschillende rassen bij de mens, net zoals bij honden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Selectieve verontwaardigingquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar er zijn wel verschillende rassen bij de mens, net zoals bij honden?[links mode]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn allemaal mensen![]()
[/links mode]Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Die mogen zich wel eens scherenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Arabische dames kunnen enorm knap zijn, vind ik.
Japanse ook wel, trouwens.
Lees dan ook wat Ethi schrijft, gij halfbakken dislect.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zat mooie Arabische en Aziatische vrouwen.
Ah, my bad.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lees dan ook wat Ethi schrijft, gij halfbakken dislect.
Ik steek liever mijn kop in het zand. Mag dat ook?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
HET IS EEN COMPLOT!
DE ILLUMINATIE HEEFT ONS TE PAKKEN! REN NU HET NOG KAN!
Dus roep je maar watquote:Op maandag 20 juni 2011 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb ook geen recht van spreken
Kan ookquote:Op maandag 20 juni 2011 20:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik steek liever mijn kop in het zand. Mag dat ook?
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:00 schreef Nautilus. het volgende:
Japanse vrouwen zijn vaak veel te mager. Maar Indonesische meisjes zijn soms erg knap.
Algemeen bekend cultuurverschijnsel.quote:
He is dat even kut.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn ook vaak lactose-intolerant.
Mannen bijvoorbeeldquote:Op maandag 20 juni 2011 20:02 schreef Picchia het volgende:
[..]
Inderdaad, bij sommigen staat een snor heel goed.
Moeten het wel half-bloedjes zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:00 schreef Nautilus. het volgende:
Japanse vrouwen zijn vaak veel te mager. Maar Indonesische meisjes zijn soms erg knap.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moeten het wel half-bloedjes zijn.
Neen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:02 schreef Nautilus. het volgende:
Is dotcommunism Ethiraseth? Ik dacht dat Ethiraseth D66'er was.
S he fooled you.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:02 schreef Nautilus. het volgende:
Is dotcommunism Ethiraseth? Ik dacht dat Ethiraseth D66'er was.
Komt-ie met een plaatje van een Koreaanse. Noob.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn ook vaak lactose-intolerant.
Hoezo?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb ook geen recht van spreken
Oei, halsmisdrijf.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:03 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Komt-ie met een plaatje van een Koreaanse. Noob.
Heul wel, honderden op je scherm.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Japanse dame in mijn kamer gehad
Welke soorten kan je al wel afstrepenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Japanse dame in mijn kamer gehad
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke soorten kan je al wel afstrepen?
Niet heel veelquote:Op maandag 20 juni 2011 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke soorten kan je al wel afstrepen?
* brrrrquote:Op maandag 20 juni 2011 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb ze lekker allemaal al gehad, behalve eskimo's en negers.
Ah, de uitgeholde meloen soort?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet heel veel![]()
Bij mij blijft het vooral bij de huiselijke keuken
quote:
Nou op mijn 15e was het enige aan het aanrecht m'n moeder, gok zo dat je daar niet op doelt.quote:
Enrique Iglesias o.i.d.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind Kristen Stewart wel knap, maar die is ook veel te mager. Ze is naakt waarschijnlijk onaanzienlijk.
quote:
Confusingquote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou op mijn 15e was het enige aan het aanrecht m'n moeder, gok zo dat je daar niet op doelt.
Welnee, vrouwen hebben mannen altijd binnen 3 tellen door, dat verwachten ze al enigszins.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Confusing
Als ik meisjes mijn kamer laat zien heb ik altijd het idee dat ze enigszins afgeknapt zijn door de computer hardware, de energy drink collectie en de rommel
Mooie verhalen over gehoord.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:38 schreef GSbrder het volgende:
Maar de SP heeft wel
[ afbeelding ]
Met dr puist
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jochie knijpt schooldirectrice in de kont
Als dit waar is, is het echt te belachelijk voor woorden
Vrouwen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.thelocal.se/34454/20110620/
Ah, je bent er.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef GSbrder het volgende:
Erik, ik heb ongetwijfeld een 8,5+ voor mijn tentamen
Als we dat soort nieuws uit Stockholm moeten importeren gaat het goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Honden zijn ook allemaal honden, maar toch heb je zowel Duitse herders als Bordes Collies (lief, lief, lief, lief, liefquote:Op maandag 20 juni 2011 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[links mode]
We zijn allemaal mensen![]()
[/links mode]
Het juridische ging geweldig, de bedrijfseconomische bagger.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, je bent er.
Dit is niet de goede volgorde.
GSbrdr, hoe gingen je tentamens?
Als EG je referentiekader is op jouw leeftijd is er iets niet in orde.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:13 schreef Dutchnative het volgende:
Nou, hier is niks interessants te doen, ik ga maar weer eens, zelfs Echtgaaf is er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |