quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
My thoughts exactly.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:41 schreef Gitaarmat het volgende:
PiRANiA: de bot die alle topics sluit en opent.
Hoi.quote:
1101110101101 01010111011101 0100011010110quote:Op maandag 20 juni 2011 18:41 schreef Gitaarmat het volgende:
PiRANiA: de bot die alle topics sluit en opent.
Of toch niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:43 schreef PiRANiA het volgende:
En even in non-related news:
[ afbeelding ]
die is dood.
Zo'n baard heb ik ook inmiddelsquote:
Howard Krompoe en Dolf Janssen zeker weerquote:Op maandag 20 juni 2011 22:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben benieuwd morgen. Zouden ze een Commedy programma bij 3FM bekend maken?
Ben benieuwd als ik morge wakker word
Dolfquote:Op maandag 20 juni 2011 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Howard Krompoe en Dolf Janssen zeker weer
10 uur lang.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik wil de laadbalk even met jullie delen
ik ga ze inkopen en invriezen voor de rest van het jaar. of ik onthoud de ingredienten dit keer. was toch een aparte soort kaas? maar kweenie meer welke, zo'n smeuïge..quote:
facking hard. Dit moet op lowlands komen. Gewoon een speciale tent met alleen dit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik wil de laadbalk even met jullie delen
Er zijn ook nog maar 60 namen ofzo bekend van de 150 (ongeveer)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:54 schreef Gitaarmat het volgende:
En de programmering (qua muziek) is nog niet helemaal bekend (voor LL zelf), ze zijn nog druk bezig.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik las op twitter dat Anouk door Giel Beelen bevestigd zou zijn deze ochtend?
Iemand dit ook gehoord?
Ik zie op twitter alleen een RT van giel3fm die hij zelf niet getweet heeft. Dikke bull dus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik las op twitter dat Anouk door Giel Beelen bevestigd zou zijn deze ochtend?
Iemand dit ook gehoord?
En wat voor bedrijfskritische reden heeft jouw baas daarvoor?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:56 schreef Gewoonik het volgende:
Ik heb zojuist van mijn baas vernomen dat ik de maandag na lowlands geen vrij kan krijgen. Het gaat weer een interessante maandag worden. Ik verwacht dat er compleet nutteloos naar een beeldscherm gestaard gaat worden.
Dit is echt een goeie grap!quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat hele rijtje met namen waaronder anouk en boemklatsch scheen een tweet van vorig jaar te zijn.
Ik heb hem net eraan herinnert hoe ik er vorig jaar op die maandag erbij zat. We zijn overeengekomen dat ik alleen maar lichamelijk aanwezig hoef te zijn in de middag. En dat ik de mail verkeerd geïnterpreteerd heb. het diende meer als een verzoek gezien te worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat voor bedrijfskritische reden heeft jouw baas daarvoor?
Een polderoplossing!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:02 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik heb hem net eraan herinnert hoe ik er vorig jaar op die maandag erbij zat. We zijn overeengekomen dat ik alleen maar lichamelijk aanwezig hoef te zijn in de middag. En dat ik de mail verkeerd geïnterpreteerd heb. het diende meer als een verzoek gezien te worden.
cabaret op tvquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:12 schreef N-E-R-D het volgende:
Cabaret
Kijk ik wel op tv niet op lowlands.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[Grote lijst] FOK!kers op Lowlands!
De lineupquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]ik bedoel die met de muzieknamen. Is daar ook een nieuw topic voor (ben lui sorry)?
Alsof ze ooit kunnen achterhalen als je 1x teveel kaarten gekocht hebt en die tegen een meerprijs verkoopt. Als je standaard voor meerdere evenementen inkoopt, dan zullen ze wel wat harder optreden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die kaarten die ongeldig gemaakt worden, zijn dat kaarten die via de grote zwarte handel zijn verkocht of ook kaarten die via Marktplaats ofzo zijn verkocht..?
We moeten er nog ~40?? Ja, dan mag er nog wel wat komen. We hebben nog 'maar' 2 maand.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:31 schreef Fuszy het volgende:
Dat Rapid Razor Bob maar eens snel wat nieuwe muziek namen op internet gooit. Het duurt me al veel te lang.
make it 90quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We moeten er nog ~40?? Ja, dan mag er nog wel wat komen. We hebben nog 'maar' 2 maand.
Zijn 64 muzieknamen officieel. Vorige jaren waren er rond de 150quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
90 'artiesten' dat zijn niet alleen maar muzieknamen
Even nagekeken, ik had het niet verwacht. Maar het waren er zelfs 180quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:44 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zijn 64 muzieknamen officieel. Vorige jaren waren er rond de 150
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even nagekeken, ik had het niet verwacht. Maar het waren er zelfs 180
Ze kunnen toch ook zelf marktplaats checken en al die kaarten die daar staan ongeldig verklaren? Ik heb geen idee hoe het met de regels zitquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Alsof ze ooit kunnen achterhalen als je 1x teveel kaarten gekocht hebt en die tegen een meerprijs verkoopt. Als je standaard voor meerdere evenementen inkoopt, dan zullen ze wel wat harder optreden.
Ze hebben toch het nummer van de kaart niet? Ik denk dat ze gewoon eentje kopen van iemand die overdreven veel vraagt (en meerdere aanbiedt), en via het register kijken hoeveel er nog meer op die naam staan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook zelf marktplaats checken en al die kaarten die daar staan ongeldig verklaren? Ik heb geen idee hoe het met de regels zit
oja?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Jippie, vandaag een paar nieuwe namen.
Je moet dan ook niet 'dom' zijn om je kaartnummer op het internet te zetten als je een kaart doorverkooptquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook zelf marktplaats checken en al die kaarten die daar staan ongeldig verklaren? Ik heb geen idee hoe het met de regels zit
quote:
quote:Rapid_Razor_Bob Lowlands Festival
Let vooral even op het regeltje onder de foto....#LL11 http://on.fb.me/jVt42R
Ja ik had pauze djs in de bravo en x-ray niet meegeteld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even nagekeken, ik had het niet verwacht. Maar het waren er zelfs 180
Want Tom Trago en Babylon Circus zijn grote namenquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:48 schreef vaasinbloem het volgende:
Als het straks Tom Trago en Babylon Circus wordt met 5 andere kleine namen erbij wordt ik best wel pissig
Je legt de klemtoon verkeerd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want Tom Trago en Babylon Circus zijn grote namen
Nee, ook niet. Maar ik bedoel dat ze weer de zelfbevestigden nog een bevestigen met wat andere oninteressante namen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want Tom Trago en Babylon Circus zijn grote namen
Daar wil ik best een klein bedrag op zetten. Met mogelijke afzeggingen is dat best een mooie weddenschapquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zal je geruststellen. Voor 19 augustus weet je het hele programma.
M'n post klopt niet inderdaad, want de suprise-act weet je ook niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar wil ik best een klein bedrag op zetten. Met mogelijke afzeggingen is dat best een mooie weddenschap
Er is toch niet elk jaar een suprise act?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
M'n post klopt niet inderdaad, want de suprise-act weet je ook niet.![]()
Wat was de supriseact van vorige jaar?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
M'n post klopt niet inderdaad, want de suprise-act weet je ook niet.![]()
Tot nu toe nog maar 2x volgens mij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:01 schreef stbabylon het volgende:
Er is toch niet elk jaar een suprise act?
Nee, klopt maar voor die weddenschap.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is toch niet elk jaar een suprise act?
wat heb je nou weer gedaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:07 schreef TWP het volgende:
Heerlijk, vrij van verbanningen. Hallo iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |