Ja ik had pauze djs in de bravo en x-ray niet meegeteld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even nagekeken, ik had het niet verwacht. Maar het waren er zelfs 180
Want Tom Trago en Babylon Circus zijn grote namenquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:48 schreef vaasinbloem het volgende:
Als het straks Tom Trago en Babylon Circus wordt met 5 andere kleine namen erbij wordt ik best wel pissig
Je legt de klemtoon verkeerd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want Tom Trago en Babylon Circus zijn grote namen
Nee, ook niet. Maar ik bedoel dat ze weer de zelfbevestigden nog een bevestigen met wat andere oninteressante namen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want Tom Trago en Babylon Circus zijn grote namen
Daar wil ik best een klein bedrag op zetten. Met mogelijke afzeggingen is dat best een mooie weddenschapquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zal je geruststellen. Voor 19 augustus weet je het hele programma.
M'n post klopt niet inderdaad, want de suprise-act weet je ook niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar wil ik best een klein bedrag op zetten. Met mogelijke afzeggingen is dat best een mooie weddenschap
Er is toch niet elk jaar een suprise act?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
M'n post klopt niet inderdaad, want de suprise-act weet je ook niet.![]()
Wat was de supriseact van vorige jaar?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
M'n post klopt niet inderdaad, want de suprise-act weet je ook niet.![]()
Tot nu toe nog maar 2x volgens mij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:01 schreef stbabylon het volgende:
Er is toch niet elk jaar een suprise act?
Nee, klopt maar voor die weddenschap.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is toch niet elk jaar een suprise act?
wat heb je nou weer gedaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:07 schreef TWP het volgende:
Heerlijk, vrij van verbanningen. Hallo iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |