quote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef Ninaaa het volgende:
Ik scheer niet iedereen over 1 kam, maar de meeste Turkse meisjes zijn over het algemeen zo arrogant.
ze had geen snor.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:40 schreef Stuurver het volgende:
En mensen met een snor hebben vaak een kort lontje.
Dat Turkse meisje zocht een kerel om te neuken, maar ze liep helaas tegen TS opquote:
Zelfs met dat zijn ze lekkerder dan nederlandse hoertjesquote:Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Jammer dat ze allemaal een haakneus hebben
Je bedoelt armenen. Turkse meisjes zijn lekkerquote:Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Jammer dat ze allemaal een haakneus hebben
Turken hebben een even scheve neus als armenenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:00 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
Je bedoelt armenen. Turkse meisjes zijn lekker
dit zijn typische armeense neuzen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze hebben daar zelfs wedstrijd wie de kromste neus heeft
Nee, dat heb ik niet opgemerkt. Overal komen wel scheve neuzen voor, maar nergens zoveel als in armenie, Daar is het gewoon standaard. Een armeen herken ik van een kilometer afstand..quote:Op maandag 20 juni 2011 18:01 schreef ABombali het volgende:
[..]
Turken hebben een even scheve neus als armenen
Respect?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef PfenisBaron het volgende:
Respect hoort erin geslagen te worden in die cultuur, maar dat mag weer niet in NL hè
Nederlandse vrouwen daarentegen zijn vaak lekkerder dan Turkse hoertjes. Maar goed, ik val sowieso niet op hoeren, al zullen er zeker ook een paar mooie tussen zitten.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:57 schreef ABombali het volgende:
[..]
Zelfs met dat zijn ze lekkerder dan nederlandse hoertjes
Knul, ben je zelf ook uit het gebergte soms?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Respect?
Iemand loopt op straat te SMS'en en loopt daardoor tegen een ander aan. De ander zegt daarop: "Ja dat krijg je er van als je niet oplet", en jij begint een lulverhaal over respect en cultuur?
Je moet niet steeds zo'n waas voor je ogen krijgen wanneer je het woord Turk (of Marokkaan) ziet
Jij bent zo'n dik turks meisjequote:Op maandag 20 juni 2011 18:10 schreef coban het volgende:
IEDEREEN IS LELIJK BEHALVE IK EN IK BEN SLIM EN JULLIE DOM EN IK BEN DE BESTE DUH WANT JULLIE ZIJN GEEN TURK EN IK BEN EEN TURKS MEISJE DUS DUH BEN IK ARROGANT. Bitches.
kom dan, wat willen jullie doen? Losers.
Ok, ook in turkije zijn de vrouwen dus niet grappig. Te verwachten.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:10 schreef coban het volgende:
IEDEREEN IS LELIJK BEHALVE IK EN IK BEN SLIM EN JULLIE DOM EN IK BEN DE BESTE DUH WANT JULLIE ZIJN GEEN TURK EN IK BEN EEN TURKS MEISJE DUS DUH BEN IK ARROGANT. Bitches.
kom dan, wat willen jullie doen? Losers.
Nou om heel eerlijk te zijn, zij keek juist wel uit.quote:
Oke: http://www.google.nl/m/se(...)sisko%20kiz&sa=N#i=4quote:Op maandag 20 juni 2011 18:19 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Je mag best pics posten om het tegendeel te bewijzen hoor
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:30 schreef coban het volgende:
Stuurver moet zijn bek houden. Wie stemt mee?
Ben je wel eens in Marokko geweest? er lopen letterlijk overal hoeren.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:30 schreef coban het volgende:
Stuurver moet zijn bek houden. Wie stemt mee?
Amenth komt voor zijn volkje op..quote:Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef amenth het volgende:
jij loopt als een mongool rond en dan vind je raar dat ze boos wordt idioot
Ik denk dat jij een emotioneel dik jaloers arrogant turks meisje bent.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:32 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Marokko geweest? er lopen letterlijk overal hoeren.
Het is geen grap, het is geen hyperbool, het is de realiteit
ja, neuken?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:34 schreef coban het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een emotioneel dik jaloers arrogant turks meisje bent.
Knul? Dat zeg je maar tegen de jochies in jouw buurt waar je indruk op probeert te maken. Los daar van is de kans groot dat ik een stuk ouder ben dan jij, maar dat terzijde.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:10 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Knul, ben je zelf ook uit het gebergte soms?
Jij weet helemaal niks van het vele respect dat ik voor vele noest werkende turken en makri's heb.
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:37 schreef Stuurver het volgende:
[..]
ik ook niet maar dan zijn we beide toch weer een ervaring rijker?
Tja, ik wil niet racistisch doen ofzo hoor, maar ik vind echt dat alle Turken maar eens terug naar Marokko moeten.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef Ninaaa het volgende:
Ik scheer niet iedereen over 1 kam, maar de meeste Turkse meisjes zijn over het algemeen zo arrogant. Wie is er met mij eens?
You pay, i go. Oke?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tja, ik wil niet racistisch doen ofzo hoor, maar ik vind echt dat alle Turken maar eens terug naar Marokko moeten.
Klopt inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:28 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Marokko zit vol met hoeren en dat bedoel ik letterlijk.
Of hun vader, hoe lekker hij ook is.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:51 schreef Infinti het volgende:
Sowieso ik zou nooit met Turkse meisjes om willen gaan, je weet nooit wat hun broers met je doen...
zolang jij haar goed behandeld is er niiks aan de hand.. ook niet als uit ga ofzo.. bedreig je haar eindig je in kofferbakquote:Op maandag 20 juni 2011 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of hun vader, hoe lekker hij ook is.
armenen verkopen hun kontje in Istanbulquote:Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Verder is Assyrisch gewoon het beste, of Armeens.
Ah, jij bent door alle Turken in de wereld uitgeroepen tot spreekbuis?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef amenth het volgende:
[..]
zolang jij haar goed behandeld is er niiks aan de hand.. ook niet als uit ga ofzo.. bedreig je haar eindig je in kofferbak
Gr.
Met zo'n mentaliteit zou in principe niks mis (moeten) zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef amenth het volgende:
[..]
zolang jij haar goed behandeld is er niiks aan de hand.. ook niet als uit ga ofzo.. bedreig je haar eindig je in kofferbak
Gr.
Alsof single turkse meisjes bestaan, ze zijn allemaal vanaf jonge leeftijd getrouwdquote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef amenth het volgende:
[..]
Gr.
Kan je niet iets beter trollen?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Alsof single turkse meisjes bestaan, ze zijn allemaal vanaf jonge leeftijd getrouwd
Misschien wat vaker buiten komen en niet alles wat in de Telegraaf staat als waarheid zien.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Alsof single turkse meisjes bestaan, ze zijn allemaal vanaf jonge leeftijd getrouwd
Ik hoop dat je door een Turkse vrouw anaal wordt genomen met een voorbinddildo.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:21 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Nee in de turkse hoofdstad van Nederland, Zwolle
Ik lees het AD vriendquote:Op maandag 20 juni 2011 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien wat vaker buiten komen en niet alles wat in de Telegraaf staat als waarheid zien.
Houd je fantasie voor je svp.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ie een tong in je behaarde anus heeft.
Ze hadden ook wel iets over gezichtshaar mogen schrijvenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:26 schreef Sapstengel het volgende:
Is het niet zo dat veel moslima's zich gewoon scheren etc daar beneden? Dus behaarde anus zal ook wel meevallen.
Staat ergens in Hadith ofzo, dat schaamhaar verwijderd moet worden.
Ja het is 1 van de 7 handelingen van de Fitra.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:26 schreef Sapstengel het volgende:
Is het niet zo dat veel moslima's zich gewoon scheren etc daar beneden? Dus behaarde anus zal ook wel meevallen.
Staat ergens in Hadith ofzo, dat schaamhaar verwijderd moet worden.
dat klopt. Even groep 4 voor je:quote:
Daar is ook een regel over.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:27 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ze hadden ook wel iets over gezichtshaar mogen schrijven
Fantasie is het onderwerp dus het is houdtquote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef coban het volgende:
[..]
dat klopt. Even groep 4 voor je:
Hele werkwoord: houden
alleen stam = houd
Goedzo, stuurver. Je kunt het wel.
Fantasie is niet het onderwerp want dan zou houd moeten veranderen als je van fantasie meervoud maakt.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:29 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Fantasie is het onderwerp dus het is houdt
Doet he toch ook?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:31 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Fantasie is niet het onderwerp want dan zou houd moeten veranderen als je van fantasie meervoud maakt.
Je trolt me. Overduidelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:33 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Doet he toch ook?
Houden je fantasieën voor je svp
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:33 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Doet he toch ook?
Houden je fantasieën voor je svp
Jij lijkt mij wel zo'n persoon die gelijk een kraspen in iemands flikker ramtquote:Op maandag 20 juni 2011 20:34 schreef KrokanteKrab het volgende:
Als iemand tegen mij aanloopt dan zou ik ook pissig worden. Mens, maak je niet zo druk joh.
Gastquote:Op maandag 20 juni 2011 20:37 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel zo'n persoon die gelijk een kraspen in iemands flikker ramt
Denk je dat ik ook een Turk ben dan.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:40 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja nu net doen of je beschaafd en civiel bent maar ondertussen
Ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:42 schreef coban het volgende:
Opnieuw gaan we stemmen: wie vindt stuurver een mongol?
Eens.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:42 schreef coban het volgende:
Opnieuw gaan we stemmen: wie vindt stuurver een mongol?
Nee eerder zo'n doorgesnoven Nederlander met een nike petjequote:Op maandag 20 juni 2011 20:42 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Denk je dat ik ook een Turk ben dan.
Je bent mijn Adidas trainingspak vergeten te melden.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Nee eerder zo'n doorgesnoven Nederlander met een nike petje
Klein dik kut healertje dus dat denkt dat die kan vechten.quote:
Jij bent zeker zo'n priest die boos is omdat ik meer heal dan jouquote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Klein dik kut healertje dus dat denkt dat die kan vechten.
Jij hebt geen leven vriendquote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n priest die boos is omdat ik meer heal dan jou![]()
Ik ben Retribution Paladin vriend
Ik speel geen wow.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
yay lult mayn beste vrint.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef RickoKun het volgende:
Komt omdat die snorrendraagsters vaak mishandeld worden in hun eigen land, dus willen ze blijken dat ze hier 'sterk' zijn.
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef amenth het volgende:
Het is `dan JIJ`, en niet dan JOUquote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
nou over het algemeen zijn ze niet lelijk, althans, in mijn omgeving niet, maar ze zijn wel stom idd.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef Jajong het volgende:
Alle mongolen van FOK! hebben zich verzameld in dit topic zie ik.
Jij bent er een van.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef Jajong het volgende:
Alle mongolen van FOK! hebben zich verzameld in dit topic zie ik.
omdat hij krokante fucking krab isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom doen newbies zoals jij altijd alsof ze hier alles beter weten
Je kan niet eens insinueren dat ik dat doe want ik ben niet eens nieuw...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:31 schreef Stuurver het volgende:
[..]
omdat hij krokante fucking krab is![]()
Heb liever users zoals hem met wat eigen persoonlijkheid dan die nieuwe users die zich als schapen gedragen die niets anders doen dan memes herhalen (Ik insinueer hier trouwens niet mee dat jij dit doet maar ik zie dit de laatste tijd erg vaak hier)
Weet ik maar ik dacht anders klinkt het weer zo aanvallendquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je kan niet eens insinueren dat ik dat doe want ik ben niet eens nieuw...
Dit zijn geen moslimmeisjes maar verdwaalde hoeren.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:21 schreef Chule het volgende:
Moslimmeisjes krijsen altijd fucking hard in de trein terwijl ze op een meter afstand van elkaar vandaan zitten.
Oh, dus de meeste moslima's knippen de snor gewoon bijquote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Daar is ook een regel over.
In twee overleveringen van de profeet Mohammed, vrede zij met hem, die elkaar enigszins overlappen, heeft hij uiteengezet dat het tot de natuurlijke aanleg van de mens behoort zich te reinigen. De volgende 7 handelingen behoren tot de fitra van de mens:
de besnijdenis bij een zoontje;
het verwijderen van okselhaar en schaamhaar;
het knippen van de nagels en het kort houden van de snor;
en het uitspoelen van mond en neus.
het behoort dus tot de 'soenna' en tot de natuurlijke hygiëne van elke moslim om dat zo te doen.
haar arrogant noemen terwijl je waarschijnlijk (on)bewust zelf arrogant leek waardoor zij kwaad werdquote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef Ninaaa het volgende:
Net nog in de stad,
Ik was aan het sms-en, dus lette niet goed op waar ik precies liep,
en botste tegen een meisje aan (ze was Turks, ken haar van gezicht.)
Ik zei helemaal niets, en keek haar aan.
Ze werd kwaad. `Kijk uit joh` zei ze.
`Sorry hoor, dat deed ik per ongeluk!` zei ik, met een beetje stoere stem![]()
`Ja dat krijg je er van als je niet oplet.` zei ze toen.
Daarna liepen we allebei weg.
Ik scheer niet iedereen over 1 kam, maar de meeste Turkse meisjes zijn over het algemeen zo arrogant. Wie is er met mij eens?
14/88!! ACHTUNG!!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:22 schreef Sir_Pepper het volgende:
gooi ze dr godverdomme allemala dit godverdomme land uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Turkse mannen die aan het olieworstelen zijn [ afbeelding ]
Gastquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
In ons dorp, werkt er ook een Turks meisje bij de C1000 als kassiere en soms als vakkenvulster.
Doordeweeks zie ik haar niet vaak, maar zaterdags is ze er altijd, dan ga ik ook heel graag boodschappen doen!
Echt zo'n lief & mooi meisje, stralend gezichtje, lange zwarte haren en ze lacht ook altijd![]()
Als ze aan het vakkenvullen is en ik loop langs, groet ze me elke keer en krijg ik die mooie lach weer te zien![]()
Helaas voor mij, is ze wat te jong.
De leeftijd van meisjes is tegenwoordig altijd moeilijk in te schatten, maar ze is misschien nog niet eens 18 jaar.
Als ik toch 15 jaar jonger zou zijn....
Hhaaa.. kijk die neus dan!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:00 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je Turks?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:47 schreef seiramu het volgende:
Ik ben niet arrogant!
Ik ben verlegen, rustig...stil en socially akward![]()
.
Incest he.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:00 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, zo ben ik ook! Maar niet Turks.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:47 schreef seiramu het volgende:
Ik ben niet arrogant!
Ik ben verlegen, rustig...stil en socially akward![]()
.
Zo is 90% van de mensen die op fok zit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hey, zo ben ik ook! Maar niet Turks.
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef Ninaaa het volgende:
The king is backquote:Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef amenth het volgende:
Meestal moet je ook moslim zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef amenth het volgende:
[..]
Gr.
Ga gewoon terug naar je moeder, in plaats van hier te janken.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef Ninaaa het volgende:
Thanks voor de backup.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:58 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Het lijkt er anders wel op met die kut-posts van je.
Lekker generaliseren. Dat je 1 zo'n meisje zoiets zag doen betekent niet dat ze allemaal zo zijn. En ik weet niet eens of ik je laatste zin serieus moet nemen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:16 schreef xSouL het volgende:
Is altijd zo met die turkse meisjes.
Buiten lekker arrogant doen, hoofddoek in hun handtas verstoppen, stiekem roken en met jongens afspreken.
Maar zodra ze weer thuis zijn, laten ze hun snor weer groeien en moeten ze het huis houden doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |