The king is backquote:Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef amenth het volgende:
jij loopt als een mongool rond en dan vind je raar dat ze boos wordt idioot
Meestal moet je ook moslim zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef amenth het volgende:
[..]
zolang jij haar goed behandeld is er niiks aan de hand.. ook niet als uit ga ofzo.. bedreig je haar eindig je in kofferbak
Gr.
Ga gewoon terug naar je moeder, in plaats van hier te janken.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef Ninaaa het volgende:
Ik scheer niet iedereen over 1 kam, maar de meeste Turkse meisjes zijn over het algemeen zo arrogant. Wie is er met mij eens?
Thanks voor de backup.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:58 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Het lijkt er anders wel op met die kut-posts van je.
Lekker generaliseren. Dat je 1 zo'n meisje zoiets zag doen betekent niet dat ze allemaal zo zijn. En ik weet niet eens of ik je laatste zin serieus moet nemen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:16 schreef xSouL het volgende:
Is altijd zo met die turkse meisjes.
Buiten lekker arrogant doen, hoofddoek in hun handtas verstoppen, stiekem roken en met jongens afspreken.
Maar zodra ze weer thuis zijn, laten ze hun snor weer groeien en moeten ze het huis houden doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |