Fantasie is het onderwerp dus het is houdtquote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef coban het volgende:
[..]
dat klopt. Even groep 4 voor je:
Hele werkwoord: houden
alleen stam = houd
Goedzo, stuurver. Je kunt het wel.
Fantasie is niet het onderwerp want dan zou houd moeten veranderen als je van fantasie meervoud maakt.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:29 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Fantasie is het onderwerp dus het is houdt
Doet he toch ook?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:31 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Fantasie is niet het onderwerp want dan zou houd moeten veranderen als je van fantasie meervoud maakt.
Je trolt me. Overduidelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:33 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Doet he toch ook?
Houden je fantasieën voor je svp
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:33 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Doet he toch ook?
Houden je fantasieën voor je svp
Jij lijkt mij wel zo'n persoon die gelijk een kraspen in iemands flikker ramtquote:Op maandag 20 juni 2011 20:34 schreef KrokanteKrab het volgende:
Als iemand tegen mij aanloopt dan zou ik ook pissig worden. Mens, maak je niet zo druk joh.
Gastquote:Op maandag 20 juni 2011 20:37 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel zo'n persoon die gelijk een kraspen in iemands flikker ramt
Denk je dat ik ook een Turk ben dan.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:40 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja nu net doen of je beschaafd en civiel bent maar ondertussen
Ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:42 schreef coban het volgende:
Opnieuw gaan we stemmen: wie vindt stuurver een mongol?
Eens.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:42 schreef coban het volgende:
Opnieuw gaan we stemmen: wie vindt stuurver een mongol?
Nee eerder zo'n doorgesnoven Nederlander met een nike petjequote:Op maandag 20 juni 2011 20:42 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Denk je dat ik ook een Turk ben dan.
Je bent mijn Adidas trainingspak vergeten te melden.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Nee eerder zo'n doorgesnoven Nederlander met een nike petje
Klein dik kut healertje dus dat denkt dat die kan vechten.quote:
Jij bent zeker zo'n priest die boos is omdat ik meer heal dan jouquote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Klein dik kut healertje dus dat denkt dat die kan vechten.
Jij hebt geen leven vriendquote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n priest die boos is omdat ik meer heal dan jou![]()
Ik ben Retribution Paladin vriend
Ik speel geen wow.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n priest die boos is omdat ik meer heal dan jou![]()
Ik ben Retribution Paladin vriend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |