Gastquote:Op maandag 20 juni 2011 20:37 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel zo'n persoon die gelijk een kraspen in iemands flikker ramt
Denk je dat ik ook een Turk ben dan.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:40 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja nu net doen of je beschaafd en civiel bent maar ondertussen
Ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:42 schreef coban het volgende:
Opnieuw gaan we stemmen: wie vindt stuurver een mongol?
Eens.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:42 schreef coban het volgende:
Opnieuw gaan we stemmen: wie vindt stuurver een mongol?
Nee eerder zo'n doorgesnoven Nederlander met een nike petjequote:Op maandag 20 juni 2011 20:42 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Denk je dat ik ook een Turk ben dan.
Je bent mijn Adidas trainingspak vergeten te melden.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Nee eerder zo'n doorgesnoven Nederlander met een nike petje
Klein dik kut healertje dus dat denkt dat die kan vechten.quote:
Jij bent zeker zo'n priest die boos is omdat ik meer heal dan jouquote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Klein dik kut healertje dus dat denkt dat die kan vechten.
Jij hebt geen leven vriendquote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n priest die boos is omdat ik meer heal dan jou![]()
Ik ben Retribution Paladin vriend
Ik speel geen wow.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
yay lult mayn beste vrint.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef RickoKun het volgende:
Komt omdat die snorrendraagsters vaak mishandeld worden in hun eigen land, dus willen ze blijken dat ze hier 'sterk' zijn.
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef amenth het volgende:
jij loopt als een mongool rond en dan vind je raar dat ze boos wordt idioot
Het is `dan JIJ`, en niet dan JOUquote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
nou over het algemeen zijn ze niet lelijk, althans, in mijn omgeving niet, maar ze zijn wel stom idd.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef Jajong het volgende:
Alle mongolen van FOK! hebben zich verzameld in dit topic zie ik.
Jij bent er een van.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef Jajong het volgende:
Alle mongolen van FOK! hebben zich verzameld in dit topic zie ik.
omdat hij krokante fucking krab isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom doen newbies zoals jij altijd alsof ze hier alles beter weten
Je kan niet eens insinueren dat ik dat doe want ik ben niet eens nieuw...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:31 schreef Stuurver het volgende:
[..]
omdat hij krokante fucking krab is![]()
Heb liever users zoals hem met wat eigen persoonlijkheid dan die nieuwe users die zich als schapen gedragen die niets anders doen dan memes herhalen (Ik insinueer hier trouwens niet mee dat jij dit doet maar ik zie dit de laatste tijd erg vaak hier)
Weet ik maar ik dacht anders klinkt het weer zo aanvallendquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je kan niet eens insinueren dat ik dat doe want ik ben niet eens nieuw...
Dit zijn geen moslimmeisjes maar verdwaalde hoeren.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:21 schreef Chule het volgende:
Moslimmeisjes krijsen altijd fucking hard in de trein terwijl ze op een meter afstand van elkaar vandaan zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |