Turken hebben een even scheve neus als armenenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:00 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
Je bedoelt armenen. Turkse meisjes zijn lekker
dit zijn typische armeense neuzen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze hebben daar zelfs wedstrijd wie de kromste neus heeft
Nee, dat heb ik niet opgemerkt. Overal komen wel scheve neuzen voor, maar nergens zoveel als in armenie, Daar is het gewoon standaard. Een armeen herken ik van een kilometer afstand..quote:Op maandag 20 juni 2011 18:01 schreef ABombali het volgende:
[..]
Turken hebben een even scheve neus als armenen
Respect?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef PfenisBaron het volgende:
Respect hoort erin geslagen te worden in die cultuur, maar dat mag weer niet in NL hè
Nederlandse vrouwen daarentegen zijn vaak lekkerder dan Turkse hoertjes. Maar goed, ik val sowieso niet op hoeren, al zullen er zeker ook een paar mooie tussen zitten.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:57 schreef ABombali het volgende:
[..]
Zelfs met dat zijn ze lekkerder dan nederlandse hoertjes
Knul, ben je zelf ook uit het gebergte soms?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Respect?
Iemand loopt op straat te SMS'en en loopt daardoor tegen een ander aan. De ander zegt daarop: "Ja dat krijg je er van als je niet oplet", en jij begint een lulverhaal over respect en cultuur?
Je moet niet steeds zo'n waas voor je ogen krijgen wanneer je het woord Turk (of Marokkaan) ziet
Jij bent zo'n dik turks meisjequote:Op maandag 20 juni 2011 18:10 schreef coban het volgende:
IEDEREEN IS LELIJK BEHALVE IK EN IK BEN SLIM EN JULLIE DOM EN IK BEN DE BESTE DUH WANT JULLIE ZIJN GEEN TURK EN IK BEN EEN TURKS MEISJE DUS DUH BEN IK ARROGANT. Bitches.
kom dan, wat willen jullie doen? Losers.
Ok, ook in turkije zijn de vrouwen dus niet grappig. Te verwachten.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:10 schreef coban het volgende:
IEDEREEN IS LELIJK BEHALVE IK EN IK BEN SLIM EN JULLIE DOM EN IK BEN DE BESTE DUH WANT JULLIE ZIJN GEEN TURK EN IK BEN EEN TURKS MEISJE DUS DUH BEN IK ARROGANT. Bitches.
kom dan, wat willen jullie doen? Losers.
Nou om heel eerlijk te zijn, zij keek juist wel uit.quote:
Oke: http://www.google.nl/m/se(...)sisko%20kiz&sa=N#i=4quote:Op maandag 20 juni 2011 18:19 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Je mag best pics posten om het tegendeel te bewijzen hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |