Sja, da's waar. Alleen moeten we wel goed in de gaten houden wat wel en wat niet kan. Ik denk dat er betere oplossingen zijn dan het verbergen van de url. Want, opvraagbaar of niet, het niet publiek ervan zijn jaagt mensen weg. En het moet geen incrowd radio worden.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het beleid wat ze toen voerden zal ook niet zomaar ontstaan zijn. Ik denk dat ze tegen precies dezelfde problemen aangelopen zijn waar wij nu tegen aanlopen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 20 juni 2011 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
School & Volksfeest in Goorquote:Op maandag 20 juni 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
Wat is er komende donderdag? Dan ben ik pas laat thuis
Het moet toch op een andere manier opgelost kunnen worden zonder dat je meteen hordes moet gaan plaatsen om te kunnen luisteren?quote:
Zie post na editquote:Op maandag 20 juni 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het moet toch op een andere manier opgelost kunnen worden zonder dat je meteen hordes moet gaan plaatsen om te kunnen luisteren?
Ideeën zijn altijd welkomquote:Op maandag 20 juni 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
Het moet toch op een andere manier opgelost kunnen worden zonder dat je meteen hordes moet gaan plaatsen om te kunnen luisteren?
Mooi! Die wilde je!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wat vinden jullie van mijn nieuwe UI
Dragems toch? Iig verrassingsbezoekje van een oud gediende..quote:Op maandag 20 juni 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
Jij stelt je echt zo aan altijd. Blerg.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Op pinkpop trouwens voor het eerst dit nummer afgeluisterd zonder te janken
Daar is wel een oplossing voor, namelijk 'hits' of 'top40'. Daar kan ik overigens wel mee helpen. Ik heb hetzelfde werkje dit voorjaar ook voor een ander station gedaan, ook in SAMquote:Op maandag 20 juni 2011 14:29 schreef robdriessen het volgende:
Voordat ik een software-regel in kan stellen op genre-niveau, zou ik eerst 20.000 files moeten gaan voorzien van een genre.... En niets zo subjectief als een genre. Is bijvoorbeeld Numb/Encore van Jay-Z vs. Linkin Park metal, rap of mashup?....
zou geoliede machine zijn frustratie uiten?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef robdriessen het volgende:
De hardcore loopt nog steeds door in Gup. Met HAHAHAHA in de verzoektekst. Dat zijn geen geintjes meer :/
Ik vermoed weer een show van Webhawk en Knetter.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
Ik vermoed dat het luitjes a la Rensjebree zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef robdriessen het volgende:
De hardcore loopt nog steeds door in Gup. Met HAHAHAHA in de verzoektekst. Dat zijn geen geintjes meer :/
Geen beginnen aan dusquote:Op maandag 20 juni 2011 14:29 schreef robdriessen het volgende:
Voordat ik een software-regel in kan stellen op genre-niveau, zou ik eerst 20.000 files moeten gaan voorzien van een genre.... En niets zo subjectief als een genre. Is bijvoorbeeld Numb/Encore van Jay-Z vs. Linkin Park metal, rap of mashup?....
Tot wanneer wil je vandaag draaien? En als je meer wilt draaien stuur dan een PM naar iemand in de OP van het roosterquote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef mash_ het volgende:
Mijn idee is! Ik zal wel vaker gaan draaien. Niet zo heel vaak maar oke.
Ik kan er ook niks aan doen dat mijn klootzakvader dit tijdens de scheiding op repeat draaide, het spijt me zeerquote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij stelt je echt zo aan altijd. Blerg.
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daar is wel een oplossing voor, namelijk 'hits' of 'top40'. Daar kan ik overigens wel mee helpen. Ik heb hetzelfde werkje dit voorjaar ook voor een ander station gedaan, ook in SAM
Als dat zo is dan is het wel heel treurigquote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
zou geoliede machine zijn frustratie uiten?
Nog 10 min en dan stop ik er weer mee voor vandaagquote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
Tot wanneer wil je vandaag draaien? En als je meer wilt draaien stuur dan een PM naar iemand in de OP van het rooster
RATM draaide ze toch in de partytent?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat mijn klootzakvader dit tijdens de scheiding op repeat draaide, het spijt me zeer
Lijkt me niet, Knetter moet op donderdag en vrijdag naar schoolquote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vermoed weer een show van Webhawk en Knetter.
Heb je ook een mooi gevoelig gitaarklassiekertje? Black van Pearl Jam of iets in die categorie?quote:
Ik ontken ergens van af te weten.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vermoed weer een show van Webhawk en Knetter.
'even laten zien dat er niets mis was met het dictatoriale beleid van mijn vriendje koelkast'quote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het wel heel treurig
Nu even niet. Heb ze wel maar heb net een nieuwe laptop dus moet alles nog in itunes doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb je ook een mooi gevoelig gitaarklassiekertje? Black van Pearl Jam of iets in die categorie?
Moet je daarom er maar mee pimpen... oooohh ik moest altijd zoooo huuillleeeeeee;.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat mijn klootzakvader dit tijdens de scheiding op repeat draaide, het spijt me zeer
dat was dus de eerste keer dat ik er niet om gehuild hebquote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
RATM draaide ze toch in de partytent?
Ik ben er trots op dat ik snel huilquote:Op maandag 20 juni 2011 14:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Moet je daarom er maar mee pimpen... oooohh ik moest altijd zoooo huuillleeeeeee;.
Er zijn wel meer oudgedienden. Maar Dragems zou wel heel leuk zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dragems toch? Iig verrassingsbezoekje van een oud gediende..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe op?geil hoor, ik zou de OP doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem er al voor een uur op gezet.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
Tot wanneer wil je vandaag draaien? En als je meer wilt draaien stuur dan een PM naar iemand in de OP van het rooster
Precies, ik zou t ook tof vindenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn wel meer oudgedienden. Maar Dragems zou wel heel leuk zijnDie deed geweldige shows
ARME JIJquote:Op maandag 20 juni 2011 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
ALS ALLES MEEZIT HEB IK OVER 8 MINUTEN MIJN TURN UP THE BASS BINNEN
DAN GA IK WEL 8 MIN DOOR DAN KAN JIJ DAARNA!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
ALS ALLES MEEZIT HEB IK OVER 8 MINUTEN MIJN TURN UP THE BASS BINNEN
GA MAAR DOOR TOT HEEL! DAN KAN IK OOK EVEN ALLES KLAARZETTEN ENZOquote:Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
DAN GA IK WEL 8 MIN DOOR DAN KAN JIJ DAARNA!
Klopt, denk dat de sfeer toen in die tent ook wel meespeeldequote:Op maandag 20 juni 2011 14:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat was dus de eerste keer dat ik er niet om gehuild hebHet is en blijft een feit dat het een tof nummer is, ik kan er alleen niet zo goed tegen.
Maar een vriend van me is hier en ik wil fifa doenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
GA MAAR DOOR TOT HEEL! DAN KAN IK OOK EVEN ALLES KLAARZETTEN ENZO
Naatje... gewoon om kwart voor erin!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maar een vriend van me is hier en ik wil fifa doen
in dat geval, mr greenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maar een vriend van me is hier en ik wil fifa doen
dat ik maagd ben betekent niet dat ik haar niet gedaan kan hebben, iemand doen kan op vele manierenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? je loopt hier altijd met vol trotst te verkondigen dat je nog maagd bent
Hoi jofuuuquote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg Faye, zeggen we geen hoi meer?
Mwa Mwa Mwa Mwaaaaaquote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat ik maagd ben betekent niet dat ik haar niet gedaan kan hebben, iemand doen kan op vele manieren
Ohjah? voor mij betekent het toch echt neukenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat ik maagd ben betekent niet dat ik haar niet gedaan kan hebben, iemand doen kan op vele manieren
Oh, daar ben ik nu ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ga even voor mijn jaarlijkse douche. Daarna terug naar het huis van de Hawk (tilburg)
voor mij is het meer dan neuken, definitieverschilquote:Op maandag 20 juni 2011 14:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ohjah? voor mij betekent het toch echt neuken
Nee, dat heb je niet. Het spijt mequote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor mij alleen neukenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor mij is het meer dan neuken, definitieverschil
Zow.... toch apart dat het op 2 manieren opgepakt wordt.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ook, ik bedoelde alleen dat ik dan niet kan luisteren
Haha jij denk nogsteeds dat iedereen die sex voor het huwelijk heeft zonder gevoelens neuktquote:Op maandag 20 juni 2011 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor mij is het meer dan neuken, definitieverschil
Hé, jij stinkt. Samen douchen?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik nu ook.In Tilburg that is, niet in jouw douche
Viespeukquote:Op maandag 20 juni 2011 14:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Zow.... toch apart dat het op 2 manieren opgepakt wordt.
Is ook zo, toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Haha jij denk nogsteeds dat iedereen die sex voor het huwelijk heeft zonder gevoelens neukt
dit dus en dat is 1 van de redenen waarom ik ONZ-radio niet meer leuk vondquote:Op maandag 20 juni 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat veel te veel op ONZ-radio gaan lijken. En volgens mij willen we die kant niet op.
Neen. Meisjes ruiken immers naar bloemetjes.quote:
nee.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Haha jij denk nogsteeds dat iedereen die sex voor het huwelijk heeft zonder gevoelens neukt
Jawel. Die mening hebben we je opgelegd, dus die heb je.quote:
wat een editquote:Op maandag 20 juni 2011 14:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Neen. Meisjes ruiken immers naar bloemetjes.![]()
mee eens.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jawel. Die mening hebben we je opgelegd, dus die heb je.
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jawel. Die mening hebben we je opgelegd, dus die heb je.
Whatsapp ook goed?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar schatjes, ik ga nablijven, mocht iemand weten hoe ik mobiel kan luisteren: DM/PM staat open
doeiii
Nee, dan is het goedquote:Op maandag 20 juni 2011 14:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Neen. Meisjes ruiken immers naar bloemetjes.![]()
je kan erin vanaf 15.00. En eerst doorgeven aan de mensen van het rooster wat je draait en tot wanneer etcquote:Op maandag 20 juni 2011 14:45 schreef naatje_1 het volgende:
mr green, ik gok dat ik aan 2 nummers genoeg heb.
Nee echt?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Je kan ook best heel liefdevolle sex hebben zonder getrouwd te zijn hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee echt?Het leek anders net of je nog nooit een vriendin hebt gehad zoal je het zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stagaire op een advocatenkantoorquote:
Ja, dat.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:50 schreef mr-green het volgende:
Maar even serieus:
DJ's moeten zich wel eerst aanmelden bij de mensen die het rooster maken. En dan alle informatie geven die wij nodig hebben (zie OP)
Je hebt er toch wel een webcam hangen? (en een remote control uzi)quote:Op maandag 20 juni 2011 14:50 schreef _Fanta het volgende:
Mn deurbel ging, zoek niet open te doen. Eng he mensen voor de deur als je niemand verwacht
Neuh, das niet aan de orde hierquote:Op maandag 20 juni 2011 14:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Het leek anders net of je nog nooit een vriendin hebt gehad zoal je het zei
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel een webcam hangen? (en een remote control uzi)
En een valluik onder de deurmat zodat ik meteen het lijk kan wegwerkenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel een webcam hangen? (en een remote control uzi)
Geen idee, maar 't lijkt me leuk werkquote:Op maandag 20 juni 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stagaire op een advocatenkantoorEn mocht je nu weten welke, gaarne niet op internet gooien
Is het ook hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 14:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Geen idee, maar 't lijkt me leuk werk![]()
Rechten heeft in mijn hoofd ook wel rondgespookt bij studiekeuze, maar heb er toch te weinig mee om er een x-jarige studie aan te wijden.
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:57 schreef mr-green het volgende:
Vinden jullie ook dat deze kwaliteit slecht is?
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:58 schreef Melting het volgende:
@ Samzz..... naatje gaat er vanaf 15.00 uur in.
Boek maar vast een uur.
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga een uur door, turn up the bass, vanaf 15 uur
Er was toch zo'n plug-in die de geluidskwaliteit verbeterde?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:57 schreef mr-green het volgende:
ligt volgens mij aan SAM want het is gewoon 320
Heb ik jou geen DM terug gestuurd?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:58 schreef Melting het volgende:
@ Samzz..... naatje gaat er vanaf 15.00 uur in.
Boek maar vast een uur.
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:00 schreef mr-green het volgende:
Kan die Naatje niet even posten wat hij draait...
quote:
Hoezo?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:00 schreef mr-green het volgende:
Kan die Naatje niet even posten wat hij draait...
Ik gebruik Stereo Tool. Gratis en legaal.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was toch zo'n plug-in die de geluidskwaliteit verbeterde?
Ja er was ook iets van Osmosis of Ozone of zoiets?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik gebruik Stereo Tool. Gratis en legaal.
pas net binnen hehquote:Op maandag 20 juni 2011 15:03 schreef mr-green het volgende:
omg Naatje (niet weten wat je gaat draaien)
Dat!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:03 schreef _Fanta het volgende:
Heb je gesmoked Naatje? je klinkt zo vrolijk
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:04 schreef ToT het volgende:
Ik vond het vorige nummer alleen wat te complex. Ik hou van nummers waarvan ik de tekst kan onthouden!
Straks gaat-ie nog "Bomen zijn relaxed" draaien!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Echt he, alsof die elk moment in een lachkick kon schieten
whahahaquote:Op maandag 20 juni 2011 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Straks gaat-ie nog "Bomen zijn relaxed" draaien!
En een sprinkler installatie om evt bloedspetters weg te spoelen.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
En een valluik onder de deurmat zodat ik meteen het lijk kan wegwerken
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En een sprinkler installatie om evt bloedspetters weg te spoelen.
blowen wel?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
"Zeg, faye, is dat nou je vriend waarvan je niet mag zuipen?"
QFT!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:11 schreef mr-green het volgende:
Maaruh: het is alleen leuk als het echt is
precies, ik heb geen blowtjes nodigquote:Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef mr-green het volgende:
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
Maar dan moet je ze niet in een pakje peuken stoppen als je langs beveiliging moetquote:Op maandag 20 juni 2011 15:10 schreef mr-green het volgende:
lekker hoor Naatje een blowtje in de middag. Breekt zo lekker de dag
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze niet in een pakje peuken stoppen als je langs beveiliging moet
Dat systeem werkt bij mij al jarenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze niet in een pakje peuken stoppen als je langs beveiliging moet
Laterzz manquote:Op maandag 20 juni 2011 15:14 schreef Melting het volgende:
Ik ben er ook weer even weg van.
Tot laters!
laterquote:Op maandag 20 juni 2011 15:14 schreef Melting het volgende:
Ik ben er ook weer even weg van.
Tot laters!
ik had echt een lachkick, ik weet niet waardoorquote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef _Fanta het volgende:
Ow nu klonk die weer behoorlijk nuchter, jammer
Mij hoor je niet klagen, ik vind het wel grappig zo'n lachende Naatje op de Radioquote:Op maandag 20 juni 2011 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had echt een lachkick, ik weet niet waardoorte weinig slaap gok ik
Beide.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nooit het moment geweest of gewoon geen behoefte?
Ik ben het eens hoor. Vond ik vroeger al als ze naast mijn huis stonden te blowen in het steegje.quote:
Je spaced meer van wiet. Hasj is meer relaxedquote:Op maandag 20 juni 2011 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik alleen wiet. Vrienden kopen meestal.
kruitdampen vind ik ook altijd lekker ruikenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
Als je vuurwerk kon blowen zou ik het doen, want die geur is echt ook onmetelijk lekker
Oh, dan wil ik hasj de volgende keer. Maar ik wil wel giechelen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je spaced meer van wiet. Hasj is meer relaxed
Niks kan op tegen de geur van gemaaid gras in de nazomer of de lucht na een flinke regenbui in hoogzomerquote:Op maandag 20 juni 2011 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
Als je vuurwerk kon blowen zou ik het doen, want die geur is echt ook onmetelijk lekker
Ga voor hasj... En als je dat doet, dan wil ik erbij zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
ik wil wiet een keer doen, omdat het zo lekker ruikt
Wel hier komen posten dan hequote:Op maandag 20 juni 2011 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan wil ik hasj de volgende keer. Maar ik wil wel giechelen.
Kan wel, maar als ik bij bv naam, jou naam in kan vullen, dan heeft het nog weinig zin.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:22 schreef Redskillz het volgende:
Altijd, maar toch vind ik 30 minuten voor je weer een request kan doen te veel.. Leuke oplossing voor overdag met 12 luisteraars. Maar in de nacht "draaien" er eigenlijk 2 of 3 users en dan zijn we genoodzaakt om constant nummers van 10++ minuten aan te vragen.
Ik zeg het zou inderdaad beter zijn zoals al meerdere aan hebben gekaart dat je per genre een x aantal request kan doen.
Ben er ook van overtuigt dat zodra je verplicht je naam en een bericht in moet vullen dat de spam een stuk minder is. Eventueel kun je ook nog zorgen dat je een Captcha moet invullen wil je een verzoekje doen..
Sorry voor de late reactie, maar ik moet toch iets van werk verrichten hier tussendoor.
ik ga denk voor wiet.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ga voor hasj... En als je dat doet, dan wil ik erbij zijn
wij met zn allen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie heeft de nieuwe naam verzonnen?
Verstandige jongenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:24 schreef mr-green het volgende:
gelijk maar even erbij vertellen dat ik nog nooit coke of wat voor andere drugs heb gebruikt. Echter alleen hasj en wiet
Ik vind het altijd mooi om te zien hoe iedereen op festivals drugs nodig heeft en ik het ook kan zonder (nouja op de joint na danquote:
Mijn nichtje wilde bijna uit het raam springen, ze woonde alleen 4 hoog... Maar ze dacht dat het niet zo ver wasquote:Op maandag 20 juni 2011 15:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Paddo's zijn ook wel gaaf ja. 2 keer gedaan, 2 keer een toptijd gehad
Op een pilletje na, ik ook niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:24 schreef mr-green het volgende:
gelijk maar even erbij vertellen dat ik nog nooit coke of wat voor andere drugs heb gebruikt. Echter alleen hasj en wiet
Niet dat ik zo'n stoner ben hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 15:24 schreef mr-green het volgende:
Pcies, Ik vermaak me meestal ook wel met een biertjequote:Op maandag 20 juni 2011 15:25 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi om te zien hoe iedereen op festivals drugs nodig heeft en ik het ook kan zonder (nouja op de joint na dan)
Ik wil ook een keer cake.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn nichtje wilde bijna uit het raam springen, ze woonde alleen 4 hoog... Maar ze dacht dat het niet zo ver was
Dus paddo's begin ik niet aan
Ik rook niet, dus blow ook niet. Maar een goed gevulde spacecake![]()
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn nichtje wilde bijna uit het raam springen, ze woonde alleen 4 hoog... Maar ze dacht dat het niet zo ver was
Je moet ook paddo's eten als je in de natuur bent.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hou eens op over drugs, k kom net van een 3daags goa festival
helemaal éééééén met de natuuuuuuuurquote:Op maandag 20 juni 2011 15:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je moet ook paddo's eten als je in de natuur bent.
XTC vroeger wel gedaan, maar nu niet meer.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet dat ik zo'n stoner ben hoor
Wiet, hasj, paddo's. That's it. Oh en ik wil nog een keer XTC proberen.
alcohol is slechter voor je dan drugsquote:Op maandag 20 juni 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
De enige drugs die ik vrijwillig neem is bier, wijn en andere alcoholische lekkernijen
Een vrouw naar mijn hartquote:Op maandag 20 juni 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
De enige drugs die ik vrijwillig neem is bier, wijn en andere alcoholische lekkernijen
No shit.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
alcohol is slechter voor je dan drugs
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef ValHallen het volgende:
Spacecake, doe ik nooit meer. 1 keer het kwartje verkeerd gevallen, schilderijen kwamen tot leven en de volgende ochtend had ik mezelf ondergekotst en gescheten
Oh god, nu heb ik dus een MI hequote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef ValHallen het volgende:
Spacecake, doe ik nooit meer. 1 keer het kwartje verkeerd gevallen, schilderijen kwamen tot leven en de volgende ochtend had ik mezelf ondergekotst en gescheten
ja das altijd zo matig, dit weekend ook mensen gezien die niet eens een tent hadden meegenomenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef mr-green het volgende:
Dit weekend gingen we afteren bij iemand thuis. Gingen ze pillen slikken. Dan denk ik echt van: waarom? je bent thuis en over een paar uur is het weer licht
Mja, als je buiten aan het trippen bent is het veel natuurlijker. Ik voelde me echt de ultieme hippiequote:Op maandag 20 juni 2011 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
helemaal éééééén met de natuuuuuuuur
moet er niet meer aan denken... wat een zooi paddo'squote:Op maandag 20 juni 2011 15:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja, als je buiten aan het trippen bent is het veel natuurlijker. Ik voelde me echt de ultieme hippie
woooooooow, die boom komt op me affffquote:Op maandag 20 juni 2011 15:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja, als je buiten aan het trippen bent is het veel natuurlijker. Ik voelde me echt de ultieme hippie
Ligt ook beetje aan welke drug, Heroine en Crystal meth bijvoorbeeld zijn zeker wel schadelijker voor je dan alcoholquote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
alcohol is slechter voor je dan drugs
Vriend van me had ze gebakken. 4 muffns waar voor 4 cakes aan zooi in zat.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:29 schreef mr-green het volgende:
[..]same hier maar dan zonder kots en schijt
Dat meen je niet
bij mij meer: wwooooowww... boooom.... ....quote:Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
woooooooow, die boom komt op me affff
gebaseerd op welk onderzoekquote:Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
Wisten jullie dat religieuze mensen dezelfde trippen kunnen ervaren als mensen die hallucinerende drugs gebruiken?
Gaat dat niet enorm stinken in je huis als je zoiets bakt..quote:Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vriend van me had ze gebakken. 4 muffns waar voor 4 cakes aan zooi in zat.
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bij mij meer: wwooooowww... boooom.... ....
...
booom....
Festivalsquote:Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef mr-green het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik de laatste tijd vaker Stronken ben
Ja dat is misschien wel slimmer jaquote:Op maandag 20 juni 2011 15:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je moet ook paddo's eten als je in de natuur bent.
http://www.skepsis.nl/religieusbrein.htmlquote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gebaseerd op welk onderzoek
Haha jij had zomaar in mijn vrienden groep kunnen zitten. Die maat van mij had bijna hetzelfde gedaan. Hij had 1 cake waar al aardig veel in zat gemaakt maar daarnaast nog een dikke plak waar dezelfde inhoud als de hele cake inzat.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vriend van me had ze gebakken. 4 muffns waar voor 4 cakes aan zooi in zat.
Als ze een kerkdeur tegen hun smoelwerk krijgen zeker.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
Wisten jullie dat religieuze mensen dezelfde trippen kunnen ervaren als mensen die hallucinerende drugs gebruiken?
Het meurde verschrikkelijk ja. Ouders van hem waren een maand op vakantie, we hadden ze de 1e dag gebakken. Na een maand rook je nog een vage geurquote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Gaat dat niet enorm stinken in je huis als je zoiets bakt..
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ze een kerkdeur tegen hun smoelwerk krijgen zeker.
blowmeetingquote:Op maandag 20 juni 2011 15:32 schreef Myraela het volgende:
C_A, jij ging toch ook naar die bowlingmeet zaterdag? Zit om een starbucks te doen van te voren? Ik word rond 5 uur afgezet door een vriend.
Ook. Dat is de bad trip.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat bewaren we voor een volgende keer okay.
Ja Bella, Patje, Benny en ik zijn er ook rond 5 uur, we wilden even wat gaan eten van te voren, en we kunnen dan ook wel langs de starbucksquote:Op maandag 20 juni 2011 15:32 schreef Myraela het volgende:
C_A, jij ging toch ook naar die bowlingmeet zaterdag? Zit om een starbucks te doen van te voren? Ik word rond 5 uur afgezet door een vriend.
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tof. Ik weet het ook nog niet precies hoor, maar met de auto, dus als ik weet hoelaat jullie er zijn komt dat wel goed. Heb ik jouw nummer al?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Bella, Patje, Benny en ik zijn er ook rond 5 uur, we wilden even wat gaan eten van te voren, en we kunnen dan ook wel langs de starbucks
Zal het vanavond even vragen hoelaat ze er zijn
Hier nog zo ene, na halve joint bent ik al zo stoned als een kanariequote:Op maandag 20 juni 2011 15:34 schreef ValHallen het volgende:
Overigens ben ik wel blij met mijn tolerantie. Ik kan al heerlijk stoned worden van een paar trekjes. Doe je nog lekker lang over je hasj ook
Een ervaring was het wel jaquote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zat aan het strand en het water kwam tot 'leven'. Nog nooit zoiets moois gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |