Sja, da's waar. Alleen moeten we wel goed in de gaten houden wat wel en wat niet kan. Ik denk dat er betere oplossingen zijn dan het verbergen van de url. Want, opvraagbaar of niet, het niet publiek ervan zijn jaagt mensen weg. En het moet geen incrowd radio worden.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het beleid wat ze toen voerden zal ook niet zomaar ontstaan zijn. Ik denk dat ze tegen precies dezelfde problemen aangelopen zijn waar wij nu tegen aanlopen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 20 juni 2011 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
School & Volksfeest in Goorquote:Op maandag 20 juni 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
Wat is er komende donderdag? Dan ben ik pas laat thuis
Het moet toch op een andere manier opgelost kunnen worden zonder dat je meteen hordes moet gaan plaatsen om te kunnen luisteren?quote:
Zie post na editquote:Op maandag 20 juni 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het moet toch op een andere manier opgelost kunnen worden zonder dat je meteen hordes moet gaan plaatsen om te kunnen luisteren?
Ideeën zijn altijd welkomquote:Op maandag 20 juni 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
Het moet toch op een andere manier opgelost kunnen worden zonder dat je meteen hordes moet gaan plaatsen om te kunnen luisteren?
Mooi! Die wilde je!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wat vinden jullie van mijn nieuwe UI
Dragems toch? Iig verrassingsbezoekje van een oud gediende..quote:Op maandag 20 juni 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
Jij stelt je echt zo aan altijd. Blerg.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Op pinkpop trouwens voor het eerst dit nummer afgeluisterd zonder te janken
Daar is wel een oplossing voor, namelijk 'hits' of 'top40'. Daar kan ik overigens wel mee helpen. Ik heb hetzelfde werkje dit voorjaar ook voor een ander station gedaan, ook in SAMquote:Op maandag 20 juni 2011 14:29 schreef robdriessen het volgende:
Voordat ik een software-regel in kan stellen op genre-niveau, zou ik eerst 20.000 files moeten gaan voorzien van een genre.... En niets zo subjectief als een genre. Is bijvoorbeeld Numb/Encore van Jay-Z vs. Linkin Park metal, rap of mashup?....
zou geoliede machine zijn frustratie uiten?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef robdriessen het volgende:
De hardcore loopt nog steeds door in Gup. Met HAHAHAHA in de verzoektekst. Dat zijn geen geintjes meer :/
Ik vermoed weer een show van Webhawk en Knetter.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
Ik vermoed dat het luitjes a la Rensjebree zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef robdriessen het volgende:
De hardcore loopt nog steeds door in Gup. Met HAHAHAHA in de verzoektekst. Dat zijn geen geintjes meer :/
Geen beginnen aan dusquote:Op maandag 20 juni 2011 14:29 schreef robdriessen het volgende:
Voordat ik een software-regel in kan stellen op genre-niveau, zou ik eerst 20.000 files moeten gaan voorzien van een genre.... En niets zo subjectief als een genre. Is bijvoorbeeld Numb/Encore van Jay-Z vs. Linkin Park metal, rap of mashup?....
Tot wanneer wil je vandaag draaien? En als je meer wilt draaien stuur dan een PM naar iemand in de OP van het roosterquote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef mash_ het volgende:
Mijn idee is! Ik zal wel vaker gaan draaien. Niet zo heel vaak maar oke.
Ik kan er ook niks aan doen dat mijn klootzakvader dit tijdens de scheiding op repeat draaide, het spijt me zeerquote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij stelt je echt zo aan altijd. Blerg.
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daar is wel een oplossing voor, namelijk 'hits' of 'top40'. Daar kan ik overigens wel mee helpen. Ik heb hetzelfde werkje dit voorjaar ook voor een ander station gedaan, ook in SAM
Als dat zo is dan is het wel heel treurigquote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
zou geoliede machine zijn frustratie uiten?
Nog 10 min en dan stop ik er weer mee voor vandaagquote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
Tot wanneer wil je vandaag draaien? En als je meer wilt draaien stuur dan een PM naar iemand in de OP van het rooster
RATM draaide ze toch in de partytent?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat mijn klootzakvader dit tijdens de scheiding op repeat draaide, het spijt me zeer
Lijkt me niet, Knetter moet op donderdag en vrijdag naar schoolquote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vermoed weer een show van Webhawk en Knetter.
Heb je ook een mooi gevoelig gitaarklassiekertje? Black van Pearl Jam of iets in die categorie?quote:
Ik ontken ergens van af te weten.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vermoed weer een show van Webhawk en Knetter.
'even laten zien dat er niets mis was met het dictatoriale beleid van mijn vriendje koelkast'quote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het wel heel treurig
Nu even niet. Heb ze wel maar heb net een nieuwe laptop dus moet alles nog in itunes doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb je ook een mooi gevoelig gitaarklassiekertje? Black van Pearl Jam of iets in die categorie?
Moet je daarom er maar mee pimpen... oooohh ik moest altijd zoooo huuillleeeeeee;.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat mijn klootzakvader dit tijdens de scheiding op repeat draaide, het spijt me zeer
dat was dus de eerste keer dat ik er niet om gehuild hebquote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
RATM draaide ze toch in de partytent?
Ik ben er trots op dat ik snel huilquote:Op maandag 20 juni 2011 14:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Moet je daarom er maar mee pimpen... oooohh ik moest altijd zoooo huuillleeeeeee;.
Er zijn wel meer oudgedienden. Maar Dragems zou wel heel leuk zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dragems toch? Iig verrassingsbezoekje van een oud gediende..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe op?geil hoor, ik zou de OP doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem er al voor een uur op gezet.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
Tot wanneer wil je vandaag draaien? En als je meer wilt draaien stuur dan een PM naar iemand in de OP van het rooster
Precies, ik zou t ook tof vindenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn wel meer oudgedienden. Maar Dragems zou wel heel leuk zijnDie deed geweldige shows
ARME JIJquote:Op maandag 20 juni 2011 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
ALS ALLES MEEZIT HEB IK OVER 8 MINUTEN MIJN TURN UP THE BASS BINNEN
DAN GA IK WEL 8 MIN DOOR DAN KAN JIJ DAARNA!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
ALS ALLES MEEZIT HEB IK OVER 8 MINUTEN MIJN TURN UP THE BASS BINNEN
GA MAAR DOOR TOT HEEL! DAN KAN IK OOK EVEN ALLES KLAARZETTEN ENZOquote:Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
DAN GA IK WEL 8 MIN DOOR DAN KAN JIJ DAARNA!
Klopt, denk dat de sfeer toen in die tent ook wel meespeeldequote:Op maandag 20 juni 2011 14:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat was dus de eerste keer dat ik er niet om gehuild hebHet is en blijft een feit dat het een tof nummer is, ik kan er alleen niet zo goed tegen.
Maar een vriend van me is hier en ik wil fifa doenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
GA MAAR DOOR TOT HEEL! DAN KAN IK OOK EVEN ALLES KLAARZETTEN ENZO
Naatje... gewoon om kwart voor erin!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maar een vriend van me is hier en ik wil fifa doen
in dat geval, mr greenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maar een vriend van me is hier en ik wil fifa doen
dat ik maagd ben betekent niet dat ik haar niet gedaan kan hebben, iemand doen kan op vele manierenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? je loopt hier altijd met vol trotst te verkondigen dat je nog maagd bent
Hoi jofuuuquote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg Faye, zeggen we geen hoi meer?
Mwa Mwa Mwa Mwaaaaaquote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat ik maagd ben betekent niet dat ik haar niet gedaan kan hebben, iemand doen kan op vele manieren
Ohjah? voor mij betekent het toch echt neukenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat ik maagd ben betekent niet dat ik haar niet gedaan kan hebben, iemand doen kan op vele manieren
Oh, daar ben ik nu ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ga even voor mijn jaarlijkse douche. Daarna terug naar het huis van de Hawk (tilburg)
voor mij is het meer dan neuken, definitieverschilquote:Op maandag 20 juni 2011 14:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ohjah? voor mij betekent het toch echt neuken
Nee, dat heb je niet. Het spijt mequote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor mij alleen neukenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor mij is het meer dan neuken, definitieverschil
Zow.... toch apart dat het op 2 manieren opgepakt wordt.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ook, ik bedoelde alleen dat ik dan niet kan luisteren
Haha jij denk nogsteeds dat iedereen die sex voor het huwelijk heeft zonder gevoelens neuktquote:Op maandag 20 juni 2011 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor mij is het meer dan neuken, definitieverschil
Hé, jij stinkt. Samen douchen?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik nu ook.In Tilburg that is, niet in jouw douche
Viespeukquote:Op maandag 20 juni 2011 14:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Zow.... toch apart dat het op 2 manieren opgepakt wordt.
Is ook zo, toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Haha jij denk nogsteeds dat iedereen die sex voor het huwelijk heeft zonder gevoelens neukt
dit dus en dat is 1 van de redenen waarom ik ONZ-radio niet meer leuk vondquote:Op maandag 20 juni 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat veel te veel op ONZ-radio gaan lijken. En volgens mij willen we die kant niet op.
Neen. Meisjes ruiken immers naar bloemetjes.quote:
nee.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Haha jij denk nogsteeds dat iedereen die sex voor het huwelijk heeft zonder gevoelens neukt
Jawel. Die mening hebben we je opgelegd, dus die heb je.quote:
wat een editquote:Op maandag 20 juni 2011 14:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Neen. Meisjes ruiken immers naar bloemetjes.![]()
mee eens.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jawel. Die mening hebben we je opgelegd, dus die heb je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |