Oh, die heb ik (bij het enige nummer dat ik net heb aangevraagd trouwens) wel braafjes ingevuld.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, de dedication is niet verplicht. Ik zou uiteindelijk wel de IP van aanvragers kunnen achterhalen.
Als een persoon hele tijd maar achter elkaar blijft aanvragen en andere niet de kans gunt om ook wat aan te vragen is miss idee om tijdelijke IP ban te geven.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, de dedication is niet verplicht. Ik zou uiteindelijk wel de IP van aanvragers kunnen achterhalen.
Specifiek onderwerp wat je moet leren?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
theoretisch gezien zou ik op dit moment heel hard aan geschiedenis kunnen leren.
Ja, deze kan ik ook best hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 12:53 schreef _Fanta het volgende:
Deze plaat blijft mooi![]()
The wind the bird the love the air
Wat een mooien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste 6 hoofdstukken, kortom: van de tijd van jagers/verzamelaars tot de gouden eeuwquote:Op maandag 20 juni 2011 12:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Specifiek onderwerp wat je moet leren?Geschiedenis is erg interessant.
Die tekening heb ik nog gemaakt geïnspireerd door dit nummerquote:Op maandag 20 juni 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
Bij dat "Huuuu Peerd" moet ik altijd gelijk aan Samzz denken.
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:57 schreef Redskillz het volgende:
En hierom zet ik de radio niet aan op mijn werk
haha dat was ook niet serieus bdoeltquote:Op maandag 20 juni 2011 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tong gebruikt geen PIs, dus dat is tong niet.
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat een mooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij noemt Samzz een paard?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
Bij dat "Huuuu Peerd" moet ik altijd gelijk aan Samzz denken.
Dat is niet goed, een oor die loopt.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:00 schreef -Datdus- het volgende:
Mijn oor loopt... Waarschijnlijk weer eens een oorontsteking.
Geduld brengt alles bij hen die weet te wachten.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg, wie komt hier alle jailbait even vervangen voor rijpere exemplaren?
Waar zit je in de Befteling?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg, wie komt hier alle jailbait even vervangen voor rijpere exemplaren?
Dat is geen leuke manier van happen hè?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar voor jou wil ik wel ja zeggen.
Nu kan dat vrij lang duren, staat nog hele shitload in de wachtrijquote:Op maandag 20 juni 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
Als je nu een nummer-aanvraag doet, na hoeveel minuten komt hij dan op de radio?
Wat zei je?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:00 schreef -Datdus- het volgende:
Mijn oor loopt... Waarschijnlijk weer eens een oorontsteking.
Weet ik veel, ergens waar ze voedsel schijnen te hebben..quote:
Ik heb ongeveer een uur geleden een aanvraag gedaan die nu nog steeds niet in de Coming-up-lijst staat.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
Als je nu een nummer-aanvraag doet, na hoeveel minuten komt hij dan op de radio?
Nope. Ik had nog juist geopperd om dit in de late uurtjes te draaien.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:11 schreef _Fanta het volgende:
Was jij dat die al die hardcore plaatjes heeft zitten aanvragen?
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer een uur geleden een aanvraag gedaan die nu nog steeds niet in de Coming-up-lijst staat.
Dat hoeft dan ook niet meer. Is wel weer genoeg hardcore voor vandaag lijkt mequote:Op maandag 20 juni 2011 13:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nope. Ik had nog juist geopperd om dit in de late uurtjes te draaien.
Mja ik ben benieuwd of er nog een eind aan komt...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook niet meer. Is wel weer genoeg hardcore voor vandaag lijkt me
Niet alleen voor vandaag, maar als algemene regel.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:14 schreef _Fanta het volgende:
Dat hoeft dan ook niet meer. Is wel weer genoeg hardcore voor vandaag lijkt me
Ik stem voor.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet alleen voor vandaag, maar als algemene regel.
Wordt lastig heb ik begrepen.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
neuh, dat hoeft opzich ook niet. Wel zou je kunnen zeggen dat het na 2 hardcorenummers in een uur afgelopen is.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Van mij mag dr zo nu en dan best uurtje hardcore gedraait worden. Ik weet dat hier mensen zitten die er graag naar luisteren. Maar van mij mogen ze alle hardcore nummers wel uit de verzoekjesmachine halen danquote:
Dan moet men zich er ook aan houden hè. Niet dat ik het erg vind, maar we moeten wel aan het grote publiek denken.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
neuh, dat hoeft opzich ook niet. Wel zou je kunnen zeggen dat het na 2 hardcorenummers in een uur afgelopen is.
Natuurlijk. Als een week de regel niet nagekomen wordt, dan gaan we maatregelen nemen. Om nu al maatregelen te nemen vind ik op de zaken vooruit lopen.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan moet men zich er ook aan houden hè. Niet dat ik het erg vind, maar we moeten wel aan het grote publiek denken.
Erg hequote:Op maandag 20 juni 2011 13:20 schreef mash_ het volgende:
Ik dacht laat ik eens even naar dit radio ding luisteren... tot de ik de playlist zag..
Coming up: Promo & Catscan ~requested~, Rotterdam Terror Corps & Dj Paul ~requested~, Rotterdam Termination Source ~requested~
echt wtf
Wat voor een straf staat erop!?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als een week de regel niet nagekomen wordt, dan gaan we maatregelen nemen. Om nu al maatregelen te nemen vind ik op de zaken vooruit lopen.
Alle hardcore uit de machine. Als je hardcore op de radio wilt, moet je maar gaan draaien als dj.quote:
Mijn zegen heb je!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alle hardcore uit de machine. Als je hardcore op de radio wilt, moet je maar gaan draaien als dj.
Van mij ook wel maar niet zo vroeg.. Ik ben net wakker man.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Van mij mag dr zo nu en dan best uurtje hardcore gedraait worden. Ik weet dat hier mensen zitten die er graag naar luisteren. Maar van mij mogen ze alle hardcore nummers wel uit de verzoekjesmachine halen dan
Hier kan ik mij ook wel in vindenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alle hardcore uit de machine. Als je hardcore op de radio wilt, moet je maar gaan draaien als dj.
Krijg je dan niet uiteindelijk diezelfde censuur als bij ONZ-radio?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies. Gewoon er in laten staan dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijg je dan niet uiteindelijk diezelfde censuur als bij ONZ-radio?
Nee, zoiets is nodig..quote:Op maandag 20 juni 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijg je dan niet uiteindelijk diezelfde censuur als bij ONZ-radio?
Ja moest ik ook al aan denken.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Dan kan je dat wel met alles doen
Ik hou niet van Rock en Metal.... dus als een metalfan 100 plaatjes achter elkaar gaat aanvragen, komt die regel er dan ook voor Metal
Crap er komt nog veel meer aan...quote:Coming up: Rotterdam Terror Corps & Dj Paul ~requested~, Rotterdam Termination Source ~requested~, Rotterdam Remix Project ~requested~
Je hoeft het er niet uit te halen. Dat is gewoon censuur en daar gaat uiteindelijk de radio aan ten onder. Er is dacht ik een limiet voor aanvragen.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:24 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Nee, zoiets is nodig..
3/4 van de users hier zit niet te wachten op hardcore.. Leuek maar maak dan een hardcore uurtje of iets dergelijks.
Maar iedereen kan aanvragen. Niet alleen de users die hier in het topic komen. Meeste die hier vaak komen houden wel rekening met de anderen en gaan niet heel Guppy vol spammen met hun muziek. Althans daar ga ik dan maar van uitquote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van mij ook wel maar niet zo vroeg.. Ik ben net wakker man.![]()
En nummers er uithalen vind ik niet nodig. Gewoon een beetje opletten qua tijd als men zo iets aanvraagt.
Maar speedmetal?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:25 schreef mash_ het volgende:
Ik wil zo wel even draaien? Dan draai ik geen hardcore
Magquote:Op maandag 20 juni 2011 13:25 schreef mash_ het volgende:
Ik wil zo wel even draaien? Dan draai ik geen hardcore
Nee, ik draai goede muziek! Foo fighters, kings of leon, beetje dance enzoquote:
Dat denk ik ook. Wordt naar gekeken.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn het geen trollen die deze muziek in Gup hebben gezet?
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:26 schreef Karzai het volgende:
Ik stel voor dat Rotterdammers geen muziek mogen aanvragen
Ik stel voor dat jij een ban krijgt!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:26 schreef Karzai het volgende:
hmm jah goed punt idd. Miss dat het mogelijk is nummers op muziek soort te labelen oid en dat er voor gernes waar niet iedereen van gediend is maar max 2 plaatjes per uur van aangevraagt kunnen worden. Weet alleen niet of dat mogelijk is, en zal denk ook hoop werk zijn als het wel kanquote:Op maandag 20 juni 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik hou niet van Rock en Metal.... dus als een metalfan 100 plaatjes achter elkaar gaat aanvragen, komt die regel er dan ook voor Metal
Ja, zelfde regels. Rock is overigens gewoon redelijk mainstream en het heeft met smaak te maken als je daar niet van houdt, hardmetal of hardcore is gewoon een genre voor een beperkt groepje mensen.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat alle nummers in principe gedraaid moeten kunnen worden. Men moet alleen niet de machine volspammen met een bepaald hard genre. We moeten denk ik een manier zien te vinden dat alleen mensen die ook echt naar de radio luisteren kunnen aanvragen.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
Voorstel:
We schrijven wat regels voor de verzoekjesmachine omtrent nummers die normaliter niet overdag gedraaid kunnen worden (hardcore, hardmetal, etc.). We zijn hierin soepel en stellen dat deze genres beperkt overdag kunnen worden aangevraagd (zeg 1 à 2 keer per uur).
Houdt men zich niet aan deze regels voor een bepaalde tijd (week, 3 dagen, oid), dan gaat alle muziek eruit die niet overdag gedraaid kan worden. Dan moet men zich maar aanmelden als DJ, als men zo graag een uur lang hardcore achter elkaar wil horen.
Ja ok maar waarom was dat dan niet zo bij mijn Gup? Ik had ook hardcore ed in de lijst.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Maar iedereen kan aanvragen. Niet alleen de users die hier in het topic komen. Meeste die hier vaak komen houden wel rekening met de anderen en gaan niet heel Guppy vol spammen met hun muziek. Althans daar ga ik dan maar van uit
Oh, dat vind ik niet nodig.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:28 schreef Redskillz het volgende:
Ook moet er weer iets komen dat het verplicht is om je naam bij een verzoekje te zetten.
jij kan toch nummers skippen? Er is genoeg hardcore voorbij gekomen heeft de meerderheid geconcludeerd, de hardcore mag je dus skippen.quote:
Je ziet alleen een IP verder is het momenteel niet verplicht om een reden / naam te geven. En met alleen een ip kom je niet ver.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet nodig.Volgens mij kan de eigenaar van de server wel achterhalen wie wat aangevraagd heeft.
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil ook wl draaien, maar verder dan rondjes in de caroussel kom ik niet
Lekker rondjes rijden met jailbaits.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil ook wl draaien, maar verder dan rondjes in de caroussel kom ik niet
Weet niet. Miss omdat we net van naam zijn geswitcht nu en we mensen die hier nooit kwamen nieuwsgierig hebben gemaakt ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok maar waarom was dat dan niet zo bij mijn Gup? Ik had ook hardcore ed in de lijst.
Oke.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:30 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Je ziet alleen een IP verder is het momenteel niet verplicht om een reden / naam te geven. En met alleen een ip kom je niet ver.
Nee, waar blijf je?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Is het een beetje leuk in de Efteling
wie kunnen er allemaal Guppie aan en uit zetten?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:31 schreef robdriessen het volgende:
Ik kan vanaf mijn werk alleen maar Guppie aan en uit zetten. Dus als er iemand nu kan draaien, graag, dan gooi ik Gup uit de kom.
Dat is denk wel te achterhalen. En van mij mag die persoon die onze Gup zit vol te spammen best tijdelijke IP ban krijgenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
kan het gewoon niet achterhaald worden, wie die hele lijst met hardcore heeft aangevraagd? Dan is het probleem sneller opgelost lijkt mij
Sneu is t iig wel. Maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Weet niet. Miss omdat we net van naam zijn geswitcht nu en we mensen die hier nooit kwamen nieuwsgierig hebben gemaakt ofzo?
Outpost, Redskillz, Knetter, Viro en ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:32 schreef mr-green het volgende:
[..]
wie kunnen er allemaal Guppie aan en uit zetten?
Tot nu toe Knetter, Viro, Redskillz, Rob en ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:32 schreef mr-green het volgende:
[..]
wie kunnen er allemaal Guppie aan en uit zetten?
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:34 schreef _Fanta het volgende:
Is het nou eigenlijk Guppy of Guppie? Ik weet het nog steeds nie
2e dacht ikquote:Op maandag 20 juni 2011 13:34 schreef _Fanta het volgende:
Is het nou eigenlijk Guppy of Guppie? Ik weet het nog steeds nie
Ik zei net al, geef tijd en genre maar door viaPM/DM, dan zet ik je op 't rooster.quote:
Van mij ook wel, zolang ze hem maar geen konijn oid noemen. Want dat kan nogal voor wat verwarring zorgenquote:
Konijn of Gup fokken doen ze toch als een malle.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Van mij ook wel, zolang ze hem maar geen konijn oid noemen. Want dat kan nogal voor wat verwarring zorgen
Nope. Laatste keer dat ik gedraaid heb was heel lang geleden op onz radioquote:Op maandag 20 juni 2011 13:34 schreef robdriessen het volgende:
Mash, zeg maar. Je hebt de gegevens van de server?
Vissen neuken nietquote:Op maandag 20 juni 2011 13:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Konijn of Gup fokken doen ze toch als een malle.![]()
Ik dacht dat Mash zou draaien.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:37 schreef mr-green het volgende:
aangezien er alleen maar hardcore aanstaat ga ik erin
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:37 schreef naatje_1 het volgende:
mr green, neem jij het zolang even over tot mash zich heeft voorbereid?
Nee dat zijn vogelsquote:Op maandag 20 juni 2011 13:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee die doen aan cloaka vrijen oid maar t resultaat is t zelfde.
Van hoe laat tot hoe laat wil jij gaan draaien dan? Dan kan ik het inroosteren.quote:
Nou van nu tot over een uurtje ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van hoe laat tot hoe laat wil jij gaan draaien dan? Dan kan ik het inroosteren.
dat maakt niet uit, we beginnen allemaal opnieuw. Snuf heeft ook geen jingles meer en de jingles die ik nog heb zijn bevlekt met onzin radio.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou van nu tot over een uurtje ofzo.
1 nadeel heb geen mic en geen leuke jingles meer
Ik had paar hele hippe zonder onz radio er inquote:Op maandag 20 juni 2011 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat maakt niet uit, we beginnen allemaal opnieuw. Snuf heeft ook geen jingles meer en de jingles die ik nog heb zijn bevlekt met onzin radio.
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:43 schreef robdriessen het volgende:
Ik voel me wel vereerd. Nieuwe Gup pas een dag oud en al onder attack.
Ik stem er trouwens voor om de verzoekjesmachine weer een nieuwe naam te geven. Mijn suggestie is "Van Inkel.": "Wie kan Van Inkel een trap geven?" "Ligt Van Inkel er weer uit?" "Zet jij Van Inkel aan het werk?"
Oh ik vind Guppie juist wel leuk.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:43 schreef robdriessen het volgende:
Ik voel me wel vereerd. Nieuwe Gup pas een dag oud en al onder attack.
Ik stem er trouwens voor om de verzoekjesmachine weer een nieuwe naam te geven. Mijn suggestie is "Van Inkel.": "Wie kan Van Inkel een trap geven?" "Ligt Van Inkel er weer uit?" "Zet jij Van Inkel aan het werk?"
ik sta stand-byquote:Op maandag 20 juni 2011 13:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het goed gaat. Maar we gaan het zien.
Welnee, guppy is zo ingeburgerdquote:Op maandag 20 juni 2011 13:43 schreef robdriessen het volgende:
Ik stem er trouwens voor om de verzoekjesmachine weer een nieuwe naam te geven.
Precies.quote:
Idd.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
Haal jij guppie eens uit de kom?
De tonen uit guppie zijn momenteel zo erg dat er krassen in zijn glas komen.
Voedertijd voor guppie! Wie heeft er wat verzoekjes?
Ook met guppie genoeg dubbelzinnigheden te verzinnen
Hoi.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jaaaa ik kan ook heel ffies meeluisteren
Knetterquote:Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jaaaa ik kan ook heel ffies meeluisteren
Kijk eens wat er nu nog in de playlist van Gup staat....quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:49 schreef Karzai het volgende:
Wie was er ook alweer naar dat Iron Maiden concert geweest?
dan ben ik blij dat ik lappie nog ff aangeslingerd hebquote:
Heb alleen geen jingles meer enzoquote:Op maandag 20 juni 2011 13:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik lappie nog ff aangeslingerd heb
ik heb ook geen jinglesquote:
Ik las hetquote:Op maandag 20 juni 2011 13:56 schreef robdriessen het volgende:
Hey Knetter, we hebben onze eerste verzoektrollen al gehad! Nu zijn we pas echt een credible station
De playlist zit er nog steeds vol mee. Ben benieuwd wanneer de lol er voor ze van af is. Of ze hebben meteen 100 nummers aangevraagd, dat kan ik thuis pas zien. Schattig, hackertjes.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik las hetwat ben ik blij dat ik toen niet meeluisterde
we worden steeds echter he
Napalm erop.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:58 schreef Redskillz het volgende:
De vliegen hier spawnen sneller als dat ik ze dood kan meppen.
Dat zou wel heersend zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
Nog even en we hebben onze eigen jaarlijkse goededoelen meukshow net als 3FM
ach als ze er blij van wordenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De playlist zit er nog steeds vol mee. Ben benieuwd wanneer de lol er voor ze van af is. Of ze hebben meteen 100 nummers aangevraagd, dat kan ik thuis pas zien. Schattig, hackertjes.
En er werd maar liefst 49 euro gedoneerd!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou wel heersend zijn.
I.p.v. het glazen huis hebben wij dan ons hutje op de hei!
Geweldig tochquote:Op maandag 20 juni 2011 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En er werd maar liefst 49 euro gedoneerd!
Ook daar mag het goede doel blij mee zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En er werd maar liefst 49 euro gedoneerd!
Dat doe ik mijn hele leven al. Althans, ik kan best een week zonder eten, as long as I can get my juice.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook daar mag het goede doel blij mee zijn.![]()
Maar een week niet eten......
Ja, en in ware onzin stijl doen we een paar totaal random doelen.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
Nog even en we hebben onze eigen jaarlijkse goededoelen meukshow net als 3FM
De goede doelen stichting kan met dat geld prima uit etenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:01 schreef Melting het volgende:
Ook daar mag het goede doel blij mee zijn.![]()
Maar een week niet eten......
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, en in ware onzin stijl doen we een paar totaal random doelen.
Kinderboerderij Old McDonald in Almere
Korfbalvereniging SKSD (Samen Korfballen, Samen Douchen) in Middelburg
Stichting "Meer begrip voor Poolse Aspergestekers" in Venlo
Precies. Het moet wel totaal nutteloos zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 14:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dus in ons geval zou het dan zijn.... een week zoveel mogelijk eten.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Het moet wel totaal nutteloos zijn
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:03 schreef Redskillz het volgende:
Ik zeg we verbannen alle rock uit de verzoekjes automaat!
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, zelfde regels. Rock is overigens gewoon redelijk mainstream en het heeft met smaak te maken als je daar niet van houdt, hardmetal of hardcore is gewoon een genre voor een beperkt groepje mensen.
Het spijt me zo!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
zomaar ga je slapen als ik een Pinkpop special doe
ik ben benieuwdquote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef mash_ het volgende:
Hierna ga ik het hoogte punt van pinkpop spelen! vind ik dan
Ja, ze had ouderlijke problemen, want ze luisterde ook al niet naar mijn showquote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
zomaar ga je slapen als ik een Pinkpop special doe
quote:
Vakantie. Mrja die is zojuist alweer onderbroken want ik moet deze week nog 1,5 werkenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:10 schreef Melting het volgende:
[..]
![]()
Wat is het druk trouwens voor een maandag overdag.
Is iedereen vrij of zo?
Ja, maar dit is anders!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
Hoppa, gewoon nog een keer de foo fighters
Ik ben aan het wachten op mijn nablijfuur.. Had twee uurtjes geskipt dinsdag na pinkpop, daar moet ik een uurtje voor terugkomen. Ik krijg als expfeifferpacientje de voorkeursbehandelingquote:Op maandag 20 juni 2011 14:10 schreef Melting het volgende:
[..]
![]()
Wat is het druk trouwens voor een maandag overdag.
Is iedereen vrij of zo?
Je hebt gelijk, als je nirvana draait ga ik ook niet zeuren dat je weer hetzelfde draait, omdat dave grohl daar drummer isquote:Op maandag 20 juni 2011 14:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, maar dit is anders!Dit is alleen de zanger
gaarne niet(s) veel van het nieuwe album, want dat nieuwe album is pure bagger.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:13 schreef mash_ het volgende:
Binnenkort als ik me weer verveel doe ik wel een uurtje foo fighters
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gaarne niet(s) veel van het nieuwe album, want dat nieuwe album is pure bagger.
Ik heb al hun albums dus komt goedquote:Op maandag 20 juni 2011 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gaarne niet(s) veel van het nieuwe album, want dat nieuwe album is pure bagger.
Doeiquote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat ik hoorde was top
helaas moet ik er weer vandoor
tot later
écht wel, ongeïnspireerde bagger. Je zet nummer 1 op, gaat naar nummer 2 en denkt dat je het op repeat hebt gezet.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Die remix van deadmau5 is ook echt tof.
Ik sta er helemaal achter.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:18 schreef robdriessen het volgende:
Even een persoonlijk gedachtenspinsel om reacties uit te lokken:
Guppie is een verzoekjesautomaat die draait als er geen DJ's draaien. Guppie moet voor elk wat wils hebben, maar misbruik moet net zo zeer voorkomen worden. Er is momenteel een limiet voor 2 verzoekjes per 10 minuten. Die wordt door trollen omzeild via software waarmee je telkens een ander IP adres simuleert.
Dit kan momenteel niet voorkomen worden met 'onze' software. Dus ook al zet ik de limiet op 1 request per 30 minuten, nog steeds kunnen ze er misbruik van maken. Ik wil geen muziekpolitie spelen en ook niet alle (happy) hardcore er uit gooien.
De 'gulden middenweg' lijkt mij om het aanbod aan dit genre wel in te krimpen. Van veel artiesten hebben we Greatest Hits, dus waarom niet ook voor de hakkuh-categorie? Er zouden zo alleen 'bekende' nummers overblijven die voor niet-liefhebbers ook enigszins te pruimen zijn. De echte klassiekers dus.
Ik voel veel voor deze oplossing. Maar ik ben benieuwd hoe jullie er over denken.
Ik sta erop.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:18 schreef robdriessen het volgende:
Guppie is een verzoekjesautomaat die draait als er geen DJ's draaien. Guppie moet voor elk wat wils hebben, maar misbruik moet net zo zeer voorkomen worden. Er is momenteel een limiet voor 2 verzoekjes per 10 minuten. Die wordt door trollen omzeild via software waarmee je telkens een ander IP adres simuleert.
Dit kan momenteel niet voorkomen worden met 'onze' software. Dus ook al zet ik de limiet op 1 request per 30 minuten, nog steeds kunnen ze er misbruik van maken. Ik wil geen muziekpolitie spelen en ook niet alle (happy) hardcore er uit gooien.
De 'gulden middenweg' lijkt mij om het aanbod aan dit genre wel in te krimpen. Van veel artiesten hebben we Greatest Hits, dus waarom niet ook voor de hakkuh-categorie? Er zouden zo alleen 'bekende' nummers overblijven die voor niet-liefhebbers ook enigszins te pruimen zijn. De echte klassiekers dus.
Ik voel veel voor deze oplossing. Maar ik ben benieuwd hoe jullie er over denken.
Ik vind het best, maar dan moet het ook zo voor metal zijn... en andere extreme catogorietjesquote:Op maandag 20 juni 2011 14:18 schreef robdriessen het volgende:
Raar.. nu dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We horen niets meer, reconnecten kan een oplossing zijn.
Of de link naar de verzoekjes veranderen en dit alleen bekend maken onder de intimi.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:18 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het best, maar dan moet het ook zo voor metal zijn... en andere extreme catogorietjes
(kan het blijven quoten, maar daar ben ik het dus mee eens)quote:Op maandag 20 juni 2011 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, zelfde regels. Rock is overigens gewoon redelijk mainstream en het heeft met smaak te maken als je daar niet van houdt, hardmetal of hardcore is gewoon een genre voor een beperkt groepje mensen.
Leuk voor de nieuwelingen ookquote:Op maandag 20 juni 2011 14:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Of de link naar de verzoekjes veranderen en dit alleen bekend maken onder de intimi.
Waarom? Die spammert lijkt voornamelijk van Hardcore te houden, dus als hij de andere wat extremere gernes links laat liggen hoeven ze van mij er niet uitquote:Op maandag 20 juni 2011 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het best, maar dan moet het ook zo voor metal zijn... en andere extreme catogorietjes
Die moeten het via PM aanvragen. Dan weten we bij wie de link bekend is en wie er eventueel trolt.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
Leuk voor de nieuwelingen ook
Geen goed plan, lijkt me.
Tussenoplossing kan nog zijn "max x verzoekjes per genre per x minuten". Dus bijv maar 1x happy hardcore per 60 minuten, 1x hits per 10 minuten. Enzovoorts. Succes met het pallen ervanquote:Op maandag 20 juni 2011 14:18 schreef robdriessen het volgende:
Jup, dat stelde ik ook al voor fkes geleden. Lijkt me prima oplossingquote:Op maandag 20 juni 2011 14:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Tussenoplossing kan nog zijn "max x verzoekjes per genre per x minuten". Dus bijv maar 1x happy hardcore per 60 minuten, 1x hits per 10 minuten. Enzovoorts. Succes met het pallen ervan
mijn idee, maar ik denk niet dat dat mogelijk is met de software die we nu hebben.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Tussenoplossing kan nog zijn "max x verzoekjes per genre per x minuten". Dus bijv maar 1x happy hardcore per 60 minuten, 1x hits per 10 minuten. Enzovoorts. Succes met het pallen ervan
Ik vind dat veel te veel op ONZ-radio gaan lijken. En volgens mij willen we die kant niet op.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die moeten het via PM aanvragen. Dan weten we bij wie de link bekend is en wie er eventueel trolt.
Een groot man zei ooit: "Niets is onmogelijk".quote:Op maandag 20 juni 2011 14:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn idee, maar ik denk niet dat dat mogelijk is met de software die we nu hebben.
Alles is mogelijk, zolang je je best er maar voor doetquote:Op maandag 20 juni 2011 14:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Een groot man zei ooit: "Niets is onmogelijk".
Ohnee, het was balkenende![]()
Maar hij had wel gelijk.
Het beleid wat ze toen voerden zal ook niet zomaar ontstaan zijn. Ik denk dat ze tegen precies dezelfde problemen aangelopen zijn waar wij nu tegen aanlopenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat veel te veel op ONZ-radio gaan lijken. En volgens mij willen we die kant niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |