Oh, die heb ik (bij het enige nummer dat ik net heb aangevraagd trouwens) wel braafjes ingevuld.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, de dedication is niet verplicht. Ik zou uiteindelijk wel de IP van aanvragers kunnen achterhalen.
Als een persoon hele tijd maar achter elkaar blijft aanvragen en andere niet de kans gunt om ook wat aan te vragen is miss idee om tijdelijke IP ban te geven.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, de dedication is niet verplicht. Ik zou uiteindelijk wel de IP van aanvragers kunnen achterhalen.
Specifiek onderwerp wat je moet leren?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
theoretisch gezien zou ik op dit moment heel hard aan geschiedenis kunnen leren.
Ja, deze kan ik ook best hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 12:53 schreef _Fanta het volgende:
Deze plaat blijft mooi![]()
The wind the bird the love the air
Wat een mooien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste 6 hoofdstukken, kortom: van de tijd van jagers/verzamelaars tot de gouden eeuwquote:Op maandag 20 juni 2011 12:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Specifiek onderwerp wat je moet leren?Geschiedenis is erg interessant.
Die tekening heb ik nog gemaakt geïnspireerd door dit nummerquote:Op maandag 20 juni 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
Bij dat "Huuuu Peerd" moet ik altijd gelijk aan Samzz denken.
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:57 schreef Redskillz het volgende:
En hierom zet ik de radio niet aan op mijn werk
haha dat was ook niet serieus bdoeltquote:Op maandag 20 juni 2011 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tong gebruikt geen PIs, dus dat is tong niet.
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat een mooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij noemt Samzz een paard?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
Bij dat "Huuuu Peerd" moet ik altijd gelijk aan Samzz denken.
Dat is niet goed, een oor die loopt.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:00 schreef -Datdus- het volgende:
Mijn oor loopt... Waarschijnlijk weer eens een oorontsteking.
Geduld brengt alles bij hen die weet te wachten.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg, wie komt hier alle jailbait even vervangen voor rijpere exemplaren?
Waar zit je in de Befteling?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg, wie komt hier alle jailbait even vervangen voor rijpere exemplaren?
Dat is geen leuke manier van happen hè?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar voor jou wil ik wel ja zeggen.
Nu kan dat vrij lang duren, staat nog hele shitload in de wachtrijquote:Op maandag 20 juni 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
Als je nu een nummer-aanvraag doet, na hoeveel minuten komt hij dan op de radio?
Wat zei je?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:00 schreef -Datdus- het volgende:
Mijn oor loopt... Waarschijnlijk weer eens een oorontsteking.
Weet ik veel, ergens waar ze voedsel schijnen te hebben..quote:
Ik heb ongeveer een uur geleden een aanvraag gedaan die nu nog steeds niet in de Coming-up-lijst staat.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
Als je nu een nummer-aanvraag doet, na hoeveel minuten komt hij dan op de radio?
Nope. Ik had nog juist geopperd om dit in de late uurtjes te draaien.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:11 schreef _Fanta het volgende:
Was jij dat die al die hardcore plaatjes heeft zitten aanvragen?
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer een uur geleden een aanvraag gedaan die nu nog steeds niet in de Coming-up-lijst staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |