abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2011 @ 15:21:44 #51
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98413748
Ik heb ook het minimale.
Rompertjes geen, maar paar gekocht hier bij Fok ;)

Heb al wel een winterslaapzak met afristbare mouw (in camouflagekleuren :9 )

Draagzak van Minimonkey

Tummytub

1 slabbetje :9

4 van die boxpakjes maat 50 en 56
1 broekje maat 50 , 3 broekjes maat 56
3 shirts maat 50/56

2 tuinbroekjes maat 62
3 broekjes maat 62

6 shirts maat 62

oh ja en 2 zachte jasjes, soort fleece of zo

Haha Bitterend :o maar lekker gekregen kan je lekker uitzoeken joh wat je leuk vind, keus genoeg :9

Ikke noteert tips, kleding op grootte leggen, omslagdoek aanschaffen, en rompers met lange mouw ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_98413867
Ooo leuk miss-jones! *O* * clauwheee is een meidentweeling! :D
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_98413927
ik heb dus:

5 pakjes (broek en shirt)
4 rompers korte mouwen
5 rompers lange mouwen en lange broek (of heet dat geen rompers meer?)
1 jurkje
1 shirt lange mouwen
3 mutsen
2 paar sokken

heb ik nog meer nodig in maat 50/56 volgens de experts?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98413986
Ik ga morgenavond eens informeren of ik ook nog een groeiecho krijg... Het enige wat me steeds verteld wordt is dat het kindje voorloopt op groei. Qua kleertjes heb ik voornamelijk 50/56.
pi_98414145
Onder dat jurkje zou ik een maillot doen ;) meer sokken kan ook geen kwaad of ga je elke dag wassen? Die van mij stampte rustig met zijn sokken in zijn poepluier trouwens als ik niet uit keek :+
Een jasje/vestje om naar buiten te gaan is ook wel nuttig, zeker in de winter.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98414152
TJ ja tips hier zijn eeeerrug handig!!!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98414329
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Onder dat jurkje zou ik een maillot doen ;) meer sokken kan ook geen kwaad of ga je elke dag wassen?
Een jasje/vestje om naar buiten te gaan is ook wel nuttig, zeker in de winter.
hihih ohja duh een maillot moet nog! nee ik was niet elke dag...zeker niet! meer sokken dus! en jasje *schrijft op*

moet ik trouwens van die gewone witte hema rompers? of is dat niet echt nodig?

pi_98414352
Ik zal nog even die topics opsnorren over nuttig en onzinnig spul dat men vindt dat je moet kopen met een baby.

Daarna ga ik die berg was van Puckje maar eens weg werken. De mijne spuugt weinig maar als je kindje veel melk terug geeft dan trek je zo weer een schoon shirt aan. Mijne kwijlt wel veel trouwens. Dat is ook rustig weer een ander droog shirtje aan halverwege de dag.
The way you rock'n'roll
pi_98414559
Handige en onhandige spulletjes enzo
Handige en onhandige spulletjes deel 2

Deze twee topics zijn best handig om door te lezen met tips van ervaren ouders over wat je echt moet hebben en dingen die mooi staan op je uitzetlijst maar waar je niks mee doet.

Bitterend, je moet niks. Ik heb nu witte lange mouwen rompers om onder een tshirt aan te trekken. Verder staat het mooi als je alleen een romper onder een vestje o.i.d aantrekt of als een roze shirtje een lage hals heeft en je er dan geen groene romper onderuit ziet komen. Maar dat is maar net hoe control freak je bent in alles bij elkaar laten passen :+
The way you rock'n'roll
pi_98414801
Volgens vriend heb ik ook veel te veel. Ga van de week maar eens de maatjes 50/56 naar beneden halen nu ligt er alleen 44 en 50 in en 62/68 (ik had eerst 50/56 en 62/68 in de kast liggen maar we kregen een mini kindje.

Ik was dus echt niet dagelijks en heb daarom liever wat teveel dan te weinig. Ik moest van de week 3x op een dag het aankleedkussenhoes verschonen dan ben ik toch blij dat ik er meer heb.
pi_98414934
Daarom heb ik standaard een hydrofielluier op mijn aankleedkussen liggen. Beetje jammer van het mooie printje op de hoes :') maar ik ben gekke henkie niet inderdaad met flappie die telkens gaat plassen als je de luier er net afhaalt.
The way you rock'n'roll
pi_98414999
Er ligt bij mij ook een hydrofielluier nog overheen maar daar gaat de plas nog gewoon doorheen. en altijd 's nachts he als ik niet meer zo wakker ben
pi_98415081
_O-

Herkenbaar :')
The way you rock'n'roll
pi_98415162
*schrijft op: veel verschillende aankleedkussens kopen*
:P
pi_98415203
Met oppassen heb ik dat nooit gehad. ook geen kinderen die in de poep stampte oid. Ean woelt al zoveel dat ik echt haar beentjes goed vast moet houden. En dan pak ik de vieze luier er onder vandaan om er voor te zorgen dat ze er niet in gaat liggen. En dan gaat madame plassen.
  maandag 20 juni 2011 @ 15:58:06 #66
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98415430
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:10 schreef TimeJumper het volgende:
Is hier iemand die met een zwangere buik op vliegvakantie is geweest?
Vond het altijd maar gewoon dat mensen dat deden, totdat ik een bericht op internet las van iemand die 16 weken zwanger was en die zei dat ze kon voelen dat "de kleine" het niet lekker vond die vliegreis. :{ :?

Sindsdien maak ik me eigenlijk ongerust :{
Als we gaan ben ik rond de 21/22 weken. en moet 2 en een half uur vliegen.

(nadat ik na zoveel miskramen eindelijk zwanger ben ik eigenlijk een beetje schijterig voor elk risico waardoor het alsnog fout kan gaan :@ )
TJ; tijdens mijn 1e zwangerschap heb ik bij precies dezelfde termijn gevlogen en dat ging helemaal prima. We gingen naar Corfu; dus ook zo'n 2.5 uur. Evie bewoog juist veel tijdens het vliegen :) lekker aan het trappelen... heb er geen spijt van gehad.
(het enige nadeel was; dat ik zelf van het vliegen erg veel vocht vasthield).

en oeee mijn stash zal ik maar niet spammen; ik heb natuurlijk de lading van Evie; aangevuld met wat nieuwe dingen.. dus VEEL!

(en Evie kreeg al van alles van dr 2 nichtjes; dus die heeft ook al veeeeel kleren, dus nr 2 straks nog meer! haha).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 20 juni 2011 @ 15:59:43 #67
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98415508
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef bitterend het volgende:
TJ ja tips hier zijn eeeerrug handig!!!
Inderdaaadddddddddd, voel me net zo'n nitwit :9

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:52 schreef bitterend het volgende:
*schrijft op: veel verschillende aankleedkussens kopen*
:P
Ik zou aankleedkussenhoezen veel kopen, anders komt het zo vol te liggen bij je met zoveel kussens _O-
Rayen 2½ jaar!
pi_98415530
ik was 16 weken zwanger in egypte afgelopen april..en ik had niet t idee dat polle zich niet oke voelde in t vliegtuig hoor
pi_98415568
ohja dus dat hoezen! pff
lol
pi_98415572
BJ, ben je nu helemaal gestopt met werken? Ik heb even ergens een post van je gemist denk ik hoe het er nu voor staat.
Helpt dit?
The way you rock'n'roll
  maandag 20 juni 2011 @ 16:02:53 #71
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98415657
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
BJ, ben je nu helemaal gestopt met werken? Ik heb even ergens een post van je gemist denk ik hoe het er nu voor staat.
Helpt dit?
yups ik ben nu 1,5 week gestopt met werken, en het gaat wel beter nu. Kan beter mijn rustmomenten inplannen en merk dat ik wat beter slaap (tenminste de meeste nachten), omdat mijn dagen meer regelmaat bevatten...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 20 juni 2011 @ 16:04:58 #72
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98415739
Thanks Beessie-Jen, zat me toch ongerust te maken.

Nou dan ga ik maar eens shoppen voor echt luchtig dun zomerspul want ik heb nog NIKSSSS :9
Rayen 2½ jaar!
pi_98415756
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:02 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

yups ik ben nu 1,5 week gestopt met werken, en het gaat wel beter nu. Kan beter mijn rustmomenten inplannen en merk dat ik wat beter slaap (tenminste de meeste nachten), omdat mijn dagen meer regelmaat bevatten...
Fijn!
En ik las laatst ook dat je partner weer werk heeft toch? Jeuj *O* Dat is wel echt heel mooi nieuws ^O^
The way you rock'n'roll
pi_98415801
o en bitterend, als ik jou was zou ik me echt inhouden op de pakjes met voetjes eraan, dat zijn meestal ondingen ivm been-rompverhouding
pi_98415912
ik heb 3 pakjes met voeten...schoonmoeder zei dat ze goed waren! }:|
maar zal niet meer van die dingen kopen! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')