hihih ohja duh een maillot moet nog! nee ik was niet elke dag...zeker niet! meer sokken dus! en jasje *schrijft op*quote:Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Onder dat jurkje zou ik een maillot doenmeer sokken kan ook geen kwaad of ga je elke dag wassen?
Een jasje/vestje om naar buiten te gaan is ook wel nuttig, zeker in de winter.
TJ; tijdens mijn 1e zwangerschap heb ik bij precies dezelfde termijn gevlogen en dat ging helemaal prima. We gingen naar Corfu; dus ook zo'n 2.5 uur. Evie bewoog juist veel tijdens het vliegenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:10 schreef TimeJumper het volgende:
Is hier iemand die met een zwangere buik op vliegvakantie is geweest?
Vond het altijd maar gewoon dat mensen dat deden, totdat ik een bericht op internet las van iemand die 16 weken zwanger was en die zei dat ze kon voelen dat "de kleine" het niet lekker vond die vliegreis.![]()
![]()
Sindsdien maak ik me eigenlijk ongerust![]()
Als we gaan ben ik rond de 21/22 weken. en moet 2 en een half uur vliegen.
(nadat ik na zoveel miskramen eindelijk zwanger ben ik eigenlijk een beetje schijterig voor elk risico waardoor het alsnog fout kan gaan)
Inderdaaadddddddddd, voel me net zo'n nitwitquote:Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef bitterend het volgende:
TJ ja tips hier zijn eeeerrug handig!!!
Ik zou aankleedkussenhoezen veel kopen, anders komt het zo vol te liggen bij je met zoveel kussensquote:Op maandag 20 juni 2011 15:52 schreef bitterend het volgende:
*schrijft op: veel verschillende aankleedkussens kopen*
yups ik ben nu 1,5 week gestopt met werken, en het gaat wel beter nu. Kan beter mijn rustmomenten inplannen en merk dat ik wat beter slaap (tenminste de meeste nachten), omdat mijn dagen meer regelmaat bevatten...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
BJ, ben je nu helemaal gestopt met werken? Ik heb even ergens een post van je gemist denk ik hoe het er nu voor staat.
Helpt dit?
Fijn!quote:Op maandag 20 juni 2011 16:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
yups ik ben nu 1,5 week gestopt met werken, en het gaat wel beter nu. Kan beter mijn rustmomenten inplannen en merk dat ik wat beter slaap (tenminste de meeste nachten), omdat mijn dagen meer regelmaat bevatten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |