hihih ohja duh een maillot moet nog! nee ik was niet elke dag...zeker niet! meer sokken dus! en jasje *schrijft op*quote:Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Onder dat jurkje zou ik een maillot doenmeer sokken kan ook geen kwaad of ga je elke dag wassen?
Een jasje/vestje om naar buiten te gaan is ook wel nuttig, zeker in de winter.
TJ; tijdens mijn 1e zwangerschap heb ik bij precies dezelfde termijn gevlogen en dat ging helemaal prima. We gingen naar Corfu; dus ook zo'n 2.5 uur. Evie bewoog juist veel tijdens het vliegenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:10 schreef TimeJumper het volgende:
Is hier iemand die met een zwangere buik op vliegvakantie is geweest?
Vond het altijd maar gewoon dat mensen dat deden, totdat ik een bericht op internet las van iemand die 16 weken zwanger was en die zei dat ze kon voelen dat "de kleine" het niet lekker vond die vliegreis.![]()
![]()
Sindsdien maak ik me eigenlijk ongerust![]()
Als we gaan ben ik rond de 21/22 weken. en moet 2 en een half uur vliegen.
(nadat ik na zoveel miskramen eindelijk zwanger ben ik eigenlijk een beetje schijterig voor elk risico waardoor het alsnog fout kan gaan)
Inderdaaadddddddddd, voel me net zo'n nitwitquote:Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef bitterend het volgende:
TJ ja tips hier zijn eeeerrug handig!!!
Ik zou aankleedkussenhoezen veel kopen, anders komt het zo vol te liggen bij je met zoveel kussensquote:Op maandag 20 juni 2011 15:52 schreef bitterend het volgende:
*schrijft op: veel verschillende aankleedkussens kopen*
yups ik ben nu 1,5 week gestopt met werken, en het gaat wel beter nu. Kan beter mijn rustmomenten inplannen en merk dat ik wat beter slaap (tenminste de meeste nachten), omdat mijn dagen meer regelmaat bevatten...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
BJ, ben je nu helemaal gestopt met werken? Ik heb even ergens een post van je gemist denk ik hoe het er nu voor staat.
Helpt dit?
Fijn!quote:Op maandag 20 juni 2011 16:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
yups ik ben nu 1,5 week gestopt met werken, en het gaat wel beter nu. Kan beter mijn rustmomenten inplannen en merk dat ik wat beter slaap (tenminste de meeste nachten), omdat mijn dagen meer regelmaat bevatten...
Thanks kleurdoosquote:Op maandag 20 juni 2011 16:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ik was 16 weken zwanger in egypte afgelopen april..en ik had niet t idee dat polle zich niet oke voelde in t vliegtuig hoor
quote:
vast omdat de sokjes vaak uitvallen oid,quote:Op maandag 20 juni 2011 16:08 schreef bitterend het volgende:
ik heb 3 pakjes met voeten...schoonmoeder zei dat ze goed waren!![]()
maar zal niet meer van die dingen kopen!
ik heb nog best veel kleren in mt 38 liggen... maat weet niet of je die dan, met groeiende buik; nog past?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:12 schreef TimeJumper het volgende:
Beessie-Jen maat 38-40, maar neigt meer naar 40 denk ik nu
Gewoon sokken over de broek doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vast omdat de sokjes vaak uitvallen oid,
daar heb je maillots voorof sock-ons, ook een goede tip
Boeie.. kind ligt toch 99% te slapen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
t mot er ook een beetje leuk uitzien tico
kind hoeft ook niet naar zijn eigen voeten te kijken, ik moet er naar kijken en ik vind sokken over de broek niet tofquote:Op maandag 20 juni 2011 16:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Boeie.. kind ligt toch 99% te slapen.
waar woon je? ik heb hier nog 3 kruiken liggenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:33 schreef Aventura het volgende:
Wat hier nog niet af is:
- geboortekaartjes. Wel al ontworpen enzo, maar de enveloppen nog niet besteld. Ben vorige week begonnen met noteren wie ik allemaal een kaart wil sturen. Ik denk dat ik deze week etiketstickers met adressen ga printen, dan plak ik ze ze op de enveloppen.
- gordijn. Mijn moeder wilde graag een gordijn naaien, maar daar was ook weer een andere roede voor nodig...het gordijn is allang af, maar ze kan pas 28 juli hierheen komen om het te brengen.
- ziekenhuistas, maar die is zo ingepakt. Er moet nog 1 wasje voor gedraaid worden.
- de laatste babywas met daarin de lakens en dekens.
- babybad. We kregen ee bad van de buren, een ikea, maar die past niet in de standaard die we ook hadden gekregen. Nu nog een badje kopen. Interesse in een graties ikeabadje anyone?
- kruik. Laks mee geweest omdat ik van tig mensen een kruik te leen heb aangeboden gekregen. Maar als puntje dan bij paaltje komt
Ja beetje lastig om in te schatten.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik heb nog best veel kleren in mt 38 liggen... maat weet niet of je die dan, met groeiende buik; nog past?
ik woon in amsterdamquote:Op maandag 20 juni 2011 16:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
waar woon je? ik heb hier nog 3 kruiken liggen
wat gaaf!! die sock-ons!quote:Op maandag 20 juni 2011 16:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vast omdat de sokjes vaak uitvallen oid,
daar heb je maillots voorof sock-ons, ook een goede tip
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:27 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij heb ik nog een ongebruikte kruik met 2 zakken in de commode liggen. Wil wel even kijken als ik thuis ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |