ohquote:Op maandag 20 juni 2011 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Het linkje naar het vorige topic wordt niet vanzelf aangepast. Heb ik even gedaan.
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:51 schreef Aventura het volgende:
Hoeft er toch eigenlijk niet meer in? Je kunt nu op het pijltje-terug klikken voor het vorige topic.
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
huh ff OMG OMG OMG;
ik stap gewoon in de top 10!!!die heb ik de vorige keer niet eens gehaald
raapt kin van de grond![]()
![]()
Hehe, ik ontdekte het ook pas vorige week. En die optie zit er voor de mobiele versie sowieso pas sinds een paar dagen. Ik vind het echt enorm handig!quote:
minimaal! ik ga zelf voor 10 augustus als 1e optiequote:
Haha ja he, dat het illegaal voelde. En dat je enorm bewondering had voor meiden die al 20!! weken waren. Of nog veel verder, of al LLM! En zie ons nu eens...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Snel gaat het hé! Weet nog dat ik in de eerste weken na mijn test alleen durfde te spieken ipv al te posten..
Inderdaad! Of dat je dacht : Die buik mag nu wel eens gaan groeien.. Als ik me nu bekijk denk ik echt dat ik ontplof! En nu, nu is het al bijna voorbij.... mogen we bijna zo'n lief jongetje vasthouden!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha ja he, dat het illegaal voelde. En dat je enorm bewondering had voor meiden die al 20!! weken waren. Of nog veel verder, of al LLM! En zie ons nu eens...
Ongevraagde leestipquote:Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef miss-jones25 het volgende:
Thanks dames![]()
![]()
Heel stiekem hoopte ik zoieso dat er wel een meisje bij zat
En of ze een eiig of twee eiig zijn, toen ik een echo liet maken dachten ze eerst een dubbele tussenschot te zien, en dat het dus twee eiig zou zijn maar dat is niet meer te zien dus wachten we maar gewoon af. Wel leuk als ze precies op elkaar lijken maar als het niet zo is ook makkelijker voor de rest om ze uit elkaar te houden
Ik kan ook niet wachten op ons ventje. Bij het zien van al die pas-geborenfoto's hield ik het niet droog...ik wil hem NU vasthoudenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:10 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Inderdaad! Of dat je dacht : Die buik mag nu wel eens gaan groeien.. Als ik me nu bekijken denk ik echt dat ik ontplof! En nu, nu is het al bijna voorbij.... mogen we bijna zo'n lief jongetje vasthouden!
Geen idee wie Danielle is! en idd ben benieuwd naar Jose!!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:59 schreef Aventura het volgende:
Heeft iemand nog iets dan Danielle gelezen?
Ik heb Jose vandaag nog niet zien posten bij de weg...
Wel, een ferrari-rood kind! *badaboom tsjing*quote:Op maandag 20 juni 2011 14:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had ook een rood kind verwacht. Of anders een kaal kind. beide kwam niet uit
Officieel zit het er tussenin maar ik raad je aan je kleding eens naast elkaar te leggen en het kleinste bovenop te leggen. Maat 56 Hema is niet maat 56 H&M en soms is maat 56 Hema en maat 56 Hema niet eens gelijk!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:49 schreef bitterend het volgende:
De meeste is maat 56! op sommige die ik gekregen heb van schoonfamilie staat 50/56...geen idee of het 50 is of 56?? maar goed...ik ben denk ik voorlopig klaar met de inkopen hahaha
2 zelfs!!!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:00 schreef Jipster het volgende:
Ah ik sta 27e in de lijst haha dat is ook wel een jompel waard he?!
Ik zou er zeker wat lange mouwen shirtjes bij kopen voor de eerste weken. Al is het juli die temperatuur is nog lastig vast houden soms voor je kleintje. Volgens mij zijn er hier wel moeders die kunnen vertellen van kruiken bij je kindje in juli of augustus.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:57 schreef Aventura het volgende:
Jeezus wat veel zeg! Ik heb 10 rompertjes in maat 50 en 56. Allemaal met korte mouwen of zonder mouwen. Stuk of 6 broekjes, ook in die maten. 1 vestje met capuchon in maat 56 of 60, weet ik niet zeker. Twee polootjes in maat 60. Wat mutsjes en sokjes, van de buurvrouw gekregen. Dan heb ik nog 3 grotere kledingsetjes, jeans en shirtje, in maat 62 (gekregen). Dat is alles! Misschien moet ik nog iets meer kleertjes met lange mouwen kopen, voor in begin. Dat heb ik expres niet gedaan, het wordt in juli geboren! Maar jee als ik dit zo lees heb ik echt het minimale! Mijn moeder begon ook nog over een omslagdoek voor als ie pasgeboren is, voor in de maxi cosi ook. Helemaal niet aan gedacht eigenlijk, ik heb maar gewoon de uitzetlijsten gevolgd. Ik heb helemaal niet zo'n shopbehoefte eigenlijk! Misschien komt dat nog.
Ik heb hem ook maar van de moeders hier die mij voor gegaan zijn en ik was er maar wat blij mee want anders had ik veel maat 62 zo direct weer terug de kast in kunnen schuiven.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:56 schreef bitterend het volgende:
daar had ik niet eens aan gedacht!![]()
dml wat ben jij toch handig![]()
ohja een doek hebben we ook gekocht! hij lijkt me alleen niet echt heel warm ofzoquote:Op maandag 20 juni 2011 15:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zou er zeker wat lange mouwen shirtjes bij kopen voor de eerste weken. Al is het juli die temperatuur is nog lastig vast houden soms voor je kleintje. Volgens mij zijn er hier wel moeders die kunnen vertellen van kruiken bij je kindje in juli of augustus.
Een omslagdoek is reuze handig! Inderdaad een beetje instoppen in de maxi cosi maar ook in de kraamweek als je kleintje van hand tot hand gaat, lekker inwikkelen in de doek.
Tevens verwacht het CB dat als je op afspraak komt dat jij je kind uitkleedt tot aan zijn luier en dan in een doek wikkelt terwijl je wacht tot je opgeroepen wordt.
Ik soms trouwens best blij met een flinke hoeveelheid rompers e.d. Jongetje heeft een grote sproeiradius en van de week presteerde hij het om elke dag of soms twee keer te gaan plassen terwijl ik net die nanoseconde nodig had om zijn luier te verwisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |