ohquote:Op maandag 20 juni 2011 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Het linkje naar het vorige topic wordt niet vanzelf aangepast. Heb ik even gedaan.
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:51 schreef Aventura het volgende:
Hoeft er toch eigenlijk niet meer in? Je kunt nu op het pijltje-terug klikken voor het vorige topic.
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
huh ff OMG OMG OMG;
ik stap gewoon in de top 10!!!die heb ik de vorige keer niet eens gehaald
raapt kin van de grond![]()
![]()
Hehe, ik ontdekte het ook pas vorige week. En die optie zit er voor de mobiele versie sowieso pas sinds een paar dagen. Ik vind het echt enorm handig!quote:
minimaal! ik ga zelf voor 10 augustus als 1e optiequote:
Haha ja he, dat het illegaal voelde. En dat je enorm bewondering had voor meiden die al 20!! weken waren. Of nog veel verder, of al LLM! En zie ons nu eens...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Snel gaat het hé! Weet nog dat ik in de eerste weken na mijn test alleen durfde te spieken ipv al te posten..
Inderdaad! Of dat je dacht : Die buik mag nu wel eens gaan groeien.. Als ik me nu bekijk denk ik echt dat ik ontplof! En nu, nu is het al bijna voorbij.... mogen we bijna zo'n lief jongetje vasthouden!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha ja he, dat het illegaal voelde. En dat je enorm bewondering had voor meiden die al 20!! weken waren. Of nog veel verder, of al LLM! En zie ons nu eens...
Ongevraagde leestipquote:Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef miss-jones25 het volgende:
Thanks dames![]()
![]()
Heel stiekem hoopte ik zoieso dat er wel een meisje bij zat
En of ze een eiig of twee eiig zijn, toen ik een echo liet maken dachten ze eerst een dubbele tussenschot te zien, en dat het dus twee eiig zou zijn maar dat is niet meer te zien dus wachten we maar gewoon af. Wel leuk als ze precies op elkaar lijken maar als het niet zo is ook makkelijker voor de rest om ze uit elkaar te houden
Ik kan ook niet wachten op ons ventje. Bij het zien van al die pas-geborenfoto's hield ik het niet droog...ik wil hem NU vasthoudenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:10 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Inderdaad! Of dat je dacht : Die buik mag nu wel eens gaan groeien.. Als ik me nu bekijken denk ik echt dat ik ontplof! En nu, nu is het al bijna voorbij.... mogen we bijna zo'n lief jongetje vasthouden!
Geen idee wie Danielle is! en idd ben benieuwd naar Jose!!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:59 schreef Aventura het volgende:
Heeft iemand nog iets dan Danielle gelezen?
Ik heb Jose vandaag nog niet zien posten bij de weg...
Wel, een ferrari-rood kind! *badaboom tsjing*quote:Op maandag 20 juni 2011 14:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had ook een rood kind verwacht. Of anders een kaal kind. beide kwam niet uit
Officieel zit het er tussenin maar ik raad je aan je kleding eens naast elkaar te leggen en het kleinste bovenop te leggen. Maat 56 Hema is niet maat 56 H&M en soms is maat 56 Hema en maat 56 Hema niet eens gelijk!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:49 schreef bitterend het volgende:
De meeste is maat 56! op sommige die ik gekregen heb van schoonfamilie staat 50/56...geen idee of het 50 is of 56?? maar goed...ik ben denk ik voorlopig klaar met de inkopen hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |