We zullen het wel merken!quote:
Dat merken wij na 19:00quote:
Na iedere patch is TF2 ff kut, vanwege achievementhoeren. Geef het een week en spel speelt weer tof, met hopelijk nog meer mensen!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat TF2 gratis is geworden ben ik ook niet zo tevreden mee. Al die newfags van COD enzo komen hier. En hackers/cheaters.
is een goeie sellerquote:Op maandag 27 juni 2011 19:02 schreef Hatsekiedee het volgende:
en dan komen ze ook nog met een daily deal aanzetten die al 10 keer is langsgeweest........![]()
Voor mij ook vrees ik, Painkiller complete pack voor 14,99 is al in the pocketquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:20 schreef CrazyAces het volgende:
Mhm.. ik denk altijd van: ik haal dat spel wel een x in de sale. Dat gaat duur worden dan nu
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:20 schreef fwokker het volgende:
Op je wishlist zij de prijzen al aangepast![]()
Als dat de helft is lijkt het me tijd om een baan te zoeken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:31 schreef Bart het volgende:
Counter-Strike: Source + Garry's Mod ¤6,24
Defense Grid: Resurgence Map Pack 4 ¤0,44
Daar gaat de helft van mijn banksaldo.
Wat heb jij dan voor baan, dat daarmee je geldvoorraad gelijk oneindig is?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:32 schreef fwokker het volgende:
[..]
Als dat de helft is lijkt het me tijd om een baan te zoeken.
Zie via webpage wel allerlei packs online komen, of de summer sale of een flinke update.quote:
Dat doen ze wel vaker, soms 1$ =1¤ en soms pleuren ze lukraak een getal neerquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:32 schreef CrazyAces het volgende:
Sinds wanneer doet steam aan currency converten? [weet even geen betere benaming]. Ik dacht altijd dat het was: $ = ¤, maar ik zie nu dat het toch anders is.
Niet oneindig, maar wel meer dan ¤6,68quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor baan, dat daarmee je geldvoorraad gelijk oneindig is?
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:37 schreef Hatsekiedee het volgende:
Volgens mij ging het tijdens kerst ietsje gesmeerder
Oh? Dus als jij 5000 euro per maand vangt, en daarvan 4993,32 uitgeeft aan een nieuwe keuken voor je zojuist aangeschafte nieuwbouwwoning, hoeveel heb jij dan over? Meer dan 6,68?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:36 schreef fwokker het volgende:
[..]
Dat doen ze wel vaker, soms 1$ =1¤ en soms pleuren ze lukraak een getal neer
[..]
Niet oneindig, maar wel meer dan ¤6,68
Ik maakte eigenlijk maar een geintje over hoe je het verwoord had, laten we er maar over ophouden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh? Dus als jij 5000 euro per maand vangt, en daarvan 4993,32 uitgeeft aan een nieuwe keuken voor je zojuist aangeschafte nieuwbouwwoning, hoeveel heb jij dan over? Meer dan 6,68?
Ow oke. Nou ja. Het is wel waar wat ik zeg. Normaal kom ik uiteraard om in het geld met mijn vette job, maar ik heb dus net een huis gekocht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:50 schreef fwokker het volgende:
[..]
Ik maakte eigenlijk maar een geintje over hoe je het verwoord had, laten we er maar over ophouden.
Had ik al, maar pagina werkt zo tegen dat ik verder nog niets kan bekijken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:51 schreef Bart het volgende:
Hij doet het weer.
Dus:
Counter-Strike: Source + Garry's Mod ¤6,24 (normaal los 30 euro)
SpaceChemquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:55 schreef Bart het volgende:
Spacechem 33% korting, van 15 euro voor 10 euro.
http://store.steampowered.com/app/92800
Maar die koop ik pas op de laatste dag in de hoop dat ie nog een daily wordt. Overigens een vette game voor de wat intelligentere puzzelaars onder ons. Waarom post ik dit eigenlijk op fok?
Spacechem is 10.000x toffer dan Braid.quote:
De World of Goo van 2011?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Spacechem is 10.000x toffer dan Braid.
Ook minder dan SpaceChem hoor... SC is echt de bomquote:
quote:100 lucky campers will get the top 10 games on their Steam Wishlist (in a burst of creativity, we decided to call this the “Grand Prize Giveaway”). First, create and organize your Steam Wishlist. For every Prize Ticket you earn, you will be entered into the Grand Prize Giveaway. Your entries are tracked here and on your Steam Profile page. We’ll draw the winners at the conclusion of the Steam Summer Camp Sale.
SC is een Kutspelquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook minder dan SpaceChem hoor... SC is echt de bom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:12 schreef Tain het volgende:
[..]
SC is een KutspelJa, had ik ook. Mits zelfde grafische kaart: Is op te lossen door V-Sync te forceren in je Catalyst. Beetje stom, maar de moeite waard. Briljante gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |