Voor mij ook vrees ik, Painkiller complete pack voor 14,99 is al in the pocketquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:20 schreef CrazyAces het volgende:
Mhm.. ik denk altijd van: ik haal dat spel wel een x in de sale. Dat gaat duur worden dan nu
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:20 schreef fwokker het volgende:
Op je wishlist zij de prijzen al aangepast![]()
Als dat de helft is lijkt het me tijd om een baan te zoeken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:31 schreef Bart het volgende:
Counter-Strike: Source + Garry's Mod ¤6,24
Defense Grid: Resurgence Map Pack 4 ¤0,44
Daar gaat de helft van mijn banksaldo.
Wat heb jij dan voor baan, dat daarmee je geldvoorraad gelijk oneindig is?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:32 schreef fwokker het volgende:
[..]
Als dat de helft is lijkt het me tijd om een baan te zoeken.
Zie via webpage wel allerlei packs online komen, of de summer sale of een flinke update.quote:
Dat doen ze wel vaker, soms 1$ =1¤ en soms pleuren ze lukraak een getal neerquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:32 schreef CrazyAces het volgende:
Sinds wanneer doet steam aan currency converten? [weet even geen betere benaming]. Ik dacht altijd dat het was: $ = ¤, maar ik zie nu dat het toch anders is.
Niet oneindig, maar wel meer dan ¤6,68quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor baan, dat daarmee je geldvoorraad gelijk oneindig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |