abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98404831
Rekbare doeken, geweven doeken, ringslings, mei tai's, bondolino's, manduca's, papatum's en nog veel meer. Welkom in het draagdoekentopic!

Stel hier al je vragen, show hier je foto's, vertel hoe handig het is en hoe fijn jij en je kindje het vinden!

Handige links:
Wikipedia over de sling
Draagmethodes bij het Mamatoto project
Draagdoekinstructie filmpjes op YouTube
Ringsling zelf maken
Mei Tai met slaapkapje zelf maken - engels
Mei Tai zelf maken
Mei Tai/Poppenlifter voor je kind maken
Uitgebreide info over doeken en dragen
Uitgebreide uitleg over verschillende draagmethodes

Handleidingen knoopmethodes in pdf
Knoopmethodes tricot doek (pdf)
Duidelijke fotohandleiding met draagmanieren (pdf)
Vergelijking rekbare doek en niet rekbare doek

Als je wilt weten waar de afkortingen voor staan, klik op het plusje hieronder. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98404851
Sjonge ik zeg ook eens wat, sluit ik hem...
Maar ik zei dus bitterend je kan ook gewoon voor allebei gaan ;)
pi_98404940
Ik zei dus:

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:22 schreef bitterend het volgende:
Dames even een vraagje!

Ik heb de Hoppediz Pune besteld bij BabyBij (nahja ik sta op de lijst, hij is nog niet uit), en nu zegt mijn schoonzus dat ze een Tricot heeft en ik mag hem overnemen...

Wat is het beste voor een beginner? ik ken trouwens de Tricot niet...zal ik netjes bedanken en bij mijn Hoppediz bestelling blijven of toch overnemen??
allebei? ik wil met 1 beginnen...anders is het voor mij ook zo verwarrend!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98405096
Zit ook wat in! Ik ben begonnen met een tricot en mij beviel dat erg goed, ben alleen overgegaan op een bondolino nu omdat manlief die ook kan gebruiken! Hoppendiz is mij totaal onbekent dus ik weet niet welke fijner is...
En 2 doeken is niet veel hoor, als je de verzameling van sommige dames hier ziet ;)
pi_98405225
De een is rekbaar en de ander niet toch? Das een behoorlijk verschil wel qua doek. Ik vond bij Amelie in het begin de rekbare doek het fijnst. Maar bij Elin heb ik gelijk vanaf de kraamweek met mn zara geknoopt. (en de kraamverzorgster leren knopen, zo leuk :D O+ )

Ik heb ook nog wel een rekbare te koop trouwens. Lifetree babycuddle, tientje excl. verzenden ofzo.
Ff foto zoeken, gooi k em ook wel in V&A. Ik heb hem geverfd, hij is een tintje donkerder dan op de foto's.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 11:49:13 #6
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_98405236
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja maar het stomme is dat het met torsodragen dus echt nooit gebeurd, terwijl hij dan echt de hele tijd à la hop paardje hop zit te hupsen op mijn rug... :?
In een ruck zit je kind hoger op de rug dan bij torsodragen, dus bij de ruck heeft je kind meer afzetruimte.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_98405270
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:48 schreef huuphuup het volgende:
De een is rekbaar en de ander niet toch? Das een behoorlijk verschil wel qua doek. Ik vond bij Amelie in het begin de rekbare doek het fijnst. Maar bij Elin heb ik gelijk vanaf de kraamweek met mn zara geknoopt. (en de kraamverzorgster leren knopen, zo leuk :D O+ )

Ik heb ook nog wel een rekbare te koop trouwens. Lifetree babycuddle, tientje excl. verzenden ofzo.
Ff foto zoeken, gooi k em ook wel in V&A. Ik heb hem geverfd, hij is een tintje donkerder dan op de foto's.
Ik weet alleen dat de Hoppediz is een geweven doek...ik ken de Tricot helemaal niet!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 11:52:01 #8
141844 Macka66
pi_98405331
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:41 schreef bitterend het volgende:
Ik zei dus:

[..]

Als je snel verward bent zou ik voor de Pune gaan :D Dan heb je een doek die je jaren kunt gebruiken. Bij tricot is het toch zo dat je na een maand of drie a vier op zoek gaat naar iets stevigers/anders.

Pune is een jacquard weving en die is heel anders dan die van de Hoppediz strependoeken. Pune is soepeler en minder dik.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_98405351
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:50 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik weet alleen dat de Hoppediz is een geweven doek...ik ken de Tricot helemaal niet!
tricot is een soort stof, rekbaar. Maar er is ook een merk, tricotti, das een systeem met twee stukken ofzo? Dat weten de consulentdames vast wel :P

Kun je hem niet gewoon lenen?

Maar wat Macka zegt ja.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98405396
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:52 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Als je snel verward bent zou ik voor de Pune gaan :D Dan heb je een doek die je jaren kunt gebruiken. Bij tricot is het toch zo dat je na een maand of drie a vier op zoek gaat naar iets stevigers/anders.
Dankje voor je advies!! ik raak al verward van mijn wasbare luiers haha! moet regelmatig op youtube kijken welke is welke!
Ik zal mijn schoonzus netjes bedanken dus :D
pi_98405426
Na vier maanden is je kind al best zwaar voor zo'n rekbare unit, dan wordt het zwaar dragen en ga je zomaar eeeenig bij je doek kleuren :') :+

deze te koop dus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98405466
_O-
ja hiervan krijg ik echt zien om die te kopen :P
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 11:57:28 #13
141844 Macka66
pi_98405527
De Tricotti (merk Babylonia) is ook van tricot :) Het zijn twee kokers die je gekruist over elkaar draagt. En dan is er ook nog de Combicotti, dan zit er nog een band voor om het middel bij. Ook tricot.
pi_98405637
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:55 schreef bitterend het volgende:
_O-
ja hiervan krijg ik echt zien om die te kopen :P
ja nou voor in t begin vond ik hem wel heel fijn :P maar mijn bollo was hier al ruim vier maanden en 7 kg ofzo. Ik was lopend boodschappen gaan doen, daar had k halverwege de heenweg (25 mins.) al spijt van, en toen moest k nog terug met mn AH-tas :X :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98405795
ohja en meer draagfoto's, omdat het kan O+
ik had er nog meer, ook van Elin in Eva op mn rug, maar mn pc liep vast en toen was ik ineens foto's kwijt van mn geheugenkaartje :X seriously, wie de oplossing weet om ze terug te krijgen... mits relatief simpel, laat t maar weten plz.

omnomnom :Y)
bij het bekijken van die laatste foto zag k inderdaad dat ik die banden naar binnen had moeten vouwen, de dames zijn allebei een beetje zielig en bluh vandaag, maar ik ga snel weer oefenen en dan met een anders gevouwen schouderstuk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98406818
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:52 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Pune is een jacquard weving en die is heel anders dan die van de Hoppediz strependoeken. Pune is soepeler en minder dik.
Ergens bij babybij stond bij een hoppedizbeschrijving op de ene plek jacquard en bij de andere kruiskeper. Is dat een fout of is het hetzelfde?
En klopt het dat de nieuwe hopps soepeler en dunner zijn dan de oude?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 20 juni 2011 @ 12:39:15 #17
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98406879
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:49 schreef Macka66 het volgende:

[..]

In een ruck zit je kind hoger op de rug dan bij torsodragen, dus bij de ruck heeft je kind meer afzetruimte.
Hij zet zich niet af, hij maakt zich alleen recht door zijn benen samen te knijpen (x100).
Maar ik denk dat hier even goed het antwoord in ligt: bij een ruck zit hij hoger en kán hij zijn benen ook strekken, bij torso zit hij laag en moet hij eerst om mijn heupen ( :X ) voordat hij zijn benen zou kunnen strekken en daarin wordt hij dan beperkt.
Denk ik....

[ Bericht 5% gewijzigd door Asyniur op 20-06-2011 21:25:20 ]
  maandag 20 juni 2011 @ 13:02:50 #18
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_98407638
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:41 schreef bitterend het volgende:
Ik zei dus:

[..]

Begrijp ik hieruit dat je dan geen interesse meer hebt in mijn paars/roze vissendoek?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_98408431
Ik heb ook nog wat te koop staan O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 20-06-2011 21:29:02 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98408506
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:02 schreef texelonia het volgende:

[..]

Begrijp ik hieruit dat je dan geen interesse meer hebt in mijn paars/roze vissendoek?
heb wel interesse! ik heb de hoppediz nog niet! en ik zou die van jou ook eerst willen zien dus....als ik geen interesse had, had ik het je laten weten
pi_98408553
Welke maat is die indio?
  maandag 20 juni 2011 @ 13:41:11 #22
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_98409074
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:26 schreef bitterend het volgende:

[..]

heb wel interesse! ik heb de hoppediz nog niet! en ik zou die van jou ook eerst willen zien dus....als ik geen interesse had, had ik het je laten weten
Oh okay, prima :D
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_98428002
Oh DML die Indio is moooi <3 Vertel er eens wat meer over?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_98431999
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:28 schreef WupWup het volgende:
Welke maat is die indio?
Ow, goede, dat ga ik er nog even bij zetten! Een maat 6 dus 4,7m.
The way you rock'n'roll
pi_98432089
Dan sla ik over :)
pi_98432208
quote:
17s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:10 schreef innepin het volgende:
Oh DML die Indio is moooi <3 Vertel er eens wat meer over?
Om heel eerlijk te zijn doe ik hem weg omdat ik nu net pas met mijn zara leer knopen en ik niet het idee heb dat ik een hele stash nodig heb. Ik ben dan ook een complete draagnoob en weet er weinig van.
Ik heb hem tijdens mijn zwangerschap gekocht puur op uiterlijk :')

Wellicht dat anderen hier je er meer over kunnen vertellen. TF bijvoorbeeld, hij was tenslotte van haar.
The way you rock'n'roll
pi_98432431
Het is een indio uit de standaard collectie van katoen. Ik heb dezelfde in maat 4 en die heeft voor m'n indioliefde gezorgd. Zo onwijs zacht, draagkrachtig en makkelijk te knopen!
pi_98432493
DML, is jouw Zara ook nieuw? Dan zou ik overwegen de indio eens te proberen en te kijken of je die niet prettiger vindt knopen.
Hoe mooi mijn Zara ook is, ik was toch wat geschokt van het verschil met een echt zachte doek.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 20 juni 2011 @ 22:11:10 #29
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_98435843
Kijk eens wat mij vandaag gelukt is!!!!
Moet nog behoorlijk geperfectioneerd worden, maar stap 1 heb ik!!!!!

Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  maandag 20 juni 2011 @ 22:16:04 #30
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98436176
Jeetje ( :D ), wat goed gedaan joh!
Alleen kijkt Espen er een beetje moeilijk bij :D
pi_98436671
die indio blauwwit is er ook nog in t rood,zwart en groen dat zijn de wat oudere standaardjes van de didymos er zijn wel meerdere van zulks maar niet uit dat rijtje

leuk en verfbaar
pi_98441530
Indio's kunnen heel zacht en fijn worden! Ik heb d'r zelf al 2 dus dat is wel even genoeg ;)

Jeetjejom goed hoor! En het vertrouwen komt vanzelf, ook met er afhalen wat je al op twitter aangaf. Op een gegeven moment heb je vanzelf door wat de makkelijkste manier is om hem er af te krijgen, en voel je precies waar hij zit.

Ik ben trouwens zo blij met m'n maat 4 doek. Hij is precies lang genoeg voor een ruck, ook met Lotte erin. Ideaal met koken, geen lange staarten die in de weg zitten. Helemaal fijn
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:21:18 #33
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98449623
Ik heb op marktplaats een selendang gekocht. Ik ben benieuwd. Hij is iets langer dan de Afrikaanse doek van Zuster. Die begint aan de korte kant te worden vanwege een groter wordend kind ;)
pi_98450183
oh tof Asy! ben benieuwd :) welke heb je? Ik vind ze zo mooi O+
Das een goeie op marktplaats kijken, ik heb gelijk ook ff gecheckt, ik denk dat ik deze wil <3 Ik had het er nog over met B.'s omaatje en zijn tante toevallig. Tante heeft B.'s neefjes en nichtje ook tot vrij oud gedragen, 3 jaar ofzo, eerst voorop en toen ze ouder werden op de rug en zij.
Zij had haar selendang destijds gewoon bij La Leche League gekocht :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:22:01 #35
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_98450634
Huup en JJ, wat een leuke foto's! Huup, wat kleur je goed ;)

Sam zit ook heerlijk in de binana, ik heb alleen al 4 keer de vraag gehad of ze binana heet :D
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:08:21 #36
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98458573
Ik heb net de nieuwe Bondolino Chicago van mij zusje geprobeerd (die is zaterdag bevallen van haar tweede kindje, een heul mooie mannetje O+) en ik vond 'm zo lekker makkelijk! Veel makkelijker dan mijn Hop-tye :o (waar ik gisteren wel weer heel fijn mee gewandeld heb). Ik denk dat ik er nu ook een Bondolino bij moet...-O- Heeft iemand er nog eentje (liefst zwart) in de aanbieding toevallig?

Huup, zit er toevallig geen mapje 'Trash' of 'Prullenbak' op je SD-card? Ik had vorige week namelijk moedwillig alle foto's eraf gegooid om de boel op te schonen (nadat ik ze uiteraard eerst naar mijn hard-disk had gezet) en ik bleef maar de melding 'sd-card vol' krijgen. Bleek dat ie ze op de card zelf in een prullenbak had gezet... Hopelijk heeft die van jou dat ook gedaan!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:09:06 #37
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98458605
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:22 schreef seilram het volgende:
Sam zit ook heerlijk in de binana, ik heb alleen al 4 keer de vraag gehad of ze binana heet :D
:D
pi_98459539
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:22 schreef seilram het volgende:
Huup en JJ, wat een leuke foto's! Huup, wat kleur je goed ;)

en wat antwoord je dan? Ja vonden we origineel O+ :P

TM nee helaas -O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:36:03 #39
238474 Jeetjejom
pi_98459674
Met die Selendangs kun je eigenlijk alleen op de heup knopen? Of zie ik dat verkeerd?
Zien er mooi uit en voor dat geld. Alleen ben ik geen heupdrager ook niet met jorja
Jouw warmte is genoeg
pi_98460111
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:36 schreef Jeetjejom het volgende:
Met die Selendangs kun je eigenlijk alleen op de heup knopen? Of zie ik dat verkeerd?
Zien er mooi uit en voor dat geld. Alleen ben ik geen heupdrager ook niet met jorja
Voor zover ik weet kun je er alles mee, het is alleen wel weer een hele andere knoop/draag techniek. Daarom wil ik het ook graag proberen :D en misschien is t handig voor in de tas ofzo, net als zo'n buidelsling.

http://yuki-michelle.com/hugs/instructions.html
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98460373
Met 2 meter kun je niet veel meer dan heup of rug lijkt me.
pi_98461059
Ik ga hier weer eens een beetje meelezen..

Gisteren zelf al even geprobeerd of ik bartje in de rekbare doek kon krijgen, maar dat ging nog niet helemaal goed.

Dus nu voor aankomende maandag met O+ een draagconsult geregeld, ben erg benieuwd...
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:11:29 #43
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_98461127
Ik heb Lientje inmiddels drie keer gedragen, wel nog maar kort, want veel langer dan een klein half uurtje hou ik het nog niet vol ivm de buikwond. Genieten is het wel, voor mij en voor haar...twee keer in de ringsling en een keer in de rekbare doek.
Ik ben gewend iets grotere kindjes te dragen, dus haar er goed inkrijgen en aanspannen is nog best lastig. Nu zag ik vandaag weer foto's met een rolletje in de doek bij de nek, toen dacht ik, ow ja, dat had ik even eerder moeten bedenken, hahaha...

dinsdag 21 juni 2011 @ 14:14:07 #44
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_98461242
Als iemand nog belang heeft bij een korte draagdoek:

[OUD] Vraag en aanbod 73
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_98462390
Wb die Indio, ik vind 'm écht heel mooi, maar als ie zo dik is, is ie dan wel geschikt voor iemand die nog niet bepaald goed is in het knopen? Is ie niet te stug?
(maat 6 is prima voor iemand van 1.78m en maatje 42 op een goede dag, toch?)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_98462661
Ik gok dat die indio niet meer zo stug is innepin, zeker niet als hij van taartjesfee geweest is. Anders ff aan haar vragen hoe hij is/was ?
En ik vind ze echt ook prima geschikt voor beginners
pi_98472415
Ik heb een Hoppediz :)

Vandaag binnengekregen en hij lijkt gladder en soepeler dan de Zara die hier nu een maand of 3 rondzwerft. Heel even getest hoe het voelde om Dottir in een fwcc te hijsen (ze vond dat niet zo grappig want het was etenstijd) maar niet mee gedragen omdat ik bezoek had. Het aanspannen ging wel een stuk soepeler dan ik gewend ben, de stof glijdt lekker.

En zo ziet ie eruit (schaamteloos gekopieerd van Babybij)

Zo benieuwd!
pi_98475318
Boh, denk ik je eindelijk in het eggie te zien, is het een gejatte foto }:|

Wij hebben een beco besteld *O*
Gisteren samen met vriend nog een keer geprobeerd met de van As en het ging helemaal goed. Ik had zelf al eerder geprobeerd in mijn eentje en dat ging ook prima, ik was alleen nog op zoek naar een manier om een deel strakker te trekken. Die hebben we gisteren samen gevonden. Voetjes vallen nu ook goed, was gewoon even goed kijken.

Toen ik het met As probeerde, had ik eerst de beco omgedaan en Eva er van bovenaf in laten zakken. Dat was niet zo handig. Op internet stond een filmpje waarop ze het kindje in de beco leggen op de bank en het dan in zijn geheel aantrekken. Dat is dus veel praktsicher en dan is het ook makkelijk in je eentje te doen als leek.

Gisteravond besteld, vandaag verzonden, hopelijk morgen al in huis *O*
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:37:38 #49
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98475703
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:00 schreef huuphuup het volgende:
oh tof Asy! ben benieuwd :) welke heb je? Ik vind ze zo mooi O+
Das een goeie op marktplaats kijken, ik heb gelijk ook ff gecheckt, ik denk dat ik deze wil <3 Ik had het er nog over met B.'s omaatje en zijn tante toevallig. Tante heeft B.'s neefjes en nichtje ook tot vrij oud gedragen, 3 jaar ofzo, eerst voorop en toen ze ouder werden op de rug en zij.
Zij had haar selendang destijds gewoon bij La Leche League gekocht :D
Ja, bij die persoon heb ik hem ookgekocht. Heb ook getwijfeld over die maar ben gegaan voor de overwegend rode O+
Hij staat er niet meer bij zo te zien.

Jeetjejom, ik gebruik hem voor korte stukken op de heup. Als je even snel door de winkel moet ofzo. Op vakantie heb ik de Afrikaanse doek ook gebruikt als fixatiemiddel voor zoonlief in de kinderstoel ;)
pi_98475907
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:27 schreef danic het volgende:
Boh, denk ik je eindelijk in het eggie te zien, is het een gejatte foto }:|
Wat betreft de foto trouwens, doek lijkt hier zwart met grijs, maar dat grijs is vrij gelig. Zie je aan de foto's niet echt af.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:46:04 #51
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98476165
Fijn, geslaagd danic!
Juud, die duimfoto O+

Ik stond gisteren met Seth in de MT in de babydump. Staan er mensen met een verkoper bij de BB's, zien ze mij, vragen ze: wat is dat dan? Hebben jullie die hier ook, etc, etc. Die verkoper }:|

Aankomende zaterdag gaan manlief en ik in Den Bosch naar de probeerochtend van babybij ^O^ , eens kijken of ik 1) Manlief een SSC aangesmeerd krijg 2) Alexa in een doek krijg.

Zelf ben ik ook nog op zoek naar iets praktisch met kloteweer. De MT is super handig, maar gisteren waren dus wel de banden heul nat door de regen...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:56:31 #52
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98476713
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:46 schreef Takkembah het volgende:
Fijn, geslaagd danic!
Juud, die duimfoto O+

Ik stond gisteren met Seth in de MT in de babydump. Staan er mensen met een verkoper bij de BB's, zien ze mij, vragen ze: wat is dat dan? Hebben jullie die hier ook, etc, etc. Die verkoper }:|

Aankomende zaterdag gaan manlief en ik in Den Bosch naar de probeerochtend van babybij ^O^ , eens kijken of ik 1) Manlief een SSC aangesmeerd krijg 2) Alexa in een doek krijg.

Zelf ben ik ook nog op zoek naar iets praktisch met kloteweer. De MT is super handig, maar gisteren waren dus wel de banden heul nat door de regen...
Ik heb bij Decathlon een heel dunne regenjas gekocht (antirafel) en daar heb ik in de rug een extra gat gemaakt voor Harry's hoofd. Over het algemeen blijven wij daar wel droog onder :)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:11:25 #53
238474 Jeetjejom
pi_98477513
Asy wat een superidee!
De Afrikaanse doek is nog nix voor mij geloof ik, vind lange doeken wel heel fijn...
Dus orea, misschien gaat je zara ook weg als je hem terug wil ;)
En Takkembah als je alexa nog in de doek krijgt, laat me de gouden tip weten! Ben al blij met jorja in de MT
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:14:30 #54
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98477674
Oh Asy, ik bedoelde eigenlijk dat de banden nat waren doordat ik op de parkeerplaats moest knopen en dus de banden over het natte wegdek gingen. Maar wel een goed idee voor als het regent zeg. Ik zou dan al snel denken, laat maar zitten, maar als ik jullie zo zie O+

JJ, tja we zullen zien. De MT duurt voor haar al te lang., zeg maar. Maar we gaan in eerste instantie ook voor Manlief
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98477769
en ik heb een draagdoekregenjas ;)
ik kon niet 1-2-3 een plaatje vinden. voor de degenen onder ons die echtechtecht niet zelf kleding kunnen vermaken ideaal.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98477866
Op de enige plek waar ik de caffe kan vinden op de Zarawebsite:
[/quote]To be able to offer our customers the best wraps on the market we grade out those wraps which, in some way, do not meet our high quality demands. Normally, this concerns minor faults or blemishes. We sell these wraps at greatly reduced prices here at our bargain department. These wraps cannot be returned!
[quote]Bron

Zeggen ze daar nou dat mijn doek een tweederangsding is? Zeiden ze er toen mooi niet bij!
Wel goedkoop trouwens.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:29:55 #57
100412 mefke79
komt goed!
pi_98478446
takkembah, doe eens een foto van je manneke in de mt. Ik ben benieuwd, heb het nog niet durven proberen hier.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:37:49 #58
238474 Jeetjejom
pi_98478865
Vanyel ik denk dat de kleuren misschien niet zo mooi zijn, lijkt me dat er draagtechnisch nix mis is! Maar wow wat een koopjes! Krijg er gewoon jeuk van, of zou ik gewoon, de jade Brown maatje 6 voor ¤52???
Twijfel twijfel
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:53:31 #59
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98479955
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:16 schreef simmu het volgende:
en ik heb een draagdoekregenjas ;)
ik kon niet 1-2-3 een plaatje vinden. voor de degenen onder ons die echtechtecht niet zelf kleding kunnen vermaken ideaal.
Het enige dat ik gebruikt hem is een schaar en wat stevige tape. :D
Je knipt er een gat in en plakt de zijkanten van het gat af met wat tape om verder inscheuren te voorkomen. Klaar ben je ;)
Kosten: ¤7,95 en in diverse kleuren en maten verkrijgbaar ;)
Ik zal even een foto maken van het opgevouwen jasje. Momentje...
heb er zo'n klein drinkpakje sap naast gelegd zodat je de verhouding kan zien

[ Bericht 11% gewijzigd door Asyniur op 21-06-2011 21:07:18 ]
pi_98480086
Oef..daar is Zara Ocean weer :9~
pi_98480571
Wat fijn dat het gelukt is, danic! Ik bedacht later pas dat ik je zaterdag wel had kunnen laten zien hoe dat moest met de Beco.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98480778
Ik zou Zara Leaf wel willen. Ik wil al zolang een groene doek. Maarja, ik vind het echt onzin om twéé Zara's te hebben.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:09:44 #63
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98481071
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou Zara Leaf wel willen. Ik wil al zolang een groene doek. Maarja, ik vind het echt onzin om twéé Zara's te hebben.
Waarom? Als je ze echt mooi vindt en het geld er aan uit wil geven...
Ik heb een Bondolino, Amazonas, Didymos en Storchenwiege (en Afrikaanse doek en Selendang onderweg). De andere Didymos is net de deur uit. Niet omdat ik niet 2 dezelfde soort doeken wil maar omdat mij de kleur toch niet zo zinde :)
Ik zou er zo nog een Didy bijkopen :Y Of een Amazonas O+
pi_98481202
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:53 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Het enige dat ik gebruikt hem is een schaar en wat stevige tape. :D
Je knipt er een gat in en plakt de zijkanten van het gat af met wat tape om verder inscheuren te voorkomen. Klaar ben je ;)
Kosten: ¤7,95 en in diverse kleuren en maten verkrijgbaar ;)
Ik zal even een foto maken van het opgevouwen jasje. Momentje...[ afbeelding ]
heb er zo'n klein drinkpakje sap naast gelegd zodat je de verhouding kan zien
ah! tape is het geheim! als ikd at toen toch geweten had. ach ja, ik ben al best lang erg blij met die regendraagponcho
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98481488
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Waarom? Als je ze echt mooi vindt en het geld er aan uit wil geven...
Het is voor mij onvoldoende reden om nog een doek te kopen. Als er een groene doek komt wordt het een kortere doek en niet een doek van Ellevill.

Ik heb mijn Selendang trouwens nog nooit geprobeerd. :o
pi_98481718
Doe es proberen dan Claudia! ik ben wel benieuwd :Y

@Vanyel, ik denk dat het gaat om dingen zoals een verffoutje, een kleur die niet goed verkoopt of een patroontje dat verkeerd geweven is. Zulke kleine dingen. Er zal niets structureel mis zijn met de doek zelf wat het dragen belemmerd. Ik zal voor je kijken en vergelijken met mijn zara, maar ik betwijfel of ik er wat zinnigs over kan zeggen behalve qua draag-comfort enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98481787
Claudia, de doek die je zaterdag had was toch ook groen?
pi_98481813
Ik vind hem niet zo mooi. :@ Het was een cadeautje. Maar laat ik het voor de gein inderdaad eens doen!
pi_98481840
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef danic het volgende:
Claudia, de doek die je zaterdag had was toch ook groen?
Verrek. :D Maar da's olijfgroen. Ik wil een lichtere kleur groen.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:21:31 #70
238474 Jeetjejom
pi_98481887
Claudia, en een korte groene doek van ellevill?
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:23:20 #71
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98482005
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Verrek. :D Maar da's olijfgroen. Ik wil een lichtere kleur groen.
Die van Ellevil zou legergroen zijn dus dat scheelt dan toch niet zo heel veel van kleur (of ben ik nou gek ;) )
pi_98482044
_O- hahaha, had je dat echt niet in de gaten? _O-
pi_98482150
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind hem niet zo mooi. :@ Het was een cadeautje. Maar laat ik het voor de gein inderdaad eens doen!

verven geen optie? of is de stof daar niet geschikt voor?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98482857
Woeha! Sta ik hier ff massive groot in dit topic! :o :o B-)
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:35:32 #75
100412 mefke79
komt goed!
pi_98482890
o danic, inderdaad, eerst op de bank en dan omhangen werkt veel beter bij een ukje. Dreumes zet ik er wel in als ik de beco al om heb, dat werkt dan wel. Welke heb je besteld?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98483247
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Webkim het volgende:
Woeha! Sta ik hier ff massive groot in dit topic! :o :o B-)
Sorry :@
Maar niet groter dan op de site en tis nog een soort van verkapte reclame ook ;)
pi_98484321
Webkim, wat kan jij toch vreselijk mooi knopen. Ik verbaas me er iedere keer weer over!
pi_98488579
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef WupWup het volgende:
Webkim, wat kan jij toch vreselijk mooi knopen. Ik verbaas me er iedere keer weer over!
Jij anders ook hoor!
pi_98497123
Mefke, we hebben de Beco Butterfly II Tyler besteld:

woensdag 22 juni 2011 @ 10:32:44 #80
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_98500101
Asy, wat een tip!

Juud O+ dat ziet er gezellig uit, heerlijk.

Huup :D nee zo adrem was ik niet. De eerste keer viel t kwartje niet eens :') . Ik dacht, wat zevert die kassiere nou over n aparte naam :?
Niet mieten! Door gieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')